ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    העברת תכולה של תיבת דואר

    כללי
    14
    25
    5139
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מבקש נערך לאחרונה על ידי

      היום עברתי מנתיב לנטפרי, ובנתיב הודיעו לי שתיבת הדוא"ל שלי עומדת להימחק תוך מספר ימים
      התיבה היא בסיומת enativ.com, והיא בעצם כמו תיבת ג'ימייל.
      השאלה היא איך אני מעביר את כל התכולה לתיבה חדשה של ג'ימייל. ניסיתי ב"ייבוא דואר ואנשי קשר", אך משהו בהגדרות אינו מתאים
      תודה לכל מי שיוכל לעזור!

      WWW Z A 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • WWW
        WWW נקיפדיה @מבקש נערך לאחרונה על ידי

        @מבקש
        אני לא מבין במערכת של נתיב, אבל בג'ימייל יש אפשרות של POP עבור כל הדואר, ואם יש את זה גם בנתיב, ודאי תוכל להסתדר.

        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ב
          ברוך השם @WWW נערך לאחרונה על ידי ברוך השם

          @WWW אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

          @מבקש
          אבל בג'ימייל יש אפשרות של POP עבור כל הדואר,

          הרחב קצת, זה מעביר את כל המיילים מהעבר או רק לעתיד?

          5761905@gmail.com

          0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

          WWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מחצלת של קנים
            מחצלת של קנים נערך לאחרונה על ידי

            צריך להכנס במייל החדש להגדרות ושם להכנס ללשונית "חשבונות וייבוא". להלן הקישור: https://mail.google.com/mail/u/0/#settings/accounts
            צריך ללחוץ שם על ייבא דואר ואנשי קשר ולהמשיך לפי ההוראות
            זה מעביר את כל ההודעות גם מהעבר

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • WWW
              WWW נקיפדיה @ברוך השם נערך לאחרונה על ידי

              @ברוך-השם
              גם מהעבר!

              "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
              מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שלו' נערך לאחרונה על ידי

                יש גם אפשרות בתוכנות המיועדים למייל, להגדיר את החשבון הישן בתוכנה ואז התוכנה תוריד את כל המיילים, אח"כ להגדיר חשבון חדש לדוגמא גימייל, ובתוך התוכנה אפשר להעביר את המיילים מכתובת מייל א' לשני, ידוע לי כי ניתן לעשות את זה בThunderbird וב Fossamail אולי גם באוטלוק אבל לא בדקתי.

                WWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • WWW
                  WWW נקיפדיה @שלו' נערך לאחרונה על ידי

                  @שלו'
                  זה מה שהתכוונתי.

                  "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                  מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • A
                    abc נערך לאחרונה על ידי abc

                    @מבקש הכי פשוט זה כמו שכתבו @WWW ו @malo4000 בהגדרות חשבון החדש מגדירים יבוא באמצעות pop ואז גוגל עושה את כל העבודה בלי מאמץ.

                    המייל הזה של נתיב זה חשבון גוגל לכל דבר ועניין, וגם אם לא, זה עובד וגוגל שולף אותה גם מחברות אחרות.

                    זה גם הצעה לאחד שהתמלא לו כל ה15 GB של גוגל ורוצה למחוק ומצד שני לא לאבד, אז זהו שיטת הגיבוי הכי נוחה ובטוחה, פותח חשבון גוגל חדש מעביר הכל לחדש ואז תוכל למחוק מהישן מה שתרצה...

                    אז מהר לפני שנתיב נוקמים בך ומוחקים את החשבון הזה😃

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Z
                      zeevgros @מבקש נערך לאחרונה על ידי

                      @מבקש כמה שידוע לי שמנתיב צריך להעביר כל 1 בנפרד וא''א לעשות ייבא דואר מנתיב לג'ימייל

                      מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                      מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                      052-7638681 zeevgros@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A
                        abc @מבקש נערך לאחרונה על ידי abc

                        @מבקש אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

                        ניסיתי ב"ייבוא דואר ואנשי קשר", אך משהו בהגדרות אינו מתאים
                        תודה לכל מי שיוכל לעזור!

                        כמדומני שלקוח מנתיב בעבר עשה את זה כבר ועבד אך לא יכול להבטיח.

                        ראשית עליך לגשת חשבון הישן כאן ולאפשר/לסמן שם אפשר POP עבור כל הדואר (כולל דואר שכבר הורד) (לא חשוב אבל אם תרצה תאפשר שם גם את אפשר IMAP) ולחץ על שמור שינויים.

                        שלב שני גש לחשבון החדש לכאן ושם תחת קטגוריה בדוק דואר מחשבונות אחרים לחץ שם על הוסף חשבון אימייל ופעל שם לפי הדרישות... עד הסוף ואז המשאיות של גוגל יתחילו בעבודה וכל הסחורה יועבר לחשבון החדש.

                        בשאלה אם תרצה לשלוח אימיילים בתור החשבון החדש אז במקרה שלך בחר לא ואז סיום וזהו,

                        [חשוב שלא תתבלבל בין החשבונות (בפרט אם תשתמש עם הקישורים דלעיל) שכשאתה עובד בשלב ראשון במייל הישן שתתנתק מהחשבון החדש וכן להיפך בשלב שני שתתנתק מהחשבון הישן]

                        עדכן אם עבד לך לטובת הציבור.

                        עריכה: יש מקרים שקבצים מסויימים שחשודים בעיני גוגל אז הם לא מוכנים להעבירה לחשבון החדש, אז עקוב אחר השגיאות של גוגל בזה בהמשך.

                        ב מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                        • ב
                          ברוך השם @abc נערך לאחרונה על ידי ברוך השם

                          @abc אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

                          @מבקש אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:
                          [חשוב שלא תתבלבל בין החשבונות (בפרט אם תשתמש עם הקישורים דלעיל) שכשאתה עובד בשלב ראשון במייל הישן שתתנתק מהחשבון החדש וכן להיפך בשלב שני שתתנתק מהחשבון הישן]

                          ניתן להשתמש בגלישה פרטית
                          עריכה: הגימייל לא נותן לעושות את ההעברה כששני החשבונות פתוחים, אפילו בגלישה בסתר

                          5761905@gmail.com

                          0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                          ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ?
                            משתמש שנמחק @ברוך השם נערך לאחרונה על ידי

                            נבקש מ @מבקש שיעדכן מה נהיה תודה
                            הצלחה
                            אני לא מבין בכל השיחה הנ"ל אבל אני הייתי פעם משתמש באוטלוק עם החשבון ג'מייל הפשוט
                            ולא עבד עד שהגדרתי בג'מייל לאפשר הבטחה מופחתת משהו כזה ואז הגדרתי שיסתכרן כל ההודעות
                            אבל זה מעלה את כל המיילים על המחשב כך שזה יקח ג'גות על גבי ג'גות גם גלי"ה וגם מהמחשב
                            בהצלחה רבה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • מ
                              מבקש @abc נערך לאחרונה על ידי

                              תודה רבה לכל המסייעים, ול-@abc שנתן הוראות מפורטות.
                              ניסיתי את כל מה שנכתב כאן, אך ללא הועיל.
                              בניסיון דרך "בדוק דואר מחשבונות אחרים" הוא מציין שגיאה, וזה לשונו (בתרגום מאנגלית): החיבור נסגר על ידי המארח המרוחק: השרת האחר הסתיים הקשר שלנו. אנא פנה אל ספק הדוא"ל האחר לקבלת מידע נוסף
                              כמובן שבנתיב הם אומרים שאין להם דרך לעזור לי
                              השאלה של כעת, אולי למצער ישנה אפשרות להוריד את כל הקבצים למחשב, כך שאוכל לעיין בהם בעת הצורך?

                              שוב תודה לכל המסייעים. מחמם את הלב לראות את הנכונות והרצון המאסיבי לעזור!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • WWW
                                WWW נקיפדיה @מבקש נערך לאחרונה על ידי WWW

                                @מבקש
                                אתה יכול להשתמש עם החשבון של נתיב, דרך אאוטלוק?
                                ואם לא ניסית, תתקשר כמו תמים לנתיב, ותשאל אותם איך לעשות את זה, ומשם הדרך קצרה.

                                "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ
                                  מבקש @WWW נערך לאחרונה על ידי

                                  @WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
                                  התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות

                                  AL תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • AL
                                    AL @מבקש נערך לאחרונה על ידי

                                    @מבקש

                                    חוקית הם חייבים להשאיר לך את המייל של נתיב פתוח לגישה למשך חצי שנה.

                                    עמוד על כך בתוקף.

                                    עברתי לנטפרי ונושעתי.

                                    dLive תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • dLive
                                      dLive @AL נערך לאחרונה על ידי

                                      @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
                                      זה נכון?

                                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                      A C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • A
                                        A052 @dLive נערך לאחרונה על ידי

                                        @dLive
                                        זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן.

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ
                                          מבקש @A052 נערך לאחרונה על ידי

                                          אז תכל'ס מה עושים?
                                          מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה?

                                          dLive WWW ליכט ב 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • dLive
                                            dLive @מבקש נערך לאחרונה על ידי dLive

                                            @מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
                                            אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
                                            אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב.

                                            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון