מהיום, תחת כל פניה מופיע לחצן כזה

בלחיצה עליו מופיע חלון כזה

כל הכבוד לכם נטפרי

מהיום, תחת כל פניה מופיע לחצן כזה

בלחיצה עליו מופיע חלון כזה

כל הכבוד לכם נטפרי

@נתינ כותבי הפוסטים לא באו להועיל להפורום, אלא הפורום בא להועיל לכותבי הפוסטים.
ולענינינו יש משתמשים שהם בושים שאחרים יודעים מפניותיהם, ולזה הם רוצים לדעת איזה פרטים התומך יודע.
@שפו אני חושב שהבנק לא יודע בכלל שריבוי גולשים על IP אחד מוחסמים. הבנקים משתמשים בחברות אחרות שהם אחראים על בטיחות השרתים והמסתעף, ומהדברים הפשוטים שבכל שרת לחסום כל IP שנראה להם חשוד. וכשיש הרבה גולשים על IP אחד זה מעורר חשד גדול. כנלענ"ד. לפי"ז הבעי' תלוי לא בהבנק עצמו ולא בנטפרי רק בהחברה האחראית על שרת הבנק כמדומה שלזה כיוון הרב יוסי תקשורת.
@יהודי-טוב-1 כי כשאתה נכנס לאותו עמוד, העמוד שולח הודעה לאתר mockbin.org שנכנסת לאותו עמוד, וavast החליטו לטפשותם שאותו אתר חשוד הוא.
כל המומחים מייעיצם לא להשתמש בavast וavg, הסר את האנטיוירוס הטפשני הזה בהקדם האפשרי.
האנטיוירוס המומלץ ביותר הוא eset, ואם אתה מחפש חינמי יש את האנטיווירוס המובנה בווינדוס הנקרא "דפנדר" שכיום נחשבת כאנטיוירוס מעולה, ויש גם את ביטדפנדר שג"כ חינמי ונחשבת מהאנטיוירוסים הטובות ביותר.
(מובן מאיליו שאני לא לוקח שום אחריות)
@צדיק-תמים אמר בגלישה בסים נטפרי עם וויפרי3:
@מד אמר בגלישה בסים נטפרי עם וויפרי3:
באמת יש לתקן זאת ולהוסיף זה בדף האנגלית
אתה מוזמן לתקן
קבלתי הזמנתכם ותקנתי, = הדף הראשון שערכתי בהוויקי https://netfree.link/wiki/NetFree_Software
(מתורגם ע"י גוגל מהדף שבעברית, רק תקנתי הטעותים של התירגום)
@avrech למה לא שולחים את זה באופן פרטי בגוגל דרייב או משהו כזה כדי שזה לא ייחסם בכלל?
@avrech לא הבנתי מה חרי האף הגדול הזה, @צדיק-תמים פשוט הסביר לך שכאן אין מי שיכול "לשפר" את נטפרי, כאן רק מקבלים עזרה ותמיכה משאר משתמשים.
ולגופו של ענין הצלם שאתה משלם לו חייב לקחת בחשבון ה"אטימות" וה"אכזריות" (לפי דבריך) של נטפרי והוא חייב לוודא שהדרך שהוא שולח אליך עובד בצורה נורמלי גם למשתמשי נטפרי.
מצוי לרוב שגולשים פה ושם ונתקעים בסיטואציה כזה

ואז מרעננים את הדף אלף פעמים עד העת רצון הבא...
אני רוצה לפתח תוסף כרום או כדומה שיודיע מתי אני יוצא ממצב חריגה.
אז האם יש איזה API וכדומה לברר האם כעת אני עומד במצב חריגה?
בויקי מוזכר רבות שבספק RL יש אופן זמני להתקנת התעודה של נטפרי
אבל בדף הייעודי לא הוזכר שום שינוי שיש אצל ספק RL נגד שאר הספקים,
ובהיסטוריה של הדף רואים שבעבר היה שם אריכות הדברים ש-@magicode מחק לאחרונה,
אז האם יש לעדכן את הויקי בשל מקום שנזכר בענין שינוי אצל RL ולהוותו לשאר הספקים?
תודה לכל העוזרים.
@shraga כתב בתמונות לא חוזרות מבדיקה, איזה שינוי אפשר לבצע באתר כדי לפתור את זה?:
האתר חסום על ידי קלאודפלייר לגישה מחו"ל.
נראה שאין זה קשור להבעיה, עכ"פ במקצת.
נסה לגשת לכתובת המדוייק של התמונה דרך גלישה בסתר, או על ידי curl, אולי זה יחכים אותך משהו.
@אה-אהה הבעיה שאין חילוק בין "נשלח לבדיקה" לבין "..חריגה אנא המתינו", שניהם מחזירים ערך 0 
@יעקב.ק זה הפעם הראשון שאתה נפגש בזה? אז נראה שהיה באג בנטפרי שתוקן עכשיו, או שעד עכשיו כמעט שלא גלשת הרבה באתרים שכוללים המון תמונות שלא נבדקו עדיין.
תקרא בעיון https://netfree.link/wiki/סינון_התמונות
אגב, אתה צריך לרענן את הדף אחר ככל כמה דקות, אחרת הוא לא יובדק לעולם.
@יוסף-12 כרגע יש לך יותר סיכויים למצוא את מבוקשך במתמחים טופ
@מודה-אני גם יכול פשוט לרענן את הדף...
אני מחפש פתרון שיודיע לי בזמן אמת מתי אני יוצא ממצב חריגה.
(כדי שאוכל לעשות עוד דברים בזמן ההמתנה)
מצוי לרוב שגולשים פה ושם ונתקעים בסיטואציה כזה

ואז מרעננים את הדף אלף פעמים עד העת רצון הבא...
אני רוצה לפתח תוסף כרום או כדומה שיודיע מתי אני יוצא ממצב חריגה.
אז האם יש איזה API וכדומה לברר האם כעת אני עומד במצב חריגה?
@עדי-חתימה אאל"ט ממדיניות נטפרי זה לא לאפשר ענינים תורניים בAI, אז בימים האחרנים הוא החל לציית לההנחייה ביתר דיוק..