• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שעות העבודה של מערכת הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    35 פוסטים 14 כותבים 1.3k צפיות 12 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • משפ' כ.מ מנותק
      משפ' כ. @Ykingsmart
      נערך לאחרונה על ידי

      @ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

      @מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.

      מוזר, כי הם כתבו שביום שישי הם עובדים עד 12:00 ניתן לראות את שעות הפעילות בעמוד זה למטה.

      ע מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ע מנותק
        עמאר @משפ' כ.
        נערך לאחרונה על ידי

        @משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

        @ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

        @מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.

        מוזר, כי הם כתבו שביום שישי הם עובדים עד 12:00 ניתן לראות את שעות הפעילות בעמוד זה למטה.

        בפועל כנראה שישנה עבודה גם מעבר לשעות הפעילות, אם כי אין התחייבות על כך.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מישהו12מ מנותק
          מישהו12 @משפ' כ.
          נערך לאחרונה על ידי מישהו12

          @משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

          @ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

          @מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.

          מוזר, כי הם כתבו שביום שישי הם עובדים עד 12:00 ניתן לראות את שעות הפעילות בעמוד זה למטה.

          ואני הגשתי את הבקשה ב10, כמובן שבמערכת הפניות, כשענו לי היום לפנות בוקר (ראשון) כתבו שזה תלוי בעומס...
          לא נשמע לי הגיוני, עיכוב של כל כך הרבה זמן, כששמתי 3 נקודות, ומישהו אחר שעתיים אחרי נענה תוך דק.
          ולא, זה לא אמור להיות קשור לזה שהפניה מסובכת.
          א. הגשתי כבר בעבר בקשות לקבצים מהאתר שממנו ביקשתי הפעם, לא היו בעיות מיוחדות.
          ב. אפילו לא זכה לתיוג\הודעה של העברה למחלקה. כלום. פשוט לא פתחו את הפניה.
          מאוד מוזר בעיני.


          מתסכל מאוד.
          הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
          בשישי בבוקר.
          מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?)

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.github.io/

          אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • אחד תםא מנותק
            אחד תם @מישהו12
            נערך לאחרונה על ידי

            @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

            מתסכל מאוד.
            הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
            בשישי בבוקר.
            מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?)

            שאלת במערכת הפניות?

            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • פ מנותק
              פנאתי
              נערך לאחרונה על ידי

              כזה כותב טיפול מקצועי 3 - מה זה אומר?

              0e378d6c-035a-47bd-bd3c-249707b9fd9c-image.png

              צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • צדיק תמיםצ מנותק
                צדיק תמים @פנאתי
                נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                @פנאתי לפי הנסיון שלי יש רק 2 אנשים בנטפרי שמטפלים בפניות שמתויגות ב"טיפול מקצועי 3"
                תבין לבד מה זה אומר

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מישהו12מ מנותק
                  מישהו12 @אחד תם
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אחד-תם אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                  @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                  מתסכל מאוד.
                  הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
                  בשישי בבוקר.
                  מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?)

                  שאלת במערכת הפניות?

                  כן.
                  וענו תשובה גנרית ולא מספקת.
                  "באופן כללי אורך המענה תלוי בעומס במערכת ובנתונים נוספים."
                  כאמור, זה לא יכול להיות קשור. כי:
                  א. לגבי עומס על המערכת

                  @ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                  @מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.

                  ב. לגבי מסובך או משהו כזה

                  1. אפילו לא פתחו את הפניה - לא תייגו או משהו.

                  @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                  א. הגשתי כבר בעבר בקשות לקבצים מהאתר שממנו ביקשתי הפעם, לא היו בעיות מיוחדות.

                  בקיצור, זה די מוזר והייתי שמח להבין.

                  הבלוג שלי
                  https://aiv-dev.github.io/

                  אא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • אא מנותק
                    א @מישהו12
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?

                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מפתח @מישהו12
                      נערך לאחרונה על ידי מפתח

                      @מישהו12
                      https://forum.netfree.link/post/9940

                      זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מישהו12מ מנותק
                        מישהו12 @א
                        נערך לאחרונה על ידי מישהו12

                        @א אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                        @מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?

