שעות העבודה של מערכת הפניות
-
@פנאתי לפי הנסיון שלי יש רק 2 אנשים בנטפרי שמטפלים בפניות שמתויגות ב"טיפול מקצועי 3"
תבין לבד מה זה אומר -
@אחד-תם אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
מתסכל מאוד.
הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
בשישי בבוקר.
מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?)שאלת במערכת הפניות?
כן.
וענו תשובה גנרית ולא מספקת.
"באופן כללי אורך המענה תלוי בעומס במערכת ובנתונים נוספים."
כאמור, זה לא יכול להיות קשור. כי:
א. לגבי עומס על המערכת@ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.
ב. לגבי מסובך או משהו כזה
- אפילו לא פתחו את הפניה - לא תייגו או משהו.
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
א. הגשתי כבר בעבר בקשות לקבצים מהאתר שממנו ביקשתי הפעם, לא היו בעיות מיוחדות.
בקיצור, זה די מוזר והייתי שמח להבין.
-
@מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?
-
@מישהו12
https://forum.netfree.link/post/9940זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.
-
@א אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?
אני מציף בפורום המשתמשים של הסינון תסכול. בתקווה שאולי אחד מההנהלה יענה.
ולא, זה לא שהתשובה "לא סיפקה אותי".
היא פשוט לא נכונה (וברור לי שלא בכוונה, אלא זו מעין תשובה גנרית).@מפתח אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12
https://forum.netfree.link/post/9940זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.
לא רלוונטי, מאותן סיבות שמניתי לעיל.
-
@מישהו12
אם אתה רוצה שיגיע להנהלה. תדווח בפעמון.
זה מגיע ישירות להנהלה. -
@עמאר אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12
אם אתה רוצה שיגיע להנהלה. תדווח בפעמון.
זה מגיע ישירות להנהלה.ננסה את זה. תודה!
-
-
@magicode בעבר כבר עלתה הצעה פה בפורום אאל"ט
שעצם זה שמישהו הסתכל על הפניה
יהיה חיוי על כך -
@a0533057932 אבל זה לא יעזור לדעתי,
כי הרבה מהפניות עוברות לטיפול מקצועי יותר ואז מה התועלת במי שראה ראשון את הפניה אם הוא במחלקה הרלוונטית...אתה מתכוון לזה?
תראה מה עניתי לו אחר כך... -
@א-פ-1 לא
הרבה פעמים התסכול מגיע מזה שחושבים שאחד לא ראה את הבקשהאם היו יודעים שעברו עליה והיא באמצע תהליך הטיפול / מחכה לאדם אחר שכרגע לא נמצא
היו יכולים להתארגן בהתאם -
@a0533057932 אתה הרבה פעמים יכול לראות את המיקום של הפניה
וזה אומר שמישהו ראה את הפניה וקידם את זה לאן שצריך...
(או איך שהם כותבים "הועברה למחלקה הרלוונטית)אגב, אני הרבה פעמים מקבל מענה על פניה
בנוסח הזה
-
@א-פ-1 וזה בדיוק התלונה
פה זה לא נאמר בכלל -
@א-פ-1 התמונה חסומה משום מה
-
@יהודה-המכבי
אל תאשים אותי בזה...
-
@א-פ-1 היא נחסמה בלי שום סיבה?
-
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
אבל כדאי לפרסם באיזה שעות המערכת פעילה, כדי שאנשים לא יבזבזו סתם נקודות.
שלא יבזבזו סתם? למה זה נקרא לבזבז?
-
@משפ-כ כי אם מישהו שולח פניה בזמן שאין בכלל מענה, ומחכה שעה שעתיים ורואה שאין מענה,
אז הוא מוסיף עוד נקודות, בזמן שהוא יקבל למחרת בבוקר מענה על הפניה באותה מידה גם אם הוא לא היה מוסיף נקודות.. -
@א-פ-1 למה להוסיף נקודות עוד לא הבנתי!
שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים. -
פוסט זה נמחק!