• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מושט
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 1
    • נושאים 46
    • פוסטים 300
    • קבוצות 0

    מושט

    @מושט

    479
    מוניטין
    1.0k
    צפיות בפרופיל
    300
    פוסטים
    1
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    מושט הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מושט

    • אתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי

      הייתי בשנה האחרונה לעזר באתר חדש שעלה ממש בזמן האחרון,

      החלטנו בתחילת הדרך שהאתר כולו יבנה אך ורק בשימוש באינטרנט של נטפרי.
      גם לנו היה ספיקות אם נצליח אבל אמרנו שנעשה כל מאמץ שאכן זה יקרה רק בנטפרי.
      כשהודענו לאנשי המקצוע שאינם חרדיים השותפים בבניה, על כוונתינו זו, הם זילזלו וטענו שאין היתכנות כזאת.

      אני רוצה רק לשתף את הציבור היקר ובעיקר את המתתכנתים שביננו, ברשמים שלי.

      פשוט לאורך כל הדרך העבודה היתה חלקה, לרגע לא נזקקנו לשימוש באינטרנט שאינו נטפרי, הכל זרם והיה יעיל כאילו נטפרי היא מערכת משומנת של עשרות שנים ומאות מתכנתים (היו רגעים שהיו כמה עיכובים קלים מיד קפצו להם אנשי התוכנה ובידם אינטרט שאינו מסונן ואמרו: "בואו אני שניה מחבר אותכם לרשת שלי והכל מסתדר," אמרנו להם חכו, פניה קטנה למערכת הפניות והופ הכל הסתדר....)

      ואכן תודות לצוות המדהים של נטפרי כל דבר הכי קטן שנתקלנו בו זכה מייד למענה.
      בסופו של דבר נאמנים להבטחתינו אפילו פעם אחת לא נזקקנו לאינטרנט שאינו נטפרי, כל האתר מתחילתו ועד סופו הוקם 100% בסינון הכשר בעולם.
      היום גם אנשי המקצוע החצוניים באתר מודים שאין על הטכנולוגיה של נטפרי. הם פשוט התממגגו.

      אז תודה לכם אנשי נטפרי הנפלאים ובראשם הקוסם הגדול,
      אתם פשוט גדולים!! המשיכו להושיע את ישראל.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • מי זוכר את הימים שהיית אומר לבזק, "נטפרי" והם היו אומרים, שו הדא???

      לא לפני הרבה שנים שהיית אומר לבזק שאתה רוצה לעבוד עם ספק של סינון נטפרי. הם לא היו יודעים מה אתה רוצה מהחיים שלהם (תאיית לי את השם עוד פעם.....).

      אבל אתמול התקשרו אלי מבזק להציע לחדש קו לא פעיל שהיה לי ולעבור לאינטרנט מסונן עם תשתית שלהם וספק של נטפרי.

      זה נשמע היום הכי הגיוני בעולם.

      אבל למי שעדיין זוכר את נטפרי הקטנה ושהחלום של @magicode היה שלא נטפרי תצטרך להתאים את התוכן למשתמשים אלא שהתוכן באתרים יהיה לפי הסינון המהודר של נטפרי.

      וזה קורה ובגדול.... ובלי פרסום אחד רישמי של נטפרי...

      נטפרי/ @magicode (בעצם בלי סלאש..)
      שאפו.......

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: קיבלתי סימן.

      אם נטפרי עדיין לא הגיעה לכל בית חרדי, כנראה שאתרוג יגרמו לזה!!!
      אני לא משפטן. אבל מה איכפת לאתרוג לשלוח מכתב מעורך דין, אם 019 יכנעו אז הם ניצחו.
      ואם 019 יהיו גברים וילכו ראש בראש אפשר לפתוח את כל הקופה [ואם מדברים על העתקות אז ודאי שהתובע יהפך לנתבע. (ע"ע סינון תמונות אנושי ועוד...).]

      תכלס באמת הגיע הזמן שנטפרי באמת תאמץ לעצמה משפטן צמוד. על כל צרה שלא תבוא.

      מה שיותר נראה זה שהמטרה היא למנוע מספקיות חדשות להכנס לשוק הזה עם נטפרי. (הם יגידו לעצמם גם אם זה לא צודק. מה אנחנו צריכם להסתבך משפטית) וזה הסיבה שהתביעה מופנית לספקיות ולא לעמותה עצמה.

      מה שבטוח זה @magicode העם איתך!!!

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • עבר מנטפרי ומתחרט

      סיפור טרי ממפגש משפחתי מהיום.
      יש לי קרוב משפחה שהיה בנטפרי כמעט שנה.
      לפני שבוע בערך הוא היה חייב ענין בשביל העבודה של אישתו שלפי המדיניות הרשמית של נטפרי לא פותחים....

      אז בלי לברר הרבה הוא עבר לחברת סינון שדומה ללימון...
      והוא מספר שהוא מתחרט על כל רגע ורוצה לחזור לנטפרי אפילו בעד איבוד העבודה של אישתו..

      ששאלתי אותו מה הבעיה המרכזית עם הלימון... כי עד כמה שאני זוכר מפעם זה סינון בסדר.

      חשבתי שהוא יגיד לי שהם מפשלים הרבה בסינון
      והוא עונה לי והופתעתי מאד. ומתברר שהדבר הבעייתי ביותר שלו הוא שהגוגל דרייב שם פתוח עם קבוצות לכל דכפין.. והסכנה שיש מזה עצומה....

      אז הרבה מתלוננים לפעמים אולי על החסימה השמרנית אז נדע שאנחנו נמצאים בחברת אבטחה הטובה ביותר שמאבטחת אותנו מסכנות שאנחנו אפילו לא יודעים...
      תודה @magicode

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: אתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי

      @מענטש-אמיתי אמר באתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי:

      @מושט אמר באתר חדש שנבנה על 100% טהרת נטפרי:

      הייתי בשנה האחרונה לעזר באתר חדש שעלה ממש בזמן האחרון,

      החלטנו בתחילת הדרך שהאתר כולו יבנה אך ורק בשימוש באינטרנט של נטפרי.

      תודה רבה!
      בזכותך - לנו הבאים אחריך, יהיה קל יותר...
      וכך ייתכן שזיכית אנשים פחות עקשנים, שלא היו כ"כ מתעקשים.
      אבל אם כבר הכל מוכן - אז מה איכפת להם?

      ואולי יום אחד (ויתכן שגם היום) נטפרי תהיה החסימה המומלצת למפתחים.

      אגב לא היו בעיות שלא נפתרו?

      לא, הכל עבד חלק ב"ה, אין לי שום קשרים עם נטפרי והם עשו בשבילי הכל מעל ומעבר, היו הרבה חודשים שבכלל לא היינו צריכים אותם ונשאר לנו המון נקודות.

      היו פה ושם עיכובים קלים, והם נפתרו ממש מהר , גם כל מדריכי תוכנה שהיינו צריכים נפתחו לנו מיידית.
      אני גם יתן דוגמא. היה איזה תהליך תיכנותי מורכב שלא עבד, איש התוכנה שהיה בשטח מיד רצה לחבר את הרשת לאינטנרט לא מסונן רק בשביל לבדוק, התעקשנו שלא, בסוף התברר שזה בכלל בעיה שורת קוד שאינה תיקנית.

      אני רק חושב שאם היינו רוצים להקים את האתר לפני כמה שנים (בסינון הקודם שהיה לנו), או שהיינו מוותרים על הרעיון ואם כן היינו עושים את זה סביר להניח שהיינו מקבלים כמויות של זוהמה על הדרך.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: נוסטלגיה

      @yzahn אמר בנוסטלגיה:

      היו מתלוניים סדרתיים אבל הם היו יחידים, וכמו בכל משפחה סבלו אותם וענו להם מי בנחת ומי בעצבנות...

      ברמת העיקרון לדעתי הבחינה הזאת של מתלוננים לא השתנתה הרבה באופן אחוזי.
      כלומר אם נניח ועל כל 1000 משתמשים היו 2 מתלוננים. היום המשתשמים גדלו ואיתם המתלונינים- האחוזים לא בטוח גדלו.

      מה שכן לאחרונה בעיקבות המיתקפה הנוראית על סגירת פרוג. שלא היתה משחר הקמתה של נטפרי.
      רבו טרולנים חדשים שהוציאו קיטור ארגסיבי ותוקפני.
      הם הגיחו פלטו וכמעט נעלמו...

      ה פורום יחזור לתיקנותו.

      מקווה מאד מאד שנטפרי והרבנים שהחליטו בענין, לא ישפעו משום שיימינג/לחץ לשנות את ההחלטה או להתפשר בנוגע לרשת החברתית הוירטואלית של החרדים.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: חבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות

      @magicode אמר בחבילות חדשות x2one/ הסכם התקשרות:

      אנחנו באופן כללי. לא נכנסים בקישקע העיסקי של החברות.
      אנחנו מתערבים להם רק מתי שזה נוגע לנטפרי.
      אם הם לא בסדר הציבור יכול להעניש ולא להתחבר כמה שהוא רוצה.

      אין מתפקידה של נטפרי לדאוג שהחברות יהיו ללא חסרונות.
      לדוגמא סלקום. הרבה אנשים שונאים את החברה הזאת וטוענים שזה חברה שגונבת לקוחות ומרמה אותם. בעיקר בשיטת מצליח.
      אם הם ירצו שיתוף פעולה עם נטפרי אני לא יסרב. למרות שאני אישית לא מנייד קווים לסלקום גם אם יתנו לי מכשירים בחינם.

      לדעתי זה לא נכון לנטפרי לשחק אותה ראש קטן,

      בסופו של דבר יש לך אינטרס שהמיזם הזה שקוראים לו נטפרי יצליח .
      וכל עוד יש מישהו במערכת שתוקע מקלות בגלגלים ומתנהג בהתנהגות שאינה הולמת. מן הראוי לסלק אותו ולכל הפחות לא לתת לו הגנה....

      ישנם רבים וטובים שבכל תקלה שיש להם בגלישה הם מזהים מיד מי אשם הספק או הסינון.

      אבל ישנם המון שלא בדיוק מבינים ומתחברים/או מחוברים לנטפרי וברגע שיש כל תקופה תקלה מבחינתם זה תקלה בנטפרי הם לא מזהים מי בדיוק אשם והם או עוזבים או חוזרים לסינון הקודם שלהם....
      לדעתי כל הסיפור הזה עם x2one לא בדיוק משכנע אנשים להצטרף לנטפרי.....

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • זהירות מנוכלות של בזק!!

      בהמשך לפוסט הזה
      דיברתי עם בזק,
      הנציג הציע לי לעשות קו בנדל חדש אצלם עם סינון נטפרי דרך 019. אמרתי לו שאין דבר כזה הוא התעקש שיש דבר כזה ב100%-אתה מתקשר לנטפרי ויש לך סינון.

      (השיחה מוקלטת)
      בקיצור הוא היה כל כך בטוח בעצמו וניסה להוציא אותי מטומטם , הוא אמר שדרך בזק אפשר לעשות קו נטפרי.

      הוא עשה לי קו
      זה עבד. אבל לא מסונן ולא נעליים, הייתי ילד טוב התקשרתי לנטפרי אמרו שאין דבר כזה. התקשרתי ל019 אמר לי אחמאד שאין דבר כזה.

      אני לא יודע אם זה שיטה אצלם או לא אבל צריך להיזהר ולהפיץ שידעו לא ליפול אצלם.
      @magicode זה בטוח עילה לתבוע את בזק. זה הטעייה ממדרגה ראשונה.

      בכל אופן תודה ל @frize37 על העזרה והישרות.

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: מרכז הפניות

      @marg אמר במרכז הפניות:

      התנהגות לא הולמת בכלל,
      בהתנהגות הזאת (עם כל התירוצים היפהפיים) אתם פשוט פוגעים פגיעה ישירה בציבור הלקוחות שלכם

      ככה בצורה כזו לא ניתן לעבוד
      עדיין זה גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון ואתם מתעתעים בציבור ועתידים לתת על זה את הדין.

      וכש"כ ק"ו כשאתם לוקחים תשלום ללא תמורה הרי זה גזילה גמורה בל יכופר. וכאמור אי מתן מענה בפרק זמן סביר שבר אנוש יוכל להמשיך (שזה עד חצי שעה במקרה הקיצוני ביותר) בעבודתו הר זה ללא תמורה ק"ו 16 שעות זה פשוט להתל

      @marg אני רואה שבשנת 2016 כבר איימת לעזוב את נטפרי, אז זה איום חדש עכשיו או שזה המשך לאיום המפחיד הקודם.....

      כולנו מכירים את נטפרי כבר שנים ויכולים להעיד אלפי המשתמשים שלה שהיא חברה מנוהלת נכון עם טכנולגיה הכי מתקדמת ועם שירות מיוחד במינו.

      רוב החברות בכל תתחום וגם באינטרנט נותנים את אותו שירות לתקלות לכל הלקוחות כלומר יש להם ממאגר איזה 100 תקלות שחוזרות על עצמם אצל כל הלקוחות שמתקשרים לשירות

      בנטפרי זה שונה, באינטרנט ובטכנולוגיה ישנם המון המון המון בעיות חדשות שצצות כל יום שנדרשים לפתרונות יצירתיים חדשים. ובמקביל להתמודד עם החברה שמנסים לעקוף את המערכת.....

      בכל מקרה כולנו יודעים שנטפרי לא מזללת בלקוחות ואם לוקח זמן זה לא זילזול, תראה לי עוד חברה בארץ שככה המנהל @magicode היה עונה לך במכובדות אם בכלל היה עונה לך על מה שכתבת.

      עכשיו זה שיש לך בעיות עם נטפרי זה בסדר. נטפרי אולי לא מושלמת. אבל ככה להטיל את הקיא שלך בציבורי זה חורג מכל גבול....

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: העניין המשפטי!

      @aiib סיכום ממה שאני הבנתי מלמעלה בתימצות.

      1. הספקים של נטפרי נתבעו שהם משתמשים בפטנט רשום של רימון.
      2. נטפרי נכנסה לתמונה והגיבה שדבר ראשון בכלל צריך לבטל את הפטנט הזה כי הוא לא רשום טוב.
      3. רימון ניסו לדחות את הבקשה של נטפרי עם סברה שהבקשה של נטפרי לא תקינה.
      4. הרשם דחה את טענת רימון וקבע שהבקשה של נטפרי לביטול היא תקינה.
      5. רימון הגישו היום סיבות למה באמת הפטנט כן שלהם. ולמה לא צריך לבטל להם את הפטנט. (ועל הדרך הם מבקשים מאה אלף שח שנטפרי ישימו בצד למקרה שהם יזכו ולנטפרי לא יהיה לשלם...)
      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מושט

    • RE: חסימה לא ברורה ביוטיוב

      גם לי יש אותה הבעיה נפתח לי רק בחלון גלישה בסתר

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • תקלה באתר יד 2

      לאחרונה יד 2 שינו את האתר שלהם.
      החיפוש שם שונה
      הבעיה שזה לא עובד טוב בנטפרי זה כל הזמן כאילו מחפש
      למישהו יש מידע בעניין?

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: נקודה למחשבה

      נתחיל מזה שלחברה לא עולה יותר כסף 100 גיגה או 50 גיגה
      הסיפור הגדול הוא שהחברות עדיין תקועות בראש של פעם.
      בתחילת החבילות של הכל כלול היה איזה גיגה 1 של אינטרנט כי אנשים לא צרכו כל כך אינטרנט. ולמי שכן צרך הם המציאו פתרון שקורים לו סים דטה שהמחיר שלו יקר ולא היגוני כבר עשר שנים לפחות.
      וזה בגלל שלא היה על זה תחרות וכל מי שרצה לעשות סים דטה התחיל לעשות קו רגיל עם אינטרנט שהיה יותר זול.
      הנקןדה שהחברות מתייחסות לסים של נטפרי בגלל שאין בו קו שיחות כסים דטה ולכן זה המחיר המופרך והלא היגוני.
      הטענה הזאת שמי שיש לו סים נטפרי צורך יותר ממי שיש לו סים לא כשר רגיל היא לא נכונה מהסיבה הפשוטה שכמות התעבורה והוידאיו שצורך אדם עם סמארטפון לא מוגן היא פי כמה וכמה מאדם שחלק נכבד מהאינטרנט שלו חסום.

      הפתרון הפשוט הוא שמישהו ירים את הכפפה וילך על תביעות ייצוגיות וכד', פניות למשרד התקשורת כו' וכו' וכו'. על אפלייה.

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: כהמשך לנושא של הוספת החרגת אבטחה באפלקציה - אופן נוסף ופשוט

      @מנתק אמר בכהמשך לנושא של הוספת החרגת אבטחה באפלקציה - אופן נוסף ופשוט:

      בהרבה אפלקציות חדשות יותר יש שם קובץ בשם network_security_config

      אני מנסה באפליקציית דיסקונט ואין שם את הקובץ הזה בכלל בתקיה
      b2bcf347-ed62-4d73-9cca-efca345b0cb2-image.png
      יש מיקום אחר שאולי זה שם
      או אפשרות אחרת?

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • סים וייז&נטפרי

      שלום
      מישהו יודע האם יש ל019 סים וייז בלבד?
      ליוסי תקשורת אמרו לי שיש, איך זה עובד ביחד עם נטפרי באיזה מסלול זה?

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: וויז במערכת מולטימדיה לרכב

      אתה חייב לבודד את הבעיה. סים/מערכת/וייז/נטסטיק

      נסה להשיג ממישהו סים נטפרי לחבר לאוטו ואז לראות האם יעבוד.
      א

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: נוסטלגיה

      @yzahn אמר בנוסטלגיה:

      היו מתלוניים סדרתיים אבל הם היו יחידים, וכמו בכל משפחה סבלו אותם וענו להם מי בנחת ומי בעצבנות...

      ברמת העיקרון לדעתי הבחינה הזאת של מתלוננים לא השתנתה הרבה באופן אחוזי.
      כלומר אם נניח ועל כל 1000 משתמשים היו 2 מתלוננים. היום המשתשמים גדלו ואיתם המתלונינים- האחוזים לא בטוח גדלו.

      מה שכן לאחרונה בעיקבות המיתקפה הנוראית על סגירת פרוג. שלא היתה משחר הקמתה של נטפרי.
      רבו טרולנים חדשים שהוציאו קיטור ארגסיבי ותוקפני.
      הם הגיחו פלטו וכמעט נעלמו...

      ה פורום יחזור לתיקנותו.

      מקווה מאד מאד שנטפרי והרבנים שהחליטו בענין, לא ישפעו משום שיימינג/לחץ לשנות את ההחלטה או להתפשר בנוגע לרשת החברתית הוירטואלית של החרדים.

      פורסם ברשמים
      מושטמ
      מושט
    • RE: למה חסמתם את פורום מקצב??????

      דווקא היה עם הרבה תוכן במוזיקה
      אבל באמת לא הבנתי איך הוא היה פתוח בנטפרי
      התוכן נראה לי היה נקי מלבד הרבה קשקשת
      אבל זה היה פורום מאד מאד מעורב...
      בעיקר צעירים יותר וד"ל.

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      מושטמ
      מושט
    • RE: יש בעיה באר אל?

      גם לי לא עבד היום
      סבל נוראי.
      מה שמפריע לי יותר זה שאין מענה טלפוני
      מה כ"כ מסובך לעשות הודעה לכל מי שמתקשר???

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט
    • RE: מרכז הפניות

      @marg אמר במרכז הפניות:

      התנהגות לא הולמת בכלל,
      בהתנהגות הזאת (עם כל התירוצים היפהפיים) אתם פשוט פוגעים פגיעה ישירה בציבור הלקוחות שלכם

      ככה בצורה כזו לא ניתן לעבוד
      עדיין זה גניבת וגזלת דעת-זמן-ממון ואתם מתעתעים בציבור ועתידים לתת על זה את הדין.

      וכש"כ ק"ו כשאתם לוקחים תשלום ללא תמורה הרי זה גזילה גמורה בל יכופר. וכאמור אי מתן מענה בפרק זמן סביר שבר אנוש יוכל להמשיך (שזה עד חצי שעה במקרה הקיצוני ביותר) בעבודתו הר זה ללא תמורה ק"ו 16 שעות זה פשוט להתל

      @marg אני רואה שבשנת 2016 כבר איימת לעזוב את נטפרי, אז זה איום חדש עכשיו או שזה המשך לאיום המפחיד הקודם.....

      כולנו מכירים את נטפרי כבר שנים ויכולים להעיד אלפי המשתמשים שלה שהיא חברה מנוהלת נכון עם טכנולגיה הכי מתקדמת ועם שירות מיוחד במינו.

      רוב החברות בכל תתחום וגם באינטרנט נותנים את אותו שירות לתקלות לכל הלקוחות כלומר יש להם ממאגר איזה 100 תקלות שחוזרות על עצמם אצל כל הלקוחות שמתקשרים לשירות

      בנטפרי זה שונה, באינטרנט ובטכנולוגיה ישנם המון המון המון בעיות חדשות שצצות כל יום שנדרשים לפתרונות יצירתיים חדשים. ובמקביל להתמודד עם החברה שמנסים לעקוף את המערכת.....

      בכל מקרה כולנו יודעים שנטפרי לא מזללת בלקוחות ואם לוקח זמן זה לא זילזול, תראה לי עוד חברה בארץ שככה המנהל @magicode היה עונה לך במכובדות אם בכלל היה עונה לך על מה שכתבת.

      עכשיו זה שיש לך בעיות עם נטפרי זה בסדר. נטפרי אולי לא מושלמת. אבל ככה להטיל את הקיא שלך בציבורי זה חורג מכל גבול....

      פורסם בכללי
      מושטמ
      מושט