                        אני מציף בפורום המשתמשים של הסינון תסכול. בתקווה שאולי אחד מההנהלה יענה.
                        ולא, זה לא שהתשובה "לא סיפקה אותי".
                        היא פשוט לא נכונה (וברור לי שלא בכוונה, אלא זו מעין תשובה גנרית).

                        @מפתח אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                        @מישהו12
                        https://forum.netfree.link/post/9940

                        זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.

                        לא רלוונטי, מאותן סיבות שמניתי לעיל.

                        הבלוג שלי
                        https://aiv-dev.github.io/

                        ע magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ע מנותק
                          עמאר @מישהו12
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מישהו12
                          אם אתה רוצה שיגיע להנהלה. תדווח בפעמון.
                          זה מגיע ישירות להנהלה.

                          0ce3de32-5742-4b7e-badf-580ff471ba20-תמונה.png

                          משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                          • משפ' כ.מ מנותק
                            משפ' כ. @עמאר
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @עמאר אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                            @מישהו12
                            אם אתה רוצה שיגיע להנהלה. תדווח בפעמון.
                            זה מגיע ישירות להנהלה.

                            ננסה את זה. תודה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • magicodeM מנותק
                              magicode @מישהו12
                              נערך לאחרונה על ידי magicode

                              @מישהו12
                              הסיבות שמינת הם מבוססות על הנחות שהנחת שאם אין תיוג על הפניה שלך סימן שהיא לא מסובכת. וזה הנחה לא נכונה.
                              אני מאמין שביכולת התלמודית שלמדת בגמרא תצליח למצוא אוקימתא שתיישב את הקושיא. במיוחד שהקושיא מבוססת על הנחות.
                              אפשר ללמוד מרבי עקיבא מה הוא חשב על רבי אלעזר בן הורקנוס. פה

                              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                              a0533057932A מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • a0533057932A מנותק
                                a0533057932 @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode בעבר כבר עלתה הצעה פה בפורום אאל"ט
                                שעצם זה שמישהו הסתכל על הפניה
                                יהיה חיוי על כך

                                א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                • א. פ. 1א מנותק
                                  א. פ. 1 @a0533057932
                                  נערך לאחרונה על ידי א. פ. 1

                                  @a0533057932 אבל זה לא יעזור לדעתי,
                                  כי הרבה מהפניות עוברות לטיפול מקצועי יותר ואז מה התועלת במי שראה ראשון את הפניה אם הוא במחלקה הרלוונטית...

                                  אתה מתכוון לזה?
                                  תראה מה עניתי לו אחר כך...

                                  a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • a0533057932A מנותק
                                    a0533057932 @א. פ. 1
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @א-פ-1 לא
                                    הרבה פעמים התסכול מגיע מזה שחושבים שאחד לא ראה את הבקשה

                                    אם היו יודעים שעברו עליה והיא באמצע תהליך הטיפול / מחכה לאדם אחר שכרגע לא נמצא
                                    היו יכולים להתארגן בהתאם

                                    א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • א. פ. 1א מנותק
                                      א. פ. 1 @a0533057932
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @a0533057932 אתה הרבה פעמים יכול לראות את המיקום של הפניה
                                      ccbcb60d-794c-4a5f-acbb-3e69cb399757-image.png
                                      וזה אומר שמישהו ראה את הפניה וקידם את זה לאן שצריך...
                                      (או איך שהם כותבים "הועברה למחלקה הרלוונטית)

                                      אגב, אני הרבה פעמים מקבל מענה על פניה
                                      בנוסח הזה
                                      73d145d7-f9c6-4601-afee-3288f6623928-image.png

                                      a0533057932A י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • a0533057932A מנותק
                                        a0533057932 @א. פ. 1
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @א-פ-1 וזה בדיוק התלונה
                                        פה זה לא נאמר בכלל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מנותק
                                          יהודה המכבי @א. פ. 1
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @א-פ-1 התמונה חסומה משום מה

                                          א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א. פ. 1א מנותק
                                            א. פ. 1 @יהודה המכבי
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @יהודה-המכבי
                                            אל תאשים אותי בזה...
                                            😉

                                            משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון