• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שעות העבודה של מערכת הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    35 פוסטים 14 כותבים 1.3k צפיות 12 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • magicodeM מנותק
      magicode @מישהו12
      נערך לאחרונה על ידי magicode

      @מישהו12
      הסיבות שמינת הם מבוססות על הנחות שהנחת שאם אין תיוג על הפניה שלך סימן שהיא לא מסובכת. וזה הנחה לא נכונה.
      אני מאמין שביכולת התלמודית שלמדת בגמרא תצליח למצוא אוקימתא שתיישב את הקושיא. במיוחד שהקושיא מבוססת על הנחות.
      אפשר ללמוד מרבי עקיבא מה הוא חשב על רבי אלעזר בן הורקנוס. פה

      הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
      חיתוך קבצי MP3 און-ליין

      a0533057932A מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • a0533057932A מנותק
        a0533057932 @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode בעבר כבר עלתה הצעה פה בפורום אאל"ט
        שעצם זה שמישהו הסתכל על הפניה
        יהיה חיוי על כך

        א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • א. פ. 1א מנותק
          א. פ. 1 @a0533057932
          נערך לאחרונה על ידי א. פ. 1

          @a0533057932 אבל זה לא יעזור לדעתי,
          כי הרבה מהפניות עוברות לטיפול מקצועי יותר ואז מה התועלת במי שראה ראשון את הפניה אם הוא במחלקה הרלוונטית...

          אתה מתכוון לזה?
          תראה מה עניתי לו אחר כך...

          a0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • a0533057932A מנותק
            a0533057932 @א. פ. 1
            נערך לאחרונה על ידי

            @א-פ-1 לא
            הרבה פעמים התסכול מגיע מזה שחושבים שאחד לא ראה את הבקשה

            אם היו יודעים שעברו עליה והיא באמצע תהליך הטיפול / מחכה לאדם אחר שכרגע לא נמצא
            היו יכולים להתארגן בהתאם

            א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • א. פ. 1א מנותק
              א. פ. 1 @a0533057932
              נערך לאחרונה על ידי

              @a0533057932 אתה הרבה פעמים יכול לראות את המיקום של הפניה
              ccbcb60d-794c-4a5f-acbb-3e69cb399757-image.png
              וזה אומר שמישהו ראה את הפניה וקידם את זה לאן שצריך...
              (או איך שהם כותבים "הועברה למחלקה הרלוונטית)

              אגב, אני הרבה פעמים מקבל מענה על פניה
              בנוסח הזה
              73d145d7-f9c6-4601-afee-3288f6623928-image.png

              a0533057932A י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • a0533057932A מנותק
                a0533057932 @א. פ. 1
                נערך לאחרונה על ידי

                @א-פ-1 וזה בדיוק התלונה
                פה זה לא נאמר בכלל

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י מנותק
                  יהודה המכבי @א. פ. 1
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @א-פ-1 התמונה חסומה משום מה

                  א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א. פ. 1א מנותק
                    א. פ. 1 @יהודה המכבי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודה-המכבי
                    אל תאשים אותי בזה...
                    😉

                    משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • משפ' כ.מ מנותק
                      משפ' כ. @א. פ. 1
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @א-פ-1 היא נחסמה בלי שום סיבה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • משפ' כ.מ מנותק
                        משפ' כ. @מישהו12
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                        אבל כדאי לפרסם באיזה שעות המערכת פעילה, כדי שאנשים לא יבזבזו סתם נקודות.

                        שלא יבזבזו סתם? למה זה נקרא לבזבז?

                        א. פ. 1א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א. פ. 1א מנותק
                          א. פ. 1 @משפ' כ.
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @משפ-כ כי אם מישהו שולח פניה בזמן שאין בכלל מענה, ומחכה שעה שעתיים ורואה שאין מענה,
                          אז הוא מוסיף עוד נקודות, בזמן שהוא יקבל למחרת בבוקר מענה על הפניה באותה מידה גם אם הוא לא היה מוסיף נקודות..

                          משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • משפ' כ.מ מנותק
                            משפ' כ. @א. פ. 1
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @א-פ-1 למה להוסיף נקודות עוד לא הבנתי!
                            שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים.

                            יונץי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • יונץי מנותק
                              יונץ @משפ' כ.
                              נערך לאחרונה על ידי יונץ

                              פוסט זה נמחק!
                              משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • משפ' כ.מ מנותק
                                משפ' כ. @יונץ
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @יונץ שעתיים אחרי מוצ"ש. ואם אתה יודע לומר שהם עובדים עד 12:00 זה אומר שגם ראית את כל שעות הפעילות שלהם, לא?

                                שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים.

                                התכוונתי לומר שבכללי אם שולחים פניה.. ולא עכשיו ספציפית.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12 @magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי מישהו12

                                  @magicode אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                  הסיבות שמינת הם מבוססות על הנחות שהנחת שאם אין תיוג על הפניה שלך סימן שהיא לא מסובכת. וזה הנחה לא נכונה.

                                  זה לא מה שאמרתי. תקרא שוב.

                                  @magicode אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                  אני מאמין שביכולת התלמודית שלמדת בגמרא תצליח למצוא אוקימתא שתיישב את הקושיא. במיוחד שהקושיא מבוססת על הנחות.
                                  אפשר ללמוד מרבי עקיבא מה הוא חשב על רבי אלעזר בן הורקנוס.

                                  תודה על התקיפה והציניות.
                                  ריבונו של עולם!
                                  אני מתוסכל משימוש ושואל בלי לתקוף מה קרה. לא לזה נועד הפורום?
                                  רציתי הסבר. האם אמרתי שאתם בהכרח לא בסדר?
                                  למה אתה מיד תוקף?

                                  @משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                  @א-פ-1 למה להוסיף נקודות עוד לא הבנתי!
                                  שולחים פניה עם נקודה אחת, ואם אחרי שעה-שעתיים עדיין אין מענה, אז שולחים שאלה כמו 'מה קורה?' ואחרי זה הם בדרך כלל הם מגיבים.

                                  ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסויימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
                                  אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.

                                  מישהו12מ משפ' כ.מ אא 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • מישהו12מ מנותק
                                    מישהו12 @מישהו12
                                    נערך לאחרונה על ידי מישהו12

                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • משפ' כ.מ מנותק
                                      משפ' כ. @מישהו12
                                      נערך לאחרונה על ידי משפ' כ.

                                      @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                      ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסוימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
                                      אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.

                                      אתה צודק. היה אפשר שיהיה לפניות כמו סוג של מעקב,
                                      משהו כמו 'הפניה נשלחה'- ו -'הפניה בבדיקה' או משהו בסגנון, ככה היה אפשר לדעת בערך באיזה שלב הפניה נמצאת.

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12 @משפ' כ.
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @משפ-כ אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                        @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                        ואם מראש הייתי צריך משהו דחוף, אם הייתי יודע שבכל מקרה לא יענו לי בשעות מסוימות - לא הייתי שם 3 נקודות.
                                        אבל חשבתי שיענו ככה יותר מהר.

                                        אתה צודק. היה אפשר שיהיה לפניות כמו סוג של מעקב,
                                        משהו כמו 'הפניה נשלחה'- ו -'הפניה בבדיקה' או משהו בסגנון, ככה היה אפשר לדעת בערך באיזה שלב הפניה נמצאת.

                                        יש שני רעיונות.

                                        1. להגיד באיזה שעות בכל מקרה אין מענה.
                                        2. שבקשה שנבדקת, תסומן כבקשה שבטיפול.
                                        משפ' כ.מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • משפ' כ.מ מנותק
                                          משפ' כ. @מישהו12
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @מישהו12 נכון, יכול להיות גם רעיון טוב.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • אא מנותק
                                            א @מישהו12
                                            נערך לאחרונה על ידי א

                                            @מישהו12 אמר בשעות העבודה של מערכת הפניות:

                                            !
                                            אני מתוסכל משימוש ושואל בלי לתקוף מה קרה. לא לזה נועד הפורום?

                                            לפי כללי הפורום החדשים לכאורה כאן זה לא המקום

                                            ציטוט מכללי הפורום
                                            בפורום זה ניתן להתייעץ עם הציבור באופן ענייני בלבד, ורק בנושאים טכניים לפתרון בעיות הקשורות לסינון האינטרנט של נטפרי.
                                            דיווחים, בקשות, הצעות, מחאות, חדשות, רעיונות וכדו', אין מקומם בפורום, ניתן לשלוח אותם באמצעות מערכת הפניות.

                                            אבל אם המנהל ענה אז...😀

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון