• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. מישהו12
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 38
    • פוסטים 446
    • קבוצות 0

    מישהו12

    @מישהו12

    312
    מוניטין
    289
    צפיות בפרופיל
    446
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    מישהו12 הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מישהו12

    • RE: מרחבים משותפים אסון רוחני

      ואני חושב שיש כאן כלי עבודה.
      האם יש אנשים שמנצלים אותו לרעה?
      כן.
      גם את הדיסק און קי, את שקע הUSB, את המייל. הכל.
      פעם ראיתי איפשהוא קריאה לא להשאיר בבית טלפון קוי כי אפשר להתקשר למקומות בעייתים. ולא מצלמות, כי הילד יכול ללכת לרחוב ולצלם. ועוד דברים כאלו.

      השאלה היא כמה בעיה יש.
      באופן כללי, נראה מניתוח פשוט של התגובות כאן שיש קבוצה שטוענת שיש בעיות (סליחה על החשד, אבל הרבה נראים חדשים וכותבים באותו סגנון. אני מקווה שאני טועה וזה לא מישהו שמנסה לעשות מניפולציות.) אבל לא מביאה ראיות. (למשל, שמות של צ'אטים כאלו - שנחסמו. תדווחו לנטפרי על כל הקבוצות האלו שאתם יודעים עליהם, ואז אחרי שיחסם תראו לנו את כל הקבוצות האלו וכמה משתמשים היו בהם).

      לעומת זאת, קבוצה שניה שבעיקרה מורכבת ממשתמשים ותיקים ומוכרים יותר, שטוענים דברים סביב הטענה שלי.

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: עבר מנטפרי ומתחרט

      אין שום צורך ל"התכבד בקלון חברך" ושההסבר למה נטפרי טובים יהיה רק בגלל שהאחרים גרועים.
      להפך, עדיף להסביר מה טוב בנטפרי.
      והציניות המזלזלת הזו, של סינון שדומה ללימון... נו באמת.
      לא מכבד לא אותך, לא את הפורום ולא את נטפרי.

      פורסם ברשמים
      מישהו12מ
      מישהו12
    • מסלול מותאם לציבור הדתי לאומי

      למי שמסתובב בפורומים, זה לא סוד שאני דתי לאומי.
      אני מרוצה מאוד מהסינון של נטפרי-וככלל, אין לי בו בעיות.
      אבל, יש כמה בעיות...
      המרכזית היא-שהרבה שיעורים בנושא השקפה, נחסמים.
      אפילו ערך בהמכלול-נחסם (ע"י המכלול.ואין לי דרך להגיע לתוכן הזה)
      31c09593-fbca-4035-8450-4fe979c3653e-image.png
      השאלה היא, האם כדי שגם הציבור הדתי - שיש לו הרגלי גלישה אחרים (למשל בכל הנוגע לחדשות, שאני פחות משתמש) יוכל להנות מהאיכות של נטפרי, לא כדאי לבנות מסלול מותאם?
      נ.ב-אני אחד שפחות מפריע לו כל מיני בעיות שציינתי לעיל, כי השימוש שלי באינטרנט הוא למטרות אחרות.אבל כדתי לאומי-אני מכיר את הבעיות שנוצרות משימוש בנטפרי לדתיים
      תודה רבה!

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: סמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי

      @חיים-כהן אמר בסמנו לייק לתמיכה במנהלי נטפרי:

      נטפרי אכן מיועד לאנשים יראים ושלמים באופן מוחלט.

      סטופ.
      זה שבנאדם לא רוצה להשתמש בנטפרי - ויש סיבות חוץ מפרוג. ויש עוד סינונים. זה לא אומר שיש לו פגם ביראת שמים.
      וזה שבנאדם משתמש בנטפרי לא הופך אותו ל"ירא ושלם באופן מוחלט".

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: מרחבים משותפים אסון רוחני

      @yp אמר במרחבים משותפים אסון רוחני:

      משתמשים.ות-צעירים.ות

      אבקש לכתוב בעברית.
      כלומר, בסתמא עברית זה זכר. וזהו. אין צורך להזכיר גם לשון נקבה. ואם חשקה נפשך, תעשה את זה עם \ ולא עם נקודה שבאה לטשטש הכל ולהרוס (נקודה א-מגדרית).
      גם ברמה הפשוטה, הרבה פחות קריא עם הנקודה

      @יוסי-אלי אמר במרחבים משותפים אסון רוחני:

      טוב צר לי שכמה המשתתפים פה מתממים דבר ראשון לא דיברתי על גוגל צ'אט אלא על המרחבים המשותפים שבהם אין שום עניין של פרנסה דבר שני זה לא תאוריה אלא שתי מקים שאני אישית נתקלתי בהם ועוד מלא מקרים שמבירורים שערכתי ולהגיד שאמורים לחסום זה התעלמות מהמציאות כי לא חוסמים דברים שבאישי כי א''א לדעת מי שולח לבד ויש את זה בכל הקבוצות
      וכידוע בכל הפורומים אסור להשאיר מייל בפומבי בדיוק בגלל הדבר הזה אני תקווה שמנהלי נטפרי יתעוררו ויחסמו את הקבוצות ולא את האישי ששם לא אמור להיות שום בעיה

      אני חושב שזה איזון עדין בין כמה תחסום לבין השימוש. (מי שמשתמש בנטפרי לא מחייבים אותו לשים גם וויפרי, נכון? ואפילו מי ששם וויפרי, לא חוסמים לא את הUSB שלא יוכל להכניס דיסק און קי עם קבצים בעייתים, נכון?)
      בסופו של דבר, זה שהיו כמה מקרים בודדים בעיני זה לא ראיה לשום דבר.
      @yp אמר במרחבים משותפים אסון רוחני:

      הלא רוב המוחלט של השימוש שלהם הוא סיכון ותהום פעורה

      אני לא מוכן לקבל הוצאת שם רע שכזו על בחורי ישיבות. האם יש בעייתיים? כן. האם רוב מוחלט? נו, באמת...

      @hagai-w אמר במרחבים משותפים אסון רוחני:

      @yp לא בעיה עקרונית. אבל החברה כבר משלמת על g suite, אז אנחנו מקבלים את כל הפיצ'רים של גוגל וחבל לעבור לטימס.

      אני גם לא רואה סיבה מהותית לחסום שירות... מה זה תעברו לשירות אחר? כי יש כאלה שעושים שימוש בעייתי? אין בעיה, תחסום את כל ג'ימייל.

      @יחיד-המיוחד אמר במרחבים משותפים אסון רוחני:

      אני מסכים עם כל מילה אני אומר בבירור הצ'אטים זה המפלט האחרון למשתמשי נטפרי לדברים הגרועים בעולם ואכמ''ל
      מוזר מאוד מאוד שנטפרי פותחים את זה אין לזה לענ''ד שום הצדקה וזה חורבן הדור לענ''ד

      גם בג'ימייל אפשר לשלוח דברים גרועים.

      @רודפת-צדק-והיגיון אמר במרחבים משותפים אסון רוחני:

      @hagai-w קוראים לזה בחירה חופשית.
      אבל למיטב ידיעתי היום הבעיה היא לא רק במרחבים המשותפים. בן נוער שרוצה להשיג משהו בעייתי ישיג אותו איכשהו. זה יכול להיות על ידי חשיפת עצמו לאינטרנט פרוץ, זה יכול להיות על ידי העתקה מחברים, כל מיני שיטות.
      אם משתמש של נטפרי מבקש שישלחו לו קבצים בעייתים זה באמת בעיה אבל זו לא סיבה לדעתי לחסום את כל המרחבים המשותפים.

      בדיוק.

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: שינוי סטטוס אתר

      @מישהו12 אמר בשינוי סטטוס אתר:

      לצערי, האתר עושים היסטוריה
      https://www.osimhistoria.com/
      שהיה פתוח עד עכשיו, נחסם.לא יודע מה השתנה אבל מקבל את הכרעת נטפרי.
      רק נראה לי שכדאי לשנות את סטטוס האתר-שנבדק, נפתח, וכעת נחסם, מ"לא נבדק" ל"נמצאו דברים לא טובים".
      תודה!
      d155f6ec-6e4d-47cc-af4a-2a8e34510887-image.png

      מתנצל על ההקפצה, אבל זה פשוט המשך ישיר.
      גם אתרי הפודקאסטים pod.link וPodcast-il. נחסמו באותה צורה מוזרה.
      למה? מה הסיבה? אם יש מדיניות של נטפרי לחסום פודקאסטים - הכל טוב, אבל תחסמו בצורה ברורה. למה לעשות את זה עמום?
      ונניח ש

      @אחד-תם אמר בשינוי סטטוס אתר:

      @מישהו12 לפעמים רוצים לחסום אתר מכל מיני סיבות, אבל לא מעונינים לתת לאתר 'פלומבה' של אתר בעייתי.
      אז עושים כל מיני קומבינות כאלו ואחרים.

      אז למה לא לעשות דף של אנחנו מחפשים פתרונות, או משהו כזה?
      למה עושים דף מטעה שעלול לגרום בזבוז נקודות?
      תודה רבה

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: אפשור בחירת דף הבית בהגדרות

      @נטפריפורום ואני רואה שאתה עקבי בלהגיב בצורה לא מכובדת למי שמציע הצעות יעול שאתה חושב שהם לא נצרכות.
      סליחה על החריפות.

      פורסם בעל הפורום
      מישהו12מ
      מישהו12
    • תוכנה כמו וויפרי לכל הסינונים

      אני לא יודע לכמה זה מפריע, ועד כמה הנ"ל מעשי, אבל...
      אני לא מתקין וויפרי כי למיטב ידיעתי זה יחסום לי גם אתרוג ורימון שאני משתמש בהם מידי פעם.
      אולי כדאי לעשות תוכנה שתתן להתחבר רק לאינטרנט מסונן-אבל כולל רימון ואתרוג?
      תודה!

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: מסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה

      @magicode
      אני משתמש כבר תקופה לא קצרה בנטפרי.
      בקשות כגון זו עלו כאן בפורום מספר פעמים, ותמיד השבת "לא". לא זכור לי שהסברת מדוע אתה מתנגד (כן הסברת שלדעתך זה לא יועיל, שזה גם דבר שאיני מבין; הרי אם יהיה מסלול פרימיום נפרד, שפניות בו אוטומטית יתועדפו יותר, זה בהחלט יעזור. הרי כמו שאמרו כאן

      @נדל-ן אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      (בטוח שנטרפי מקבל פניות עם שלושה נקודות לפתוח איזה סרטון מטופש - נקודה בעלות 15 ש"ח יפתור את הבעיה)

      אבל זה לא אנשים שישלמו כסף בפועל על מסלול פרימיום. לכן כרגע, כשגם מי שבאמת חייב תשובה מהירה וגם מי שלא נמצאים על אותו תעדוף זה יוצר עומס ואיטיות)
      מאחר שאני מניח שאין פה משהו שרירותי, אלא משהו מכוון עם מחשבה מאחוריו, אולי כדאי שתסביר יותר? כי זה דבר מאוד נצרך.

      @אינו-יודע-לשאול אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      @נדל-ן לדעתי הבעיה עם זה היא שברגע שאדם משלם סכום כזה הוא ירגיש שנטפרי חייבת לספק לו את השירות.

      גם מי שקונה עוד נקודות רגילות כדי לשלוח זה אותו דבר.

      @magicode אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      אני מנסה להבין למה אתה לא אומר לנטפרי. תדאגו שפניות עם 3 נקודות יטופלו מהר וחאלס.

      כמה זמן זה מהר? לפעמים הוא אומר

      @נדל-ן אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      אם דרוש לי לראות סרטון סיור של בית שעומד למכירה במכרז בעוד שעה, אני חייב את זה בעוד עשרים דקות!

      אתה באמת אומר שפניות עם 3 נקודות יטופלו תוך 20 דק? בדרך כלל זה לא קורה, למיטב זכרוני.

      @רחלי65 אמר במסלול זהב - מענה מהירה לצורכי עבודה:

      @נדל-ן
      יש לי איזה הרהור כפירה...
      אם זה באמת דחוף לך - תוך שעה שעתיים כמו שכתבת- ואין לך דרך לדעת כמה מהעובדים של נטפרי קמו היום עם חום😕
      למה שלא תבקש מחבר שאין לו נטפרי שישלח לך את הסרטון בדרייב או משהו כזה?
      אתה הרי יודע שמדובר בדברים שאין בהם תוכן בעייתי (לכאורה)
      במיוחד שאולי עד שיפתחו לך זה כבר לא יהיה רלונטי...

      זה לא הצעה טובה (בעיני). בן אדם צריך משהו. הוא לא יכול באופן קבוע שהעבודה שלו תתבסס על דברים כאלה. הוא צריך עבודה שוטפת.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: אפשור בחירת דף הבית בהגדרות

      @נטפריפורום
      לבנאדם יש הצעת יעול.
      אם בעיניך היא לא נצרכת יש 2 אפשרויות.
      א. לא להגיב.
      ב. לכתוב בצורה מכובדת שבעיניך זה לא נצרך כי XYZ.
      לא אמירות בסגנון "מה מפריע לך" וכדומה.

      פורסם בעל הפורום
      מישהו12מ
      מישהו12

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מישהו12

    • מענה בשפת הלקוח במערכת הפניות

      אני תמיד כותב בעברית.
      מטעמי נוחות, המחשב שלי (והדפדפן באנגלית).
      משום מה, למרות שאני כותב בעברית,
      הרבה פעמים עונים לי באנגלית - מניח שבגלל הUser agent של הדפדפן או משהו כזה.

      אולי כדאי לכתוב לפי השפה שבה הלקוח כותב?

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: סימון כפניה בטיפול

      @מישהו12 אמר בסימון כפניה בטיפול:

      לדעתי כבר התלוננתי פה בעבר על משהו דומה.

      אכן...
      https://forum.netfree.link/topic/12323/שעות-העבודה-של-מערכת-הפניות

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • סימון כפניה בטיפול

      לדעתי כבר התלוננתי פה בעבר על משהו דומה.
      אתמול בערב שלחתי פניה עם 2 נקודות, על תקלה בחנות האפליקציות של אובונטו.
      עם הקלטת תעבורה שבה רואים בפירוש 2 דומיינים שנחסמו.

      אין קול ואין עונה.

      אין לי דרך לדעת אם התעלמו ממני, לא ראו, או מסובך מידי לטיפול ומחכים למישהו.

      שלחתי היום בצהריים שאלה מה עם זה.
      אין תגובה, עדיין.

      וואלה, זה מתסכל.
      אני יכול להבין שיש דברים שלוקחים זמן.
      אבל אפשר אולי להתייחס לפניה שלי? לעדכן מה עם זה? לעדכן שלפחות ראו ובטיפול?

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: אני כבר רבע שעה משחק בעלי אקספרס עם תמונות של מכוניות ורמזורים

      כנראה קשור לסינונים באופן כללי, ולא רק נטפרי.
      גם ברימון עשה לי את הבעיה.
      המעניין, שהבעיה קורית רק אחרי הכניסה לחשבון. לפני אין שום בקשת אימות.
      הייתי היום על רשת ללא סינון, הייתה בקשת אימות אבל רק פעמיים, עברתי את זה וחזרתי לנטפרי, ועבד חלק.

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: פרטיות ב AI

      @הדוד-שמעון אמר בפרטיות ב AI:

      האם נטפרי יודעים מה אני כותב AI כגון רובי בוט ?

      עזוב AI, מה שכתבו כאן נכון לכל האתרים. כולל בנק, מייל, קופ"ח.

      @צדיק-תמים אמר בפרטיות ב AI:

      @הדוד-שמעון
      https://netfree.link/wiki/פרטיות_ומידע_אישי
      בקצרה: המערכות של נטפרי מפענחות את הגלישה שלך בכל האתרים כולל רובי בוט בזמן אמת, לדוגמה כדי לבצע סינון טקסט אוטומטי, אבל אין מעקב אנושי או שמירה של המידע לאח"כ

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: אי הענות מתאימה לצרכים של המנויים

      @פנינה-אלמוג מה הכוונה לנתק מ2 אתרים?

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: חיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי

      @אאא-0 אמר בחיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי:

      @אאא-0 אמר בחיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי:

      @אאא-0 אמר בחיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי:

      @אחד-תם אמר בחיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי:

      @אאא-0 אמר בחיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי:

      אם אפעיל את הוויז הוא יעבוד על הסלולרי אבל לא על הוויפי.

      אז תנתק את הנתונים ניידים

      @צדיק-תמים אמר בחיבור טלפון סלולרי ל-WIFI בנטפרי:

      @אאא-0 וויז לא צריך תעודה בכלל
      אם גם וויז לא עובד על הוויפי יש פה בעיה אחרת לגמרי

      לכאן אני חותר

      אנסה ואעדכן

      כיביתי את הנתונים הסלולרים בטלפון, חיברתי לWIFI, הפעלתי וויז, הוא רושם שהוא לא מקוון, ומשתמש במפות לא מקוונות, ולא מצליח לחשב לי מסלול

      שיניתי בהגדרות של הטלפון שלא יהיה על DNS פרטי אלא אוטומטי, אמנם עדיין הוויפי לא נותן לי כלום מלבד זה שאפשר לבצע שיחות וויפי, וכן הוויז כן עובד. שאר האפליקציות לא מקבלות נתונים.

      זה כבר ככל הנראה קשור לתעודת האבטחה.

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: שעות העבודה של מערכת הפניות

      @משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסוימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
      אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.

      אתה צודק. היה אפשר שיהיה לפניות כמו סוג של מעקב,
      משהו כמו 'הפניה נשלחה'- ו -'הפניה בבדיקה' או משהו בסגנון, ככה היה אפשר לדעת בערך באיזה שלב הפניה נמצאת.

      יש שני רעיונות.

      1. להגיד באיזה שעות בכל מקרה אין מענה.
      2. שבקשה שנבדקת, תסומן כבקשה שבטיפול.
      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: שעות העבודה של מערכת הפניות

      @magicode אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      הסיבות שמינת הם מבוססות על הנחות שהנחת שאם אין תיוג על הפניה שלך סימן שהיא לא מסובכת. וזה הנחה לא נכונה.

      זה לא מה שאמרתי. תקרא שוב.

      @magicode אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      אני מאמין שביכולת התלמודית שלמדת בגמרא תצליח למצוא אוקימתא שתיישב את הקושיא. במיוחד שהקושיא מבוססת על הנחות.
      אפשר ללמוד מרבי עקיבא מה הוא חשב על רבי אלעזר בן הורקנוס.

      תודה על התקיפה והציניות.
      ריבונו של עולם!
      אני מתוסכל משימוש ושואל בלי לתקוף מה קרה. לא לזה נועד הפורום?
      רציתי הסבר. האם אמרתי שאתם בהכרח לא בסדר?
      למה אתה מיד תוקף?

      @משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      @א-פ-1 למה להוסיף נקודות עוד לא הבנתי!
      שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים.

      ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסויימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
      אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12
    • RE: שעות העבודה של מערכת הפניות

      @א אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      @מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?

      אני מציף בפורום המשתמשים של הסינון תסכול. בתקווה שאולי אחד מההנהלה יענה.
      ולא, זה לא שהתשובה "לא סיפקה אותי".
      היא פשוט לא נכונה (וברור לי שלא בכוונה, אלא זו מעין תשובה גנרית).

      @מפתח אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      @מישהו12
      https://forum.netfree.link/post/9940

      זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.

      לא רלוונטי, מאותן סיבות שמניתי לעיל.

      פורסם בכללי
      מישהו12מ
      מישהו12