זה דברים של מי שקונה הרבה משם,
אני יתן דוגמא, הזמנתי לאחרונה נגן MP3 ממוכר שעונה על הפרמטרים שאני בודק, (משלוח מהיר ודירוג וכו'), אחרי למעלה מ15 נגנים כאלה שהזמנתי, והגיע נגן פגום שהכרטיס לא נתפס בו - בחריץ. פניתי אליו (אני מעדיף לעשות את זה לפני סכסוך, אף פעם לא מפסידים (אא"כ עומד להגמר זמן ה'אחריות') ורק אפשר להרויח, והוא אמר לי שיתן 6 דולר פיצוי (נגן של 26 דולר), כתבתי לו שאני מבקש לפחות 10/15 דולר פיצוי כי עיקר השימוש כיום הוא בכרטיס (למרות שהזכרון הפנימי הוא 16), והוא כתב לי שבגלל שאני מזמין הרבה הוא מסכים 8, וכו' התפשרנו על 10, ובסוף הוא החזיר לי הכל... (כל מחיר הנגן) (משום מה...), אולי במקרה הזה לא הייתי צריך לשלם יותר מול מוכר אחר וודאי לא משמעותי, וסה"כ הרווחתי. ודו"ק