בעיה ביצירת tunnel
-
@shraga
זה הקלטה שעשיתי כמו שכתבת
https://netfree.link/app/#/tools/traffic/view/99a615c157785c9ca7c7a47c4633176b83e962fe -
@גימל אמר בבעיה ביצירת tunnel:
@shraga
זה הקלטה שעשיתי כמו שכתבת
https://netfree.link/app/#/tools/traffic/view/99a615c157785c9ca7c7a47c4633176b83e962feזה הקלטה באורך של לא יותר מ45 שניות
ואין שם שום בקשה לדומיין של גוגל
אם זו בקשת TCP/UDP קלאסית זה אמור להופיע בהקלטה עם/בלי שגיאה.
צריך לסגור את כל התוכנות ברקע ולפתוח מחדש את הטרמינל ולהפסיק את ההקלטה רק אחרי שמקבלים שגיאה. -
@nigun אמר בבעיה ביצירת tunnel:
אם זו בקשת TCP/UDP קלאסית זה אמור להופיע בהקלטה עם/בלי שגיאה.
UDP לא מופיע בהקלטה רגילה. אולי זה באמת UDP?! תבדקו מול נטפרי.
אבל אני נוטה יותר להאמין שמשהו בהקלטה לא תקין. -
@shraga אמר בבעיה ביצירת tunnel:
@nigun אמר בבעיה ביצירת tunnel:
אם זו בקשת TCP/UDP קלאסית זה אמור להופיע בהקלטה עם/בלי שגיאה.
UDP לא מופיע בהקלטה רגילה. אולי זה באמת UDP?! תבדקו מול נטפרי.
אבל אני נוטה יותר להאמין שמשהו בהקלטה לא תקין.נכון, שכחתי מזה שיש פרוטוקולים בUDP שהוא לא קולט
אפשר להשתמש בסקריפט ש @hagai-w כתב
https://github.com/WildHagai/netfree-udp-recorder -
@nigun
הורדתי את התוכנה ויש לי כרגע שתי קבצי לוג ששמרתי אחד עם סינון של נטפרי ואחד ללא סינון
מישהו מבין בזה יכול לראות אם מזהה משהו
שלחתי כמובן גם לנטפרי , אבל עדיין לא הגיבו לי שם
[0_1667824027138_log_with_netfree.pcapng](העלאה 100%) [0_1667824048865_log_without_netfree.pcapng](העלאה 100%) -
@גימל יש לנטפרי כלי משלהם להקלטת תעבורה מסוג UDP, פנו אליהם ובקשו מהם קישור לכלי, בצעו הקלטה עם הכלי הנ"ל ושילחו להם.
-
@shraga
זה לא נראה שזה אמור להיות מעל UDP
https://cloud.google.com/iap/docs/using-tcp-forwarding
@גימל
נראה שהקבצים לא עלו
בכל אופן כדאי לעשות הקלטה רגילה של נטרפי שמקליטה את הכל ולא רק 45 שניות -
@גימל בפשטות עשיתם כבר את https://netfree.link/wiki/התקנת_תעודה_ב_Google_Cloud_Cli אבל עדיין אני מוודא כי לא ראיתי התייחסות.
גילוי נאות: אני ערכתי את הדף ההוא בהמשך לפניה בענין.
-
@nigun
הנציג של נטפרי דיבר איתי ועשה את ההקלטה בעצמו לאחר שהתחבר למחשב שלי
והוא לא ראה שום דבר חסום בהקלטה -
@גימל אני שואל עם עשית מה שכתוב שם.
אם לא לכאורה זה יפתור את הבעיה. -
@אינו-יודע-לשאול
כן עשיתי את זה וגם הנציג של נטפרי ביצע לי את זה
עכשיו אחרי ששאלת שוב אמרתי ננסה שוב פעם ניסיתי שוב ולאחר מכן עשיתי עדכון :gcloud components update
אבל את העדכון עשיתי כמנהל וגם על רשת אחרת ללא סינון של נטפרי (חשבתי אולי משהו בעדכונים לא עובר טוב)
אחרי הפעולה הזאת ניסיתי שוב ועובד מצוין
תודה תודה לכולם על העזרה
ערב טוב