@בן-הלוי אמר בשירות 24/6 – לפתרון תקלות גלישה באייבי תקשורת:
@אינו-יודע-לשאול
לא הבנתי לאיזה פינה אתה דוחף, אף אחד לא דיבר ולא חולק שיש תשתית ויש ספק זה ברור לכולם, אבל מבחינת הלקוח שמשתמש בנטסטיק אין לו שום קשר עם הספק (במקרה שלי זה סים של פלאפון) ובוודאי כשהבעיה הוא אצל הספק ולא אצל התשתית, ואם עד עכשיו ספקים נוטים לא לתת שירות 24/6 חייבים לפרסם מי כן נותן שירות.
אם אתה מרוצה מהשירות או לא זה בחירה שלך וזה שיקול בהתחברות לספק
מה שכתבתי זה שספק תקשורת מחוייב לסטנדרטים של משרד בתקשורת ספק סינון לא
עד עכשיו לא נתקלתי בספק שיש לו תמיכה טכנית רק בין 10 עד 6 בערב, אכן לא כולם נותנים שירות 24 שעות אבל בדר"כ השירות מסתיים ב 21 בלילה.
זהכבר אמירה שאני לא יודע על מה היא מתבססת, ייתכן שהיא נכונה כמו שייתכן שלא.
בינתיים ידוע כאן שיש 2 ספקים העובדים עם נטפרי שכן נותנים שירות 24 שעות וזה 019 וספק עמיתנט, מי שיש עוד מידע על ספק/ים נוסף/ים מוזמן להביא את המידע
בכל מקרה תשנה את הנושא ל ״בקשת מידע/עזרה: ספקי נטפרי שיש להם תמיכה 24/6״
הנושא כרגע הוא לא מיצג.
נ.ב. אין לי כל קשר או הכירות עם @ib תקשורת