ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !

    כללי
    18
    47
    2814
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • M
      mdy נערך לאחרונה על ידי

      לא הייתה לי סבלנות לקרוא את כל מה שכתוב פה. אבל בין לבין לעניות דעתי, אין מה לעשות קוראים לזה שירות. ולפעמים השירות מתיש ולא מצדיק את ההתשלום שקיבלת, אבל לקוח אחד מרוצה מביא הרבה לקוחות אחרים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ק
        קטונתי @MAndMGittler נערך לאחרונה על ידי

        @MAndMGittler אני לא חושב שזה נכון שיש חובה, כי כל אחד שמתיימר להתעסק עם מחשב צריך לדעת את זה.
        האם אדם שיקנה ממני מכשיר טלפון חדש אני צריך ללמד אותו איך שומרים איש קשר וכו'.
        מה עושה אדם שהוא בור? לומד א' ב', ובגלל שהוא קנה ממני במקרה, החובה לא עלי.
        אלה א"כ יש לו עניין לתת שירות...

        M משפחת כהן 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M
          mdy @קטונתי נערך לאחרונה על ידי

          @קטונתי מי שנותן שירות טוב, מלמד איך שומרים איש קשר. כן! תבדוק למי הכי הולך. למי שנותן כזה שירות. גם אם יש לפעמים נודניקים שבאמת הגזימו

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ק
            קטונתי @mdy נערך לאחרונה על ידי

            @mdy אני גם יעצתי לו כך, גלגל למעלה.😉
            אבל הוא צריך לשקול כדאיות.
            בודאי אם הוא לא מוכר עוד כאלה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • משפחת כהן
              משפחת כהן @קטונתי נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

              @קטונתי אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

              @MAndMGittler כל אחד שמתיימר להתעסק עם מחשב צריך לדעת את זה.
              האם אדם שיקנה ממני מכשיר טלפון חדש אני צריך ללמד אותו איך שומרים איש קשר וכו'.

              לאנשים המתחברים לראשונה לאינטרנט - לפעמים אין מושג מיהו ספק ומהי תשתית ומה הסינון, ואינם מבדילים בין סטיק לראוטר, לכן ההשוואה לטלפון לא מדויקת.
              מאד מבלבל להכיר עולם נתונים חדש בלי עזרה.
              [וגם אם בכל זאת מישהו לא יודע להכניס אנשי קשר לטלפון, מתאים שמי שמכר לו את המכשיר ילמד אותו. אין לזה בית ספר מסודר אחר.]

              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ק
                קטונתי @משפחת כהן נערך לאחרונה על ידי

                @משפחת-כהן יש לזה משפחה וחברים או שאתה מוצא אדם נדיב, אבל זה מגוחך ללכת לאדם שמרוויח על מכירת מוצר כמה שקלים ולהלביש תוספות שלא שוות את המחיר.
                תמיד ניתן להתייעץ לפני...

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • M
                  mdy @קטונתי נערך לאחרונה על ידי

                  @קטונתי אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                  @משפחת-כהן יש לזה משפחה וחברים או שאתה מוצא אדם נדיב, אבל זה מגוחך ללכת לאדם שמרוויח על מכירת מוצר כמה שקלים ולהלביש תוספות שלא שוות את המחיר.
                  תמיד ניתן להתייעץ לפני...

                  ושוב.... קוראים לזה שירות.
                  אני פעם רכשתי עדשות מגע ל30 יום (כ50 ש"ח) החליפו לי 3 פעמים עדשות רק בשביל ההתאמה. לראות עם מה אני מסתדר. שאלתי את האופטומטריסט. אתה הרי יודע שאני לא אקנה אצלך עוד עדשות (ידעתי אותו מראש שאני ירכוש דרך קופת חולים. רק רציתי לנסות אצלו ולא אלאה אותכם בשיקולים הכלכליים של זה)
                  הוא ענה לי זה שירות שאני נותן ככה אתה תדע שאצלי השירות מעולה בסוף תבוא אלי אם לא בשביל עדשות בשביל משהו אחר.
                  חלפו 25 שנה. לבן שלי בן 15 נמאס מכל המשקפיים של קופת חולים ומהבדיקות הככה ככה שלהם. הוא אמר אני רוצה מישהו טוב באמת
                  לאן שלחתי אותו?
                  לאופטיקה ליבוב בבני ברק
                  כבר 25 שנה כששואלים אותי על אופטיקה אמינה ולא יקרה.
                  שירות ושירות ושירות.

                  L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • L
                    loters @mdy נערך לאחרונה על ידי

                    @mdy
                    שוב פעם הכל אמת ויציב גבי חנות או שאר מקומות שמוכרים למשך זמן רב ביום ובכמויות גדולות וכו', לא על אחד שרק עושה מהצד כמה שקלים..

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • M
                      mdy @loters נערך לאחרונה על ידי mdy

                      @loters אם אתה רוצה להתחיל לעשות יותר מ"כמה שקלים" צריך לתת שירות. ככה תמשיך לעשות רק "כמה שקלים" נורא פשוט. שירות זה הפרסום הכי טוב. ותאמין לי, עולה פחות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • frize37
                        frize37 נערך לאחרונה על ידי frize37

                        לא קראתי הכל
                        אבל אני יוכל לומר שברור לי ששירות הוא הפרסום הכי טוב
                        אני משתדל לתת שירות תמיד
                        מתקשרים לקוחות שקנו ממני לפני 3 שנים, שקנו מחשב חדש ולא עובד להם. עוזר להם להתקין אותו וגם את התעודה (ואגב, כאלה שהחליפו מחשב וחסר להם תעודה כמעט כל יום יש לי טלפון כזה)
                        ומה התוצאה? תמיד שומע מאחרים שההוא שלח אותו אלי....
                        ולא רק זה, מתקשרים אלי אנשים שבכלל לא קנו אצלי.... ואני לא אומר להם לך לחברה וכו'.... מנסה לעזור כמה שיכול והדבר הכי חשוב מסביר להם מה הבעיה ולמי צריכים לפנות.......
                        אף פעם לא מפסידים מלעזור!!

                        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                        לפרטים נוספים לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                        • charoset
                          charoset נערך לאחרונה על ידי

                          לגבי נושא השירות שדובר כאן אני רוצה להגיב משהו בנושא אולי אפילו הייתי צריך לפתוח לזה אשכול חדש אך בכל זאת אכתוב את זה כאן.
                          אני לקוח של חברת "סים כשר" כבר המון זמן (מאז תחילת 2018) ומצטער לומר אך השירות שלהם היה ברמה הכי גרועה שניתן עדיין לתייג תחת הכותרת "שירות", שזה אומר שהייתי משאיר הודעות ומחכה לשווא שיחזרו אליי, הייתי מחכה שעות על הקו שיענו לי וזה לא קרה, אך אני נשארתי לקוח שלהם היות ואין הפרוטה מצויה בכיסי ולא יכולתי כל יום לעבור מחברה לחברה מחוסר שירות, ויהי היום ואני הייתי צריך עזרה בהגדרת הAPN ואני מתקשר לסים כשר ולא היה מענה אך אני שומע הודעה מוקלטת שאומרת שיש כינוס נציגים למען שיפור השירות, צחקתי לעצמי במרירות איך הם יכולים כבר לייעל את השירות שכבר כך המון שנים, אך השארתי הודעה ברורה עם שם מס' טלפון והבקשה, לא עוברים שעתיים (זמן הכינוס) ונציג חוזר אלי ואומר לי שהוא ראה שהשארתי הודעה אז הוא חוזר אלי ואני פשוט הייתי בהלם שחזרו אלי ושאלתי את הנציג בדוגרי מהקרה שהוא חזר אלי אז הנציג אומר לי שב"ה בחודשים האחרונים החליפו את הנציגים בשירות הלקוחות ומאז הם לא מסיימים יום מבלי לחזור לכל ההודעות + השיחות שלא נענו.
                          מאוד נהניתי מזה ואמרתי לעצמי שאני חייב לפרסם את זה למען ידעו שהשירות של סים כשר באמת התייעל ובאמת אני ממליץ מכל הלב על "סים כשר"
                          בהצלחה רבה
                          אחד מתוך אלפי לקוחות של סים כשר

                          אני מאוד אוהב לעזור לאנשים
                          תשאלו את אלו שמכירים אותי

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • א
                            אלי TZA @charoset נערך לאחרונה על ידי

                            @charoset מעניין מה שאתה מספר אני לקוח שלהם מסוף 2018 ומההתחלה שירות הלקוחות שלהם היה ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהכרתי קודם לכן.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • סיבוב
                              סיבוב נערך לאחרונה על ידי

                              גמני לקוח די וותיק של סים כשר, וגם קצת של המתחרות, ולא מבין למה אתה ככה טוען.
                              פעם יותר ופעם פחות. באופן כללי מצוין.
                              לענ"ד לפי המזל, כמה עומס באותו יום.

                              משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
                              אשמח לעזור בכל ענין.
                              P7107626@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • Y
                                yair-na נערך לאחרונה על ידי

                                כמה נושאים עברו פה.. ועדיין לא כתבת אם נפתרה לך הבעיה.
                                בנוגע למכירה, יש דבר כזה של חסד, אבל לא יותר מדי.. כמו שנאמר אתה לא חנות. חנות יכול לספק שירות, וככה מושכים לקוחות, שווה להשקיע זמן כדי לקבל כסף והמלצות. אגב זה גם מעיד על הבנאדם בעצמו ברמה מסויימת, על עין טובה, זה עוד סיבה ללכת לקנות שם.
                                בנוגע לסטיק, גם אני הזמנתי מחו"ל, וג"כ הייתה לי בעיה קשה מאוד. התקשרתי לספקית (RL), ופתרו לי את הבעיה (ב-APN). אחרי כמה ימים ביצעתי איפוס לסטיק ושוב חזרה לי הבעיה, אז הפעם חיברתי את הסטיק בלי הסים (ואז הדברים זזו מהר) והגדרתי את ה-APN, ואז הכל פעל תקין.
                                אם אכן זו הבעיה, של הגדרה בתוך הסטיק, תנסה להגדיר אותו בלי הסים, ואח"כ תכניס את הסים.
                                בהצלחה, ונשמח לשמוע אם ישנה התקדמות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • L
                                  loters נערך לאחרונה על ידי

                                  לפני כמה ימים הגיע אלי עם בעיה בסטיק, ניסיתי לבדוק את הסטיק על כמה מחשבים, וגם את הסים בנפרד
                                  בסוף התקשרתי לספק והתברר שפשוט נגמרה לו החבילה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון