ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. clickone
    C
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 9
    • פוסטים 1318
    • הגבוה ביותר 771
    • קבוצות 1

    clickone

    @clickone

    2199
    מוניטין
    2532
    צפיות בפרופיל
    1318
    פוסטים
    4
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    clickone הפסק לעקוב עקוב
    נקיפדיה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי clickone

    • RE: ימי ניסיון

      אכן, לפני כ6 שנים (די בתחילתה של נטפרי) היה לי VPN שהוקם לע"נ אבי ז"ל,
      היה אפילו אתר שהיה אפשר לשים שם מייל, וזה היה שולח פרטי התחברות ומדריך חיבור למייל.
      הסיבה שזה קם לא היתה כדי "לשווק" את נטפרי אלא כדי לתת לאנשים סינון בחינם, מתוך מחשבה שזה יהיה לזכות נשמתו של אבא שלי. (לפני זה, בתקופת מחלתו וקצת אחרי, היתה חלוקה של סינון לפלאפון של חברה אחרת)
      אבל אכן זה בפועל גרם לאנשים, שהיו עם הVPN לעבור לחיבור נורמלי ויציב.

      העלות של השרתים היתה לא קטנה (היו חודשים שזה הגיע לכיוון האלף + בחודש כמדומני)
      הסיבות שזה הפסיק, היו - בגלל שזה לקח המון תמיכה מנטפרי, אז עשינו שלא מבקשים יותר תמיכה מנטפרי,
      ז"א, מי שזה עובד לו, שיהנה, מי שלא, אין מה לעשות יותר מדאי.

      אח"כ היה את העניין של התשלום / תרומה (לפני שנטפרי התחילה לחייב תשלום על כל חיבור), שבזה אני ביקשתי שכל מי שלוקח שיקבל על עצמו תרומה של 15 שח לחודש לנטפרי. (לא יותר מדאי תרמו 😞 )

      ובסוף, היה את העניין של הוויפרי, שאנשים היו נהנים מ2 העולמות. (מתי שרוצים יש סינון ומתי שלא אז פשוט מורידים אותו)
      אז רצינו לחייב את מי שבVPN להתקין וויפרי.

      בקיצור, זה קצת יצא משליטה, אז בסוף זה עבר לידיים של נטפרי כולל הכל. (גם שם זה עבר כמה מסלולים)

      אני מצרף כאן תמונה של הטקסט שהופיע בסוף השירות למי שהיה משתמש בזה בחיפוש גוגל (נראה לי)
      VPN.jpg

      בעבר היה רעיון לעשות אתר שבו שמים כתובת, מכל סינון, וגולשים בו כאילו אתה בנטפרי. אבל זה ירד מהפרק בגלל סיבות שונות.
      כמו כן היה בעבר כתובת מייל, שהיית שולח אליה כתובת בכותרת, והיא הייתה מחזירה למייל אוטומטית, תמונה איך הכתובת הזו נראית בנטפרי. אבל זה לא קיים יותר.

      תכלס, ממה שאני יודע ממשווקים, כן יש היום תקופת נסיון - תבדקו עם המשווקים (אני חושב ש @zeevgros יכול לומר אם יש ומה בדיוק)
      ועוד משהו, חיבור VPN זה לא הדבר הכי יציב שיש, והוא מועד לבעיות. אז זה גם יכול להיות הפוך, שאנשים פשוט יברחו מהסינון בגלל שזה לא יציב - מה שלא נכון בחיבור נורמלי.

      בשולי הדברים (ואולי דווקא הייתי צריך לכתוב את זה בהתחלה)
      תודה ענקית ל @magicode על שנתן את האפשרות לVPN הזה להתקיים, ולצבור זכויות (אני מקווה...) מזה שאנשים יזכו לא להיכשל. - אני יודע שזה לקח ממנו המון כוחות ותמיכה, ועל כך אלף פעמים תודה 🙂

      ותודה ענקית ל @magicode ובכלל לכל צוות נטפרי היקרים על הדבר הנפלא הזה! שנקרא נטפרי.
      מי שלא חווה אינטרנט מסונן לפני, פשוט לא יכול לשער ולהעריך את הדבר המדהים הזה, ששינה לי (ולא רק) באופן אישי את החיים.
      תודה!! 🙂 🙂

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • בקשה אישית ממשתמשי הVPN של אורי וירטואל

      שלום.
      זוהי בקשה אישית ממני, המפעיל והמממן של שרת הVPN של אורי וירטואל.
      אורי וירטואל הוקם לע"נ אבי מורי אורי בן שמחה ומנשה ז"ל, שנסתלק מעימנו לפני שנתיים, בט' בשבט תשע"ה.
      ביום ראשון הקרוב, יהיה יום הזיכרון (יארצייט) השני שלו.

      אני מבקש בקשה אישית. אנא, הקדישו את הלימוד הברכות והתפילות של יום ראשון לע"נ.

      בהזדמנות זו אני רוצה לומר תודה גדולה מאד לנטפרי, ובמיוחד ל @magicode (ובכינויו האחר mat) על האפשרות שהם נותנים לאורי וירטואל להתקיים, ובכלל, על הקמת הסינון המיוחד והנפלא הזה!

      לחצו כאן כדי ללמוד משנה לע"נ (כמובן אפשר ללמוד גם בלי הלינק הזה)
      לחצו כאן כדי לקרוא תהילים לע"נ (כמובן אפשר לקרוא גם בלי הלינק הזה)

      תודה רבה ושבת שלום.

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: פיתוח שבב חומרה

      @Uria53
      אני כותב את הדברים הבאים, על דעת עצמי ללא קשר לנטפרי, ודווקא מתוך הערכה לידע שלך שמבצבץ בין השורות (כאן ובפוסטים אחרים)

      אם מישהו אחר, היה מעלה את הרעיון מלמעלה, (וסליחה מכל האחרים כעת 🙂 ) היו כנראה לוקחים את זה יותר בסלחנות.
      אבל כשאתה, שכותב רהוט, ומסביר כמה אתה יודע איך הדברים עובדים מתחת למכסה המנוע (וניכרים דברי אמת שאתה אכן מבין ויודע), ממך כנראה מצפים ליותר ולא סתם לאמירה "בא נפתח רכיב חומרה".
      ואני לא מזלזל ח"ו ברעיון. מאד ייתכן שבעוד כמה שנים זה יהיה מובנה במחשבים. לך תדע.
      רק שכשמישהו ברמה שלך מביא כזה רעיון, מצפים לשמוע ממנו לפחות על כיוון. וזה לא היה כאן.
      הרי לאן שלא נלך, זה יברח. 😞
      אם זה יהיה כרטיס רשת מיוחד, לא תוכל לאכוף שאין עוד כרטיס אחר בסביבה.
      ואם זה רכיב שיושב על המעבד / ביוס - לך תפתח אותו ותברח מכל באג אפשרי.
      ועוד לא דיברנו על זה שכמעט בלתי אפשרי, במיוחד בניידים, להוסיף רכיב חומרה בלי לפגוע באחריות..
      ועל בעיות דרייברים ומה לא 😞

      האמת שפעם שמעתי על רעיון שאולי וויפרי תצרוב את עצמה בקושחה של הביוס (ואז עדיין זו תוכנה, אבל שיושבת במקום רחוק יותר וקשה יותר לשינוי) - וזה אולי רעיון יותר ישים בשלב ראשון.

      בכל מקרה, אתה מוזמן להביא את הכישרון שיש לך, ולהציע דברים אופרטיביים. ואולי ביחד כולנו נמצא משהו.

      אני מסכים שכתבת את זה ברעיונות ולא כתוב גדר שצריך דברים מעשיים. אבל לפחות שיהיה כיון ולא חלום (אכן נטפרי בעבר גם הייתה חלום שאף אחד לא האמין שיקרה. והנה הנס קרה )

      בכל מקרה, חזק ואמץ!
      לך בכוחך זה והושעת את ישראל. רק תן כיוון יותר אופרטיבי 🙂

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      C
      clickone
    • למה לא להאשים את נטפרי (!) גם כשיש בעייה שבטוח קשורה לנטפרי לפי כל הסימנים...

