@ווייפרי לא יותר הגיוני לכעוס על המוכר, שהתקין לך תוכנה שמדגישה מליון פעם לפני ובמהלך ההתקנה את העובדה שההסרה היא בתשלום, ולא שאל אותך אם אתה מאשר את זה?
מה אתה רוצה ממפתחי התוכנה, שעשו הכל כדי שטעות כזאת לא תתרחש?
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי yonig20
-
RE: ווייפרי העושק של הציבור!
-
RE: מה הייתי רוצה לשפר בנטפרי.
אולי נשמע קשה/בלתי אפשרי אבל נוכחנו לדעת בנטפרי שהשמיים הם הגבול.....
להכשיר סרטונים ביוטיוב שנפסלו מסיבה טכנית ולא מהותית בעצם הנושא של הסרטון.
לדוגמא סרטון של הרצאה כשרה, בנושא כלכלה לדוגמה, על ידי מרצה גבר, שבשניות הראשונות יש באנר/פרסומת שגורמים לחסום את כל ההרצאה.
ניתן לעשות שבשניות החסומות יפיע סמל נטפרי במקום תמונה ושאר הסרטון ישודר כרגיל.
אפשר לדרוש על פתיחה כזאת תשלום או יותר נקודות.
אני לא מתכוין לשבת להפריד שניות עם פינצטה, אלא רק במקומות שרואים הפרדה מובהקת בין שניות ספורות לכל שאר הסרט. -
RE: למה זום חסום????
@162 כל כך התפלאתי על הפוסט, שפתחתי מיד את זום לבדוק אם השתנה משהו בנהלים.
וראיתי שהכל כמו שהיה, זום פתוח ועובד בצורה תקינה כמו שהיה תמיד.
אני מציע לך לבדוק אם אתה מחובר לקהילה שחוסמת את זה, או שמשהו בהגדרות משתמש שלך חוסם את זה.
בנטפרי זה פתוח. -
רעיון מהפכני
אקדים ואומר שאני לא מתכנת, ואין לי מושג אם הרעיון שאציע בר יישום מבחינה טכנית, כלכלית, ופרקטית.
באתי רק להציע רעיון ולהסביר חלק מהתועלות המרובות שיכולות להיות ממנו, והמומחים והמנהלים יחליטו אם זה בא בחשבון, או ייזרק לפח האשפה של הפורום.
בתוכנת WIFREE כידוע, גם במצב גלישה חסומה, ניתןלהכנס להגדרות החשבון ולאתר NETFREE.LINK.
חשבתי שאולי אפשר לעשות שבתוך האתר יהיה עמוד, מעין דפדפן בתוך דפדפן שבו ניתן יהיה לגלוש גם במצב חסימה. מעין המצב (שחסום בנטפרי) של תרגום אתר בGOOGLE TRANSLATE, שלמעלה יש את סרגל הכלים של התרגומון, ןלמטה האתר המתורגם שעובר לכאורה דרך השרת של גוגל. (וזו הסיבה כנראה שהוא חסום באינטרנט המסונן, כי כל האתרים יגיעות מאותו שרת)
באותו אופן גם כאן האתרים שיוצגו בחלון שבתוך האתר יהיו רק אתרים שעוברים דרך השרת של נטפרי.
כמובן שזה יפעל רק למשתמשים רשומים שמשלמים. (שם משתמש סיסמא וכדומה)
יתרונות-
גלישה בכל מקום ציבורי למי שאין VPN
-
וכן למי שיש VPN במקומות שראוטר חוסם VPN ורבים הם
-
פתרון זמני למצבים של חסימת שוא של התוכנה. (על אף המאמצים והשיפורים זה יכול לקרות, לפעמים מחמת עדכונים של אנטי וירוס וכדומה)
-
פתרון למקומות עבודה עם הרבה פחות בלאגן מVPN.
-
(אופציונלי) אם לא תהיה התנגדות שזה יהיה פיתרון לכתחילה (בתשלום) זה יאפשר להתחבר דרך ספקים אחרים במחירים אחרים.
