מזל טוב!! בשם כל משתמשי נטפרי ל @administrators @magicode
שתמשיכו להרבות כבוד שמים!!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלו'
-
מיליון פניות טופלו!!! מזל טוב!!!
-
RE: תרגום הויקי לאנגלית
כמדומני שנכון לעכשיו כל הויקי מתורגם לאנגלית (למעט הדפים שעוסקים במכשירי סלולרי הכשרים).
-
RE: די להחרים את הסמרטפונים??
איני רוצה ליכנס ולהביע דעה בכל מה שנכתב למעלה, אבל ברצוני להוסיף לדברי @שואף ולפרסם חלק מעלון שפורסם לאחרונה, בענין מה אומרים הגוים על סמארטפונים, בבחינת ליצנותא דע"ז.
ב PDF זה יותר ברור, הנה 0_1530422707420_למה יאמרו הגוים 1.pdf 0_1530422746906_למה יאמרו הגוים 2.pdf -
דף חסימה מותאם אישי
ראה זה חדש, אפשרות להתאים דפ חסימה אישית, ראו כאן.
אם מישהו עושה לעצמו דף עצמאי שמתאים גם לאחרים, אולי אפשר להעלאות את זה כאן, ככה אחרים יכולו להתשמש בו
-
RE: מסלולים בנטפרי
@magicode מסלול בסיסי כפי הנראה זה רשימה לבינה של אתרים.
בדקתי את החלק של הבנקים, וברובם לא ניתן להגיע לחשבון האישי.- בנק מסד, כתובת זו https://online.bankmassad.co.il/ מועבר אוטומטית ל https://www.bankmassad.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום
- בנק פאגי, כתובת זו https://online.pagi.co.il/ מועבר אוטומטית ל https://www.pagi.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום.
- הבנק הבינלאומי, כתובת זו https://online.fibi.co.il/wps/portal מועבר אוטומטית ל https://www.fibi.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום.
- בנק מזרחי טפחות, הכניסה לחשבון הינה בכתובת זו https://mto.mizrahi-tefahot.co.il/Online/Default.aspx?language=he-IL וזה חסום.
- דיסקונט ומרכנתיל, הכניסה הינה https://start.telebank.co.il/apollo/core/templates/lobby/masterPage.html?t=P&bank=M&multilang=he#/LOGIN_PAGE וזה חסום.
- בנק איגוד https://hb.unionbank.co.il/eBanking/SSOLogin.aspx?SectorCheck=Override מקבלים הודעת שגיאה.
- בנק לאומי, הכניסה לחשבון מכאן https://hb2.bankleumi.co.il/H/Login.html וזה חסום.
*בנק פועלים, בעת לחיצה על כניסה לחשבון מקבלים חלון שבו צריך להכניס את הפרטים, ומופיע שמה הדף אל אתרים בסיסיים.
-
RE: שאלה על מוניטין
@ליכט אם כבר כתבת קצת דברי מוסר ניתן להוסיף ולכתוב, הפורום נועד בעיקר לשאלות טכניות ועזרה הדדית, לאחרונה יש עליה בדברים שהם בבחינת בזבוז זמן, אנשים מבלים את זמנם עם דברים שלא בעבורם הוקם הפורום, לא הייתי כותב את זה לולי שלא רק שהם מבזבזים את זמנם (שזה חשבון הנפש שלהם) אלא גם מבזבזים את זמנם של אנשים אחרים שרוצים לראות/להבין/לעזור בכל מה שקשור לנטפרי והם צריכים לעבור על פוסטים שלא מן הענין.
גם הרעש סביב המוניטין, אנשים בודקים את עצמם עם כמה מוניטין קיבלו בפורום ובכך הם ממלאים את הסיפוק שלהם במקום למלאות את זה בדברים רוחניים.
נא לא לתת מוניטין על פוסט זה, כי בכ"ז זה תוכחת מוסר לאחרים, והלואי אהיה ראוי להגיד מוסר, אבל בכל זאת העיקר מה שמפריע שגורמים לאחרים לבזבז זמן וליכנס לסוג אחר ממה שהם היו רוצים להיות. -
חוקים בעניני סינון
@magicode אמר באין סינון לאתרים מאובטחים
אם כבר אתה מדבר איתם.
אז שיקדמו חוק הנגשת אתרים לחרדים. כמו שיש חוק הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות למרות שהם במספרים הרבה פחות מהחרדים.ועוד משהו בענין החוק, כמו שיש חוק לגבי עבודה שחייבים לתת לעובד זמן לאכול וזמן להתפלל כשזמן התפילה הינה באמצע עבודה.
כמו"כ יהיה חוק לטובת העובד, שהמעביד יצטרך לשים סינון כבקשת העובד כשברוב המקרים זה כלל לא פוגע באיכות של העבודה - יש הרבה מקרים שאנשים מתמודדים עם זה, כשיש גם מקרים שאנשים עובדים בחברה ויש שמה סינון אלא שהמנהלים משנים את הסינון או מורידים את זה לגמרי, - מי שיכול לטפל בזה יבורך מן השמים.
-
RE: צינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות
@aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:
פעמים רבות שולחים פניה קצת דחופה ועד שהפניה לא מטופלת לא ניתן להמשיך בעבודה. או לחילופין 2 דקות אחרי שעוזבים את המחשב מגיע מענה ורק אחרי כמה שעות רואים שהגיע תשובה ממרכז הפניות מה שמאריך את הזמן לסיום הטיפול בבקשה.
היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.
תודה מראש!
אם יוחלט על כך לכאו' יהיה צורך לאפשר ללקוח לבחור בעת שליחת הפניה אם לקבל צינתוק או לא.
-
הגבלה של שימוש באתר לפי מס' דקות ביום
האם יש איזה תוסף וכדו' שניתן להגדיר מראש שיאפשר שימוש באתר מסוים רק למשך כמות של דקות ביום, כשזה לא לפי שעה מסוים ביום, רק לדוגמא כל יום עד 15 דקות.
-
תזכורת להוספת כתובת האתר בפניה
איננו יודע אם זה משהו חדש, אבל זה פעם הראשונה שפגשתי את זה.
במערכת הפניות, אם כותבים בתוכן הפניה את האותיות אתר, קופץ תזכורת להוסיף כתובת האתר
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שלו'
-
RE: עוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?
@ע-ש-ק הנתב שלי אינו של בזק.
יכול להיות שזאת הסיבה שזה עובד אצלי. -
RE: עוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?
@ע-ש-ק אמר בעוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?:
@שלו אמר בעוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?:
אני מוגדר ככה ועובד לי
ואם ה DNS מוגדר על אוטומטי , האתר של מגיקוד נפתח לך?
כן
-
RE: עוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?
@ע-ש-ק אמר בעוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?:
@magicode אמר בעוד מישהו חווה בעיה בכניסה למג'יקוד?:
מישהו עידכן אותי שזה לא עובד בבזק גם באינטרנט לא מסונן.
הוא טוען שזה נחסם על ידי BCYBER
אולי זה המקור לכל הבעיות המוזרות בבזק.
מי שיש לו בעיה שיפנה אליהם. האתר הזה לא חוסם שום דבר.כאמור אני בבזק והאתר לאחרונה לא נפתח לי.
שינתי את ה - DNS לשרתי גוגל של 8.8.8.8 ו 8.8.4.4
והאתר מיד נפתח , מעניין.אני מוגדר על 8.8.8.8 ו 1.1.1.1 ועובד לי
-
טלפון סלקום על סיב של הוט
האם יש מישהו שיודע אם טלפון של סלקום (נטויזון) עובד ע"ג סיב של הוט ?
-
טלפון סלקום (נטויזון) על ספק בזק -נטפרי
אני מחובר עם בזק-נטפרי, ויש לי טלפון ביתי של סלקום (לשעבר נטויזון).
אני תמיד מצליח להוציא שיחה, אבל בקבלת שיחות יש בעיה.
כשמנתקים אחרי שיחה לוקח לו כמה דקות עד שאנשים יכולים להתקשר, אנשים מקבלים צליל תפוס, זה נראה כאילו המערכת עדיין לא זיהתה שהשיחה נותקה.
טכנית לצורך השיחות יש לי יוזר של סלקום (שזה פתוח רק לשיחות) וכשאני מגדיר יוזר שלהם בראוטר אין בכלל בעיה הנ"ל, רק כשאני מחליף ליוזר של בזק זה חוזר.
בנטפרי כתבו לי שמצד הסינון הקו פתוח לגמרי.
האם מישהו נתקל פעם בזה ?
והאם מישהו יודע פתרון לזה? -
RE: בנק לאומי ונטפרי
@הבוס-הגדול כבר תקופה שלא נתקלתי בבעיה.
אבל בפעם האחרונה שנתקלתי בבעיה העתקתי קישור זה https://hb2.bankleumi.co.il/eBanking/SO/SPA.aspx#/HPSummary לדף עם השגיאה ואז הצלחתי ליכנס -
RE: בעיות חוזרות ונשנות באתר משנת יוסף
@אחד-תם אולי תנסה לשנות IP דהיינו להחליף את היוזר שלך.
-
RE: בנק לאומי ונטפרי
@nk אמר בבנק לאומי ונטפרי:
@שלו אמר בבנק לאומי ונטפרי:
גם נתקלתי בזה, לפעמים עובד ולפעמים לא.
אולי כדאי שמישהו יקח לעצמו קצת זמן ויפנה לתמיכה של לאומי.
בכל פעם שאי אפשר ליכנס מופיע איזה מספר שניתן לפנות עם זה ללאומי.צריך לבדוק עם זה קשור ללאומי או לנטפרי.
עם מישהו מסינון אחר ללא נטפרי זה עובד חלק.
זה אומר שהבעיה בנטפרי.
אבל עם גם מחשב ללא נטפרי יש את הבעיה.
זה קשור כבר ללאומי(מה שכן רב ככל הלקוחות מישתמשים באפליקציה)
גם אם זה רק בנטפרי יכול להיות שזה קשור רק לבנק, בעבר היה לי ענין עם דואר שלא עבד כראוי בפירפוקס בנטפרי וזה היה עקב הגדרה לא נכונה של בתעודת האבטחה של הבנק
-
RE: בנק לאומי ונטפרי
גם נתקלתי בזה, לפעמים עובד ולפעמים לא.
אולי כדאי שמישהו יקח לעצמו קצת זמן ויפנה לתמיכה של לאומי.
בכל פעם שאי אפשר ליכנס מופיע איזה מספר שניתן לפנות עם זה ללאומי.