      סיפור אישי מאתמול.
      הפנו אותי בתמיכה לשאלה של לקוח שלא מצליח להיכנס לאתר שלי (של שירות הסמסים)
      בדקתי, ואכן ב019 א"א להיכנס. מתקבלת שגיאה של נטפרי שפירושה אין תגובה מהשרת.
      בדקתי מחוץ לנטפרי - הכל פיקס.
      בדקתי בRL, באקס2וואן, ובאניוואר - הכל פיקס.

      ורק ב019 - אין תגובה מהשרת.

      ומי אשם כמובן? רק נטפרי (ו019...), לא?

      אז זהו, שלא.

      שלחתי לקוסם @magicode שאלה ע"ז, וגם פנייה לספק בחוות השרתים, אולי 019 נחסם אצלם.

      מסתבר, שבגלל שיש הגנה על השרת מתקיפות על הRDP, אז הIP של 019 נחסם.
      ולכן הפיירוול עצר את התעבורה משם. וכמובן בגלל זה התקבל אין תגובה מהשרת.

      והמסקנה שלי:

      לפני שאנחנו רצים להאשים את נטפרי, בכל מיני דברים, שלכאורה מאד ברור שהם אשמים, לבצע בדיקה נוספת, גם על דברים שנראים רחוקים.

      ותודה ל @magicode ול @shraga .
      וללקוח הקצה על הסבלנות.....

      פורסם ברשמים
      C
      clickone
    • RE: קיבלתי סימן.

      @magicode חזק ואמץ!
      אל תירא ואל תחת!

      אחרי כל התגובות החדות כאן בפורום, אין מה להוסיף.

      רק שאלה קטנה....

      איך זה, שחברה שמספקת שירות חרדי מוצהר, לא חוששת ללכת לערכאות?? ולא להתדיין בבי"ד?

      (וזה לא דומה לחברה סלולרית לדוגמא, שנותנת שירות גם לחרדים ולדתיים - החברה הזו נותנת שירות בעיקר בעיקר לחרדים ולדתיים [לפחות עד שתום נולד])

      אגב יש לי רעיון מדהים לאחרי שכל זה ייגמר. אבל זה לא הזמן כעת.....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • תודעת השירות של יוסי תקשורת

      אני פשוט חייב לפרגן ל @יוסי-תקשורת
      אני חייב לומר שאני נפעם כל פעם מחדש מתודעת השירות שלהם!
      לא מובן מאליו,
      בפעם הקודמת שהייתי צריך שירות התלהבתי (ולא הספקתי לספר כאן....)
      אבל אני פשוט רואה שזה קבוע.

      גם נציגים מקצועיים, שמבינים את הבעיה מיד ולא צריך "לרדוף" אחריהם,
      וגם תודעת שירות ממש ממש גבוהה, ואני כותב את זה כנותן שירות.
      לדוגמא התקשרו אלי, וכשלא עניתי השאירו הודעה מפורטת (כולל התשובה שחזרה במייל),
      וגם כשחזרתי אליהם הנציג (שמואל) ישב איתי בסבלנות עד שמצאנו מה לעשות
      (הפיתרון קצת מורכב ואצטרך לדבר בשביל כך עם ספק הטלפון שלי)

      אז, פירגון ענק!
      ואם אתם מחפשים להחליף ספק, נסו את יוסי תקשורת. אני בטוח שתהנו.

      למען הסר ספק אין לי שום קשר ליוסי תקשורת או טובת הנאה מהפוסט הזה.

      נ.ב. גם השירות הנהדר של המשווקים של 019 @zeevgros ו @frize37 ראוי לשבח בפני עצמו.
      אבל היפה ביוסי תקשורת שזה החברה עצמה ולא המשווקים שבשטח
      (אפילו שיוסי תקשורת הם גם משווקים, אצלם הם נותנים את כל ה"מטריה" כולל השירות ולכן זה שונה מ019)

      חנוכה שמח 🙂

      פורסם ברשמים
      C
      clickone
    • RE: אינני יודע אם כאן המקום אך אשמח לקבל עזר מבעלי נסיון

      @אבי-23 אתה יכול להיכנס אליהם לראוטר בלי הסיסמא ולשים להם סיסמא
      ככה הם יצעקו לספק האינטרנט שלהם, ואז הוא יגיד להם, בטח פרצו לכם לראוטר וידריך אותם לשים סיסמא.

      דרך אחרת, לבוא כ"מבין" במחשבים ולהסביר להם בחשיבות שעלולים לפרוץ להם לבנק כי אין להם סיסמא לראוטר ואז להסביר להם איך עושים סיסמא....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: מגינים על המגן שלנו

      והנה עוד משהו על הישרות של @magicode (תודו שאחרים לא היו כותבים את זה...)
      0_1536223649298_Screenshot of NetFree - תרומה.jpg

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: אנדרואיד בנטפרי

      @magicode אמר באנדרואיד בנטפרי:

      @baruch
      דווקא אני אוהב את האנשים שמאמינים שהם יצליחו איפה שהרבה אחרים לא הצליחו.

      בעצם אם לא זה, נטפרי מעולם לא הייתה קמה....
      נגד כל הסיכויים והאמירות, שאפשר להקים סינון כ"כ (לא מצאתי תיאור במילים, מוצלח, מדהים, [השלם את החסר]) @magicode קם ועם הרבה אמונה וסייעתא דשמייא הרים משהו שגם בחלומות הוורודים שלי לא חלמתי שאפשר להקים.

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: למה בנטפריי המחיר יקר

      @לחיל-אומר אמר בלמה בנטפריי המחיר יקר:

      סתם אני לא מבין למה בן אדם שטוען על המחיר תוקפים אותו מותר קצת להתלונן במיוחד שיכול לצאת מזה תועלת

      תועלת לדעתי לא תצא מזה אם לא יקום מישהו ויעשה מעשה להוסיף ספקים.
      כאחד שבדק את זה לעומק אני יכול לומר בבירור שהעלויות של להיות ספק, במיוחד בסלולרי, הם עצומות. (במיוחד לחברות שהם לא בעלי האנטנות כמו 019 וגרוע מכך חברות כמו @סים-כשר - העליות שנופלות עליהם עצומות ולא בהכרח שהם רק מנצלות את הלקוחות, שלא לדבר על כמות לקוחות עצומה שהם צריכות להביא כדי להיות ריווחיים)

      ואולי לכאורה להפך, המחירים בשוק הכללי הם המוזרים, והם כך רק בגלל שיש תחרות מאד גדולה. (תראו את כמות הפיטורין שיש בחברות הסלולר, ואת המערבולת שהם בתוכה כבר תקופה)
      הסיבה השנייה היא שבציבור הכללי וויפי כבר ממש נפוץ, וסטטיסטית אנשים כמעט לא מנצלים את כל ה100 גיגה, אז מה אכפת לחברות הסלולר לתת.
      משא"כ בסים של נטפרי, אם אתה יודע שתסתדר ב3 גיגה, אתה לא תיקח 10 ולכן אחוז הניצול של החבילה גבוה

      אני מסכים עם זה שהחברות לא ימכרו בפחות כשאין מתחרים, אבל כל מה שזה יעשה זה רק להוריד את מרווח הרווח שלהם (לא שזה נורא)
      אבל כן צריך לפחות להבין את הצד שלהם.

      למען הסר ספק, אין לי שום קשר לאף אחת מהחברות ואני לא מייצג אף אחד.
      בעבר חשבתי להיות ספק קווי / סלולר ולכן אני מכיר את הצד השני.

      וסליחה על האירכות, וסליחה אם הייתי תקיף 😮

      פורסם בכללי
      C
      clickone

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי clickone

    • תודעת השירות של יוסי תקשורת

      אני פשוט חייב לפרגן ל @יוסי-תקשורת
      אני חייב לומר שאני נפעם כל פעם מחדש מתודעת השירות שלהם!
      לא מובן מאליו,
      בפעם הקודמת שהייתי צריך שירות התלהבתי (ולא הספקתי לספר כאן....)
      אבל אני פשוט רואה שזה קבוע.

      גם נציגים מקצועיים, שמבינים את הבעיה מיד ולא צריך "לרדוף" אחריהם,
      וגם תודעת שירות ממש ממש גבוהה, ואני כותב את זה כנותן שירות.
      לדוגמא התקשרו אלי, וכשלא עניתי השאירו הודעה מפורטת (כולל התשובה שחזרה במייל),
      וגם כשחזרתי אליהם הנציג (שמואל) ישב איתי בסבלנות עד שמצאנו מה לעשות
      (הפיתרון קצת מורכב ואצטרך לדבר בשביל כך עם ספק הטלפון שלי)

      אז, פירגון ענק!
      ואם אתם מחפשים להחליף ספק, נסו את יוסי תקשורת. אני בטוח שתהנו.

      למען הסר ספק אין לי שום קשר ליוסי תקשורת או טובת הנאה מהפוסט הזה.

      נ.ב. גם השירות הנהדר של המשווקים של 019 @zeevgros ו @frize37 ראוי לשבח בפני עצמו.
      אבל היפה ביוסי תקשורת שזה החברה עצמה ולא המשווקים שבשטח
      (אפילו שיוסי תקשורת הם גם משווקים, אצלם הם נותנים את כל ה"מטריה" כולל השירות ולכן זה שונה מ019)

      חנוכה שמח 🙂

      פורסם ברשמים
      C
      clickone
    • RE: קו טלפון ביתי

      @elie1105
      @יוסי-תקשורת פרסם לפני כשבועיים שלושה שהוא יוצא בפיילוט קו ביתי על התשתית שלו, 3000 דקות ב25 שח אאל"ט

      אישית אני היום ב013 3500 דקות ב40 שח בערך (ממתין ליוסי תקשורת כדי להיכנס לפיילוט)
      כמובן עובד בנטפרי כמו שצריך

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: כמה משתמשים יש לנטפרי

      @aaron1234 אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

      @מאןדהו אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

      @aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת

      משכורות בין כה משולמות לעובדים ולא משנה מה הם עושים אז עכשיו שיעסקו במה שהציעו, המשכורת נשארת אותה משכורת.

      מי אמר לך שעובד שנותן תמיכה זה אותו עובד שמפתח דברים?
      זה בד"כ עובדים מסוג אחר עם משכורת יותר גבוהה.

      הנ"ל נכתב על דעתי בלבד ולא מייצג את נטפרי

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      ואגב אני רואה ש @יוסי-תקשורת פרסם כאן בפורום שהוא כן נותן חודש נסיון.
      מה שאומר שאפשר ופשוט צריך לשאול.....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      @מתעניין-0
      אם אתה מוכן, והעניין הוא הזמן והלעמוד בנסיעה, אני חושב שבמחיר נסיעה הלון חזור אתה יכול להתחבר לחודש בסטיק (לא כולל עלות הסטיק כמובן).....

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      @nigun
      מצד שני, בסוף זה נהיה אין יותר קבוע מזמני,
      לכן כנראה אראל לוקחים פרטי אשראי במהלך הניסיון.
      בכל מקרה זה כבר עניין מול הסוכנים לדעתי, ללא קשר לנטפרי.

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      @nigun מה הכוונה סוד?
      כל מי שמתחבר ומגיע לסוכן וישאל בד"כ יקבל את התשובה.

      זה אכן לא משהו רשמי.
      אבל כמו בכל דבר בחיים אם ממש מבקשים אפשר לקבל נסיון

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      @nigun לאראל יש VPN (אגב כל חיבור שלו אפשר להתחבר גם דרך VPN ולא חייב ראוטר - רק צריך לדעת את כתובת השרת)
      ואצל אראל אפשר גם לתת אמצעי תשלום בחיבור נסיון, ובמידה ומבטלים אז משלמים לפי השימוש (ככה אני זוכר)

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      @daniel4241 אז למה לא תנסה עם הVPN שקיבלת?
      נכון שזה יעלה כסף
      אבל לא 20
      אם אחרי יומיים אתה מתנתק, תשלם נראה לי פחות מ2 שקלים. וזה שווה את הנסיון.

      פורסם בכללי
      C
      clickone
    • RE: ימי ניסיון

      @daniel4241 האמת שיש גם אפשרות לבקש מאחד החברים כאן בעתיד כשתרצה לבדוק שוב, שליטה מרחוק על המחשב שלו לכמזה זמן כדי להרגיש אם הסינון כבר כן מתאים לך.

      סטיק זה לא איטי. זה תלוי באיזור בו אתה נמצא.
      אני מחובר גם בראוטר וגם בסטיק כשאני בדרכים, זה ממש תלוי באיזור

      פורסם בכללי
      C
      clickone