• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    47 פוסטים 18 כותבים 3.0k צפיות 13 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • L מנותק
      loters
      נערך לאחרונה על ידי loters

      @elisha
      חזק
      לפחות במקרה הזה לא היה ספק שזו לא אשמתך/ באחריותך (מצד שני לך תדע אולי הוא טען שהצירים הם אחרים ממה שהיו ויש אי התאמה ביניהם לבין הוורד ולכן הוא קורס)

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • L מנותק
        loters
        נערך לאחרונה על ידי loters

        אגב באמת אשמח לדעת אם 019 או ספקיות נותנות תמיכה ושירות לחיבורים ניידים כמו סטיקים וכדו' כי למי מה שידעתי עד כה אז לא. מישהו יודע?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Z מנותק
          zeevgros @loters
          נערך לאחרונה על ידי

          @loters
          1.זה הסטיק הכי טוב שיש היום בשוק...מנסיון !!!
          2.החברות לא נותנות שירות ותמיכה על סטיק שלא קנו אצלהם.
          3.תבדוק או תשאל אם הסטיק בכלל מקבל חשמל ואם התשובה חיובית אז כמעט בטוח שהבעיה היא לא בסטיק.
          4.אשמח לעזור לך בעניין. אתה יכול ליצור איתי קשר או במייל או בפלאפון.

          מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
          מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
          052-7638681 zeevgros@gmail.com

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מושטמ מנותק
            מושט
            נערך לאחרונה על ידי

            בים אם הסטיק טוב ובין אם לא
            אפשר לומר לו שאתה מוכן לבדוק את הסטיק אצלך בבית.
            ואם הוא רוצה שתבוא אליו יש לזה מחיר כספי שתקבע.
            זה ראוי נוראמיל ומקובל.
            זה בסדר גמור אם מכרת לו מוצר לא טוב זה קורה במקומות הכי טובים. כל עוד לא פשעת.
            אבל צורת השירות צריכה להיות כמקובלת בשוק.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק מנותק
              קטונתי @zeevgros
              נערך לאחרונה על ידי

              @zeevgros יש סטיקים שמקבלים חשמל ולא עובדים.
              לגופו של עניין אני חושב ששירות שווה כסף, כלומר אם אתה נותן שירות בצורה נוחה ועם חיוך זה מזמין לקוחות.
              במקרה שהבעיה אצלו אתה יכול להסביר ללקוח בטוב טעם שאם זה בעיה תכנית שלא קשורה למכירה שלך אתה גובה XXX.
              ייתכן שתראה פלאות פתאום הוא יצליח לסדר את הבעיה לבד😉

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • אישיהודיא מנותק
                אישיהודי @loters
                נערך לאחרונה על ידי

                @loters אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                שלום חברים, זקוק לעצתכם/ עזרתכם בבקשה

                מכרתי לאחד את הסטיק (בשמו המלא כמו שמופיע ב EBAY)

                Unlocked Huawei E8372h-608 WiFi Hotspot 150Mbps LTE 4G 3G USB Modem Stick Router

                חיברתי אותו לספקית פלונית, והראתי לו מול הפנים איך עובד ואיך הוא יכול לגלוש וכו' (כמובן אחרי תעודת אבטחה ועוד סידור עם האנטיוירוס שלא יחסום)

                אחרי שבוע התקשר אליי שלא עובד לו. אמרתי לו, שאני חיברתי לך טוב והרי ראית שהכל עובד אז מה רצונך ממני, ואם רצונך בתמיכה טכנית והדרכה אז בבקשה, אבל אני גובה תשלום. סופו של דבר, רציתי שהיחסים יהיו טובים ושירגיש טוב, ואמרתי לו, טוב אם אתה רוצה תבוא אליי הביתה ונראה מה הבעיה (בפעם הראשונה באתי לבית שלו).

                מה התברר, הוא חיבר את הסטיק למחשב אחר שלו וכנראה שאין לו כ"כ נסיון אז היה צריך להתקין תעודת אבטחה ולסדר שיעבוד גם על המחשב ההוא. סידרתי לו הכל וגם אז אמרתי לו והדגשתי, הנה תראה שהכל עובד, ואפשר לגלוש לאן שרוצים וכו', ובאמת הכל עבד מצויין. והוא ראה זאת בעיניו.

                אחרי עוד שבוע הוא מתקשר אליי פעם נוספת ואומר לי, תשמע זה לא עובד אי אפשר לגלוש. גם שאלתי/בדקתי אצל חבר וכו' וגם אצלו זה לא עובד. (לא זוכר אם אמר שחיבר את הסטיק של החבר למחשב שלו עצמו ואז זה כן עבד, או שלא אמר את זה.) ניסיתי להתגבר והשבתי לו שכעת אני עסוק ונדבר מחר.

                שאלתי אליכם למנוסים בחיבור נטסטיקים וכל כיו"ב
                האם באמת יש בעיה עם הסטיק הזה
                Unlocked Huawei E8372h-608 WiFi Hotspot 150Mbps LTE 4G 3G USB Modem Stick Router
                כי לפי מי שחיברתי עד כה לא היו לי בעיות.

                או שהבעיה היא אצל המשתמש בלבד.

                אשמח לעצות בין במישור הטכני בין בעצה איך להתנהל.

                רב תודות

                דבר ראשון יש לי את הסטיק הזה והוא מצויין....
                דבר שני תלמד אותו, סתם בשביל החסד.....
                שאם זה לא עובד לו שילחץ 1.2.3.4 בשורת הכתובת ויעשה אנטר,
                ויעשה בדיקת בעיות אוטומטית,
                ובדר"כ הבעיה תהיה בתעודת האבטחה,
                מנסיון....
                בהצלחה

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • כותב מוסמךכ מנותק
                  כותב מוסמך
                  נערך לאחרונה על ידי

                  מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
                  לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב) בהדגרות שלו יכול להיות הרבה דברים שאם לא הוגדרו זה לא יעבוד או לא יעבוד חלק
                  כמו נדידה, APN, וכו'.
                  וברור שלא צריך לתת תמיכה עליו, רק לומר לפני המכירה שהוא מאד מתקדם ועם הרבה הגדרות ואתה לא הולך לתת קורס גלישה והגדרות

                  מאושר להיות יהודי כשר

                  נטפריסנ סיבובס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • נטפריסנ מנותק
                    נטפריס @כותב מוסמך
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @כותב-מוסמך אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                    מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
                    לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב)

                    גם פה לא צריך להגדיר כלום אם אתה לא רוצה וויפי.
                    וגבי נדידה, על איזה נטסטיק אתה בדיוק מדבר שנהנית מה"פשטות" שלו?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • סיבובס מנותק
                      סיבוב @כותב מוסמך
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @כותב-מוסמך אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                      מה שברור שזה נטסטיק מורכב מבחינת ההגדרות.
                      לעומת שאר הנטסטיקים (ודאי האלה בלי וויפי שלא צריך להגדיר בהם כלום לרוב) בהדגרות שלו יכול להיות הרבה דברים שאם לא הוגדרו זה לא יעבוד או לא יעבוד חלק
                      כמו נדידה, APN, וכו'.
                      וברור שלא צריך לתת תמיכה עליו, רק לומר לפני המכירה שהוא מאד מתקדם ועם הרבה הגדרות ואתה לא הולך לתת קורס גלישה והגדרות

                      ממש ממש לא.
                      זה נטסטיק מעולה.

                      משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
                      אשמח לעזור בכל ענין.
                      P7107626@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • סיבובס מנותק
                        סיבוב
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @loters מה שבטוח זה שברגע שהמודם תקין והראית ללקוח שיש גלישה והכל תקין, שיפנה על כל שאלה לספק האינטרנט...

                        משווק קווים נטפרי וסלולר כשר, מודמים ומכשירי סלולר כשרים ואיכותיים.
                        אשמח לעזור בכל ענין.
                        P7107626@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • zvizviZ מנותק
                          zvizvi @loters
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @loters אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                          @מעמד
                          מה, אתה חייב לתת לו תמיכה כל הזמן, מתי זה מפסיק ? אחרי שבוע-שבועיים-חודש-חצי שנה, שנה ?
                          @נטפריס
                          תודה על ההזדהות, זה מנחם במשהו..

                          אני חושב שדבר כזה כדאי להבהיר מראש בעת המכירה, לדוגמה: "שירות תמיכה יינתן חודש/חודשיים (מחק את המיותר) מעת הקניה ללא עלות. שירות תמיכה לאחר מכן יהיה בתשלום"

                          https://zvizvi.xyz

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • L מנותק
                            loters
                            נערך לאחרונה על ידי loters

                            הם אכן החזירו לי את הסטיק אחרי שהסכמתי שאבדוק אותו עוד פעם, אבל לא הסכמתי לקבלו בלי המחשב (נייד) על אף שזה קצת סירבל את הלקוח, פשוט אמרתי לו שאין בזה טעם, ואני לא עובד כפול, פעם על הסטיק ופעם על המחשב וכו'. וברור.

                            ברגע שחיברתי אותו מיד עבד האינטרנט, ועוד איך עבד, עם מהירות של כמעט 2 מ"ב לשניה (ככה ראיתי בעמוד פתיחה של המודם, מה שנפתח בדפדפן, שהוא מוריד ומוריד). דא עקא, שזה גופא מה שגרם ללקוח להרגיש שהמודם לא עובד... כי באמת אי אפשר היה לגלוש בשום אתר, ניסיתי, אפילו באתר הבדיקה של נטפרי הוא ציין לאחר טעינה של כ 5 דקות (!!!) שהקצב איטי באופן חריג וכו'.
                            ובאמת סתם ככה התפלאתי, מה הוא מוריד באופן אוטומטי כל כך הרבה בלי הפסקה...
                            אז כן כמובן זה ה WINDOWS UPDATE.
                            ביטלתי אותו ב SERVICES ובא לציון גואל.
                            מה שכן מוזר, שלפני שביטלתי את העדכונים, ברגע שחיברתי את המחשב ההוא לחיבור שלי (בבית) הנייח, אז העדכונים לא מנעו מהדפדפן לגלוש לדפים וכו', התעבורה לא נחנקה. ודווקא בחיבור נייד אף שהוא היה מהיר מאוד (יחסית - 2-3 מגה לשניה ! שזה לא רחוק כלל מהקצב שאני מקבל בנייח !) הוא חסם את כל התעבורה ונתקע לגמרי בשאר הפעילויות. רק איפשר את ההורדה של ה WINDOWS UPDATES ומנע כל אפשרות אחרת של גלישה או הורדת קובץ וכו'. מוזר !!

                            Z א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • Z מנותק
                              zeevgros @loters
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @loters
                              אני תמיד סוגר ומבטל את העידכונים האוטומטיים לפני ההתקנה של הסטיק בגלל הבעיה שהיה לך עם הלקוח

                              מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                              מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                              052-7638681 zeevgros@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א מנותק
                                אלי TZA @loters
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @loters אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                                אז כן כמובן זה ה WINDOWS UPDATE.
                                ביטלתי אותו ב SERVICES ובא לציון גואל.

                                לא עדיף להגדיר כחיבור לפי שימוש ואז תישאר לו האפשרות לעדכן בצורה יזומה ומודעת?
                                זה מה שאני עושה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • M מנותק
                                  MAndMGittler
                                  נערך לאחרונה על ידי MAndMGittler

                                  לענ"ד לומר לבנ"א שלא מבין כלום בחיבור לאינטרנט לאחר שבוע שמדובר בבעיה שלו זה לא הוגן, במיוחד שכנראה ידעת את זה מראש וסביר שתקבל פניות בעניין.
                                  אמנם אני מספקת שירותי תוכנה ולא בדיוק מה שאתה מספק, אבל זה מאד לא מקובל לזרוק אדם למים כשאין לו מושג אם התקלה אצלך או לא, ותמיכה בסיסית אם לא מדובר במוצר שנתת בחינם הוא די מצופה.
                                  אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים תכין מסמך troubleshooting שאמור לכסות אותך צעד אחר צעד ותספק אותו למי שרוכש ממך ותעמוד על כך שהוא יבצע אותו?
                                  אולי תעדכן לפני המכירה שתמיכה לא כרוכה בתשלום הראשוני אלא תמיכה של X שעות?
                                  תחשוב על מוצר חשמלי שאתה רוכש או כל שירות שאתה מקבל מספק ואין לך טיפת הבנה בו והוא נראה לך תקול, לא היית פונה לחברה שמכרה לך?
                                  זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק.

                                  נטפריסנ ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • נטפריסנ מנותק
                                    נטפריס @MAndMGittler
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @MAndMGittler זה מאוד נכון, מלבד שלזרוק למים לא מקובל,
                                    אדרבא, אין כמעט מקום בארץ, במוצר זה ורוב הדומים לו בסדר גודל של הסכום, שניתן לקבל את השירות אותו את מתארת.

                                    אבל אני מאוד מסכים עם המשפט האחרון בפרט:

                                    זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • א מנותק
                                      אלי TZA @נטפריס
                                      נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                      @נטפריס בנוסף גם בד"כ בסיטואציה של פות"ש התמחור לא גבוה וכשנדרשת תמיכה משמעותית זה כבר הופך להפסד עבור המוכר ביחס כסף לשעה.

                                      במקרים כאלה גם המשפט האחרון שהסכמת עליו לא נכון כי הקונה משלם הרבה פחות מבחנות ומצפה לקבל שירות זהה אם לא גבוה יותר.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • M מנותק
                                        MAndMGittler
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        אז שיגלם גם את זה במחיר ויציע מחיר עם תמיכה ומחיר ללא תמיכה.
                                        בתוכנה לכה"פ זה מאד מקובל לעשות תמחור לפירמיום הכולל תמיכה ולשירות מופחת במחיר נמוך יותר. אבל לפחות הקונה מעודכן בזה מראש ומחליט על כך בצורה מושכלת ולא מרגיש אח"כ שלקחו את הכסף והלכו.

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • א מנותק
                                          אלי TZA @MAndMGittler
                                          נערך לאחרונה על ידי אלי TZA

                                          @MAndMGittler לבנות תמחור וכו' זאת השקעה מסוימת שאכן מחויבת המציאות במקרה שדיברת עליו:
                                          @MAndMGittler אמר במכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !:

                                          אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים

                                          פחות כאן כשמדובר במכירה אקראית די ח"פ מהצד. (להתרשמותי)
                                          כמובן שכמו שנכתב כמה פעמים לעיל תמחור מסודר ימנע את הסיטואציות האלה וכשאין תמחור זה המחיר.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • L מנותק
                                            loters
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @MAndMGittler
                                            מדובר כמו שציין @אלי-TZA במכירה ללקוח מזדמן וחד פעמי,
                                            הכמות שעות שאתה נצרך להשקיע תמורת רווח יחסית לא גדול זה דבר הזוי
                                            לא מדובר פה על חברה שמוכרת מוצר מסודר לאלפים ורבבות, ויכולה להרשות לעצמה
                                            גם את התמיכה וכו'. אבל זה נכון שפשוט צריך לסכם הכל מראש ע"י דף הוראות וכדו'
                                            וזה מונע אי נעימות וגם חששות בענייני ממונות.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון