שלום! אני אברך כולל קלאסי ואני פשוט מתוסכל ורציתי לשוחח איתכם חברי הפורום ומקווה שתשועה ברוב יועץ.
בצעירותי שגדלתי וקיבלתי את החינוך העיקרי לא היה אינטרנט אלא היה רק את הבעיות הרגילות ולמדנו במשך השנים איך להתמודד איתם.
הבעיה נוצרה כשהגיע האינטרנט היות ולא קיבלנו במשך החיים הדרכה ועצות ממשיות מלבד כמה שזה מסוכן ועדיף רק מייל בלבד (כאילו שזה מספיק לחיים של היום), אני ברוך ה' גולש רק דרך נטפרי כך שאין לי בעיה עם תוכן לא טוב אבל עצם זה שיש לי בבית.
מצד אחד אני חייב מיילים/אתרי בנק/וכו' ומצד שני עצם זה שפתוח הרבה אתרים זה מבלבל אותי ואני מרגיש מנותק ממרכז חיי שזה השאיפה והרצון להיות שקוע רק בתורה, אצלי זה תרתי דסתרי. אבל אי אפשר היום בלי אינטרנט.
במילים אחרות האם שייך להיות גדול בתורה ביחד עם אינטרנט מסונן נקי וכשר שאתה מבלה בו חצי שעה ביום?
האם זה כמו לפני 100 שנה שלא היה טלפון ואז הוא הגיע ופתאום כמה אנשים הרגישו שטלפון זה ביטול תורה?
ועוד בעיה שגם אי אפשר בקהילה שלי לדבר ולהתיעץ עם הרב על כזה דבר כיון שזה נחשב לסוג של טרף.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי avrech
-
בקשה לעזרה איך להיפטר מהשוטטות באינטרנט!!
-
שירות לקוחות בנטפרי
צריך להודות למערך הנפלא של שירות סינון נטפרי ולמתנדבים/ות הרבים שעושים עבודת קודש שכבר קנה לו שם בעולמינו,
יש לי הצעת התייעלות: לפתוח שירות לקוחות עם מענה אנושי בטלפון לפתיחת אתרים מקצועי,
אם זה אמור מבחינתכם להציף את המערכת, אז אפשר לעשות כניסה על ידי קוד שניתן בשירות האינטרנטי למי שנראה לנכון.
כי המצב כיום שאם אני זקוק לפתוח אתר מסובך זה יכול לקחת גם יומיים עד שמאתרים את הבעיה ועד שחוזרים אליך ומבזבזים הרבה זמן בשביל זה. סוג של טלפון שבור לפעמים.
יש לציין שאכן ברוב הפעמים ניתן להסתפק בשירות האינטרנטי.
אני מקוה שהצעתי תקבל גיבוי. -
RE: בקשה לעזרה איך להיפטר מהשוטטות באינטרנט!!
טוב לדעתי מיציתי את הענין תודה לכולם על העצות הבנתי והפנמתי.
נטפריס הנכבד אל תתנער כל כך. הענין לא שחור לבן ולא ביקשתי גיבוי או לגיטימיות או חותמת ממך או ממישהו. תמשיך בעבודת הקודש שלך בנטפרי. -
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@לייבל אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
ואז הנציגים יהיו עסוקים רק בזה
אפשר לעשות שעות מצומצמות שבהם ינתן השירות ולנקז את הפניות לשעות אלו שבהם נוכל להתקשר ולקבל מענה זמין, ואפשר לעשות רק מי שמקבל אישור להתקשר.
הרעיון הוא שיהיה יותר נגיש ולא רק שנחכה לטלפון של הנציג לכשיחליט.
רבותי תיקחו את ההצעה ברוח טובה, אני לא בא חלילה למעט בעבודת נטפרי, אלא רק הצעת התייעלות גרידא.@לייבל אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
ככל שתבטא את עצמך יותר טוב בפניה אפ' תצרף צילום מסך יותר יבינו אותך מהר
גם וגם, שיהיה גם פניות ברשת וגם מענה אנושי.
-
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@Men770
אני חושב שבדיונים מעין אלו, אם יש מישהו מצוות נטפרי שמגיב כאן, הוא צריך להיות הוגן ולומר שהוא מהצוות. -
RE: בקשה לעזרה איך להיפטר מהשוטטות באינטרנט!!
תודה רבה לכל המגיבים, מי בכך ומי בכך, הרגשתי את הרצון של כולם לעזור באמת וזה חיזק אותי.
ותגובתי לחלק מהתגובות:
מהנסיון בדור שלנו גם מי שכביכול מתמודד עם האינטרנט ואין לו, אז לפעמים אתה תמצא אותו מתמודד בדברים האלו ממש בדברים דומים. כך שזה לא פתרון גורף לא להתחבר לאינטרנט, כמובן שאני לא שולל גם אפשרות להתנתק לגמרי.
ואין לי בעיה שיש לכמה מכאן השקפה שאסור להיות באינטרנט לאברך ואני סגור על זה שאני אברך, אבל מכיון שאתה נמצא כאן וכותב לי - אז אולי עדיף לכתוב בעדינות (זה משדר שאתה באמת בא לעזור).
המשל עם הטלפון לדעתי משקף קצת, אני מסכים שגם בטלפון צריך להיזהר לא לפטפט, אבל אפשר לגדול בתורה גם עם לדבר בטלפון, הכל זה מה שהאדם מחליט כמה הטלפון יעסיק אותו.
לדעתי יותר הבעיה שגם לרבנים לא ברור בדיוק ההנחיה והם לא מנחים אותה בצורה ברורה, ההגדרה הרווחת לצרכי פרנסה לא תמיד עומדת עם ההנחיה. וגם שיש הרבה רבנים שיש להם אינטרנט בבית או בפלאפון.
שתבינו גם אני הייתי הרבה זמן בלי אינטרנט ושמעתי הרצאות מהרב בן צור אבל תסתכלו על התכלס אני כאן ואתם כאן ואנחנו מתמודדים עם משהו שאין לנו מושג איך להתמודד איתו, ללא הכוונה וללא ידע מספיק. זה שעדיף רק מייל אני יודע ואגב האוקי מייל לא פרקטי בכלל. ולדעתי כמו שכתבתי בהתחלה ישנם אנשים שאם לא יהיה להם אינטרנט מסונן אז יהיה להם דברים הרבה יותר גרועים כולל אם הם אברכים.
למעשה אני רוצה הכוונה פרטנית מרבנים מוסמכים שיכולים לייעץ לי!
כי בעיתון או בכנס מסוים לא יכולים לייעץ לכל אחד בנפרד ולא יכולים לתת הוראה כללית שלא או שכן (זה לא טלוויזיה ולא טלפון).
זה לבינתיים ואגב אני לא מאשים שום חינוך שקיבלתי, לא הבנת את הבעיה! לא היה אז מה לחנך בעניינים אלו.
ושוב תודה לעצות של כולם! -
RE: רוצים לצחוק קצת? הקלטות של נציגי רימון/אתרוג...
@חסידיש-פלוס לדעתי אל תמהרו להסיק מסקנות.
יתכן ולא כולם מודעים באמת לסכנות שיש ברימון ולכן לא מבינים על מה המהומה.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי avrech
-
RE: למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח
@יוסי-תקשורת
רציתי לדעת, אני היום משתמש ב100 מגה של 019 כולל ספק ותשתית וסינון ב99 שקל לחודש +8 שקל השכרת ראוטר.
במה החבילה שלכם יותר טובה? -
RE: שירות לקוחות בנטפרי
כל חברה, החל מבזק סלקום, חברות שירותי סינון נתיב וכו' מחזיקים תומכים טלפונים בנוסף לתמיכה באתר, וכך יהיה טוב שיהיה גם בנטפרי בעז"ה.
לגבי כל הספקולציות שהעליתם כאן לאחרונה, על זה נאמר אין חכם כבעל הנסיון, ובדיוק כמו שתיאר את המצב MEN770 כך אני חויתי את ענין השירות.
ושוב, לא ממעיטים בתומכי נטפרי ובעבודת הקודש שלהם. -
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@Men770
אני חושב שבדיונים מעין אלו, אם יש מישהו מצוות נטפרי שמגיב כאן, הוא צריך להיות הוגן ולומר שהוא מהצוות. -
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@Men770 אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
נראה לי שהבנתי.
מחיאות כפיים..
באמת שהייתי צריך להאריך כל כך כדי שיובנו דבריי?
ודרך אגב גם שמקבלים שירות טלפוני אפשר להיעזר בתמיכה מרחוק או שליחת צילומי מסך וכו'. -
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@dLive אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
ענית בעצמך את התשובה למה טלפונית זה לא יעזור יותר. לא?
לא! יש מושג שנקרא טלפון שבור. הלוך ושוב, שבטלפון יותר מהר.
מעניין מאוד שאתם לא מבינים את הרעיון.. -
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@לייבל אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
ואז הנציגים יהיו עסוקים רק בזה
אפשר לעשות שעות מצומצמות שבהם ינתן השירות ולנקז את הפניות לשעות אלו שבהם נוכל להתקשר ולקבל מענה זמין, ואפשר לעשות רק מי שמקבל אישור להתקשר.
הרעיון הוא שיהיה יותר נגיש ולא רק שנחכה לטלפון של הנציג לכשיחליט.
רבותי תיקחו את ההצעה ברוח טובה, אני לא בא חלילה למעט בעבודת נטפרי, אלא רק הצעת התייעלות גרידא.@לייבל אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
ככל שתבטא את עצמך יותר טוב בפניה אפ' תצרף צילום מסך יותר יבינו אותך מהר
גם וגם, שיהיה גם פניות ברשת וגם מענה אנושי.
-
RE: שירות לקוחות בנטפרי
@aiib אמר בשירות לקוחות בנטפרי:
מבקשים מספר טלפון ומתקשרים אליך
אכן מבקשים ממך מרווח שעות שאתה זמין בהם, כשאתה צריך את השירות כאן ועכשיו זה לא מתאים, ולפעמים אתה נתפס בשעות האלו ולא בדיוק ליד המחשב. זה גם יעלה את רמת השירות וזה יכניס קליאנטים, מי יאמין שהארגון הקטן "נטפרי" שהתחיל ממתנדבים הפך למעצמה עם שירות טלפוני וכו' וכו'...
ולכן אני חושב שכדאי שהציבור יבקש את זה, וכולם יהיו מורווחים. -
שירות לקוחות בנטפרי
צריך להודות למערך הנפלא של שירות סינון נטפרי ולמתנדבים/ות הרבים שעושים עבודת קודש שכבר קנה לו שם בעולמינו,
יש לי הצעת התייעלות: לפתוח שירות לקוחות עם מענה אנושי בטלפון לפתיחת אתרים מקצועי,
אם זה אמור מבחינתכם להציף את המערכת, אז אפשר לעשות כניסה על ידי קוד שניתן בשירות האינטרנטי למי שנראה לנכון.
כי המצב כיום שאם אני זקוק לפתוח אתר מסובך זה יכול לקחת גם יומיים עד שמאתרים את הבעיה ועד שחוזרים אליך ומבזבזים הרבה זמן בשביל זה. סוג של טלפון שבור לפעמים.
יש לציין שאכן ברוב הפעמים ניתן להסתפק בשירות האינטרנטי.
אני מקוה שהצעתי תקבל גיבוי.