שעות העבודה של מערכת הפניות
-
באיזה ימים ושעות מערכת הפניות פעילה?
כי היום בבוקר (שישי) שלחתי פניה עם 3 נק' כי הייתי צריך מהר.
עברו 4 שעות... והפניה אפילו לא תוייגה (כבדיקת קובץ).
האם אין מענה בימי שישי?
לא שזה כזה נורא אם אין, אם הייתי יודע שאין הייתי מחכה, כי הייתי מבין שאין מה לעשות.
אבל כדאי לפרסם באיזה שעות המערכת פעילה, כדי שאנשים לא יבזבזו סתם נקודות. -
@מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.
-
@ykingsmart אז מוזר מאוד.
אני עדיין לא קיבלתי תשובה - ואפילו לא תיוג.
(6 שעות!)
מוזר...
(אגב, הרעיון שבבסיס הבקשה שלי עדיין תקף, כדאי לפרסם באיזה שעות המערכת לא עובדת ולא משנה כמה נקודות שולחים...)
@magicode -
@ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.
מוזר, כי הם כתבו שביום שישי הם עובדים עד 12:00 ניתן לראות את שעות הפעילות בעמוד זה למטה.
-
@משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.
מוזר, כי הם כתבו שביום שישי הם עובדים עד 12:00 ניתן לראות את שעות הפעילות בעמוד זה למטה.
בפועל כנראה שישנה עבודה גם מעבר לשעות הפעילות, אם כי אין התחייבות על כך.
-
@משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.
מוזר, כי הם כתבו שביום שישי הם עובדים עד 12:00 ניתן לראות את שעות הפעילות בעמוד זה למטה.
ואני הגשתי את הבקשה ב10, כמובן שבמערכת הפניות, כשענו לי היום לפנות בוקר (ראשון) כתבו שזה תלוי בעומס...
לא נשמע לי הגיוני, עיכוב של כל כך הרבה זמן, כששמתי 3 נקודות, ומישהו אחר שעתיים אחרי נענה תוך דק.
ולא, זה לא אמור להיות קשור לזה שהפניה מסובכת.
א. הגשתי כבר בעבר בקשות לקבצים מהאתר שממנו ביקשתי הפעם, לא היו בעיות מיוחדות.
ב. אפילו לא זכה לתיוג\הודעה של העברה למחלקה. כלום. פשוט לא פתחו את הפניה.
מאוד מוזר בעיני.
מתסכל מאוד.
הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
בשישי בבוקר.
מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?) -
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
מתסכל מאוד.
הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
בשישי בבוקר.
מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?)שאלת במערכת הפניות?
-
כזה כותב טיפול מקצועי 3 - מה זה אומר?
-
@פנאתי לפי הנסיון שלי יש רק 2 אנשים בנטפרי שמטפלים בפניות שמתויגות ב"טיפול מקצועי 3"
תבין לבד מה זה אומר -
@אחד-תם אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
מתסכל מאוד.
הגשתי בקשה עם 3 נק' כי זה היה דחוף.
בשישי בבוקר.
מה עוזר לי שבראשון בבוקר עונים לי (ועדיין לא תשובה סופית?)שאלת במערכת הפניות?
כן.
וענו תשובה גנרית ולא מספקת.
"באופן כללי אורך המענה תלוי בעומס במערכת ובנתונים נוספים."
כאמור, זה לא יכול להיות קשור. כי:
א. לגבי עומס על המערכת@ykingsmart אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 דווקא שלחתי להם היום (שישי) בשעה 13:25 עם 3 נקודות, וענו לי תוך 2 דקות.
ב. לגבי מסובך או משהו כזה
- אפילו לא פתחו את הפניה - לא תייגו או משהו.
@מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
א. הגשתי כבר בעבר בקשות לקבצים מהאתר שממנו ביקשתי הפעם, לא היו בעיות מיוחדות.
בקיצור, זה די מוזר והייתי שמח להבין.
-
@מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?
-
@מישהו12
https://forum.netfree.link/post/9940זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.
-
@א אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12 אם התשובה של מערכת הפניות לא סיפקה אותך . נראה לך שכאן בפורום מישהו יוכל לענות לך תשובה יותר מספקת?
אני מציף בפורום המשתמשים של הסינון תסכול. בתקווה שאולי אחד מההנהלה יענה.
ולא, זה לא שהתשובה "לא סיפקה אותי".
היא פשוט לא נכונה (וברור לי שלא בכוונה, אלא זו מעין תשובה גנרית).@מפתח אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12
https://forum.netfree.link/post/9940זה פוסט ישן נושן ואני לא יודע כמה זה רלוונטי להיום אבל זה יכול קצת לשפוך אור על איך נראים התהליכים מבפנים גם אם אני מעריך שהשתנו מאז הרבה דברים.
לא רלוונטי, מאותן סיבות שמניתי לעיל.
-
@מישהו12
אם אתה רוצה שיגיע להנהלה. תדווח בפעמון.
זה מגיע ישירות להנהלה. -
@עמאר אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:
@מישהו12
אם אתה רוצה שיגיע להנהלה. תדווח בפעמון.
זה מגיע ישירות להנהלה.ננסה את זה. תודה!
-
-
@magicode בעבר כבר עלתה הצעה פה בפורום אאל"ט
שעצם זה שמישהו הסתכל על הפניה
יהיה חיוי על כך -
@a0533057932 אבל זה לא יעזור לדעתי,
כי הרבה מהפניות עוברות לטיפול מקצועי יותר ואז מה התועלת במי שראה ראשון את הפניה אם הוא במחלקה הרלוונטית...אתה מתכוון לזה?
תראה מה עניתי לו אחר כך... -
@א-פ-1 לא
הרבה פעמים התסכול מגיע מזה שחושבים שאחד לא ראה את הבקשהאם היו יודעים שעברו עליה והיא באמצע תהליך הטיפול / מחכה לאדם אחר שכרגע לא נמצא
היו יכולים להתארגן בהתאם -
@a0533057932 אתה הרבה פעמים יכול לראות את המיקום של הפניה
וזה אומר שמישהו ראה את הפניה וקידם את זה לאן שצריך...
(או איך שהם כותבים "הועברה למחלקה הרלוונטית)אגב, אני הרבה פעמים מקבל מענה על פניה
בנוסח הזה