הודעה אוטומטית כאשר קישור נבדק
-
תיאור המקרה:
שלחתי פנייה במערכת הפניות לבדיקת סרטון מיוטיוב
היות ומדובר בסרטון של יוצר פופולארי כנראה אדם אחר הגיש לפני פניה לבדיקת אותו סרטון, כך שהוא נפתח לאחר שלוש שעות, שעתיים לפני שאני קיבלתי את התגובה מנטפרי על כך שהסרטון נפתח.ההצעה שלי:
לפתח אוטומציה שתעדכן את כל הפונים על אותו קישור ברגע שהוא נפתח בעקבות פניה של לקוח אחר, וכך לשחרר את נציגי השירות מטיפול באתרים שכבר נפתחו -
@ברצינות בעיקרון זה כבר קיים, אם שולחים 2 פניות לבדיקת סרטון/אתר דרך אותו קישור הם מתאחדות בצורה כלשהיא במערכת הפניות ועולות למעלה בתור, וכשנפתח הקישור שני הפונים מקבלים תשובה יחד
כדאי רק לשפר את זה ככה שיזהה צורות שונות של שליחת סרטון יוטיוב (לדוגמה מתוך embed מאתר ושליחה רגילה או בתוספת פרמטרים בURL) כפניה אחת, אני חושב שזה לא עובד ככה כיום.