-
אפשר להדגים/להשוויץ עם הסינון של נטפרי בכל בית שמגיעים אליו עם המחשב
-
-
RE: מה קורה עם הפתיחה של האתרים? עבר כבר יום..
@איש-טוב-1 אמר במה קורה עם הפתיחה של האתרים? עבר כבר יום..:
כן . אולי יש עומס .דן לכף זכות . על כל פנים מאוכזב .חבל.
אני מבין אותך לאור המצב ברגע זה, כפי שנכתב בתגובה שלפני.
אבל אני בטוח שבעוד תקופה לא ארוכה לא תתחרט על המהלך.
כמשתמש ותיק אני יכול להגיד לך שהטיפול ברוב המקרים מהיר, ובכל המקרים יסודי ויעיל. -
RE: קיבלתי סימן.
בפועל אני פיתחתי את נטפרי בלי להכיר בכלל את הפטנט שלהם.
אני גם לא מבין אנגלית מספיק טוב כדי להבין את הפטנט. אבל ממה שקראתי עכשיו בעזרת מישהו שיודע אנגלית, הבנתי שאנחנו לא פועלים בשיטה שהם רשמו בפטנט.רק להדגיש שהמשפט הראשון הוא חשוב לידיעה, אבל מבחינה משפטית בהגנה על פטנטים מה שצריך להוכיח זה המשפט השני.
-
RE: ווייפרי העושק של הציבור!
@ווייפרי זה אכן לא אמור לעניין אותם, התביעה שלך היא מול המוכר שהתקין וחתם על כך שמשלמים על הסרה.
שלחת מישהו לחתום חוזה עם חברה, אין לך שום טענות על החברה אלא על השליח. -
RE: אני שוקל לבטל את תוכנת WIFREE.
יש לי רעיון!!
מכירים את זה שבסוף ההתקנה של WIN 10 (או עדכון משמעותי) כשמפעילים את המחשב לראשונה, המסך צבוע בכחול, ויש במרכזו שורה שאומרת משהו בסגנון " אנחנו מכינים לך את המחשב" "עוד כמה שניות ותוכל להתחיל לעבוד" , משפטים די חסרי משמעות ותוכן שקוראים אותם מרוב שעמום והמתנה שהמחשב כבר יעלה......
ניתן לעשות אותו דבר בהתקנת וויפרי..... @GolanArt יעשה איזשהיא אנימציה, שמכסה את כל המסך, עם שורות מתחלפות, בסגנון "חשוב היטב לפני שאתה מתקין --ההסרה כרוכה ב100 ש"ח" "האם בדקת כבר אם הסינון מתאים לך?" "אם עדיין אתה לא בטוח אנא אל תתקין עד שתהיה בטוח שזהו הסינון המתאים עבורך"
לאחר 2 דקות של המתנה תהיה השאלה האם אתה בטוח כן/לא........
גם עם הרעיון לא מעשי, הוא נראה לי משעשע -
הדרכה חשובה למשתמשי נטפרי בעלי קו ביתי של נטוויז'ן
מכיוון שבתקופה האחרונה הרבה ממשתמשי הקו הביתי של נטוויז'ן, שמחוברים לספק אחר שאינו נטוויז'ן (בד"כ מסיבות של סינון, וזה הקשר לפורום הנוכחי), חוו איפוס של הראוטר, ולאחריו ניתוק מהאינטרנט, מצורף מדריך איך להערך מבעוד מועד.
חשוב להדגיש שגם מי שטרח ועדכן את החברה, בפרטי המשתמש והסיסמה של הספק, לא ניצל מהאיפוס של הימים האחרונים, בשונה מהעבר.- כנס בדפדפן לכתובת http://10.100.102.1/ui/status ושמור במועדפים תחת השם ניהול ראוטר.
- לחץ על "תצורה מתקדמת".
- שם המשתמש הוא home והסיסמה Home013. בסיסמה רק האות הראשונה גדולה. לחץ שמור כאשר הדפדפן יציע לעשות את זה.
- בטור השמאלי, לחץ על המילה UP או NOT CONNECTED שמופיעות באותה שורה עם המילים INTERNET CONNECTION.
- מלא את השם משתמש והסיסמה של הספק שלך כפי שקיבלת מהם. לחץ שמור כאשר הדפדפן יציע.
הרווח מכל התהליך הנ"ל, שכאשר תנותק, ולא יהיה לך גישה למייל כדי למצוא את פרטי שם המשתמש והסיסמה, ולא יהיה לך את מי לשאול, כי גם לפורום לא תצליח להגיע, תוכל להחזיר את המצב לקדמותו בכ30 שניות.
הערה: שמתי לב שאם במהלך הקשת הסיסמה מוחקים וכותבים שוב, יש עיוות בצורה שדפדפן כרום שומר את הסיסמה. כדאי לוודא שהסיסמה נשמרה כראוי בתפריט כרום>הגדרות>סיסמאות, בלחיצה על העין ניתן לראות את הסיסמה שנשמרה.
-
RE: עליית מחירים בנטפרי.
@957
מכיוון שרוב מה שרציתי לענות נמצא כבר בתשובה של golanart אקצר.
רציתי לציין שממבט של משתמש די ותיק בנטפרי ולפני כן זמן רב בסינון אחר,לומר שירות שמתנהל כמו חינמי זה רחוק מהמציאות. גם בלי מענה טלפוני יש לי תקשורת מצוינת עם התמיכה, עד לרמה של המנהלים ממש, והכל דרך מערכת הפניות, וסטטיסטית אפשר לומר שבעיות נפתרות מהר יותר ובמקצועיות רבה יותר. (הרבה פחות מקרים שהבעיה לא נפתרת ביחס לסינונים אחרים.)
לגבי שאלתך איפה החור, התשובה הפשוטה היא, שסינון תמונות 24 שעות ביממה, כך שרוב הזמן 2-3 שניות לבדיקה משנה את כל המשוואה.
וכדאי גם לזכור את החיסכון הכספי שאתר שנפתח לאחד פתוח לכולם, וגם אם סיימת את מכסת האתרים/הנקודות החודשית העלות של נקודה היא פחות מהמחיר של אתר מעבר למכסה במקום אחר.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי yonig20
-
RE: עידכון תעודת אבטחה אצל הספק אראל
@magicode עדכנתי ועובד.
אני לא יודע איך להגיע למקום בו רואים את הצילום מסך שצירפת - היררכית אישורים, אז את זה לא בדקתי. -
RE: נפילות קצרצרות מספר פעמים ביום
אני על סיבים עם ספק RL וגם חווה את הניתוקים המדוברים.
@magicode יש בעיה ידועה במכונות הסינון? -
RE: ניתוקים מהרשת
@dudu-0 כדאי לפנות לתמיכה של יוסי תקשורת, יש להם תמיכה טובה.
הם יכולים לבדוק אם זו בעיה בקו, ולאפס אותו.
במידה וזו לא בעיה בקו, ייתכן שהנטסטיק שלך כבר לא בכושר, או מתאם הוייפיי במחשב. -
RE: טשטוש התמונות ב"אני לא רובוט" אפשר עזרה? (-:
@עמאר את זה הבנתי
העניין הוא, שעד היום לא ראינו שמשולבות תמונות לא ראויות, וזה מקשה מאד על היכולת לזהות. -
RE: טשטוש התמונות ב"אני לא רובוט" אפשר עזרה? (-:
@magicode אני שואל שוב, זה הכרחי? זה מקשה מאד על הכניסה לאיזור האישי הממשלתי.
-
טשטוש התמונות ב"אני לא רובוט" אפשר עזרה? (-:
@magicode
לאחרונה התחיל נוהל של הוספת נקודות לבנות בתמונות שנועדו לבדוק שאני לא רובוט, והאמת היא שזה גורם לי לתהות בעצמי האם אני רובוט או לא.
ז.א. שאני מתקשה לעמוד במשימה....
זה באמת הכרחי?
-
RE: חסימה בכניסה לנטפרי-וויקי, קורה לכם?
- כן, והם כתבו שלא שמעו את זה מאד מקורות.
- מחר אני אמור להתנייד לחברה אחרת, ואם זה קורה גם שם, אפנה שוב.