קריטי - שימור לקוחות!!!
-
עריכה: במחשבה שניה אני חושב שתלונות מתאים יותר להתלונן מול החברה עצמה
ולא כאן שזהו בעצם אתר לעזרה הדדית לתועלת המשתמשים
ולנצל את זה לתלונות זה בעצם שיימינג לכל דבר ועניןולפיכך כאן אני רק מציע בשני מילים שנטפרי תשקיע מחשבה ועמל בשימור הלקוחות, על ידי שיפור סגנון התמיכה ושיפור הזמינות
-
רק אבקש מ @magicode בזמנו הפנוי לעבור על הפוסט שכתבתי כאן וערכתי, כי בנפשנו הדבר.
-
@yp לא מסכים איתך
זה היה אחד הפעמים הראשונות שהבנתי שיש בעיה אמיתית שגורמת נזק
זה היה כתוב יפה ובצורה מכובדת
חבל שמחקת