מזל טוב!! בשם כל משתמשי נטפרי ל @administrators @magicode
שתמשיכו להרבות כבוד שמים!!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שלו'
-
מיליון פניות טופלו!!! מזל טוב!!!
-
RE: תרגום הויקי לאנגלית
כמדומני שנכון לעכשיו כל הויקי מתורגם לאנגלית (למעט הדפים שעוסקים במכשירי סלולרי הכשרים).
-
RE: די להחרים את הסמרטפונים??
איני רוצה ליכנס ולהביע דעה בכל מה שנכתב למעלה, אבל ברצוני להוסיף לדברי @שואף ולפרסם חלק מעלון שפורסם לאחרונה, בענין מה אומרים הגוים על סמארטפונים, בבחינת ליצנותא דע"ז.
ב PDF זה יותר ברור, הנה 0_1530422707420_למה יאמרו הגוים 1.pdf 0_1530422746906_למה יאמרו הגוים 2.pdf -
דף חסימה מותאם אישי
ראה זה חדש, אפשרות להתאים דפ חסימה אישית, ראו כאן.
אם מישהו עושה לעצמו דף עצמאי שמתאים גם לאחרים, אולי אפשר להעלאות את זה כאן, ככה אחרים יכולו להתשמש בו
-
RE: מסלולים בנטפרי
@magicode מסלול בסיסי כפי הנראה זה רשימה לבינה של אתרים.
בדקתי את החלק של הבנקים, וברובם לא ניתן להגיע לחשבון האישי.- בנק מסד, כתובת זו https://online.bankmassad.co.il/ מועבר אוטומטית ל https://www.bankmassad.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום
- בנק פאגי, כתובת זו https://online.pagi.co.il/ מועבר אוטומטית ל https://www.pagi.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום.
- הבנק הבינלאומי, כתובת זו https://online.fibi.co.il/wps/portal מועבר אוטומטית ל https://www.fibi.co.il/wps/portal/FibiMenu/Marketing/Private וזה חסום.
- בנק מזרחי טפחות, הכניסה לחשבון הינה בכתובת זו https://mto.mizrahi-tefahot.co.il/Online/Default.aspx?language=he-IL וזה חסום.
- דיסקונט ומרכנתיל, הכניסה הינה https://start.telebank.co.il/apollo/core/templates/lobby/masterPage.html?t=P&bank=M&multilang=he#/LOGIN_PAGE וזה חסום.
- בנק איגוד https://hb.unionbank.co.il/eBanking/SSOLogin.aspx?SectorCheck=Override מקבלים הודעת שגיאה.
- בנק לאומי, הכניסה לחשבון מכאן https://hb2.bankleumi.co.il/H/Login.html וזה חסום.
*בנק פועלים, בעת לחיצה על כניסה לחשבון מקבלים חלון שבו צריך להכניס את הפרטים, ומופיע שמה הדף אל אתרים בסיסיים.
-
RE: שאלה על מוניטין
@ליכט אם כבר כתבת קצת דברי מוסר ניתן להוסיף ולכתוב, הפורום נועד בעיקר לשאלות טכניות ועזרה הדדית, לאחרונה יש עליה בדברים שהם בבחינת בזבוז זמן, אנשים מבלים את זמנם עם דברים שלא בעבורם הוקם הפורום, לא הייתי כותב את זה לולי שלא רק שהם מבזבזים את זמנם (שזה חשבון הנפש שלהם) אלא גם מבזבזים את זמנם של אנשים אחרים שרוצים לראות/להבין/לעזור בכל מה שקשור לנטפרי והם צריכים לעבור על פוסטים שלא מן הענין.
גם הרעש סביב המוניטין, אנשים בודקים את עצמם עם כמה מוניטין קיבלו בפורום ובכך הם ממלאים את הסיפוק שלהם במקום למלאות את זה בדברים רוחניים.
נא לא לתת מוניטין על פוסט זה, כי בכ"ז זה תוכחת מוסר לאחרים, והלואי אהיה ראוי להגיד מוסר, אבל בכל זאת העיקר מה שמפריע שגורמים לאחרים לבזבז זמן וליכנס לסוג אחר ממה שהם היו רוצים להיות. -
חוקים בעניני סינון
@magicode אמר באין סינון לאתרים מאובטחים
אם כבר אתה מדבר איתם.
אז שיקדמו חוק הנגשת אתרים לחרדים. כמו שיש חוק הנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות למרות שהם במספרים הרבה פחות מהחרדים.ועוד משהו בענין החוק, כמו שיש חוק לגבי עבודה שחייבים לתת לעובד זמן לאכול וזמן להתפלל כשזמן התפילה הינה באמצע עבודה.
כמו"כ יהיה חוק לטובת העובד, שהמעביד יצטרך לשים סינון כבקשת העובד כשברוב המקרים זה כלל לא פוגע באיכות של העבודה - יש הרבה מקרים שאנשים מתמודדים עם זה, כשיש גם מקרים שאנשים עובדים בחברה ויש שמה סינון אלא שהמנהלים משנים את הסינון או מורידים את זה לגמרי, - מי שיכול לטפל בזה יבורך מן השמים.
-
RE: צינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות
@aiib אמר בצינתוק בהודעה חדשה ממרכז הפניות:
פעמים רבות שולחים פניה קצת דחופה ועד שהפניה לא מטופלת לא ניתן להמשיך בעבודה. או לחילופין 2 דקות אחרי שעוזבים את המחשב מגיע מענה ורק אחרי כמה שעות רואים שהגיע תשובה ממרכז הפניות מה שמאריך את הזמן לסיום הטיפול בבקשה.
היה מומלץ להשתמש במערכת הקיימת בכל מקרה של צינתוקים מנטפרי להודיע על כל הודעה חדשה ממרכז הפניות.
תודה מראש!
אם יוחלט על כך לכאו' יהיה צורך לאפשר ללקוח לבחור בעת שליחת הפניה אם לקבל צינתוק או לא.
-
הגבלה של שימוש באתר לפי מס' דקות ביום
האם יש איזה תוסף וכדו' שניתן להגדיר מראש שיאפשר שימוש באתר מסוים רק למשך כמות של דקות ביום, כשזה לא לפי שעה מסוים ביום, רק לדוגמא כל יום עד 15 דקות.
-
תזכורת להוספת כתובת האתר בפניה
איננו יודע אם זה משהו חדש, אבל זה פעם הראשונה שפגשתי את זה.
במערכת הפניות, אם כותבים בתוכן הפניה את האותיות אתר, קופץ תזכורת להוסיף כתובת האתר
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שלו'
-
RE: בנק לאומי ונטפרי
@הבוס-הגדול כבר תקופה שלא נתקלתי בבעיה.
אבל בפעם האחרונה שנתקלתי בבעיה העתקתי קישור זה https://hb2.bankleumi.co.il/eBanking/SO/SPA.aspx#/HPSummary לדף עם השגיאה ואז הצלחתי ליכנס -
RE: בעיות חוזרות ונשנות באתר משנת יוסף
@אחד-תם אולי תנסה לשנות IP דהיינו להחליף את היוזר שלך.
-
RE: בנק לאומי ונטפרי
@nk אמר בבנק לאומי ונטפרי:
@שלו אמר בבנק לאומי ונטפרי:
גם נתקלתי בזה, לפעמים עובד ולפעמים לא.
אולי כדאי שמישהו יקח לעצמו קצת זמן ויפנה לתמיכה של לאומי.
בכל פעם שאי אפשר ליכנס מופיע איזה מספר שניתן לפנות עם זה ללאומי.צריך לבדוק עם זה קשור ללאומי או לנטפרי.
עם מישהו מסינון אחר ללא נטפרי זה עובד חלק.
זה אומר שהבעיה בנטפרי.
אבל עם גם מחשב ללא נטפרי יש את הבעיה.
זה קשור כבר ללאומי(מה שכן רב ככל הלקוחות מישתמשים באפליקציה)
גם אם זה רק בנטפרי יכול להיות שזה קשור רק לבנק, בעבר היה לי ענין עם דואר שלא עבד כראוי בפירפוקס בנטפרי וזה היה עקב הגדרה לא נכונה של בתעודת האבטחה של הבנק
-
RE: בנק לאומי ונטפרי
גם נתקלתי בזה, לפעמים עובד ולפעמים לא.
אולי כדאי שמישהו יקח לעצמו קצת זמן ויפנה לתמיכה של לאומי.
בכל פעם שאי אפשר ליכנס מופיע איזה מספר שניתן לפנות עם זה ללאומי. -
RE: בר אילן
@יהודי-חכם ניסיתי להשהות וזה לא עזר, מה הכוונה לבדוק מנהל משימות, איך עושים את זה.
למיין במנהל משימות לפי CPU ולבדוק מה קופף בראש בעת הפעלת התוכנה.
גם לבדוק אם הזכרון עולה לאחוזים גבוהים מאוד, כי אז המחשב מתחיל להשתמש עם הזכרון של ה'דיסק' ולפעמים זה מאיט מאוד. -
RE: בעמוד התשלומים הוסף זיכוי-למה זה מיועד?
@זאב-לבן יכול גם לשמש למי שרוצה לשלם עבור חבירו (שאין לו אשראי, מוסד וכדו') באופן חד פעמי, יכול ליכנס לחשבון חבירו לעדכן אשראי ולהוריד סכום ולמחוק מיד את הפרטים.
-
בקשה - אפשרות בחירה של כל ימי השבוע בפרופילי סינון
@magicode כעת יש צורך ללחוץ על כל יום ויום, הדבר מקשה כשרוצים להגדיר חשבון עם הרבה הגדרות לפי שעות היום, אך שוות בכל ימי השבוע, ברצוני להציע אפשרות להוסיף לחצן אחד לבחור את כל ימי השבוע.
-
RE: שירות לקוחות
@chocolate יש גם צד שני למטבע.
כשהכל מתנהל דרך מערכת פניות, יכולים להעביר את הפניה מתומך לתומך באופן שזה יטופל ע"י התומך הנכון, לדוגמא פניה סבוכה מועבר פנימית לגורם מקצועי יותר.
בשירות לקוחות טלפונית, בכל החברות הפניות נענות ע"י נציגים שאינם בכירים ואז הטיפול הינה בהתאם (למעט חברה שמוכנה לשלם עבור בכירים מקצועיים שיענו בטלפון).
אפשר לבדוק את זה מתוך נסיונו של כל או"א בפניות לחברות שונות כמו בנקים, משרדי ממשלה, ספקי אינטרנט וגם לרבות חברות סינון אחרות שיש להם מערכת טלפוני לטיפול בפניות, בפניה פשוטה מאוד זה אכן יעיל יותר אבל בפניה שאינה סטנדרתית מקבלים טיפול לקוי. -
RE: סינון על המייל
@yp אמר בסינון על המייל:
@צדיק-תמים עיקר הצורך שאני מדבר עליו הוא חסימת כתובות אימייל, שנטפרי ענו לי שאינן מסננים אותן
וצריך להסיר את עמצך מרשימת תפוצה
הבעיה היא בבני נוער שבבית, ובאנשים שלא מתייחסים להסרה (במקרה הנ"ל שלחו לי מייל נוסף גם לאחר ההסרה מהרשימה, שלחתי להם עכשיו איום בתביעה ואני מקוה שזה יפסק, אבל אני רוצה למנוע הישנות מקרים כאלו בעתיד).
ובאמת לא צריך מסלול מיוחד אלא מספיק תוויות של סינון המייל- אפשר להגדיר סינון עצמאי בתוך גימייל שכל המיילים מכתובת מסוימת יכנסו ישירות לספאם (כמדומני שניתן גם להגדיר שהם ימחקו באופן אוטומטי, או להגדיר שהם יועברו לכתובת מייל אחר בלי להישאר אצלך, וכך תוכל לפתוח כתובת מייל אחר כדי שמיילים אלו יועברו לשמה).
- לפי הבנתי גם אם נטפרי יפתחו משהו בענין, אז זה יעבוד בסינון מלל שזה יחסום לך את הדף שכתוב בו אותה כתובת מייל (ולא ימחק את המייל מהשרת של גוגל במייל שלך), ואז כל פעם שתיכנס לדף הראשי של מיילים נכנסים, הדף יחסם לך במידה וכתובת מייל החסום נמצא ב 50 מיילים עליונים שברשומה.
- יש את https://www.koshermail.net/ שלפי הפרסום שלהם הם מוחקים מיילים, אבל כמדומני שיש צורך לשנות כתובת מייל למייל שנמצא בדומיין שלהם, וע"כ יש להם אפשרות ליירט ולמחוק מיילים.
-
שמירת הגדרות הסינון באמצעות מקשי המחשב
איני יודע אם כבר פורסם.
ניתן לשמור שינוים בהגדרות הסינון ע"י לחיצה על Shift+Ctrl+S.