ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. אחד תם
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 3
    • נושאים 36
    • פוסטים 1846
    • הגבוה ביותר 775
    • קבוצות 0

    אחד תם

    @אחד תם

    1722
    מוניטין
    993
    צפיות בפרופיל
    1846
    פוסטים
    3
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    אחד תם הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אחד תם

    • RE: ווייפרי העושק של הציבור!

      באתי לחנות ביקשתי לקנות בושם
      המוכר שאל איזה סוג
      אני לא מספיק מבין בזה
      אז הוא המליץ לי על ספריי K300

      הייתי לפני פגישה חשובה
      שמתי מלא ספריי
      היה לי מאד חשוב להופיע חיובי

      אני לא רוצה לתאר לכם מה שקרה שם....
      בקיצור היה פאדיחות איומות
      וכמובן שיצא מזה רק כישלון

      התקשרתי לסנו ודרשתי פיצויים
      עם כל התוקף
      הסברתי להם את כל הסיפור
      ולא עזר כלום

      גנבים!!!

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: קיבלתי סימן.

      אני מרגיש קצת לא מזדהה עם הסלוגן 'מגינים על המגן' 'עוצרים את המלחמה בנטפרי'

      זה מאד חיוור לטעמי. כאילו אנחנו בתור 'הכרת הטוב' עושים טובה ונחלצים לעזור לנטפרי המסכנים. שאנחנו כל כך אוהבים.

      זה דבר מאד יפה וחיובי.

      אבל זה ממש ממש לא המציאות.

      הרי המלחמה שלהם היא בכלל לא בנטפרי, הרי נטפרי זה לא משהו בפני עצמו שאפשר לפגוע בו. מה, חמש אנשים יפיסדו משכורת? זה הרי לא הנושא בכלל.

      נטספרק לא הכריזה מלחמה על נטפרי. נטספרק החליטה להלחם ולגמור אותנו אלפי לקוחות נטפרי המאושרים, מי שיפסיד הרי מהאיומים האלו (היל"ת) זה לא חמש אנשים בנטפרי שיצטרכו לחפש משכורת אחרת, מי שיאכל אותה ובגדול זה אנחנו, כל אחד יודע את ה'פעקאלע' שלו, מה מחכה לו בפינה בלי הסינון האיכותי והשירות היעיל והמהיר של נטפרי.

      ומי שרוצה להתרשם מהגהינום שממתין לציבור מסגירת נטפרי, שפשוט יקרא את אלפי התגובות באשכול הזה ובשאר האשכולות שבאתר הזה ובשאר האתרים.

      לפני כמה שבועות עלה לכל הכותרות סיפור של מוסד שנזרק מהמבנה שלו, לא היה מי שלא דיבר על זה, לא היה מי שלא נגע לו ללב.

      למה? כי אף אחד לא הציג את זה כאילו שמישהו נלחם במנהל המוסד.

      המסר שזרם בכל הערוצים הוא, שפלוני זורק מאות ילדים לרחוב.

      אנחנו חייבים להתאחד ולשנות את המסר.

      נטספרק מאיימת לזרוק לכלבים אלפי בתי אב, בעד בצע כסף.

      חייבים לדעתי להחליף את הסלוגן.

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: כל העוסקים בצרכי ציבור באמונה...

      @מישהו12 אמר בכל העוסקים בצרכי ציבור באמונה...:

      אבל-הקונצנזוס כאן הוא שבנטפרי הכול טוב ובאחרים (רימון וכו') הכל רע.
      וזה טעות חמורה וחבל.

      בנוהג שבעולם רוב האנשים רואים את החסרונות בסביבה, והדשא של השני ירוק.
      עצם הדבר שאתה מעיד שבנטפרי זה הפוך. זה בעצמו הציון הכי טוב.
      כל השאר כבר מיותר.

      ואני חוזר על כך שכל מי שבא עם ביקורת נקודתית ועניינית תמיד מוצא אוזן קשבת נדירה, אני לא יודע אם לחברות מתחרות יש פורום פתוח כמו כאן ואם המנהל משתתף שם, מה שברור לי שגם אם יש, לא תמצא את המנהל משתתף ומתייחס כאחד האדם ועם כזו ענווה.

      פורסם ברשמים
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: קיבלתי סימן.

      סליחה מראש שלא הספקתי לקרוא את כל התגובות באשכול, קראתי רק כמה הודעות בהתחלה.

      הסיפור הזה מקומם עד לב השמים. וזה הכרחי וחיוני הקמפיין והגיוס. זה באמת האלף בית.

      אבל אני שואל האם התגובה ההולמת לא צריכה להיות, בשפה שלהם, ופשוט לצאת לקמפיין העברת מנויים מאתרוג לנטפרי.

      קמפיין שטרם נראה כמותו?

      יש בזה בעיה חוקית?

      אשתי למשל בעבודה שלה, יש עד היום אתרוג, והיא לא מרוצה מזה גם ברמה הטכנית, ותמיד המלצתי להם לעבור לנטפרי. רק ככה זה זה נסחב כאשר אנשים קשה להם לשנות הרגלים.

      בעז"ה כעת אני הולך להניח את כל כובד המשקל, ובעזרת השם אבשר כאן כאשר יעברו!

      בהצלחה לכולם.

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: דפי חסימה חדשים

      אני מציע להחליף גם את הכיתוב ולהתאים אותו לסוג החסימה

      למשל

      אוי לא!... ( דף חסום )
      אהמממ... (מחפשים פתרונות )
      לאאא... ( חסימת בהגדרות אישיות/קהילה )
      אופסס... ( שגיאה )
      אההה.... ( לא נבדק )

      😁😁😁

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • שדרוג חנות האפליקציות של אנדרואיד

      השבוע בוצע שידרוג לווייפרי לאנדרואיד

      נוסף שיפור מאד יעיל

      1. החנות פותחת קישורים של חנות גוגל פליי
      2. פתיחת פניה אוטומטית לבקשה אפליקציה

      אם תחפשו אפליקציה בגוגל ותלחצו על הקישור, אז אם זה כבר נמצא בחנות, זה יפתח לכם בחנות, ואם לא, תינתן אפשרות לשלוח בקשה, כאשר כל הפרטים נמצאים כבר בגוף הבקשה, בדומה לסרטונים ביוטיוב.

      כל הכבוד, ותודה!

      Screenshot_20220429-101354_Chrome.jpg
      Screenshot_20220429-101740_NetFree.jpg
      Screenshot_20220429-101404_NetFree.jpg
      Screenshot_20220429-101427_Chrome.jpg

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: 54 דקות לראות תמונה?????

      @magicode אמר ב54 דקות לראות תמונה?????:

      @DovidStroh אמר ב54 דקות לראות תמונה?????:

      @לחיל-אומר גם אני ראיתי לא מעט פעמים בשעות הלילה בארה"ב שהיה המתנה ארוכה (50 שניות וכדו') לבדיקת תמונות וגם אני התפעלתי מאד לראות במוצאי שבת שהיה כמעט שעה. בנוסף יש את הבעיה שאין בדיקת תמונות משעה כניסת השבת בארץ שזה ער"ש בבוקר אצלינו. מקווה ש @administrators יוסיפו בודקות בשעות האלו.
      

      זה בעיה הלכתית.
      בגלל שנטפרי שנמצאת בישראל משלמת על זה. זה בעיה להפעיל גויים בזמן ששבת בישראל.
      בזמנו דיברתי עם הרב רובין והוא הציע פיתרון. אבל לא ממש הבנתי אותו וצריך לבדוק את הנושא הזה שוב.

      אשריכם ישראל!
      איפה עוד תשמעו דברים כאלו.

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: זכיתי בטאבלט של המכירה הסינית!

      חברים יקרים, הקושיות שלכם על הסיפור מה שמכונה 'א קאשע אוף א מעיישע', זה כמו שמישהו יעיר על ציורי הקומיקס, שרואים שזה לא אמתי! כי לאף אחד אין ראש באותו גודל כמו הבטן.....

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: קיבלתי סימן.

      ראיתי באתר של פרוג מישהו מפנה לקישור הזה
      http://www.telecomnews.co.il/יזם-שיוצא-לארה-ב-מקבל-במתנה-בכל-מקרה-תביעה-מ-טרולי-פטנטים.html
      פתחתי את הדף, ושמתי לב למשהו מעניין.

      אני מצטט מתוך האתר:

      ד"ר י... א......, (בתמונה י.... א..... משמאל), שותף, מיתר: "חברות הייטק ישראליות, שמגיעות לארה"ב, כמעט כולן ללא יוצא מן הכלל, תקבלנה במוקדם או במאוחר מכתב מעו"ד בתביעה על הפרת פטנט או פטנטים. התופעה הזו מאוד ייחודית לארה"ב, למרות שנתקלנו בזה גם בכמה מדינות אחרות, אבל לא באותו היקף ועוצמה.

      המכתבים הללו נראים די מאיימים ויש להם מבנה ונוסח קבוע. יש לנו ניסיון רב בזה ואנו אומרים מראש ליזמים: לא צריך לברוח מארה"ב בגלל מכתב כזה, אפשר להתמודד עם הבעיה.

      ראיתי לא מעט סטארטאפים ישראלים, שסגרו את הסניף שלהם בארה"ב, אחרי שקיבלו מכתב כזה והבינו, שיש קושי בארה"ב להתמודד עם זה. הרוב מפחדים מהוצאות בלתי נשלטות המגיעות כתוצאה ממכתב כזה. הפחד הזה נכון אבל ניתן לפתרון.

      חייבים להבין את המכניזם של השיטה הזו, שיטת הטרול של הפטנטים. המכתב תמיד מגיע מטרול פטנטים שלא מעניין אותו בכלל שאתה סטארטאפ ישראלי בתחילת דרכו, שמתמודד עם אין סוף קשיים של כניסה לשוק אמריקאי. המטרה שלהם היא להרוויח כסף על הפטנטים שיש להם ביד.

      בכלל, לא יעזור אם היזם יתחיל להתווכח איתם ויכוחים בגישה של: "אין לי אחות" ו"הפטנטים שלך לא רלבנטיים למה שאני מפתח". מי שמתחיל במסלול ויכוח מהסוג הזה מול טרול הפטנטים גורם רק לדבר אחד: העו"ד התובע יעלה את הדרישות שלו ולא יהיה מוכן להתפשר על סכום נמוך. חלק מעורכי הדין השולחים מכתבים כאלה מעוניינים באחוזים מההכנסות העתידיות של הסטארטאפ ומניחים, שזה יהיה להם יותר כדאי לחלוק הכנסות עתידיות מהסטארטאפ, במקום להתעמת משפטית ולקבל אולי מעט.

      כל המכתבים, שנשלחים ליזמים, מכילים שמות של חברות גדולות, שהסכימו לקבל "רישיון" משולח המכתב, תמורת תשלום על שימוש בפטנט או בפטנטים שיש ברשותו. הסגנון הזה של המכתב, נועד 'לשכנע' את היזם, שלא כדאי לו להילחם, יותר כדאי לו להצטרף לאלה המשלמים לטרולים.

      וכאן אני מגיע לעיקר: הניסיון מלמד, שכמעט תמיד כדאי ליזמים לרכוש רישיון מטרול הפטנטים. אפשר להתווכח על דמי הרישיון ולנסות לצמצם את הנזק. אבל, הדרך הנכונה ביותר והמהירה ביותר לצאת מזה בשלום ובעלות יחסית נמוכה, היא לשלם, כלומר: לרכוש רישיון או לחלק רווחים עתידיים.

      זה נשמע באזניים ישראליות ממש רע, אבל זו המציאות המשפטית בארה"ב. המשמעות של התעמתות וניסיון להוכיח, שאתה צודק ושטרול הפטנטים הוא רק 'עלוקה הרוצה לסחוט אותך', מחייבת אותך קודם כל לפנות לעורכי דין. בארה"ב אין עורכי דין, שעובדים בחינם או על בסיס הצלחה.

      למכתב, שיזם ישראלי מקבל מטרול פטנטים, אפילו יתעלם ממנו ולא ייענה, יש כמה השלכות חמורות, שיש לקחת בחשבון:
      א. הטרול לא נעלם ולא נח. הוא יחכה ליזם בכל פינה. למשל: כשהיזם ירצה לבצע IPO, או השקעה משמעותית, או איזה שת"פ משמעותי, אז הטרול יתעורר לחיים ויסכל את המהלך, כדי שקודם כל יפצו אותו היטב.
      ב. עלויות עורכי דין בארה"ב ממש לא זולים. אי אפשר לגמור הרפתקאה כזו בזול, אם היזם מחליט להילחם. אפילו אם היזם יצליח בתביעה שלו בבית המשפט, הוא יצטרך לשלם הוצאות משפט לעורכי הדין ולמומחים, שהוזמנו לבית המשפט מטעמו. הנסיון מראה שזה בין 3 ל-5 מיליון דולרים. אין ליזמים הישראליים את הסכומים הללו.
      ג. העיסוק בנושא גוזל זמן ממנהלים - יזמים וגוזל להם את הריכוז. במקום להתעסק בקידום היוזמה, היזם מתעסק בטרול, שמפריע לו. זה יכול להסיט יזמים ממסלול הפיתוח וההתפתחות שלהם.

      יש כאן גם שיקול כלכלי קר. רוב הטרולים מבקשים או מוכנים להסתפק אחרי מו"מ בכ-50 אלף דולרים "דמי רישיון". הם בכוונה מדברים על סכום כזה במו"מ עמם, כי הם יודעים, שיזמים יתפתו להסיר את הבעיה מהשולחן תמורת הסכום הזה. הם יודעים, שהחלופה (של "מלחמה משפטית") יכולה לעלות ליזם בין 3 ל-5 מיליון דולרים ואולי אף יותר במקרים מסובכים.

      לכן, נשאלת כאן גם שאלה מוסרית: האם היזם הישראלי צריך להיכנע לדרישה הזו? העצה הראשונה שלי ליזמים: אתם אל תשיבו למכתב מהטרול. תנו רק לבעלי מקצוע המבינים בתחום, שישיבו להם. כל מגע לא מקצועי עמם לא יפתור את הבעיה, אלא יחמיר אותה. גם אי מענה לא יפתור את הבעיה.

      לכן חשוב, שמומחים בתחום הזה יבחנו את המכתב של הטרול ויש להשאיר את הטיפול בנושא לאותם מומחים, שצברו ניסיון בתחום הספציפי הזה. זה יהיה יותר זול מכל חלופה אחרת. זה עניין עסקי, שצריך להבין את המכניזם של גלגלי הצדק או האי צדק הקיים בארה"ב.

      חשוב להבין, שתופעת הטרולים לא הולכת להיעלם, למרות כל השיפורים בחקיקה בארה"ב. שום טרול לא יוותר מרצונו על שום מכתב תביעה שלו ולא חשוב מה היזם אומר, חושב או טוען. לעובדות, מנקודת הראות של הטרול, אין שום משמעות. התהליכים החוקיים מוכרים לו והוא פועל רק על סמך התהליכים החוקיים, שהוא בקי בהם. לכן, הפשרה לשלם ומעט ככל הניתן היא הפתרון, שבד"כ מגיעים אליו כל אלה הפועלים בפקחות ולפי העצות של אנשי המקצוע בתחום".

      עד כאן הציטוט (ההגדשות שלי, א.ת.).

      אולי אני פרנואיד, אבל נראה לי משהו מוזר בחוות דעת התמימה הזו של הד"ר המדופלם, הדברים מוצגים כאילו יש כאן איזו חוות דעת נייטרלית של איזה דוקטור, ומשום מה זה מריח לי מאד לא 'נייטרלי' שימו לב שבניגוד לדפוס המצוי של חוות דעת מקצועית שפורסת את האפשרויות לכאן ולכאן, וגם אם בסופו של דבר הוא ממליץ על אפשרות א' או ב', עדיין הוא משאיר לך מרחב של שיקול דעת אישי.

      החד צדדיות המתקתקה שלו כאן יש לה ריח מסריח.

      והנה כשאתה רואה את השם אתה מגלה שאותו 'דוקטור' (שימו לב שבניגוד לדוברים אחרים באותו פוסט שלא שכחו לתת להם קרדיט של 'עו"ד' כאן זה נמחק להם בטעות) שממליץ לנו איך להתמודד עם 'טרולים', הוא לא פחות מאשר 'טרול' בעצמו....

      אם לא ניחשתם עד עכשיו, אז קבלו אותו במחיאות כפיים.

      מיודעינו 'יואב אסטרייכר' מגיש התביעה המדוברת.

      בבחינת מה שאמרו חז"ל 'הוא היצר הרע הוא המלאך המוות'....
      וכתוב שהיצר הרע בתחילה מפתה את האדם לחטוא, ומיד אח"כ עולה לשמים להעיד נגדו.

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: סמל חדש - "נחסם"

      @רחמים אמר בסמל חדש - "נחסם":

      @יוליוס אפשר לכתוב בקיצור:
      נטפרי בודק את זה
      בבדיקה אצל נטפרי
      התמונה בבדיקת נטפרי
      כעת בבדיקת נטפרי
      אין צורך ביותר מ3 מילים.

      נשלחתי לבדיקה
      תיכף אשוב...

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אחד תם

    • RE: טאבלט נטפרי

      יש תקלה מערכתית בווייפרי לאנדרואיד ביום האחרון

      רשמי

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: הצעה: לאפשר מחיקת פניה והחזר הנקודות

      @nk
      זו הצעה נפרדת ממה שאני הצעתי

      אני לא חושב שזה רעיון נכון לחסום אפשרות לסגור פניה
      מקסימום אפשר להקפיץ הודעה
      מה ההגיון להכריח נציג לעבוד על בעיה שאף אחד לא מעוניין בפתרונה?

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: אתר שבי רגע נחסם בנטפרי

      @iii כבוד הרב אני רוצה להעיר לך משהו
      קח את זה ברוח טובה ובהבנה
      לטובתך ולטובת כולנו

      כשאתה מגיב/מתווכח עם מישהו
      זה יהיה מאד נעים ויעיל שתתייחס ספציפית לטענה שלו ותסביר למה דעתך שונה

      ק”ו אלף פעמים כשאתה מגיב למנהל

      אני חושב שמיותר לנמק למה זה טוב ונצרך והכרחי
      בשביל לשמור על דיון ענייני

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: אפליקציה של מזגן טורנדו ובכלל

      @shbm111-gmail-com-0
      http://wiki.netfree.link/wiki/התמודדות_עם_תקלות#.D7.9B.D7.9C.D7.99_.D7.94.D7.A7.D7.9C.D7.98.D7.AA_.D7.94.D7.AA.D7.A2.D7.91.D7.95.D7.A8.D7.94

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: תגובה לעניין צדדי באשכול נעול

      @iii אמר בתגובה לעניין צדדי באשכול נעול:

      @אחד-תם
      לבקשתך אגיב שוב בקיצור. (דעתי כבר נכתבה והנושא די מוצה)(לזה)
      א. אחוז הטעות במכלול הוא רלוונטי, כי הוא משמש כמדגם סטטיסטי.

      רק חזרת על דבריך (בכלל לא מה שביקשתי), לא התייחסת בכלל לטענה שלי, זכותך.

      ב. המשמעות של זה שהאתר כבר כשר מראש היא הפוכה, בגלל שזה נקודת ייחוס נמוכה (ציפיה הגיונית לאחוז מאד גבוה של כדורים לבנים)

      לא בדיוק הבנתי הפוכה ממה, באמת יש 97% תמונות כשרות (שזה נתון חיובי יחסי לדעתי)

      בכ"א כבר הועלו אח"כ נתונים מדויקים על אחוזי ה"תחום האפור" (10.7%) כך שהדיון מתיתר.

      יש הרבה גוונים לאפור
      אני טענתי שכל התמונות החסומות הם בטווח האפור (גס)
      ה 10.7% זה אפור עדין שנשאר אפור גם אחרי בדיקה חוזרת

      אשתמש בדוגמא למה דומה לדעתי הסתמכות על המכולל כדוגמה למכלול בדיקת התמונות
      כמו כשמנפים קמח פעם שניה
      תמיד ישארו סובין
      אז איך הם עברו בפעם הראשונה?
      והאם אחוז הסובין בקמח מנופה מסוגל לשמש לדוגמה סטטיסטית לקמח לא מנופה?

      את התמונות למכלול מעלים אנשים (לרוב כמובן) שאמורים להעלות רק תמונות שיעברו את הסינון של נטפרי
      אם בכל זאת נמצאו 5% (או 2.5%) תמונות לא ראויות
      ההגיון אומר שאלו תמונות שצריך שימת לב מיוחדת
      ומכאן שאי אפשר להסיק מכך כלום, לגבי אחוז הטעויות הגסות/מוחלטות
      תיאורטית יכול להיות שאין אפילו מקרה אחד של חסימה לא מוצדקת בעליל

      עד כאן תמצית דברי
      והבוחר יבחר

      אגב, @613
      לדעתי מה שיותר מעניין לשמוע
      מה אופי התמונות שהחסימה כן היתה צודקת
      זה יכול לאשר או לסתור את דברי

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: מחשב ביתי +חסימת נטפרי

      @קראנצ-קורונפלקס אמר במחשב ביתי +חסימת נטפרי:

      למה את צריכה אינטרנט אם את צריכה רק אופיס כמו שכתבת

      ראשית השאלה מיותרת לטעמי

      אבל לגופו של ענין תקרא היטב את ההודעה שלה ותראה שהשאלה לא מתחילה

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: תגובה לעניין צדדי באשכול נעול

      @iii אמר בתגובה לעניין צדדי באשכול נעול:

      נושא שני זה לבדוק את עצם החסימות. כאשר רואים שמתוך החסימות 54% הם חסימות יתר, אפשר להשליך מזה על כל האתרים

      כאן הסברתי למה זה לא נכון בכלל
      אשמח אם תסביר איפה טעיתי

      שכפי שנאמר, הם מגיעים לבודקים בערבוב. כלומר שרוב מה שנטפרי חוסם זה חסימות יתר.

      זה נכון (המודגש), אבל לפי הנ”ל זה לא קשור לרישא ולסיפא

      אם אתה מערבב מאה כדורים בגווני אפור בתוך תערובת של מליון/מליארד/וכו’ כדורים לבנים ושחורים
      ניתן להסיק מתוצאות מיון האפור, מה אחוז הטעות במיון השחור/לבן?

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: מחשב ביתי +חסימת נטפרי

      @רודפת-צדק-והיגיון אמר במחשב ביתי +חסימת נטפרי:

      תשאלי בחנות.

      מאיפה המוכר באלנבי ידע לענות על מה ששאלו כאן?

      @אני-79 אמר במחשב ביתי +חסימת נטפרי:

      השאלה שלי היא-אם עושים חסימת נטפרי

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: תגובה לעניין צדדי באשכול נעול

      @ליכט אמר בתגובה לעניין צדדי באשכול נעול:

      או הפוך, משעשע לראות עד כמה הם לא מבינים וחוסמים דברים שכלל לא צריך לחסום (תמונות של גדו"י לדוג') ?

      אני הבנתי כך

      זה מזכיר לי שבעבר דיווחתי לנטפרי על תמונתו של האדמו”ר מקאליב זי”ע שנחסמה במכלול...

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם
    • RE: תגובה לעניין צדדי באשכול נעול

      הפרשנות שלי לנתונים

      א. השאלה מה האחוז של התמונות החסומות במכלול
      לא רלוונטית כלל ועיקר לגבי אחוז הטעות (מתוך כלל התמונות) של מערך הבדיקות,
      מכיון שההודים לא בודקים את המכלול בנפרד, אלא התמונות מתערבבות בין כל התמונות שנשלחו באותו רגע
      (ואם יש משמעות לנתון הזה בלי קשר למכלול, זה רק כשנדע בזמן נתון כמה תמונות בדקו בכל נטפרי, ומה החלוקה הפנימית פתוח/בטעות, חסום/בטעות).

      ב. יש בהחלט משמעות גדולה מאד לכך שמראש מדובר באתר נקי
      כך שהגיוני מאד שרוב ככל התמונות החסומות בטעות או בצדק הם במתחם האפור
      וזו הסיבה לתוצאה העצומה של 54% טעות
      ממילא אין בכך שום אינדיקציה לגבי אחוז החסימה בטעות של מערך הבדיקות הכללי של נטפרי

      מה שאנחנו למדים מהנתונים הוא
      א. 95% מתוך התמונות המועלות למכלול הן נקיות לחלוטין
      ב. 5% הם על גבול האפור
      ג. שבנטפרי הולכים בטווח האפור על פי רוב לחומרא
      ד. מבחינה סטיסטית 5% מכלל התמונות הכשרות לכאורה, בכל מאגר שהוא, הם בטווח האפור
      ה. סך הטעות של נטפרי הוא 2-3 אחוז מכלל הנ”ל

      מה אנחנו לא למדים מהנתונים
      א. אין שום אינדיקציה מהו יחס התמונות הכשרות לכאורה ביחס לפסולות, בכלל מאגרי הרשת שנשלחים לבדיקה
      ב. אין שום אינדיקציה מהו רף הטעות בתמונות שההכרעה לגביהם חדה וברורה

      מה זה נותן לנו?

      @צדיק-תמים אמר בתגובה לעניין צדדי באשכול נעול:

      זה יהיה ראיה אם תריץ את הבדיקה על התמונות החסומות בויקיפדיה, כמה מתוכן חסומות סתם. שזה מייצג אתר קלאסי שיש בו גם הרבה תמונות נשים.

      @אחד-תם אמר בלפעמים מדלגים על תמונות בחסימה:

      האמת שאם רק רוצים לדעת את ההיקף
      לא צריך רובוט
      אפשר פשוט יום אחד (דוגמא בעלמא נקט) לשלוח את כל התמונות החסומות לבדיקה חוזרת

      פורסם בכללי
      אחד תם
      אחד תם