• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    47 פוסטים 18 כותבים 3.0k צפיות 13 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • כותב מוסמךכ מנותק
      כותב מוסמך
      נערך לאחרונה על ידי

      מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
      לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב) בהדגרות שלו יכול להיות הרבה דברים שאם לא הוגדרו זה לא יעבוד או לא יעבוד חלק
      כמו נדידה, APN, וכו'.
      וברור שלא צריך לתת תמיכה עליו, רק לומר לפני המכירה שהוא מאד מתקדם ועם הרבה הגדרות ואתה לא הולך לתת קורס גלישה והגדרות

      מאושר להיות יהודי כשר

      נטפריסנ סיבובס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • נטפריסנ מנותק
        נטפריס @כותב מוסמך
        נערך לאחרונה על ידי

        @כותב-מוסמך אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

        מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
        לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב)

        גם פה לא צריך להגדיר כלום אם אתה לא רוצה וויפי.
        וגבי נדידה, על איזה נטסטיק אתה בדיוק מדבר שנהנית מה"פשטות" שלו?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • סיבובס מנותק
          סיבוב @כותב מוסמך
          נערך לאחרונה על ידי

          @כותב-מוסמך אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

          מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
          לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב) בהדגרות שלו יכול להיות הרבה דברים שאם לא הוגדרו זה לא יעבוד או לא יעבוד חלק
          כמו נדידה, APN, וכו'.
          וברור שלא צריך לתת תמיכה עליו, רק לומר לפני המכירה שהוא מאד מתקדם ועם הרבה הגדרות ואתה לא הולך לתת קורס גלישה והגדרות

          ממש ממש לא.
          זה נטסטיק מעולה.

          משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
          אשמח לעזור בכל ענין.
          P7107626@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • סיבובס מנותק
            סיבוב
            נערך לאחרונה על ידי

            @loters מה שבטוח זה שברגע שהמודם תקין והראית ללקוח שיש גלישה והכל תקין, שיפנה על כל שאלה לספק האינטרנט...

            משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
            אשמח לעזור בכל ענין.
            P7107626@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • zvizviZ מנותק
              zvizvi @loters
              נערך לאחרונה על ידי

              @loters אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

              @מעמד
              מה, אתה חייב לתת לו תמיכה כל הזמן, מתי זה מפסיק ? אחרי שבוע-שבועיים-חודש-חצי שנה, שנה ?
              @נטפריס
              תודה על ההזדהות, זה מנחם במשהו..

              אני חושב שדבר כזה כדאי להבהיר מראש בעת המכירה, לדוגמה: "שירות תמיכה יינתן חודש/חודשיים (מחק את המיותר) מעת הקניה ללא עלות. שירות תמיכה לאחר מכן יהיה בתשלום"

              https://zvizvi.xyz

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • L מנותק
                loters
                נערך לאחרונה על ידי loters

                הם אכן החזירו לי את הסטיק אחרי שהסכמתי שאבדוק אותו עוד פעם, אבל לא הסכמתי לקבלו בלי המחשב (נייד) על אף שזה קצת סירבל את הלקוח, פשוט אמרתי לו שאין בזה טעם, ואני לא עובד כפול, פעם על הסטיק ופעם על המחשב וכו'. וברור.

                ברגע שחיברתי אותו מיד עבד האינטרנט, ועוד איך עבד, עם מהירות של כמעט 2 מ"ב לשניה (ככה ראיתי בעמוד פתיחה של המודם, מה שנפתח בדפדפן, שהוא מוריד ומוריד). דא עקא, שזה גופא מה שגרם ללקוח להרגיש שהמודם לא עובד... כי באמת אי אפשר היה לגלוש בשום אתר, ניסיתי, אפילו באתר הבדיקה של נטפרי הוא ציין לאחר טעינה של כ 5 דקות (!!!) שהקצב איטי באופן חריג וכו'.
                ובאמת סתם ככה התפלאתי, מה הוא מוריד באופן אוטומטי כל כך הרבה בלי הפסקה...
                אז כן כמובן זה ה WINDOWS UPDATE.
                ביטלתי אותו ב SERVICES ובא לציון גואל.
                מה שכן מוזר, שלפני שביטלתי את העדכונים, ברגע שחיברתי את המחשב ההוא לחיבור שלי (בבית) הנייח, אז העדכונים לא מנעו מהדפדפן לגלוש לדפים וכו', התעבורה לא נחנקה. ודווקא בחיבור נייד אף שהוא היה מהיר מאוד (יחסית - 2-3 מגה לשניה ! שזה לא רחוק כלל מהקצב שאני מקבל בנייח !) הוא חסם את כל התעבורה ונתקע לגמרי בשאר הפעילויות. רק איפשר את ההורדה של ה WINDOWS UPDATES ומנע כל אפשרות אחרת של גלישה או הורדת קובץ וכו'. מוזר !!

                Z א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • Z מנותק
                  zeevgros @loters
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @loters
                  אני תמיד סוגר ומבטל את העידכונים האוטומטיים לפני ההתקנה של הסטיק בגלל הבעיה שהיה לך עם הלקוח

                  מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                  מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                  052-7638681 zeevgros@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א מנותק
                    אלי TZA @loters
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @loters אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                    אז כן כמובן זה ה WINDOWS UPDATE.
                    ביטלתי אותו ב SERVICES ובא לציון גואל.

                    לא עדיף להגדיר כחיבור לפי שימוש ואז תישאר לו האפשרות לעדכן בצורה יזומה ומודעת?
                    זה מה שאני עושה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • M מנותק
                      MAndMGittler
                      נערך לאחרונה על ידי MAndMGittler

                      לענ"ד לומר לבנ"א שלא מבין כלום בחיבור לאינטרנט לאחר שבוע שמדובר בבעיה שלו זה לא הוגן, במיוחד שכנראה ידעת את זה מראש וסביר שתקבל פניות בעניין.
                      אמנם אני מספקת שירותי תוכנה ולא בדיוק מה שאתה מספק, אבל זה מאד לא מקובל לזרוק אדם למים כשאין לו מושג אם התקלה אצלך או לא, ותמיכה בסיסית אם לא מדובר במוצר שנתת בחינם הוא די מצופה.
                      אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים תכין מסמך troubleshooting שאמור לכסות אותך צעד אחר צעד ותספק אותו למי שרוכש ממך ותעמוד על כך שהוא יבצע אותו?
                      אולי תעדכן לפני המכירה שתמיכה לא כרוכה בתשלום הראשוני אלא תמיכה של X שעות?
                      תחשוב על מוצר חשמלי שאתה רוכש או כל שירות שאתה מקבל מספק ואין לך טיפת הבנה בו והוא נראה לך תקול, לא היית פונה לחברה שמכרה לך?
                      זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק.

                      נטפריסנ ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • נטפריסנ מנותק
                        נטפריס @MAndMGittler
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @MAndMGittler זה מאוד נכון, מלבד שלזרוק למים לא מקובל,
                        אדרבא, אין כמעט מקום בארץ, במוצר זה ורוב הדומים לו בסדר גודל של הסכום, שניתן לקבל את השירות אותו את מתארת.

                        אבל אני מאוד מסכים עם המשפט האחרון בפרט:

                        זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק.

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • א מנותק
                          אלי TZA @נטפריס
                          נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                          @נטפריס בנוסף גם בד"כ בסיטואציה של פות"ש התמחור לא גבוה וכשנדרשת תמיכה משמעותית זה כבר הופך להפסד עבור המוכר ביחס כסף לשעה.

                          במקרים כאלה גם המשפט האחרון שהסכמת עליו לא נכון כי הקונה משלם הרבה פחות מבחנות ומצפה לקבל שירות זהה אם לא גבוה יותר.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • M מנותק
                            MAndMGittler
                            נערך לאחרונה על ידי

                            אז שיגלם גם את זה במחיר ויציע מחיר עם תמיכה ומחיר ללא תמיכה.
                            בתוכנה לכה"פ זה מאד מקובל לעשות תמחור לפירמיום הכולל תמיכה ולשירות מופחת במחיר נמוך יותר. אבל לפחות הקונה מעודכן בזה מראש ומחליט על כך בצורה מושכלת ולא מרגיש אח"כ שלקחו את הכסף והלכו.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א מנותק
                              אלי TZA @MAndMGittler
                              נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                              @MAndMGittler לבנות תמחור וכו' זאת השקעה מסוימת שאכן מחויבת המציאות במקרה שדיברת עליו:
                              @MAndMGittler אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                              אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים

                              פחות כאן כשמדובר במכירה אקראית די ח"פ מהצד. (להתרשמותי)
                              כמובן שכמו שנכתב כמה פעמים לעיל תמחור מסודר ימנע את הסיטואציות האלה וכשאין תמחור זה המחיר.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • L מנותק
                                loters
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @MAndMGittler
                                מדובר כמו שציין @אלי-TZA במכירה ללקוח מזדמן וחד פעמי,
                                הכמות שעות שאתה נצרך להשקיע תמורת רווח יחסית לא גדול זה דבר הזוי
                                לא מדובר פה על חברה שמוכרת מוצר מסודר לאלפים ורבבות, ויכולה להרשות לעצמה
                                גם את התמיכה וכו'. אבל זה נכון שפשוט צריך לסכם הכל מראש ע"י דף הוראות וכדו'
                                וזה מונע אי נעימות וגם חששות בענייני ממונות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • M מנותק
                                  mdy
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  לא הייתה לי סבלנות לקרוא את כל מה שכתוב פה. אבל בין לבין לעניות דעתי, אין מה לעשות קוראים לזה שירות. ולפעמים השירות מתיש ולא מצדיק את ההתשלום שקיבלת, אבל לקוח אחד מרוצה מביא הרבה לקוחות אחרים.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ק מנותק
                                    קטונתי @MAndMGittler
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @MAndMGittler אני לא חושב שזה נכון שיש חובה, כי כל אחד שמתיימר להתעסק עם מחשב צריך לדעת את זה.
                                    האם אדם שיקנה ממני מכשיר טלפון חדש אני צריך ללמד אותו איך שומרים איש קשר וכו'.
                                    מה עושה אדם שהוא בור? לומד א' ב', ובגלל שהוא קנה ממני במקרה, החובה לא עלי.
                                    אלה א"כ יש לו עניין לתת שירות...

                                    M משפחת כהןמ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • M מנותק
                                      mdy @קטונתי
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @קטונתי מי שנותן שירות טוב, מלמד איך שומרים איש קשר. כן! תבדוק למי הכי הולך. למי שנותן כזה שירות. גם אם יש לפעמים נודניקים שבאמת הגזימו

                                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ק מנותק
                                        קטונתי @mdy
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @mdy אני גם יעצתי לו כך, גלגל למעלה.😉
                                        אבל הוא צריך לשקול כדאיות.
                                        בודאי אם הוא לא מוכר עוד כאלה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • משפחת כהןמ מנותק
                                          משפחת כהן @קטונתי
                                          נערך לאחרונה על ידי משפחת כהן

                                          @קטונתי אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                                          @MAndMGittler כל אחד שמתיימר להתעסק עם מחשב צריך לדעת את זה.
                                          האם אדם שיקנה ממני מכשיר טלפון חדש אני צריך ללמד אותו איך שומרים איש קשר וכו'.

                                          לאנשים המתחברים לראשונה לאינטרנט - לפעמים אין מושג מיהו ספק ומהי תשתית ומה הסינון, ואינם מבדילים בין סטיק לראוטר, לכן ההשוואה לטלפון לא מדויקת.
                                          מאד מבלבל להכיר עולם נתונים חדש בלי עזרה.
                                          [וגם אם בכל זאת מישהו לא יודע להכניס אנשי קשר לטלפון, מתאים שמי שמכר לו את המכשיר ילמד אותו. אין לזה בית ספר מסודר אחר.]

                                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ק מנותק
                                            קטונתי @משפחת כהן
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @משפחת-כהן יש לזה משפחה וחברים או שאתה מוצא אדם נדיב, אבל זה מגוחך ללכת לאדם שמרוויח על מכירת מוצר כמה שקלים ולהלביש תוספות שלא שוות את המחיר.
                                            תמיד ניתן להתייעץ לפני...

                                            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון