אני רוצה להציע רעיון למערכת הפניות, שיהא סימון להראות האם תומך ראה את ההודעה של הלקוח .
-
הדבר מתבקש בעיקר בתקלות מתמשכות שלוקח הרבה זמן,
לפעמים הלקוח כותב עוד הודעה או עדכון,וא״א לדעת האם משהו אפילו ראה מה שכתב.מקווה שמובן.
-
אני גם חושב שקיים חוסר אמפתיה במערכת הפניות
כאשר המענה מתעכב
ואתה מרגיש שאולי שכחו אותךאבל לדעתי סימון לבד רק יגרום ליותר קוצר רוח של משתמשים
אם יראו אפס התייחסות למרות שההודעה נקראהלדעתי
צריך להוסיף עוד תבניות של תגובותכמו למשל במקרה הזה
"קראנו
ואנחנו על זה
מקוים שנפתור את זה מהר
אם יהיה עיכוב נשתדל לעדכן"וכן עוד על זה הדרך