• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    47 פוסטים 18 כותבים 3.0k צפיות 13 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • נטפריסנ מנותק
      נטפריס @MAndMGittler
      נערך לאחרונה על ידי

      @MAndMGittler זה מאוד נכון, מלבד שלזרוק למים לא מקובל,
      אדרבא, אין כמעט מקום בארץ, במוצר זה ורוב הדומים לו בסדר גודל של הסכום, שניתן לקבל את השירות אותו את מתארת.

      אבל אני מאוד מסכים עם המשפט האחרון בפרט:

      זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • א מנותק
        אלי TZA @נטפריס
        נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

        @נטפריס בנוסף גם בד"כ בסיטואציה של פות"ש התמחור לא גבוה וכשנדרשת תמיכה משמעותית זה כבר הופך להפסד עבור המוכר ביחס כסף לשעה.

        במקרים כאלה גם המשפט האחרון שהסכמת עליו לא נכון כי הקונה משלם הרבה פחות מבחנות ומצפה לקבל שירות זהה אם לא גבוה יותר.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • M מנותק
          MAndMGittler
          נערך לאחרונה על ידי

          אז שיגלם גם את זה במחיר ויציע מחיר עם תמיכה ומחיר ללא תמיכה.
          בתוכנה לכה"פ זה מאד מקובל לעשות תמחור לפירמיום הכולל תמיכה ולשירות מופחת במחיר נמוך יותר. אבל לפחות הקונה מעודכן בזה מראש ומחליט על כך בצורה מושכלת ולא מרגיש אח"כ שלקחו את הכסף והלכו.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א מנותק
            אלי TZA @MAndMGittler
            נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

            @MAndMGittler לבנות תמחור וכו' זאת השקעה מסוימת שאכן מחויבת המציאות במקרה שדיברת עליו:
            @MAndMGittler אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

            אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים

            פחות כאן כשמדובר במכירה אקראית די ח"פ מהצד. (להתרשמותי)
            כמובן שכמו שנכתב כמה פעמים לעיל תמחור מסודר ימנע את הסיטואציות האלה וכשאין תמחור זה המחיר.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • L מנותק
              loters
              נערך לאחרונה על ידי

              @MAndMGittler
              מדובר כמו שציין @אלי-TZA במכירה ללקוח מזדמן וחד פעמי,
              הכמות שעות שאתה נצרך להשקיע תמורת רווח יחסית לא גדול זה דבר הזוי
              לא מדובר פה על חברה שמוכרת מוצר מסודר לאלפים ורבבות, ויכולה להרשות לעצמה
              גם את התמיכה וכו'. אבל זה נכון שפשוט צריך לסכם הכל מראש ע"י דף הוראות וכדו'
              וזה מונע אי נעימות וגם חששות בענייני ממונות.

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • M מנותק
                mdy
                נערך לאחרונה על ידי

                לא הייתה לי סבלנות לקרוא את כל מה שכתוב פה. אבל בין לבין לעניות דעתי, אין מה לעשות קוראים לזה שירות. ולפעמים השירות מתיש ולא מצדיק את ההתשלום שקיבלת, אבל לקוח אחד מרוצה מביא הרבה לקוחות אחרים.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק מנותק
                  קטונתי @MAndMGittler
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @MAndMGittler אני לא חושב שזה נכון שיש חובה, כי כל אחד שמתיימר להתעסק עם מחשב צריך לדעת את זה.
                  האם אדם שיקנה ממני מכשיר טלפון חדש אני צריך ללמד אותו איך שומרים איש קשר וכו'.
                  מה עושה אדם שהוא בור? לומד א' ב', ובגלל שהוא קנה ממני במקרה, החובה לא עלי.
                  אלה א"כ יש לו עניין לתת שירות...

                  M משפחת כהןמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • M מנותק
                    mdy @קטונתי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @קטונתי מי שנותן שירות טוב, מלמד איך שומרים איש קשר. כן! תבדוק למי הכי הולך. למי שנותן כזה שירות. גם אם יש לפעמים נודניקים שבאמת הגזימו

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק מנותק
                      קטונתי @mdy
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @mdy אני גם יעצתי לו כך, גלגל למעלה.😉
                      אבל הוא צריך לשקול כדאיות.
                      בודאי אם הוא לא מוכר עוד כאלה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • משפחת כהןמ מנותק
                        משפחת כהן @קטונתי
                        נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                        @קטונתי אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                        @MAndMGittler כל אחד שמתיימר להתעסק עם מחשב צריך לדעת את זה.
                        האם אדם שיקנה ממני מכשיר טלפון חדש אני צריך ללמד אותו איך שומרים איש קשר וכו'.

                        לאנשים המתחברים לראשונה לאינטרנט - לפעמים אין מושג מיהו ספק ומהי תשתית ומה הסינון, ואינם מבדילים בין סטיק לראוטר, לכן ההשוואה לטלפון לא מדויקת.
                        מאד מבלבל להכיר עולם נתונים חדש בלי עזרה.
                        [וגם אם בכל זאת מישהו לא יודע להכניס אנשי קשר לטלפון, מתאים שמי שמכר לו את המכשיר ילמד אותו. אין לזה בית ספר מסודר אחר.]

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ק מנותק
                          קטונתי @משפחת כהן
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @משפחת-כהן יש לזה משפחה וחברים או שאתה מוצא אדם נדיב, אבל זה מגוחך ללכת לאדם שמרוויח על מכירת מוצר כמה שקלים ולהלביש תוספות שלא שוות את המחיר.
                          תמיד ניתן להתייעץ לפני...

                          M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • M מנותק
                            mdy @קטונתי
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @קטונתי אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                            @משפחת-כהן יש לזה משפחה וחברים או שאתה מוצא אדם נדיב, אבל זה מגוחך ללכת לאדם שמרוויח על מכירת מוצר כמה שקלים ולהלביש תוספות שלא שוות את המחיר.
                            תמיד ניתן להתייעץ לפני...

                            ושוב.... קוראים לזה שירות.
                            אני פעם רכשתי עדשות מגע ל30 יום (כ50 ש"ח) החליפו לי 3 פעמים עדשות רק בשביל ההתאמה. לראות עם מה אני מסתדר. שאלתי את האופטומטריסט. אתה הרי יודע שאני לא אקנה אצלך עוד עדשות (ידעתי אותו מראש שאני ירכוש דרך קופת חולים. רק רציתי לנסות אצלו ולא אלאה אותכם בשיקולים הכלכליים של זה)
                            הוא ענה לי זה שירות שאני נותן ככה אתה תדע שאצלי השירות מעולה בסוף תבוא אלי אם לא בשביל עדשות בשביל משהו אחר.
                            חלפו 25 שנה. לבן שלי בן 15 נמאס מכל המשקפיים של קופת חולים ומהבדיקות הככה ככה שלהם. הוא אמר אני רוצה מישהו טוב באמת
                            לאן שלחתי אותו?
                            לאופטיקה ליבוב בבני ברק
                            כבר 25 שנה כששואלים אותי על אופטיקה אמינה ולא יקרה.
                            שירות ושירות ושירות.

                            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • L מנותק
                              loters @mdy
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @mdy
                              שוב פעם הכל אמת ויציב גבי חנות או שאר מקומות שמוכרים למשך זמן רב ביום ובכמויות גדולות וכו', לא על אחד שרק עושה מהצד כמה שקלים..

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • M מנותק
                                mdy @loters
                                נערך לאחרונה על ידי mdy

                                @loters אם אתה רוצה להתחיל לעשות יותר מ"כמה שקלים" צריך לתת שירות. ככה תמשיך לעשות רק "כמה שקלים" נורא פשוט. שירות זה הפרסום הכי טוב. ותאמין לי, עולה פחות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • frize37F מנותק
                                  frize37
                                  נערך לאחרונה על ידי frize37

                                  לא קראתי הכל
                                  אבל אני יוכל לומר שברור לי ששירות הוא הפרסום הכי טוב
                                  אני משתדל לתת שירות תמיד
                                  מתקשרים לקוחות שקנו ממני לפני 3 שנים, שקנו מחשב חדש ולא עובד להם. עוזר להם להתקין אותו וגם את התעודה (ואגב, כאלה שהחליפו מחשב וחסר להם תעודה כמעט כל יום יש לי טלפון כזה)
                                  ומה התוצאה? תמיד שומע מאחרים שההוא שלח אותו אלי....
                                  ולא רק זה, מתקשרים אלי אנשים שבכלל לא קנו אצלי.... ואני לא אומר להם לך לחברה וכו'.... מנסה לעזור כמה שיכול והדבר הכי חשוב מסביר להם מה הבעיה ולמי צריכים לפנות.......
                                  אף פעם לא מפסידים מלעזור!!

                                  כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                                  חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                                  קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                                  טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                                  לפרטים נוספים לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                                  • charosetC מנותק
                                    charoset
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    לגבי נושא השירות שדובר כאן אני רוצה להגיב משהו בנושא אולי אפילו הייתי צריך לפתוח לזה אשכול חדש אך בכל זאת אכתוב את זה כאן.
                                    אני לקוח של חברת "סים כשר" כבר המון זמן (מאז תחילת 2018) ומצטער לומר אך השירות שלהם היה ברמה הכי גרועה שניתן עדיין לתייג תחת הכותרת "שירות", שזה אומר שהייתי משאיר הודעות ומחכה לשווא שיחזרו אליי, הייתי מחכה שעות על הקו שיענו לי וזה לא קרה, אך אני נשארתי לקוח שלהם היות ואין הפרוטה מצויה בכיסי ולא יכולתי כל יום לעבור מחברה לחברה מחוסר שירות, ויהי היום ואני הייתי צריך עזרה בהגדרת הAPN ואני מתקשר לסים כשר ולא היה מענה אך אני שומע הודעה מוקלטת שאומרת שיש כינוס נציגים למען שיפור השירות, צחקתי לעצמי במרירות איך הם יכולים כבר לייעל את השירות שכבר כך המון שנים, אך השארתי הודעה ברורה עם שם מס' טלפון והבקשה, לא עוברים שעתיים (זמן הכינוס) ונציג חוזר אלי ואומר לי שהוא ראה שהשארתי הודעה אז הוא חוזר אלי ואני פשוט הייתי בהלם שחזרו אלי ושאלתי את הנציג בדוגרי מהקרה שהוא חזר אלי אז הנציג אומר לי שב"ה בחודשים האחרונים החליפו את הנציגים בשירות הלקוחות ומאז הם לא מסיימים יום מבלי לחזור לכל ההודעות + השיחות שלא נענו.
                                    מאוד נהניתי מזה ואמרתי לעצמי שאני חייב לפרסם את זה למען ידעו שהשירות של סים כשר באמת התייעל ובאמת אני ממליץ מכל הלב על "סים כשר"
                                    בהצלחה רבה
                                    אחד מתוך אלפי לקוחות של סים כשר

                                    אני מאוד אוהב לעזור לאנשים
                                    תשאלו את אלו שמכירים אותי

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • א מנותק
                                      אלי TZA @charoset
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @charoset מעניין מה שאתה מספר אני לקוח שלהם מסוף 2018 ומההתחלה שירות הלקוחות שלהם היה ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהכרתי קודם לכן.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • סיבובס מנותק
                                        סיבוב
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        גמני לקוח די וותיק של סים כשר, וגם קצת של המתחרות, ולא מבין למה אתה ככה טוען.
                                        פעם יותר ופעם פחות. באופן כללי מצוין.
                                        לענ"ד לפי המזל, כמה עומס באותו יום.

                                        משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
                                        אשמח לעזור בכל ענין.
                                        P7107626@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • Y מנותק
                                          yair-na
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          כמה נושאים עברו פה.. ועדיין לא כתבת אם נפתרה לך הבעיה.
                                          בנוגע למכירה, יש דבר כזה של חסד, אבל לא יותר מדי.. כמו שנאמר אתה לא חנות. חנות יכול לספק שירות, וככה מושכים לקוחות, שווה להשקיע זמן כדי לקבל כסף והמלצות. אגב זה גם מעיד על הבנאדם בעצמו ברמה מסויימת, על עין טובה, זה עוד סיבה ללכת לקנות שם.
                                          בנוגע לסטיק, גם אני הזמנתי מחו"ל, וג"כ הייתה לי בעיה קשה מאוד. התקשרתי לספקית (RL), ופתרו לי את הבעיה (ב-APN). אחרי כמה ימים ביצעתי איפוס לסטיק ושוב חזרה לי הבעיה, אז הפעם חיברתי את הסטיק בלי הסים (ואז הדברים זזו מהר) והגדרתי את ה-APN, ואז הכל פעל תקין.
                                          אם אכן זו הבעיה, של הגדרה בתוך הסטיק, תנסה להגדיר אותו בלי הסים, ואח"כ תכניס את הסים.
                                          בהצלחה, ונשמח לשמוע אם ישנה התקדמות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • L מנותק
                                            loters
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            לפני כמה ימים הגיע אלי עם בעיה בסטיק, ניסיתי לבדוק את הסטיק על כמה מחשבים, וגם את הסים בנפרד
                                            בסוף התקשרתי לספק והתברר שפשוט נגמרה לו החבילה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון