• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    הודעה אוטומטית כאשר קישור נבדק

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    2 פוסטים 2 כותבים 165 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ב מנותק
      ברצינות
      נערך לאחרונה על ידי

      תיאור המקרה:
      שלחתי פנייה במערכת הפניות לבדיקת סרטון מיוטיוב
      היות ומדובר בסרטון של יוצר פופולארי כנראה אדם אחר הגיש לפני פניה לבדיקת אותו סרטון, כך שהוא נפתח לאחר שלוש שעות, שעתיים לפני שאני קיבלתי את התגובה מנטפרי על כך שהסרטון נפתח.

      ההצעה שלי:
      לפתח אוטומציה שתעדכן את כל הפונים על אותו קישור ברגע שהוא נפתח בעקבות פניה של לקוח אחר, וכך לשחרר את נציגי השירות מטיפול באתרים שכבר נפתחו

      צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • צדיק תמיםצ מנותק
        צדיק תמים @ברצינות
        נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

        @ברצינות בעיקרון זה כבר קיים, אם שולחים 2 פניות לבדיקת סרטון/אתר דרך אותו קישור הם מתאחדות בצורה כלשהיא במערכת הפניות ועולות למעלה בתור, וכשנפתח הקישור שני הפונים מקבלים תשובה יחד

        כדאי רק לשפר את זה ככה שיזהה צורות שונות של שליחת סרטון יוטיוב (לדוגמה מתוך embed מאתר ושליחה רגילה או בתוספת פרמטרים בURL) כפניה אחת, אני חושב שזה לא עובד ככה כיום.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון