תגובה נחמדה מאוד אבל בלשון המעטה קצת מנותקת מהמצב שאנו מכירים (ושנוצר על ידכם..).
הבה ניצמד לעובדות:
@X2ONE אמר בתגובת חברת X2ONE:
בעבר הייתה חבילה ללא הגבלה. מספר מועט מאד של משתמשים חרגו באופי השימוש ההוגן והסביר של תנאי החבילה.
-
כאן בפורום כולם מעידים פה אחד (ואני בתוכם) שפשוט לא היה דבר כזה "תנאי החבילה"! אף אחד לא קיבל ממכם מסמך כלשהו בנושא! אפשר לראות את אותם "תנאי החבילה"?
-
אני בעצמי התקשרתי גם למשווק אינפון וגם לשירות הלקוחות שלכם בשאלה האם זה בסדר לצרוך 500GB לצורך כלשהו (אישי ופרטי לגמרי) והתשובה הייתה שאין מבחינתכם בעיה גם לעבור את ה500GB, אז אחרי זה כשהשתמשתי חודש אחד ב500GB זה היה הוגן או לא?
-
בכל החברות בישראל המושג "סביר והוגן" מעוגן במספרים ברורים בתנאי החבילה, וכיון שלא כתבתם תנאי חבילה מה נקרא שימוש סביר והוגן? חבר שלי מסתדר עם 3GB ואני צורך 50-60GB, באין חוזה מנין לכם אמות מידה לקבוע מה סביר ומה הוגן?
בעקבות כך החלה החברה להפעיל מנגנונים למזעור הנזק הנגרם ע״י משתמשים אלו.
-
מהפורום כאן עלתה תמונה (שחויתי על בשרי) שהדבר הראשון שעשיתם זה ניתוק מוחלט וסיטונאי של לא מעט לקוחות מהאינטרנט, זה נקרא אצלכם מנגנון לגיטימי למזעור נזק?
-
גם לו נניח שהיו משתמשים שעשו שימוש חורג (איך אפשר לחרוג מתנאי החבילה שלא קיימים?) מהמנגנונים שלכם נפגעים כולם עד אחרון הלקוחות שבסה"כ רצה להוריד קובץ ששוקל 1.1GB ופשוט לא יכול גם אם זה השימוש היחיד שלו באינטרנט כל החודש!
בחלק מהמקרים המנוי יכנס להאטה כדי לאפשר למשתמש להמשיך להנות מגלישה מסוננת ע״י נטפרי במסגרת תנאי החבילה
- אני קורא את המשפט הזה עשרות פעמים ועדיין לא מבין איך ע"י זה שהמנוי נכנס להאטה הוא יוכל להמשיך "להנות מגלישה מסוננת ע"י נטפרי" הרי להנות מגלישה הוא לא יוכל כשמדובר ב256kbps, ובגלל שהחלפתם לו IP לצורך ההאטה עשיתם בלגן שלם והוא כבר לא מסונן ע"י נטפרי אלא פשוט חסום על ידם מחוסר ברירה!
ובחלק מהמקרים המנוי יחסם כמו שקורה בחברות אחרות.
-
תראו לי חברה אחת בכל העולם המערבי שחוסמת/מאיטה לקוח אחרי 1GB של גלישה רצופה ושוב אחרי 2.5GB של גלישה ב24 שעות ושוב אחרי 30GB חודשי כשאני מזכיר לכם שמדובר בחבילת 40GB !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?
-
כל ההגבלות המוזכרות בסעיף הקודם לוו בהכחשה גורפת מצד מוקד השירות שלכם על הגבלות כלשהם ולאחר שהועמדתם בפני הוכחות התגובה הייתה "נכון ואנו לא מתכוונים לשנות את זה" !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?
-
הורדתם לכולנו את השאלטר בחנוכה וכשהתקשרתי אליכם קיבלתי תגובה "נותקת לצמיתות עקב צריכה באחד החודשים של יותר מ 500GB" וכששאלתי בתדהמה "הרי שאלתי ואמרתם שזה בסדר" התגובה הייתה "זה המצב" !! איזה חברות אחרות אתם מכירים שנוהגות כך?
בימים אלו אנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם נטפרי
- המנהל היקר של נטפרי הרב @magicode כבר חודש וחצי כותב כאן שוב ושוב שהוא לא יודע מה קורה אצלכם והוא מצפה להבהרות ממכם וכו וכו, מתנצל אבל משום מה אני נוטה להאמין לו יותר.
לסיכום מהמציאות שאנו עדים לה עולה תמונה של התנהגות לא סבירה ולא הוגנת מצד חברת X2ONE כלפי קהל לקוחותיה בצורה שאינה מקובלת בשום חברת סלולר ירודה וזולה ככל שתהיה.
כתבתי את דברי במלוא הכנות ואשמח לקבל תשובות בהתאם.
עוד יותר אשמח אם תחליטו להפוך לחברה נורמלית שמתחייבת בחוזה מסודר על חבילת גלישה יהיה גודלה אשר יהיה ונותנת ללקוח פשוט לגלוש בשקט עד שמסתיימת החבילה... חושבני שלא מדובר בדרישה מוגזמת לאור העובדה שכל החברות בארץ ללא יוצא מן הכלל נוהגות כך!!