שעות העבודה של מערכת הפניות
-
@a0533057932 אבל זה לא יעזור לדעתי,
כי הרבה מהפניות עוברות לטיפול מקצועי יותר ואז מה התועלת במי שראה ראשון את הפניה אם הוא במחלקה הרלוונטית...אתה מתכוון לזה?
תראה מה עניתי לו אחר כך... -
@א-פ-1 לא
הרבה פעמים התסכול מגיע מזה שחושבים שאחד לא ראה את הבקשהאם היו יודעים שעברו עליה והיא באמצע תהליך הטיפול / מחכה לאדם אחר שכרגע לא נמצא
היו יכולים להתארגן בהתאם -
@a0533057932 אתה הרבה פעמים יכול לראות את המיקום של הפניה
וזה אומר שמישהו ראה את הפניה וקידם את זה לאן שצריך...
(או איך שהם כותבים "הועברה למחלקה הרלוונטית)אגב, אני הרבה פעמים מקבל מענה על פניה
בנוסח הזה
-
@א-פ-1 וזה בדיוק התלונה
פה זה לא נאמר בכלל -
@א-פ-1 התמונה חסומה משום מה
-
@יהודה-המכבי
אל תאשים אותי בזה...
-
@א-פ-1 היא נחסמה בלי שום סיבה?
-
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
אבל כדאי לפרסם באיזה שעות המערכת פעילה, כדי שאנשים לא יבזבזו סתם נקודות.
שלא יבזבזו סתם? למה זה נקרא לבזבז?
-
@משפ-כ כי אם מישהו שולח פניה בזמן שאין בכלל מענה, ומחכה שעה שעתיים ורואה שאין מענה,
אז הוא מוסיף עוד נקודות, בזמן שהוא יקבל למחרת בבוקר מענה על הפניה באותה מידה גם אם הוא לא היה מוסיף נקודות.. -
@א-פ-1 למה להוסיף נקודות עוד לא הבנתי!
שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים. -
פוסט זה נמחק! -
@יונץ שעתיים אחרי מוצ"ש. ואם אתה יודע לומר שהם עובדים עד 12:00 זה אומר שגם ראית את כל שעות הפעילות שלהם, לא?
שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים.
התכוונתי לומר שבכללי אם שולחים פניה.. ולא עכשיו ספציפית.
-
@magicode אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
הסיבות שמינת הם מבוססות על הנחות שהנחת שאם אין תיוג על הפניה שלך סימן שהיא לא מסובכת. וזה הנחה לא נכונה.
זה לא מה שאמרתי. תקרא שוב.
@magicode אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
אני מאמין שביכולת התלמודית שלמדת בגמרא תצליח למצוא אוקימתא שתיישב את הקושיא. במיוחד שהקושיא מבוססת על הנחות.
אפשר ללמוד מרבי עקיבא מה הוא חשב על רבי אלעזר בן הורקנוס.תודה על התקיפה והציניות.
ריבונו של עולם!
אני מתוסכל משימוש ושואל בלי לתקוף מה קרה. לא לזה נועד הפורום?
רציתי הסבר. האם אמרתי שאתם בהכרח לא בסדר?
למה אתה מיד תוקף?@משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@א-פ-1 למה להוסיף נקודות עוד לא הבנתי!
שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים.ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסויימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר. -
פוסט זה נמחק! -
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסוימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.אתה צודק. היה אפשר שיהיה לפניות כמו סוג של מעקב,
משהו כמו 'הפניה נשלחה'- ו -'הפניה בבדיקה' או משהו בסגנון, ככה היה אפשר לדעת בערך באיזה שלב הפניה נמצאת. -
@משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסוימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.אתה צודק. היה אפשר שיהיה לפניות כמו סוג של מעקב,
משהו כמו 'הפניה נשלחה'- ו -'הפניה בבדיקה' או משהו בסגנון, ככה היה אפשר לדעת בערך באיזה שלב הפניה נמצאת.יש שני רעיונות.
- להגיד באיזה שעות בכל מקרה אין מענה.
- שבקשה שנבדקת, תסומן כבקשה שבטיפול.
-
@מישהו12 נכון, יכול להיות גם רעיון טוב.
-
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
!
אני מתוסכל משימוש ושואל בלי לתקוף מה קרה. לא לזה נועד הפורום?לפי כללי הפורום החדשים לכאורה כאן זה לא המקום
ציטוט מכללי הפורום
בפורום זה ניתן להתייעץ עם הציבור באופן ענייני בלבד, ורק בנושאים טכניים לפתרון בעיות הקשורות לסינון האינטרנט של נטפרי.
דיווחים, בקשות, הצעות, מחאות, חדשות, רעיונות וכדו', אין מקומם בפורום, ניתן לשלוח אותם באמצעות מערכת הפניות.אבל אם המנהל ענה אז...