• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    העברת תכולה של תיבת דואר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    25 פוסטים 14 כותבים 5.9k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Z מנותק
      zeevgros @מבקש
      נערך לאחרונה על ידי

      @מבקש כמה שידוע לי שמנתיב צריך להעביר כל 1 בנפרד וא''א לעשות ייבא דואר מנתיב לג'ימייל

      מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
      מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
      052-7638681 zeevgros@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • A מנותק
        abc @מבקש
        נערך לאחרונה על ידי abc

        @מבקש אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

        ניסיתי ב"ייבוא דואר ואנשי קשר", אך משהו בהגדרות אינו מתאים
        תודה לכל מי שיוכל לעזור!

        כמדומני שלקוח מנתיב בעבר עשה את זה כבר ועבד אך לא יכול להבטיח.

        ראשית עליך לגשת חשבון הישן כאן ולאפשר/לסמן שם אפשר POP עבור כל הדואר (כולל דואר שכבר הורד) (לא חשוב אבל אם תרצה תאפשר שם גם את אפשר IMAP) ולחץ על שמור שינויים.

        שלב שני גש לחשבון החדש לכאן ושם תחת קטגוריה בדוק דואר מחשבונות אחרים לחץ שם על הוסף חשבון אימייל ופעל שם לפי הדרישות... עד הסוף ואז המשאיות של גוגל יתחילו בעבודה וכל הסחורה יועבר לחשבון החדש.

        בשאלה אם תרצה לשלוח אימיילים בתור החשבון החדש אז במקרה שלך בחר לא ואז סיום וזהו,

        [חשוב שלא תתבלבל בין החשבונות (בפרט אם תשתמש עם הקישורים דלעיל) שכשאתה עובד בשלב ראשון במייל הישן שתתנתק מהחשבון החדש וכן להיפך בשלב שני שתתנתק מהחשבון הישן]

        עדכן אם עבד לך לטובת הציבור.

        עריכה: יש מקרים שקבצים מסויימים שחשודים בעיני גוגל אז הם לא מוכנים להעבירה לחשבון החדש, אז עקוב אחר השגיאות של גוגל בזה בהמשך.

        ב מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
        • ב מנותק
          ברוך השם @abc
          נערך לאחרונה על ידי ברוך השם

          @abc אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

          @מבקש אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:
          [חשוב שלא תתבלבל בין החשבונות (בפרט אם תשתמש עם הקישורים דלעיל) שכשאתה עובד בשלב ראשון במייל הישן שתתנתק מהחשבון החדש וכן להיפך בשלב שני שתתנתק מהחשבון הישן]

          ניתן להשתמש בגלישה פרטית
          עריכה: הגימייל לא נותן לעושות את ההעברה כששני החשבונות פתוחים, אפילו בגלישה בסתר

          5761905@gmail.com

          0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

          ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ? מנותק
            משתמש שנמחק @ברוך השם
            נערך לאחרונה על ידי

            נבקש מ @מבקש שיעדכן מה נהיה תודה
            הצלחה
            אני לא מבין בכל השיחה הנ"ל אבל אני הייתי פעם משתמש באוטלוק עם החשבון ג'מייל הפשוט
            ולא עבד עד שהגדרתי בג'מייל לאפשר הבטחה מופחתת משהו כזה ואז הגדרתי שיסתכרן כל ההודעות
            אבל זה מעלה את כל המיילים על המחשב כך שזה יקח ג'גות על גבי ג'גות גם גלי"ה וגם מהמחשב
            בהצלחה רבה

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • מ מנותק
              מבקש @abc
              נערך לאחרונה על ידי

              תודה רבה לכל המסייעים, ול-@abc שנתן הוראות מפורטות.
              ניסיתי את כל מה שנכתב כאן, אך ללא הועיל.
              בניסיון דרך "בדוק דואר מחשבונות אחרים" הוא מציין שגיאה, וזה לשונו (בתרגום מאנגלית): החיבור נסגר על ידי המארח המרוחק: השרת האחר הסתיים הקשר שלנו. אנא פנה אל ספק הדוא"ל האחר לקבלת מידע נוסף
              כמובן שבנתיב הם אומרים שאין להם דרך לעזור לי
              השאלה של כעת, אולי למצער ישנה אפשרות להוריד את כל הקבצים למחשב, כך שאוכל לעיין בהם בעת הצורך?

              שוב תודה לכל המסייעים. מחמם את הלב לראות את הנכונות והרצון המאסיבי לעזור!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • WWWW מנותק
                WWW נקיפדיה @מבקש
                נערך לאחרונה על ידי WWW

                @מבקש
                אתה יכול להשתמש עם החשבון של נתיב, דרך אאוטלוק?
                ואם לא ניסית, תתקשר כמו תמים לנתיב, ותשאל אותם איך לעשות את זה, ומשם הדרך קצרה.

                "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מבקש @WWW
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
                  התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות

                  ALA תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ALA מנותק
                    AL @מבקש
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מבקש

                    חוקית הם חייבים להשאיר לך את המייל של נתיב פתוח לגישה למשך חצי שנה.

                    עמוד על כך בתוקף.

                    עברתי לנטפרי ונושעתי.

                    dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • dLiveD מנותק
                      dLive @AL
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
                      זה נכון?

                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                      A C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • A מנותק
                        A052 @dLive
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @dLive
                        זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ מנותק
                          מבקש @A052
                          נערך לאחרונה על ידי

                          אז תכל'ס מה עושים?
                          מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה?

                          dLiveD WWWW ליכטל ב 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • dLiveD מנותק
                            dLive @מבקש
                            נערך לאחרונה על ידי dLive

                            @מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
                            אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
                            אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב.

                            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • WWWW מנותק
                              WWW נקיפדיה @מבקש
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מבקש
                              תשאל רב ייתכן שמותר לך להבטיח להם שאתה חוזר אליהם, אפי' עם התחייבות, ופשוט לא לקיים את ההבטחה.

                              "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                              מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ליכטל מנותק
                                ליכט @מבקש
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מבקש
                                יתכן שאתה יכול רק להבטיח וכו' וכו', אך אני במקומך לא הייתי לוקח סיכונים, ומשלם להם לעוד חודש כדי לקבל מרחב של זמן לעשות מה שצריך.....

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ב מנותק
                                  ברוך השם @מבקש
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מבקש "תבקש" ("מבקש") מהם...

                                  5761905@gmail.com

                                  0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • C מנותק
                                    clickone @dLive
                                    נערך לאחרונה על ידי clickone

                                    @dLive אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

                                    @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
                                    זה נכון?

                                    1. אם הוא יהיה מוכן לשלם את ה5$ והם לא יסכימו לא תעזור להם הטענה הזו.
                                    2. הייתי מציע ל @מבקש לבקש עזרה מ המועצה הישראלית לצרכנות, או מעו"ד חבר (אם יש לו כזה...)
                                      בד"כ אחרי פנייה שלהם חברות בסדר גודל של נתיב נזכרות שהם גם סוג של ספקים.....
                                    • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                    • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • ה מנותק
                                      הבוס הגדול
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      בהגדרות בתוך המייל של נתיב כתוב לי שה POP לא זמין, זה מה שכנראה יוצר את הבעיה של ההבערה.
                                      איך אפשר להפוך את זה לזמין?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון