ליצור אפשרות להוסיף תגית לפניה מתוך רשימת תגיות אפשריות שלכל אחת מהן כללים ברורים.
לדוגמא: במקום שיצטרכו לחכות שהפניה תועבר לתגית "טיפול מקצועי" כאשר ידוע מראש שלא מדובר ב"פתיחת אתר" יהיה אפשר לעשות זאת ידנית ביצירת הפניה ובכך לזרז את הטיפול.
אם יש חשש מכך שאנשים ינצלו את היכולת הזאת או שישתמשו בה בצורה שגויה אפשר להוסיף בנוסף לקריטריונים הברורים לכל תגית, ששימוש שגוי שחוזר על עצמו יביא לחסימת האפשרות למשתמש.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי MAndMGittler
-
זירוז הטיפול בפניות ע"י אפשרות לתיוג פניה חדשה מתוך רשימת תיוגים רלוונטית
-
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לענ"ד לומר לבנ"א שלא מבין כלום בחיבור לאינטרנט לאחר שבוע שמדובר בבעיה שלו זה לא הוגן, במיוחד שכנראה ידעת את זה מראש וסביר שתקבל פניות בעניין.
אמנם אני מספקת שירותי תוכנה ולא בדיוק מה שאתה מספק, אבל זה מאד לא מקובל לזרוק אדם למים כשאין לו מושג אם התקלה אצלך או לא, ותמיכה בסיסית אם לא מדובר במוצר שנתת בחינם הוא די מצופה.
אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים תכין מסמך troubleshooting שאמור לכסות אותך צעד אחר צעד ותספק אותו למי שרוכש ממך ותעמוד על כך שהוא יבצע אותו?
אולי תעדכן לפני המכירה שתמיכה לא כרוכה בתשלום הראשוני אלא תמיכה של X שעות?
תחשוב על מוצר חשמלי שאתה רוכש או כל שירות שאתה מקבל מספק ואין לך טיפת הבנה בו והוא נראה לך תקול, לא היית פונה לחברה שמכרה לך?
זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק. -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
אז שיגלם גם את זה במחיר ויציע מחיר עם תמיכה ומחיר ללא תמיכה.
בתוכנה לכה"פ זה מאד מקובל לעשות תמחור לפירמיום הכולל תמיכה ולשירות מופחת במחיר נמוך יותר. אבל לפחות הקונה מעודכן בזה מראש ומחליט על כך בצורה מושכלת ולא מרגיש אח"כ שלקחו את הכסף והלכו. -
RE: האם נטפרי יכול לגרום לחסימה כלשהי ב- PYTHON ? הסבר בגוף ההועדה
גם אני נתקלתי באותה בעיה והנחתי מה שגורם לזה הוא שהcertificate של נטפרי לא מזוהה בבקשה. אצלי הבעיה נפתרה כשבפקודה כתבתי לו :
--trusted-host pypi.org --trusted-host files. pythonhosted.org
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי MAndMGittler
-
RE: האם נטפרי יכול לגרום לחסימה כלשהי ב- PYTHON ? הסבר בגוף ההועדה
גם אני נתקלתי באותה בעיה והנחתי מה שגורם לזה הוא שהcertificate של נטפרי לא מזוהה בבקשה. אצלי הבעיה נפתרה כשבפקודה כתבתי לו :
--trusted-host pypi.org --trusted-host files. pythonhosted.org
-
RE: בעיות בהתקנת נסטיק בוינדוס 10
@yair-na אני הבנתי מתיאורו ששם הבעיה :
@אבי-גולן אמר בבעיות בהתקנת נסטיק בוינדוס 10:
@bbn יש לי וינדורס גירסה 1909 זה לא בעיה של הוינדוס,
אני מחבר את המודם למחשב עם כבל usb והמחשב לא מזהה אותו לגמרי, אלא רק מראה כאילו התחבר דיסק נשלף בלי אפשרות לפתוח אותו,
הפלא בגדול הוא שבמחשב אחר זה מתחבר טוב,
הורדתי את הדרייבר ממחשב אחר וניסיתי להתקין אותו, הוא מבקש אישור להתקנה אני נותן לו אישור אך בפועל הוא לא מריץ את התוכנה,
חבר שמבין טוב במחשבים השתלט לי על המחשב וניבה במשך שעה ארוכה להתקין אותו ללא הצלחה,
מדובר5 במודם של הוואי דגם 609
יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה? -
RE: בעיות בהתקנת נסטיק בוינדוס 10
לא התכוונתי מבחינת אספקת החשמל, אלא מבחינת האפשרות לעבודה עם הנטסטיק כמודם כשהבעיה בדרייבר. אם יש לו בעיה בדרייבר וכן קיימת אפשרות לwifi והנטסטיק שלו יכול לשמש כמודם, אז הפתרון שלי רלוונטי.
-
RE: בעיות בהתקנת נסטיק בוינדוס 10
תנסה לחבר אותו לחשמל ולהתחבר אליו בwifi
במקרה כזה הוא לא צריך דרייבר -
זירוז הטיפול בפניות ע"י אפשרות לתיוג פניה חדשה מתוך רשימת תיוגים רלוונטית
ליצור אפשרות להוסיף תגית לפניה מתוך רשימת תגיות אפשריות שלכל אחת מהן כללים ברורים.
לדוגמא: במקום שיצטרכו לחכות שהפניה תועבר לתגית "טיפול מקצועי" כאשר ידוע מראש שלא מדובר ב"פתיחת אתר" יהיה אפשר לעשות זאת ידנית ביצירת הפניה ובכך לזרז את הטיפול.
אם יש חשש מכך שאנשים ינצלו את היכולת הזאת או שישתמשו בה בצורה שגויה אפשר להוסיף בנוסף לקריטריונים הברורים לכל תגית, ששימוש שגוי שחוזר על עצמו יביא לחסימת האפשרות למשתמש. -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
אז שיגלם גם את זה במחיר ויציע מחיר עם תמיכה ומחיר ללא תמיכה.
בתוכנה לכה"פ זה מאד מקובל לעשות תמחור לפירמיום הכולל תמיכה ולשירות מופחת במחיר נמוך יותר. אבל לפחות הקונה מעודכן בזה מראש ומחליט על כך בצורה מושכלת ולא מרגיש אח"כ שלקחו את הכסף והלכו. -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לענ"ד לומר לבנ"א שלא מבין כלום בחיבור לאינטרנט לאחר שבוע שמדובר בבעיה שלו זה לא הוגן, במיוחד שכנראה ידעת את זה מראש וסביר שתקבל פניות בעניין.
אמנם אני מספקת שירותי תוכנה ולא בדיוק מה שאתה מספק, אבל זה מאד לא מקובל לזרוק אדם למים כשאין לו מושג אם התקלה אצלך או לא, ותמיכה בסיסית אם לא מדובר במוצר שנתת בחינם הוא די מצופה.
אולי אם אתה עובד הרבה עם מכירת נטסטיקים תכין מסמך troubleshooting שאמור לכסות אותך צעד אחר צעד ותספק אותו למי שרוכש ממך ותעמוד על כך שהוא יבצע אותו?
אולי תעדכן לפני המכירה שתמיכה לא כרוכה בתשלום הראשוני אלא תמיכה של X שעות?
תחשוב על מוצר חשמלי שאתה רוכש או כל שירות שאתה מקבל מספק ואין לך טיפת הבנה בו והוא נראה לך תקול, לא היית פונה לחברה שמכרה לך?
זה בדיוק הערך המוסף שהוא מצפה לקבל כשהוא קונה ממך ולא ישירות מאיביי, ואדם שנותן שירות לרוב לא מפסיד מכך בטווח הרחוק. -
RE: החבילה נגמרת מהר
זה תלוי באנטיוירוס שלך, באופן כללי כל אנטיוירוס מכיל הגדרות כל כמה זמן להתעדכן והאם להתעדכן ומה מצבו כרגע.
-
RE: נטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל
אם יש לך ווינדוס 10 תנסה את זה: https://support.microsoft.com/he-il/help/4028430/windows-10-use-a-fix-it-tool