אני מבקש מחברי הפורום, שכל מי שבעד ורוצה הודעות פרטיות או לחילופין צא'ט שימסן V בהודעה זו. חייבים ציבור גדול שיבקש כדי שימצאו פתרון מהיר.....
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי frize37
-
RE: סליחה על העזות...
-
תקופת נסיון - נטפרי
שלום וברכה
אם יש לכם חברים או אנשים שרוצים להתחבר לנטפרי ורוצים לבדוק
ניתן לפנות אלי, לקבל שם משתמש וסיסמא לבדיקה
כמובן, זה ממש לזמן מוגבל, ולא על כל התלבטות אפשר לתת לבדיקה (מיועד יותר לאנשים שיש להם כבר דברים שחייבים לצורך עבודה ורוצים לראות האם יעבוד עם נטפרי) -
RE: מסלולים בנטפרי
ומשהו כללי.
חבר'ה, אני קורא כאן את ההודעות וממש לא מבין מה אנשים חושבים.
בנו מסלולים ייעודיים מוזלים לא כי עולה לנטפרי פחות הסינון או התמיכה.... פשוט חושבים לטובת עם ישראל ורוצים שכמה שפחות ייחשפו האנשים יראי ד' למה שלא צריכים. אני בטוח שהיה כאן מחשבה מההתחלה וחשבו על כל פרט.
תפסיקו לעלות בקשות כמו: אולי להוסיף זה או זה או ..... נו באמת?? אתם חושבים שהם עשו את זה במחשבה של חצי שעה?? אין לי ידיעה... אבל אני בטוח שלקח הרבה יותר.... לפחות כמה חודשים טובים של מחשבות הלוך חזור.... @magicode תתקן אותי אם אני טועה. -
RE: x2one יש חלופה עם סים של פלאפון. (במחיר)
@סופר אמר בx2one יש חלופה עם סים של פלאפון. (במחיר):
@מישווו כבר כתבתי במקום אחר, ואני רוצה לכתוב כאן שוב, (בתור הכרת הטוב - לפני זה הייתי ב019 וד"ל).
חברת X2ONE הוא חברה אמינה ואיכותית שנותנים שירות מעולה וגם מחיר מעולה, אך כיון שכמה (אולי הרבה) אנשים ניצלו אותם לרעה, הם נאלצו להפסיק את המבצע של 'ללא הגבלה'.
אם יש למישהוא טענות, אולי שיטען כלפי אותם אנשים שגרמו לכך.
גם אם הם נותנים רק 40 ג"ב זה עדיין מחיר מעולה, זה אותו מחיר כמו ב019 אבל באיכות הרבה הרבה הרבה יותר טוב.
בהצלחהמסכים איתך שהם חברה שנתנו שירות מעולה
אבל אתה כותב דברים ממש לא נכונים.
א. אנשים שהשתמשו מעלה 500 GB הם אולי 5
ב. נותקו כ50 לקוחות, ורובם היה מדובר בשימוש של 60-80 גיגה ואפי' היו שפחות (אני לא בדקתי אחד אחד, אבל מלקוחות שהתקשרו וביררתי עליהם אני יודע)
ג. גם כאלה שהשתמשו מעל 500, מניין לך שהשתמשו לרעה. אני לא מאמין שהיה להם ענין לגנוב אותם. פשוט השתמשו ללא הגבלה וזה עבר. החברה היא האחראית לנתק את האינטרנט כשמגיעה ל500.
אם כל הכבוד הראוי לחברה שבבעלות חרדית ואני בטוח שלא עשו זאת בכוונה. אבל הצורה בה נעשו הדברים היא ממש ממש לא ראויה. המון לקוחות אין להם את החיבור לקנות בנקסט וכדו' ומשמש אותם לעבודה, ויומיים שאין להם אינטרנט גורם להם הפסדים. גם אם רצו להפסיק את המבצע אחרי שנתנו התחייבות בע''פ שלקוח שהצטרף יהיה לו המחיר והחבילה למשך שנה, לפחות ליידע אותו שבוע קודם. -
RE: "019 אין עם מי לדבר"!!!
בכל אופן, יש לי קצת ניסיון עם לקוחות ועם החברה.
יש הרבה טענות צודקות ויש הרבה שכלל אינם צודקות
ואיך אני יודע את זה?? כי פשוט אחרי שהם לא הסתדרו עם 019 מתקשרים אלי... ואז אני מסביר להם שבאמת הבעיה לא אצלםבמיוחד בנסטיקים זה ככה. הלקוח קנה נסטיק ב150 ש''ח. אצלו זה הון. אבל בפועל לא נראה לי ששווה משהו.. (מדבר עם מי שקונה כאן בארץ בכאלה מחירים) ואז יש לו תלונות איך לא עובד לו... א. איך מגדירים אותו?? קנו, יצאו מהחנות ומאותו רגע החברה שנותנת את הסים אחראית על הכל.... ואני לא מדבר על מקרה בודד... עשרות עשרות..
ב. גם אחרי שעבד... לא תמיד יש קליטה טובה.... והרי הוא קנה את הסטיק בחנות שלא ידע כלום מה הוא מוכר... ומתברר שמאז שקנה אותו אף שזה דור4 (שהלקוח לא הבין מה זה בכלל...) התברר שמהיום הראשון עובד על דור3 וכמובן עובד איטי ואז החברה מקבלת קללות.... כי הלקוח לא מבין שצריכים לבדוק אצל מי שקנו את הסטיק איך מעבירים לדור4, איך מחפשים רשת ידנית....אני מדבר מידיעה. מניסיון.
שיש טענות מוצדקות אני בטוח. אבל כמו שיש מוצדקות יש בידיוק את ההיפך.
-
50.000.000 מיליון תמונות נבדקו!!! מזל טוב!!!
מזל טוב!! שולחים בשם כל משתמשי נטפרי ל @administrators @magicode
שתמשיכו להרבות כבוד שמים!!!
-
RE: חופשה לצדיקים מנטפרי!!
@baruch דווקא אני חושב שחייבים את זה......
אולי כל אחד מהמנהלים בזמנים אחרים ואז יהיה תמיד משמרת....
כמי שאני מכיר את הפעילות של @GolanArt מגיע לו קצת לאגור כוחות חדשים, בכדי שאח''כ אנחנו נהנה יותר מהחכמה, הידע והרעיונות שלו!!
רק לפני מספר ימים החליף לנו את "הכרטסת" של נטפרי!
אני בתור סוכן שמכיר את השטח יכול להעיד שמיד כשאנשים שהיו בסינונים אחרים רואים את הכרטסת מבינים שנטפרי זה סינון רציני וגם פרקטי!
ועל האחרים @baruch @magicode @clickone ועוד גם מגיע להם קצת לאגור כוחות חדשים! -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לא קראתי הכל
אבל אני יוכל לומר שברור לי ששירות הוא הפרסום הכי טוב
אני משתדל לתת שירות תמיד
מתקשרים לקוחות שקנו ממני לפני 3 שנים, שקנו מחשב חדש ולא עובד להם. עוזר להם להתקין אותו וגם את התעודה (ואגב, כאלה שהחליפו מחשב וחסר להם תעודה כמעט כל יום יש לי טלפון כזה)
ומה התוצאה? תמיד שומע מאחרים שההוא שלח אותו אלי....
ולא רק זה, מתקשרים אלי אנשים שבכלל לא קנו אצלי.... ואני לא אומר להם לך לחברה וכו'.... מנסה לעזור כמה שיכול והדבר הכי חשוב מסביר להם מה הבעיה ולמי צריכים לפנות.......
אף פעם לא מפסידים מלעזור!! -
RE: חרם צרכנים על 019
אני לא אוהב לענות, כי רואים כאילו אני צד.
אבל אני יביא דברים כהוויתם.
המבצע בוטלה לפני שבועיים.
כשנודע לי, שמתכוונים לעלות מחירים. ניסיתי כל דרך שלא יקרה. אבל הסבירו לי משהו שאולי יש בו צדק. זה לא משהו שאני יכול לבדוק ב100 % אבל יש לו הרבה מן האמת לפי הנסיון שלי.
רוב הלקוחות בציבור הכללי כבר מחזיקים אינטרנט שנים, כשעוברים חברה זה פרוצדורה ממש פשוטה של ניוד תשתית והחלפת משתמש וסיסמה.
בציבור החרדי ב''ה רוב הציבור לא מחזיק באינטרנט, ומה שקורה זה הרבה דברים. א. הלקוחות לא מבינים ממש כלום בכל התהליך. (סיפור אחד שהייתי לו עד שהם שלחו לי זה היה על לקוחה שקיבלה ראוטר ולקחה לה 3 ימים!!! להבין מה זה הפילטר. וזה הגיע לה בשקית של המשלוח... לא נכנס בסיפור עצמו, רק שב''ה רובם עמי הארצות והתמיכה דיברה איתה 3 שעות במצטבר...)
ב. בדרך כלל התשתיות ממש לא טובות ולכן יש להם הרבה יותר בעיות בתשתית של בזק וזה גורם שגם הם צרכים המון פעמים טכנאים שלהם שעולה להם כסף (ולא תמיד הם לוקחים כסף)
ג. עצם החיבור של נטפרי אחרי שכבר יש אינטרט הוא יותר מורכב מסתם אינטרנט פתוח שמייד עובד ואין התקנות תעודות וכו'.
זה מה שענו לי.
חוץ מזה שודאי שכשיש עוד גורמים מעורבים באינטרנט (נטפרי) יש עוד תמיכה.
לעצם המחיר שלהם צריכים לקחת בחשבון שעדיין לא ממש עלו את המחיר. ומה עוד שפעם הראוטר עלה 8 ש''ח לחודש והיה תשלום של משלוח 30 ש''ח והיום אין תשלום על משלוח והמחיר של ראוטר זה של 4 ש''ח.
ויש גם לקוחות שמקווה שזה רק יחידים יחידים שעל אי הגעה של ראוטר או על איזה תקלה קטנה מתקשרים לשרות לבקש החזרים וכדו' -
RE: פאנל חדש!!!!
@aiib בפריפוקס עובד מצויין. בכרום גם אצלי הוא ככה
זה הזדמנות להודות על כל ההשקעה !!!
אם אני לא טועה מגיע קרדיט ענק לידידנו ראש וראשון לכל דבר שבקדושה @GolanArt !!!!!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי frize37
-
RE: עלה לי המחיר ב-019 סלולר עקב סיום תקופת החבילה
תשלח לי מייל עם תז
אני רוצה לראות איזה חבילות היה לך
אפשר לסדר ברגע -
RE: קו טלפון ביתי
לגבי טלפון ביתי, יתכן שיש לי פתרון לחלק מהלקוחות
זה תלוי מאוד בכמות שצריכים
גם קווי בזק אפשר דרכי -
כיבוי וויפי בראוטר של סיב
בראוטר של תשתית רימון HALNY יש לחצן מאחורה של וויפי שאמור לסגור אותו
בפועל גם כשלוחצים לא נכבה וגם בתוך ההגדרות לא הצלחתי לכבות אותו
האם מישהו נתקל בזה ויש לו פתרון?
תודה -
RE: חדש! סיבים עם תשתית רימון
@לא-מתייאש 200/20
500/50
1000/100
לגבי מעבר, אין ניוד בסיבים, מה שכן אם יש כבר סיב אין תשלום על ההתקנה אבל בפועל מחליפים ראוטר ומחברים את הסיב לתשתית החדש -
RE: חדש! סיבים עם תשתית רימון
@קינג-קומפיוטר אמר בחדש! סיבים עם תשתית רימון:
@צדיק-תמים לפי התגובה כאן נראה שצריך להחליף ראוטר
https://forum.netfree.link/post/137553אכן