ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. יוסי תקשורת
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 5
    • נושאים 30
    • פוסטים 270
    • הגבוה ביותר 137
    • קבוצות 0

    יוסי תקשורת

    @יוסי תקשורת

    440
    מוניטין
    258
    צפיות בפרופיל
    270
    פוסטים
    5
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    כתובת אימייל support@yossi-tikshoret.co.il אתר www.yossi-tikshoret.co.il

    יוסי תקשורת הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יוסי תקשורת

    • סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים

      וככה מקבל הלקוח הראשון שהתחבר היום לפיילוט.
      [ אומנם התחבר ל 600 מגה אבל......]
      פרטים הנוספים בימים הקרובים...

      סיב 600.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????

      @magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

      בקוי זה לא בהכרח עובר עוד חברה ספק אינטרנט יכול להיות באותו רמה כמו בזק בינלאומי גם בזק בינלאומי קונה שירות של תקשורת של הסיב האופטי לחול.
      לגבי השירות. נא להיות ספציפי. ולהביא שם של חברה ודוגמא של חוסר שירות.
      אני חושב שבפועל השירות של הספקים הקטנים יותר אנושי מאשר הגדולים.
      וזה מכוער לקרוא להם מאכרים. כאילו יש פה איזה תרמית.
      בסה"כ לתת שירות לציבור שלא מבין בטכנולוגיה זה מאוד קשה. ליושבי הפרום הזה קשה להם להבין כי הם מבינים בטכני.
      אני יכול להגיד שחברות תקשורת גדולות אמרו לי שהם מעדיפים שזה יעבוד דרך המשווקים החרדים כי הם לא יודעים איך לתקשר עם הציבור החרדי.

      שלום חברים
      אני ישמח להציג את הדברים מנקודת המבט של ספק בנטפרי.
      ראשית כמו ש @magicode
      נושא השירות למשתמש נטפרי זה נושא מורכב ודורש ידע והיכרות מעמיקה עם הדבר הזה שנקרא נטפרי.
      ולכן ביוסי תקשורת עיקר פעילות החברה היא במתן שירות למשתמשי נטפרי ולכן כל נציגי השירות הם מאנ"ש שחיים ונושמים נטפרי וזה בא לידי ביטוי ברמת ואיכות השירות .

      בעניין שעות מענה: אנחנו מספקים שירות בשעות המרכזיות שבהם הלקוחות צורכים את השירות מעבר לשעות האלה הלקוחות יכולים לקבל שירות מהחברות עצמם [למעשה לרוב הנציגים שם לא יודעים כלום ומפנים אלינו ] אבל מבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות. וסביר להניח שאם יש ללקוח תקלה בשעות הלילה והיא תקלה פרטנית ולא כללית היא תקבל מענה בבוקר ולא עי השירות של הלילה.

      לנושא דרך ההתחברות :
      אכן קיימת חלוקה בין ספקי אינטרנט קווי לספק אינטרנט סלולרי.

      באינטרנט קווי אכן ניתן להתחבר דרך חלק מהחברות עצמם. אבל גם הם כמו חברות הסלולר מאוד מאוד מתקשים במתן שירות ומענה למשתמשי נטפרי .
      לא לחינם חברות כמו itc או חברת אקפסון 018 וכן חברת עמית נט, התחילו בתקשורת ישירה עם הלקוח אבל מהר מאוד הבינו שהם לא ערוכים להתמודדות עם השירות והיום הלקוחות שלהם מקבלים שירות דרך יוסי תקשורת.
      וזה הוכיח למעשה שהשירות שניתן על ידי ספקי נטפרי "החרדים" הוא הרבה יותר איכותי ויותר מקצועי מהשירות שמקבלים בחברות עצמם. והדברים מדברים בעד עצמם !

      בנוגע לאינטנרט סלולרי (עג סים) זה לא חדש שחברות הסלולר לא רוצות את המוצר הזה ומעדיפות שזה ייעבור דרך הספקים עצמם.
      ההסבר מאוד פשוט (כפי ששמעתי מבכיר בפלאפון וגם בפרטנר) שאם החברות ירצו לשווק מוצר כזה הם יצטרכו מוקד שירות ייעודי לנטפרי, (מהטעם שהזכרתי למעלה) וכיום החברות נמצאות בתהליכי התייעלות וחיסכון ומחפשות כמה שיותר קבלני משנה ולא מחפשים עוד כאבי ראש שדורשים כוח אדם.

      בנוגע לנשוא התמחור של חבילות נטפרי בסלולר,
      אומנם הנושא מוצא בעשרות הזדמנויות בפורום אבל אני רואה לנכון להרחיב על זה בצורה פתוחה יותר.
      ראשית חשוב להדגיש שקיים פער גם בחברות הסלולר בין סים המיועד לשיחות הודעות וגלישה לבין סים "דאטה" המיועד לגלישה בלבד.

      משני טעמים עיקריים

      1. משתמש כללי שרכש חבילת הכל כלול משתמש בממוצע של 6 ג'יגה בחודש .
        כן כן זה קצת קשה להבנה אבל אם משכללים את הממוצע של כלל המשתמשים אז הממוצע עומד על 6 אחוז מהחבילה בחודש (לתוכנית ממוצעת של 100 גיגה זה 6 גיגה ) והסיבה היא שרוב הצרכנים ברוב היום מחוברים ל wifi והגלישה לא על חבילת הגלישה
        נכון שקיימים צרכנים שרוכשים חבילת הכל כלול ומשתמשים בזה בנטסטיק אבל 98 אחוז משתמשים בסמארטפון.
        [בנוסף זה גם גזל: כי בחוזה ההתקשרות החברות רושמות במפורש "הגלישה הינה לשימוש בטלפון הסלולרי (סמארטפון) בלבד של המנוי, ולא בכל מכשיר אחר, או בחיבור למכשיר אחר כגון נתב.
        בכל מקרה בו המנוי ינצל את חבילת הגלישה במכשירים אחרים ו/או יפעל בכל דרך אחרת הנוגדת את הוראות התכנית, תהיה רשאית החברה לנקוט בצעדים לרבות חסימת הגלישה או ניתוק המנוי."]

      לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן

      1. הסיבה השניה לתמחור גבוהה יותר היא:
        חברות הסלולר מוכרות את החבילה עצמה לספקים במחיר גבוהה יותר ממחיר של חבילה פרטית כי יחד עם החבילה יש מעטפת טכנולוגית רחבה שהחברה מספקת.
        *תוסיפו לזה את עלות אחסון השרתים שהספק משלם אותה
        *תוסיפו לזה את העלות היקרה של קווי תמסורת בכדי שהגלישה תהיה מהירה וחלקה (ולא לחסוך על הגב של הלקוחות) שהספקים משלמים אותה בכדי שהסים יוכל לגלוש ברשת נטפרי
        וזה לפני שתמחרנו את עלות עובדים / מוקד שירות / הכשרת צוותים
        וזה רק טיפה בים....

      אני מאוד מכבד את דעתם של הנשמות היקרות שעושות לנו את החשבון בסוף חודש אבל אני חייב להגיד ששירות כמו שאנחנו מספקים לא תקבלו בשום חברת סלולר ענקית ובעלת שם מפוצץ כזה ואחר, התקלות מטופלות אצלנו ביסודיות ובמהירות שיא.
      ולמעשה הרוב של משתמשי נטפרי דורש עזרה ושירות גם בדברים שללקוח חילוני זה מובן מאליו ואנחנו משתדלים לספק את השירות בצורה הכי מקצועית ואדיבות אין סופית.
      זה היה התמצית על עניין התמחור.

      ובנימה מאוד אישית אני חייב להגיד :
      שאנו עושים מעל ומעבר לספק למשתמשים את המוצר האיכות ביותר ולא חוסכים בשום פרמטר וכל זה עם רמת שירות הכי גבוהה ובנוסף לזה את המחיר הטוב ביותר.

      ביקרות תמיד תהיה וזה דבר לגיטימי ומצוין, ככה אנחנו מקבלים פידבק לשיפור ולהצטיין למען הלקוחות.

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח

      @אוקיי-נט

      שלום וברכה

      ראשית קצת עלינו .
      באדר תשע"ד (2014) התחלנו פעילות בתוך שוק התקשורת החרדי, עם מגוון מוצרים בתחום הקו הנייח

      באלול תשע"ט (2019) התחלנו שיתוף פעולה עם נטפרי
      אחרי שמצאנו לנכון שזה המקום היחיד שמספק אינטרנט בצורה הכי כשרה ללא שום פשרות.
      ולשם רצינו להביא את השירות המוכר והיחודי שלנו המגיע ע"י נצגי ציבור מאנ"ש, גם לספק גלישה איכותית מבלי להתפשר . וגם להוזיל ללקוח את העלויות באמצעות הסכמים רחבים עם חברות התקשרות המובילות בשוק.

      בתחום התקשורת הסלולרית אנחנו מספקים גלישה איכותית ברשת סלולרית נטפרי ע"ג סימים של חברות פרטנר וחברת וסלקום, לאלפי מנוים.

      ועכשיו ב"ה הגענו להסכם עם חברת פרטנר שהאיכות הגלישה שלה ידועה לטובה, לספק באנדל על תשתית קווית במחיר זול, וב"ה אנחנו שמחים שהלקוחות מרוצים.

      לעניין מחיר החבילה של הבנאדל, ספק נטפרי ותשתית, המחיר הינו 95 שח בלבד . מחיר קבוע ללא שינוי גם לא אחרי 3 שנים !

      אגב גם במחרים של הגלישה בכרטיס סים המחיר קבוע ולא משתנה!

      החל מהשעה 9 בבוקר ועד 8 בערב אנו זמינים במייל ובטלפון, גם צוות המכירות וגם צוות התמיכה הטכנית.

      צוות השירות מחולק למחלה עיסקית המטפלת במסודות וארגונים גדולים המשתמשים בגלישה דרך נטפרי,
      וצוות שירות ייחודי המותאם ללקוחות פרטיים עם מענה ב 3 שפות: עברית אנגלית ויידיש

      צוות התמיכה הינו צוות תמיכה ייחודי לנושא נטפרי,
      לצוות יש יידע ונסיון רב באיתור ופתרון תקלות.
      ואכן בעת הצורך מבצעים שליטה מרחוק.
      כמו"כ באתר שלנו קימים מדריכים בעברית עם הסבר מפורט (כולל תמונות) להפעלה של ראוטרים ונטסטיקים נפוצים עם הדרכה להגדרת נטפרי במידת הצורך.

      ניתן להצטרף אלינו
      בטלפון 038010333
      באתר: www.yossi-tikshoret.co.il
      במייל: shop@yossi-tikshoret.co.il
      וגם אצל כל אחד מעשרות המשווקים שלנו, בפריסה ארצית ברוב ריכוזי המגזר החרדי בארץ . לרשימה המלאהכנס לכאן

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • תקלה בחוות סלקום ראש העין

      נכון לשעה 11:50 ישנה תקלת תקשורת בשרתי חברת סלקום בראש העין
      התקלה בטיפול ותצא הודעה בסיום

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח

      חברת יוסי תקשורת משיקה את הבאנדל המנצח בשוק האינטרנט הביתי

      ספק [פרטנר] נטפרי + תשתית במהירות 100 מגה. [ע"ג תשתיות בזק]
      במחיר קבוע של 95 שח לחודש.

      אנחנו שמחים להגיש לציבור גם גלישה איכותית, גם מחיר מנצח בלי אותיות קטנות, והכי חשוב שירות מקצועי ומקיף ע"י נציגים מאנ"ש המתמחים בנטפרי!

      להצטרפות קלה ופשוטה
      שלחו מייל : shop@yossi-tikshoret.co.il
      בטלפון: 03-8010333
      או באמצעות האתר: חיבור אולנין לספק ותשתית - נטפרי

      WhatsApp Image 2021-02-21 at 13.07.25.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: תקלה בחוות סלקום ראש העין

      @יוסי-תקשורת
      נכון לשעה 12:35 קיבלנו עדכון שסלקום התגברו על התקלה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: מישהו יודע מה קורה עם יוסי תקשורת ?

      @יהודה12
      שלום רב
      אכן במהלך השבועיים האחרונים היו בעיות בשרת של חברת itc ובעצה אחת עם החברה הוחלט שכל לקוחות יוסי תקשורת יעברו לשרת חדש ופרטי על מנת לקבל חווית גלישה מיטבית.
      כחלק מהמעבר לשרת החדש כמו שהלקוחות קיבלו עדכון במייל יש לבצע רישום מחדש לנטפרי. לגבי נושא ה ip קבוע אנו פועלים נמרצות ממול itc להסדיר את העניין בהקדם ולשייך לך את ה ip מחדש .

      הלקוחות קיבל עדכון על כך וחברת itc החלה בתהליך העברת המנוים לשרת החדש.

      במקביל יוסי תקשורת הציעה לכל לקוח שחווה בעיות גלישה ב itc פיתרון הולם (יוסי תקשורת משווק מגוון רחב של ספקים אחרים).

      בבדיקה שעשינו היום גילנו שלא כל הלקוחות עברו לשרת החדש ואנו עמלים להעביר את כל הלקוחות בטווח זמן המהיר ביותר.

      יובהר לחברת itc עוד מאות משתשים שאינם מנוים דרך יוסי תקשורת אלא דרך ספקים אחרים שפעלו תחת itc בעבר וגם להם אנחנו משתדלים למצוא פתרום הולם.

      נשמח לקבל ממכם פרטי פניה למייל ונדאג לטפל בהנל ביסודיות

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • שנה תודה

      unnamed (3).jpg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: 5G בנטפרי

      @a0533057932
      ברגע שהחבילות האלה יהיו רלוונטיות אנחנו נתחיל שיווק

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • הוזלה משמעותית לסים סלקום בנטפרי.. 50 גיגה 50 שח

      שלום רב
      בס"ד על בידנו להוזיל משמעותית את מחירי החבילות בסלקום למשתמשי נטפרי.
      והחל מהיום אנו מציגים מחירון אחיד לסלקום ולפרטנר.
      מטרת המהלך :

      1. להנגיש את נטפרי לכל הנצרך לשימוש באינטרנט, לא רק בצד השירות האיכותי והמקצועי - גם בצד המחיר
      2. לאפשר לכל לקוח לבחור איזה קליטה מתאימה לו מבלי לשנות את מחיר החבילה.
        [לקוח שנתקל בבעיות קליטה באזור שלו יכול להחליף סים ללא שינוי מחיר החבילה החודשית ]

      3 גיגה 25 שח ..... 10 גיגה 40 שח .... 50 גיגה 50 שח

      להצטרפות קלה ופשוטה
      שלחו מייל : shop@yossi-tikshoret.co.il
      בטלפון: 03-8010333
      או באמצעות האתר: יוסי תקשורת - חיבור סלולרי

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יוסי תקשורת

    • RE: סוכן של יוסי תקשורת

      @asherke אמר בסוכן של יוסי תקשורת:

      @יוסי-תקשורת 01 יש לכם אפשרות לצפות או לדעת על כמות השימוש בחבילה?
      02 האם המהירות שלכם היא כמו בRL תקשורת?

      1. בחלק חברות זה אפשרי לדוגמא פרטנר
      2. אני לא יודע מה המצב אצל האחרים אבל אני יודע שהמהירות אצלנו מצוינת והלקוחות מרוצים
      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: איך משלבים סיב אופטי של בזק עם נטפרי?

      @feder היתה טעות שלנו בהבנת הבקשה שלך במייל - תיקנתי ושלחתי לך מייל מעודכן בנוגע לתשתית + ספק בשוק סיטונאי

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: איך משלבים סיב אופטי של בזק עם נטפרי?

      @feder
      שלום רב אצלנו תוכל להזמין תשתית סיבים (עג התשתית של בזק אבל אתה לא לקוח שלהם) + ספק במהירות עד 1000 mb
      מוזמן לפנות אלינו במייל באו בטלפון

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: עזרה בחיבור לאינטרנט

      @snapple-15
      שלום רב אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל או בטלפון [מופיע בחתימה] ונשמח לתת לכם שירות

      פורסם בויקי-נטפרי בקשת/הצעת הדרכה
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: יש ספק שמאפשר קו על שני סימים??

      @shloimy95 אמר ביש ספק שמאפשר קו על שני סימים??:

      @יוסי-תקשורת אמר ביש ספק שמאפשר קו על שני סימים??:

      קו עם שני סימים רלוונטי לקו טלפון לשיחות שיש ייתרון שהמספר זמין ב2 המקומות

      זה רלוונטי תיאורטית אם אתה משתמש במספר ה-SIM כדי לקבל SMS לאימות כניסה לאתרי אינטרנט. למעשה, אני לא חושב שרבים ישלמו תוספת עבור נוחות כזו.

      גם בקווים הרגילים שיש 2 סימים עם אותו מספר, בהודעות sms מתקבלות רק לסים הראשי !

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: יש ספק שמאפשר קו על שני סימים??

      @עמאר
      קו עם שני סימים רלוונטי לקו טלפון לשיחות שיש ייתרון שהמספר זמין ב2 המקומות (וגם שם מדובר על עלות גבוהה לדוגמא: בסלקום 100 שח חד פעמי ו 20 שח חודשי עבור שירות זה).
      לעומת קו לגלישה בנטפרי שאין שום ייתרון להכפלת המספר.
      אם כוונתך ל2 סימים שמשתמשים באותה חבילת גלישה, שירות כזה לא קיים, למיטב ידיעתי!

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • עדכון זמני פעילות

      שעות פעילות יום העצמאות-03.png

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: הוטנט-בקשה להוספת ספק

      @יעקב-ישראל
      שוק התשתיות כרגע בחוסר יציבות עקב הרפורמה של שר התקשורת [ איחוד תשתית + ספק ]
      אנו ממתינים כמו כל השוק שהדברים יתבהרו ואז נוכל לקדם מהלכים לטובת הציבור

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: בעל הבית אחד להכל!?

      @יהודי-פשוט-וטוב אמר בבעל הבית אחד להכל!?:

      @aiib אמר בבעל הבית אחד להכל!?:

      יוסי תקשורת

      הוא שולח אותך לפתוח קו בבזק.

      מי שכתבתי את המספר שלו בטלפון אחד איתו אתה מסיים את הכל הוא סוכן מורשה של בזק,

      עכשיו עשיתי דרכו קו חדש ומאוד נהנתי מהשירות..

      ביוסי תקשורת מקבלים בשיחה אחת שירות מקיף, החל מהתקנת תשתית חדשה ועד ראוטר
      מזכיר שביוסי תקשורת יש כיום את חבילה משתלמת הכוללת ספק נטפרי ותשתית במהירות 100 מגה כולל ראוטר ב 99 שח לחודש.

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת
    • RE: בעל הבית אחד להכל!?

      @אלעס-גוטס אמר בבעל הבית אחד להכל!?:

      @יוסי-תקשורת אמר בבעל הבית אחד להכל!?:

      @אלעס-גוטס אמר בבעל הבית אחד להכל!?:

      כמה זמן זה ככה כבר שאי אפשר לעשות נטפרי עם בזק?

      החל מ 4/4/22

      אם יורשה לי לשאול
      בקו טלפון של בזק שיש לי בבית אני רואה שהחשבונית האחרון שלי היה פחות מהרגיל ב50 שקל
      יש לי חבילה 1500 דקות
      המחיר ירד לאחרונה?

      נכון מאוד:
      החל מ-01/04/22 מתעדכנים תעריפי הטלפוניה לכלל הלקוחות המחזיקים עד 3 קווים אנאלוגיים.
      ראה מידע נוסף כאן

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורת
      יוסי תקשורת