ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. GolanArt
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 28
    • נושאים 26
    • פוסטים 465
    • הגבוה ביותר 368
    • קבוצות 1

    GolanArt

    @GolanArt

    מ ק צ ו ע ו ת - קהילת יוצרים ובעלי מקצוע חרדים

    2219
    מוניטין
    4772
    צפיות בפרופיל
    465
    פוסטים
    28
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    GolanArt הפסק לעקוב עקוב
    מנהלים

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי GolanArt

    • מרכז הפניות של נטפרי - מה קורה מאחורי הקלעים...

      חברים יקרים, ראוי וחשוב שתתנו דעתכם לכמה נקודות חשובות. נטפרי קמה מתוך מטרה ברורה, להציל נפשות ברשת.
      לא כל משתמש נטפרי מודע לכך, ויש כאלו שבטוחים שנטפרי זה עוד ביזנס, והם בטוחים מעבר לכל ספק שחמישה עשר השקלים
      שהם משלמים הופכים את הצוות הפועל לעשירי תבל. אם היינו עסק, הייתם משלמים לפחות פי שש!

      רוב רובם של הפניות מנוסחות בשפה נקיה ומתונה. אבל ישנן פניות בסגנונות בלתי נסבלים, ולצערנו לא מעט.
      אני רוצה לספר לכם מעט ממה שקורה מאחורי הקלעים, על מנת שתבינו שאיכות הפניה שלכם היא גורם מכריע במהירות וביעילות הטיפול.

      האינטרנט הוא אולטרא מורכב, לא כל אתר בנוי באותה השיטה, וישנן המון שיטות לתעבורת נתונים וכ' וכ' וכ' ועוד וכ'....
      משתמשים פונים עם שלל סוגים של פניות, ביניהן פניות מורכבות שמצריכות טיפולים שונים ומגוונים.
      הטיפול נעשה במסירות נדירה חלקו בהתנדבות מלאה, והכל בעזרת מערכת פניות משוכללת, שלא קיימת אצל סנני אינטרנט אחרים.

      המשתמש רואה לפניו דף של פניות: שאלה, תשובה, שאלה, תשובה... אבל הוא לא רואה מה באמת קורה בצד השני.
      בצד השני, תומך נטפרי פותח את הפניה, מעיין בה, ומנסה לפתור את הבעיה, לפעמים זה לוקח המון זמן. לא תמיד הוא מצליח. הוא כותב הודעה פנימית שנועדה
      לתאר את מורכבות הבעיה לתומך הבא שיעיין בה וינסה גם הוא לעזור, ומתייג את הפניה בתגית כגון, "בעיה סבוכה" או "מתכנת בכיר" וכ'.
      התומך הבא שמגיע, פותח את הפניה ומנסה לעזור גם הוא, אבל אל תשכחו, יש עוד ים של פניות, אף אחד לא בן יחיד!
      לפעמים המשתמש מתבקש לבצע הקלטה והתומך מעיין בה, ולפעמים הוא נשאל שאלות שונות, ולכן התהליך מתארך.
      ישנן פניות כ"כ מורכבות שממלאות דפים ארוכים מאד, ותאמינו לי, אין בעולם כזו השקעה ומסירות בשום סנן, פשוט אין!

      ביינתיים המשתמש מתחיל לאבד סבלנות, ומרשה לעצמו להגיב בחוצפה ולפעמים גם ניבולי פה, פשוט לא להאמין! (מה לו ולסינון??).
      אם הייתי מעתיק לכאן כמה מהתגובות האלו, הייתם בהלם, תאמינו לי, במקרה הטוב מדובר במשתמש שבטוח שנטפרי קמה עבורו בלבד,
      ובמקרה הגרוע, הוא מרגיש שהוא המממן הראשי של המיזם, והוא מתחיל לחלק מחמאות וברכות...

      השלב הבא, הוא שלב שפשוט אין לאף תומך חשק לטפל בו. והוא, המשתמש, מתחיל לאיים שיעזוב, וממשיך לצעוק, (ולנבל את הפה ולקלל במקרים מסויימים).
      כאן המקום לציין שאיומים מכל סוג שהוא ממש לא מפחידים אף אחד בנטפרי, החבר'ה נחושים ביותר לקדם עוד ועוד את המיזם, והכל
      ממניעים אידיאולוגים והדברים ידועים. אוסיף ואומר שכמות הפניות בנושאים מורכבים (דבר שהיה אולי מסתיים בחוסר תגובה הולמת בסננים אחרים)
      מעכבים רשימה ארוכה של פיתוחים שעומדים על הפרק.

      חברים יקרים, פניתם לקבלת עזרה? פנו בצורה מכובדת, האנשים שם מאחורי הקלעים מאד רוצים לעזור לכם, אבל גם הם בני אדם
      וגם אליהם חייבים לדבר בכבוד! פניה בצורה מכובדת, תניב תוצאות מהירות ויעילות יותר, בדוק!

      באהבה,
      צוות נטפרי.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • חדש! דף קיצורים שימושיים לנטפרי, 1.2.3.4, ואתם שם!

      מעתה תוכלו להכנס לדף הקיצורים השימושיים החדש של נטפרי,
      מבלי להסתבך עם הקשת כתובות מיותרות. כל שעליכם לעשות הוא
      להקיש בשורת הכתובת: 1.2.3.4, וזהו, אתם שם!

      שימו לב! כל הקרדיט ל @רותי

      0_1493509263072_Screenshot_2.jpg

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: המעלות של נטפרי

      פותח האשכול תכלס לא קיבל תשובה עם בשר...

      והאמת, קשה להוכיח את ההבדל בלי לעמוד ולעשות השוואה בזמן אמת, ופותח האשכול שאל שאלה
      שהיא בגדר דע מה שתשיב, ונראה לי שעדיין לא ציידו אותו בתשובות כמו שצריך...

      יש כאלו שמייחסים לי בטעות כאילו שאני אחד מהמקימים משום מה, ולכן אני לא יכול להתבטא
      איך שמתחשק לי כדי שכל מיני כאלו שנואשו מהדרך הלגיטימית של הכנסת רווחים לא יקפצו על
      איזו מציאה חדשה של תביעה משפטית, שהרי ידוע שרבות החברות שחיות על כספים קלים כאלו...
      רק לחשוב על כמה שמתסכל אותם לקרוא כאן על הצבעות לקדימות השיפורים והפיתוחים הבאים בנטפרי, מעורר
      רחמים, והם קוראים. ועוד איך קוראים.

      האמת, ההבדל הוא תהומי, וזה על גבול המגוחך לנסות להשוות בין החברות, או מדיוק יותר בין החברות
      לעמותת נטפרי שהעומד בראשה גרוע בלאהוב כסף וגרוע בלהתחנף ולהתחנחן מול משתמשים...
      תכל'ס, סינון תמונות ידני הוא המצאה של נטפרי בלבד, ואני באופן אישי מאמין שגם אם זה קיים אצל
      אחרים, זה רחוק מלהיות קפדני ומהיר, רחב וגורף כמו בנטפרי, והסיבה די פשוטה, זה ממש לא רווחי....

      מלבד זאת, בנטפרי פותחו (וממשיכים לפתח) מערכות ע"ג מערכות, ולא רק שהשירות מול המשתמש הוא תקדים שלא נראה
      עד היום בשום מקום אחר, אלא שאין רגע דל של פיתוח והתקדמות עוד ועוד במוצר הטכנולוגי האין סופי הזה,
      ואין יום שהקוסם וחבר מסייעיו לא שוברים את הראש בפתרון לעוד בעיה ועוד בעיה. רק מי שהתעסק ובאמת
      חפר באדמתה העמוקה והבוצית של רשת האינטרנט, זכה להבין באמת כמה היא מורכבת, ואיך אומר הסלוגן, יש
      דברים שאי אפשר לסנן, צריכים לבדוק אחד אחד...

      חברות הסינון ראו (ולדעתי עדיין רואות) את האינטרנט ככלי מאד כללי ואין להם את הכדאיות הכלכלית
      לרדת לסוף דעתו ודרישותיו של המשתמש הפרטי. רק מי שנכח בתור תומך בנטפרי, ראה במו עניו את הכמות
      הבלתי נתפסת של הצרכים והרצונות של המשתמשים על כלל גווניהם. בזמן שחברה אחרת היתה משיבה תשובה מהירה
      הרבה יותר מנטפרי ע"י רובוט, או במילים אחרות הרובוט שלהם היה משיב תשובה שהוא עצמו לא מבין אותה והייתם
      ממתינים שאולי במקרה נציג/תומך יעשה יום אחד פסח ברשימת הפניות ויראה במקרה מה אתם
      באמת צריכים, בנטפרי לקוח אחד יכול לקבל שירות שהוא רחוק ממשתלם לארגון, ויעידו על כך אשכולות שירות ענקיים שיגרמו
      לגלגלת העכבר שלכם להתעייף...

      וב"ה זכינו אנו האנשים שעובדים עם האינטרנט, לחופש לגלוש בטוח.

      ושוב, אני כלום בנטפרי ולכן התגובה שלי מייצגת אך ורק אותי כאחד העם.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • מעתה, גישה מהירה יותר למערכת הפניות!

      מהיום תוכלו להגיע ישירות לדף הפניות האישיות שלכם בלחיצה על אייקון
      סימן השאלה הכחול המופיע לצד כל תוצאה שלא נבדקה בגוגל.
      המטרה היא לחסוך מהגולשים את דף הנחיתה, ולחסוך לגולשי הנטסטיקים
      דף מיותר.

      תהנו.

      פורסם בשיפורים ושיכלולים
      GolanArt
      GolanArt
    • מי רוצה רקע נחמד ל Windows 10? :-)

      בבקשה:
      0_1499810263916_GolanArt.jpg

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      11ae4445-466e-4370-9b4b-6453f0d96cfe-image.png

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • הרחקת משתמשים, שימו לב!

      משתמשים יקרים!
      ישנה אפשרות להרחיק חברים לזמן מוגדר, אין צורך למחוק יוזר לגמרי.
      הבעיה היא שאז נצמדת לאותו יוזר תווית של מורחק, וזה לא נעים לו, ולא נעים לנו.
      אשר ע"כ, משתמשים שלא יתבטאו בשפה מכובדת ו/או יפתחו מחלוקות מיותרות בין
      זרמים שונים, נאלץ פשוט למחוק להם את היוזר.

      מקווים שלא נגיע לשם.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      5e9bf19a-980b-4fe8-b373-92e4a440d078-image.png

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • 100,000,000

      0_1490032399388_100.jpg

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: רוצים לצחוק קצת? הקלטות של נציגי רימון/אתרוג...

      @אוהב-לעזור מרגע זה כל ההודעות שלך הולכות להיות ענייניות לגמרי וקשורות אך ורק לנטפרי.
      כנ"ל לגבי שאר הניקים שחשודים כקשורים אליך, או סתם מזכירים אותך במקרה, חוזרים לשגרה.

      משתמש, לא להסס לדווח.

      בהצלחה לכולם.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי GolanArt

    • RE: מיליון פניות טופלו!!! מזל טוב!!!

      @ישראל-ג אמר במיליון פניות טופלו!!! מזל טוב!!!:

      @שלו עכשיו צריך לחכות לתמונות שיגיעו למיליארד....

      מיליארד תמונות.... מי היה מאמין!

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: מתי מתחיל הקול הבא 3?

      @יעל-גליקמן
      ברוכה הבאה לפורום.
      שימי לב, הפורום נועד אך ורק לדיונים בנושא נטפרי, דיונים אחרים אין מקומם פה.

      אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאין כאן משחק של כמה ניקים עם עצמם, מאידך, אין
      לנו בעיה לבדוק לעומק ולחסום זו לחיצה קלה שלוקחת פחות משניה, לתשומת לבכם.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: רוצים לצחוק קצת? הקלטות של נציגי רימון/אתרוג...

      @אוהב-לעזור מרגע זה כל ההודעות שלך הולכות להיות ענייניות לגמרי וקשורות אך ורק לנטפרי.
      כנ"ל לגבי שאר הניקים שחשודים כקשורים אליך, או סתם מזכירים אותך במקרה, חוזרים לשגרה.

      משתמש, לא להסס לדווח.

      בהצלחה לכולם.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      @חים אמר באין פוצה פה:

      @GolanArt
      אם אתה כבר פה תעשה אולי איזשהוא עיצובון קטן לפורום,
      לפחות חלקיק ממה שעשית בפורום שלך.. 😜

      אצלי זה חודשיים עבודה, רק לסבר לך את המסך...
      ביונייטד עשיתי מלמעלה שיהיה משהו התחלתי, טיפה נוח יותר...

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      @מטעמים אמר באין פוצה פה:

      @GolanArt מאוד יפה.

      בין השורות יש קצת סתירה של המשמעויות בין התמונות...

      מהשני משמע שהאינטרנט הוא דבר שלילי, אבל דרך נטפרי הוא פחות שלילי.
      מהראשון משמע שהאינטרנט הוא דבר שלילי, אבל דרך נטפרי הוא חיובי.😕

      (בכל אופן --כך אני הבנתי...)

      בהחלט הגיוני.

      הפרשנות שלי על הראשון הוא שעכבר זו בעצם
      חיה זריזה וחמקמקה, וכך גם היצר יודע טוב מאד להחליק
      למקומות הלא נכונים עם הסינונים של פעם. היום, נטפרי...

      השני, פעם הסינונים היו מסננים כמו שרק הם "יודעים" לסנון, ואנחנו
      היינו מעבירים את כל הזבל מול עינינו בלית ברירה, היום,....

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      11ae4445-466e-4370-9b4b-6453f0d96cfe-image.png

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: אין פוצה פה

      5e9bf19a-980b-4fe8-b373-92e4a440d078-image.png

      פורסם ברשמים
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: תגובת חברת X2ONE

      מתנצל על הסטת הנושא, מחקתי את כל השטויות.
      תמשיכו.

      פורסם בכללי
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: הפורום עבר הלבנת פנים...

      ילדים, תפסיקו להתעסק עם שטויות נו בחייכם, לכו לעשות משהו מועיל...
      זה פורום נטפרי...

      פורסם בעל הפורום
      GolanArt
      GolanArt
    • RE: הפורום עבר הלבנת פנים...

      @מעלה-ומוריד אמר בהפורום עבר הלבנת פנים...:

      @כולכם דווקא אני הגעתי מברירת המחדל הישן והטוב.
      כשקראתי ש@גולן מטפל ביונייטד, התמלאתי רצון לעקוב אחרי פעלו והשקעתו הנפלאה! ממש נחמד לי לראות את המעברים ואת הטיפול היומיומי.
      מה איתכם, בן אדם משקיע את זמנו היקר מאוד, וכולנו יודעים כמה, בשבילכם, ואתם מרפים את ידיו? חשומה.

      נסחפת... להיפך, כל אחד צריך לקחת תבנית שהוא מתחבר אליה. אני
      אישית חושב שברירת המחדל היא כמו איזה מרק אשכנזי בלי פפריקה, וגם
      מאוד מבולגן... ויש כאלו שמרגישים פה כמו מטבוחה מרוקאית... קיצער...
      😉

      פורסם בעל הפורום
      GolanArt
      GolanArt