• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. יוסי תקשורת
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 12
    • נושאים 67
    • פוסטים 560
    • קבוצות 0

    יוסי תקשורת

    @יוסי תקשורת

    ברוכים הבאים ליוסי תקשורת, ספק התקשורת המוביל בנטפרי. דרכנו תוכלו להתחבר לרשת המסוננת והמהודרת של נטפרי וליהנות מרשת מהירה ויציבה, במחיר נוח עם שירות מסור, אנושי ומקצועי. יוסי תקשורת בע"מ הינה ספקית תקשורת רשמית בישראל המאושרת לאספקת תקשורת קווית וסלולרית וגאה להיות המובילה ברשת נטפרי, ולספק אינטרנט מהיר וכשר מבלי להתפשר על שירות מושלם ובגובה העיניים.

    1.0k
    מוניטין
    596
    צפיות בפרופיל
    560
    פוסטים
    12
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה
    אתר www.yossi-tikshoret.co.il

    יוסי תקשורת הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יוסי תקשורת

    • הצצה ראשונה למהירויות דמיוניות!

      נתחיל מהסוף:
      speedtest yossi tikshoret-01.jpg
      לא יאומן, אבל כן: 914.43mb הורדה ו-99.52mb העלאה עם סיב אופטי יוסי תקשורת נטפרי!

      עכשיו נחזור אל ההתחלה.
      כשהקמנו את יוסי תקשורת, ראינו מטרה מאוד ברורה מול עינינו: ללקוחות היראים לדבר ה' לא מגיע לקבל פחות!
      התרגלנו כבר שאנו כצרכנים כשרים, צריכים להתפשר כל העת על שירות שלא מבין אותנו; על מוצרים שעובדים למחצה לשליש ולרביע ועשויים מטלאים על גבי טלאים ומהתאמות מגושמות לצרכים הייחודיים שלנו.
      הכרנו בזה שאנחנו שוק זניח שלא קורץ כלכלית לחברות הענק לפתח עבורנו מוצרים מותאמים או להקים שירות ייעודי וייחודי -
      כשהתקשרנו למוקד, ענתה לנו נציגה שרחוקה ת"ק פרסה מעולמנו ודיברנו במונחים שונים לחלוטין; כשקיבלנו פרסום, חששנו כל העת מתוכן זר לדרכנו; כשניסינו ליצור קשר, הבנו שלא סופרים אותנו ושוב נצטרך לבקש טובה משכן מזדמן שישמש כ'שבת גוי'.
      הבנו, והשלמנו. לצערנו. כי לא היו חלופות אחרות.

      ואז הגיעה נטפרי, ושינתה את צורת החשיבה מן הקצה אל הקצה!
      לא עוד התאמות מאולתרות, לא עוד פלסטרים ארעיים, לא עוד 'חלטורות' בינוניות שנעשות מתוך עצלות.
      נטפרי הביאה איתה רוח חדשה שבישרה על עידן חדש בתפיסה הציבורית שלנו: טכנולוגיה לכתחילה.
      מצד אחד - לכתחילה בכשרות, שיהיה הכי שמור והכי חזק ללא שום 'קולות'. ומהצד השני - לכתחילה במוצר, שיהיה בנוי לעילא כמוצר ייעודי הנבנה מאל"ף ועד תי"ו לייעוד מוגדר - טכנולוגיה כשרה.
      כשנוצר החיבור הזה בינינו, הרגשנו שמצאנו סוף-סוף פרטנרים לחזון שלנו, ושיחד נוכל ליצור תודעה חדשה לציבור שלנו, תודעה של לכתחילה.

      עד היום החברות "עשו לנו טובה" שנתנו לנו שירות. אנחנו לא צריכים יותר "טובות". אנחנו שוק ענק, כוח כלכלי אדיר, ציבור ההולך בדרך ה', לאור הנהגת גדולי הדור שמגיע לו לקבל שירות לכתחילה.
      התחלנו לפתח מוצרים ושירותים מותאמים. לא עוד נציגים שלא מבינים כשאנו מזדעזעים מהמחשבה על פתיחה של הגלישה לפרוצה "רק לכמה רגעים לראות שבלי סינון זה עובד", אלא תומכים חרדיים, המשתמשים בנטפרי ויודעים מה ההבדל בין ווייפרי לווייפיי; שלא דורשים קוד בסמס לצורך הזדהות או שמבינים מורכבויות עדינות שבשבילנו אינם סתם "ניואנסים" אלא עיקרים קריטיים.
      עמלנו על סגירת שיתופי פעולה עם עוד ועוד חברות, כדי לספק לכל לקוח את המוצר לו הוא נצרך -
      אם זה בתקשורת, שתהיה ללקוחות שלנו אפשרות הבחירה בכל סוג הרשתות, כדי שלכל אחד יהיה קליטה מיטבית באזורו.
      ואם זה במוצרים, שידברו איתנו בשפה שאנחנו מבינים, ולא בג'יבריש טכני. פיתחנו את הנטסטיק הכשר הראשון – נטסטיק K – והוכחנו שאפשר לייצר מוצר כשר שמותאם בדיוק לקהל היעד החרדי, ובד בבד לא לפגוע במאום באיכות וברמה הגבוהה.
      ייעלנו תהליכי קבלת פניות ויצירת קשר עם לקוחות; דאגנו לפריסת משווקים בכל שכונה חרדית כמעט.
      הבאנו תודעה של שירות אמיתי ללקוחות. שנקבל תחושה של לקוחות מועדפים, שנקבל שירות, לא כטובה, כרצון לסמן 'וי' נוסף ברשימת המטלות, אלא כרצון כן לעזור.
      מצאנו לאורך כל הדרך סייעתא דשמיא פרטנית ואינסופית, דברים זזו בדרך על טבעית עם השגחה פרטית גלויה ממש.

      עכשיו הגיע הזמן לעלות כמה רמות.
      אנחנו שמחים לבשר לכם, על הדור הבא של התשתיות בנטפרי:
      מהיום אנו ספקית תקשורת רשמית במדינת ישראל, עם רישיון Ispו- Mvno לתקשורת קווית וסלולרית, מה שנותן לנו אפשרויות פנטסטיות –
      לעבור לשרתים מתקדמים ומהירים במיוחד, כולל פרוטוקולים להפניות תעבורה במקרי עומס ומערכי גיבוי מתקדמים שמאפשרים גלישה חלקה ומהירה גם בשעות הערב העמוסות; להגדיל את רוחבי הפס בכמה סדרי גודל זמינות טכנאים גבוהה, וכן לשתף פעולה עם החברות והגורמים הגדולים בשוק כדי לאפשר לכל לקוח את המקסימום שאפשר.
      כך גם יצרנו שיתוף פעולה עם ענקית התקשורת 'גילת' - המתמחה באספקת אינטרנט לחברות, מוסדות, ארגונים גדולים, ממשלות וגופים צבאיים בכל רחבי העולם – ולספק נטפרי ע"ג קווי מטרו ותמסורת עם רוחבי פס מוגדלים למשרדים וללקוחות עסקיים.

      לפני שנתיים היינו הראשונים שהשקנו ספק נטפרי על גבי תשתית סיב אופטי. כעת אנו גאים, בסייעתא דשמיא, להביא לציבור תשתיות וספקי סיב אופטי עם מהירויות שבעבר היו דמיוניות.
      עמלנו רבות כדי לספק פתרון אמיתי שיורגש בפועל למשתמשים, ולא רק בתנאי מעבדה, וכמו שניתן לראות בצילום המסך שצירפנו בהתחלה, זו המהירות שאנו מקבלים בגלישה אמיתית בתנאי אמת!
      כעת, לפני ההשקה הרשמית - כמו בכל מוצר שהשקנו - רצינו לעדכן כאן בפורום ראשונה.
      בנוסף, אנו מחפשים 10 בודקים, צרכנים 'כבדים', שיניידו אלינו את התשתית ויקבלו מאיתנו לחודש ראוטר וספק; 5 תשתיות ADSL (נחושת) ו-5 תשתיות סיב אופטי, כדי שינסו בשטח את המוצר 'על אמת'. אם תהנו מהתשתית ותרצו, תקבלו מאיתנו חודש נוסף במתנה.
      אם אתם מעוניינים, שלחו לי מייל לכתובת: testing@yossi-tikshoret.co.il

      כמו תמיד, כאן לשירותכם
      יוסי
      K fiber yossi tikshoret.jpg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      חברי הפורום הנכבדים והיקרים
      בשעה טוב ומוצלחת, עקב הביקוש העצום ואחרי שנתים וחצי של פיתוח והשקעה
      אנו נרגשים להציג בפניכם את הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי בלבד.
      מדובר על מוצר איכותי מאוד
      הכולל ממשק הפעלה קל ונוח - ובעברית מלאה
      איכות קליטה וייציבות בגלישה
      והכי חשוב מעניק הגנה מלאה מפני גלישה לא כשרה

      WhatsApp Image 2022-05-30 at 21.10.55.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • סיב אופטי בזק בנטפרי - ברוכים הבאים

      וככה מקבל הלקוח הראשון שהתחבר היום לפיילוט.
      [ אומנם התחבר ל 600 מגה אבל......]
      פרטים הנוספים בימים הקרובים...

      סיב 600.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????

      @magicode אמר בהאם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????:

      בקוי זה לא בהכרח עובר עוד חברה ספק אינטרנט יכול להיות באותו רמה כמו בזק בינלאומי גם בזק בינלאומי קונה שירות של תקשורת של הסיב האופטי לחול.
      לגבי השירות. נא להיות ספציפי. ולהביא שם של חברה ודוגמא של חוסר שירות.
      אני חושב שבפועל השירות של הספקים הקטנים יותר אנושי מאשר הגדולים.
      וזה מכוער לקרוא להם מאכרים. כאילו יש פה איזה תרמית.
      בסה"כ לתת שירות לציבור שלא מבין בטכנולוגיה זה מאוד קשה. ליושבי הפרום הזה קשה להם להבין כי הם מבינים בטכני.
      אני יכול להגיד שחברות תקשורת גדולות אמרו לי שהם מעדיפים שזה יעבוד דרך המשווקים החרדים כי הם לא יודעים איך לתקשר עם הציבור החרדי.

      שלום חברים
      אני ישמח להציג את הדברים מנקודת המבט של ספק בנטפרי.
      ראשית כמו ש @magicode
      נושא השירות למשתמש נטפרי זה נושא מורכב ודורש ידע והיכרות מעמיקה עם הדבר הזה שנקרא נטפרי.
      ולכן ביוסי תקשורת עיקר פעילות החברה היא במתן שירות למשתמשי נטפרי ולכן כל נציגי השירות הם מאנ"ש שחיים ונושמים נטפרי וזה בא לידי ביטוי ברמת ואיכות השירות .

      בעניין שעות מענה: אנחנו מספקים שירות בשעות המרכזיות שבהם הלקוחות צורכים את השירות מעבר לשעות האלה הלקוחות יכולים לקבל שירות מהחברות עצמם [למעשה לרוב הנציגים שם לא יודעים כלום ומפנים אלינו ] אבל מבחינה מעמיקה שעשינו ראינו שכמעט ואין תקלות משביתות בשעות האלה שלא מטופלות. וסביר להניח שאם יש ללקוח תקלה בשעות הלילה והיא תקלה פרטנית ולא כללית היא תקבל מענה בבוקר ולא עי השירות של הלילה.

      לנושא דרך ההתחברות :
      אכן קיימת חלוקה בין ספקי אינטרנט קווי לספק אינטרנט סלולרי.

      באינטרנט קווי אכן ניתן להתחבר דרך חלק מהחברות עצמם. אבל גם הם כמו חברות הסלולר מאוד מאוד מתקשים במתן שירות ומענה למשתמשי נטפרי .
      לא לחינם חברות כמו itc או חברת אקפסון 018 וכן חברת עמית נט, התחילו בתקשורת ישירה עם הלקוח אבל מהר מאוד הבינו שהם לא ערוכים להתמודדות עם השירות והיום הלקוחות שלהם מקבלים שירות דרך יוסי תקשורת.
      וזה הוכיח למעשה שהשירות שניתן על ידי ספקי נטפרי "החרדים" הוא הרבה יותר איכותי ויותר מקצועי מהשירות שמקבלים בחברות עצמם. והדברים מדברים בעד עצמם !

      בנוגע לאינטנרט סלולרי (עג סים) זה לא חדש שחברות הסלולר לא רוצות את המוצר הזה ומעדיפות שזה ייעבור דרך הספקים עצמם.
      ההסבר מאוד פשוט (כפי ששמעתי מבכיר בפלאפון וגם בפרטנר) שאם החברות ירצו לשווק מוצר כזה הם יצטרכו מוקד שירות ייעודי לנטפרי, (מהטעם שהזכרתי למעלה) וכיום החברות נמצאות בתהליכי התייעלות וחיסכון ומחפשות כמה שיותר קבלני משנה ולא מחפשים עוד כאבי ראש שדורשים כוח אדם.

      בנוגע לנשוא התמחור של חבילות נטפרי בסלולר,
      אומנם הנושא מוצא בעשרות הזדמנויות בפורום אבל אני רואה לנכון להרחיב על זה בצורה פתוחה יותר.
      ראשית חשוב להדגיש שקיים פער גם בחברות הסלולר בין סים המיועד לשיחות הודעות וגלישה לבין סים "דאטה" המיועד לגלישה בלבד.

      משני טעמים עיקריים

      1. משתמש כללי שרכש חבילת הכל כלול משתמש בממוצע של 6 ג'יגה בחודש .
        כן כן זה קצת קשה להבנה אבל אם משכללים את הממוצע של כלל המשתמשים אז הממוצע עומד על 6 אחוז מהחבילה בחודש (לתוכנית ממוצעת של 100 גיגה זה 6 גיגה ) והסיבה היא שרוב הצרכנים ברוב היום מחוברים ל wifi והגלישה לא על חבילת הגלישה
        נכון שקיימים צרכנים שרוכשים חבילת הכל כלול ומשתמשים בזה בנטסטיק אבל 98 אחוז משתמשים בסמארטפון.
        [בנוסף זה גם גזל: כי בחוזה ההתקשרות החברות רושמות במפורש "הגלישה הינה לשימוש בטלפון הסלולרי (סמארטפון) בלבד של המנוי, ולא בכל מכשיר אחר, או בחיבור למכשיר אחר כגון נתב.
        בכל מקרה בו המנוי ינצל את חבילת הגלישה במכשירים אחרים ו/או יפעל בכל דרך אחרת הנוגדת את הוראות התכנית, תהיה רשאית החברה לנקוט בצעדים לרבות חסימת הגלישה או ניתוק המנוי."]

      לעומת זאב בחבילת "דאטה" הצרכן עושה שימוש של 70 אחוז מהחבילה. ואכן גם בחברות הסלולר הכלליות חבילות לגלישה בלבד עולות יותר ועיין כאן וכאן

      1. הסיבה השניה לתמחור גבוהה יותר היא:
        חברות הסלולר מוכרות את החבילה עצמה לספקים במחיר גבוהה יותר ממחיר של חבילה פרטית כי יחד עם החבילה יש מעטפת טכנולוגית רחבה שהחברה מספקת.
        *תוסיפו לזה את עלות אחסון השרתים שהספק משלם אותה
        *תוסיפו לזה את העלות היקרה של קווי תמסורת בכדי שהגלישה תהיה מהירה וחלקה (ולא לחסוך על הגב של הלקוחות) שהספקים משלמים אותה בכדי שהסים יוכל לגלוש ברשת נטפרי
        וזה לפני שתמחרנו את עלות עובדים / מוקד שירות / הכשרת צוותים
        וזה רק טיפה בים....

      אני מאוד מכבד את דעתם של הנשמות היקרות שעושות לנו את החשבון בסוף חודש אבל אני חייב להגיד ששירות כמו שאנחנו מספקים לא תקבלו בשום חברת סלולר ענקית ובעלת שם מפוצץ כזה ואחר, התקלות מטופלות אצלנו ביסודיות ובמהירות שיא.
      ולמעשה הרוב של משתמשי נטפרי דורש עזרה ושירות גם בדברים שללקוח חילוני זה מובן מאליו ואנחנו משתדלים לספק את השירות בצורה הכי מקצועית ואדיבות אין סופית.
      זה היה התמצית על עניין התמחור.

      ובנימה מאוד אישית אני חייב להגיד :
      שאנו עושים מעל ומעבר לספק למשתמשים את המוצר האיכות ביותר ולא חוסכים בשום פרמטר וכל זה עם רמת שירות הכי גבוהה ובנוסף לזה את המחיר הטוב ביותר.

      ביקרות תמיד תהיה וזה דבר לגיטימי ומצוין, ככה אנחנו מקבלים פידבק לשיפור ולהצטיין למען הלקוחות.

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      בס"ד
      WhatsApp Image 2022-06-02 at 11.42.37.jpeg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: הנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית

      @חיים-חי אמר בהנטסטיק הבטוח לשימוש בנטפרי - השקה רישמית:

      @יוסי-תקשורת האמת היא שזה תיקון חשוב ביותר, לא פחות כמו כל פלאפון כשר שחוסם סים לא ראוי! ופלא שאף אחד עדיין לא דאג לכך עד עתה.

      אמנם צריך גם לראות לדאוג לאלו שנמצאים בחברות אחרות שגם להם יהיה את האופציה זאת, ואני מבין שזה גם בתוכנית. "אשריכם" שאתם הנחשונים בדבר!.

      שלום רב
      בשל הביקוש הרב מצד וועדות הכשרות השונות, שקדנו יחד עם הרב @magicode על שדרוג החסימה.
      והעלנו אתמול בבוקר עדכון נוסף לנטסטיק [ זה מתעדכן אוטמטי אין צרוך לבצע שום פעולה]
      והחל מאתמול הנטסיק מותאם לשימוש בכל הסימים של נטפרי ללא תלות בספק

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: סיבים אופטיים מתעייפים ?

      @ayys613 אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      @רמיזא אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      @ayys613 אתה בעמית נט או ביוסי תקשורת ?

      @יוסי-תקשורת אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      @ayys613 אמר בסיבים אופטיים מתעייפים ?:

      לאחרונה אני חווה משהו מאד מוזר
      החיבור שלי שהוא סיבים אופטיים שהיה במהירות של 300-400MB במשך תקופה יפה
      סובל מתשישות לקראת הערב וכל פעם מאיזור 6 בערב מתחיל להאט קצב
      עד רמה של 2-5MB לקראת השעה 9 ומעלה

      בפניות לבזק ועמית נט, כל אחד הפנה אצבע לכיוון השכנים
      יש למישהו רעיון מה עומד מאחורי כזה דבר ?

      בוצע שידרוג למערכת נשמח שתעדכן אם אתה חווה שיפור

      גילוי נאות אני לא דרככם
      (אמנם התעניינתי אצלכם אבל עוד לא עבר למעשי)
      לגופו של ענין אכן היום הסיבים פעילים גם בשעה כזאת
      f915ec26-2d37-46e1-a4d5-5e7409431f4c-image.png

      התודה ל @magicode שעזר לספק להבין איפה הבעיה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • ⬅️ אִיכָּא דַּרְכָּא! סופסוף יש פתרון אמיתי לדרכים

      כחלק מהשינויים הרבים והטכנולוגיות השונות שחודרות לחיינו, כבר כמעט שלא ניתן כיום לנהוג ברכב ללא הזדקקות לאפליקציות שונות, אם זה בניווט, בחניה או בטעינה חשמלית.

      השטח שיווע לפתרון אמיתי שהוא לכתחילה, כזה שלא יעשה הנחות ועיגולי פינות, אך עד כה לא היה בנמצא מענה מתאים.

      כחלק מהחזון המנחה של יוסי תקשורת, לייצר תשובות טכנולוגיות מעולות לצרכים הטכנולוגיים של הציבור הירא לדבר ה', הרמנו את הכפפה

      אנחנו גאים להציג בפניכם את את הפתרון המושלם לנהגים:
      דַּרְכָּא!

      דרכא מהווה מענה מלא לכל צורכי הנהג החרדי: מאפשר שימוש באפליקציות ניווט, חניה ועוד, באופן הנקי והבטוח ביותר. הסינון של נטפרי הינו הרמטי וכפול, הן על הסים - שהינו סים נטפרי הנותן גישה אך ורק לאפליקציות הייעודיות המאושרות, והן על ההתקן - שלא ניתן להשתמש כי אם על ידי סים מאחת מספקיות נטפרי.

      המערכת פותחה במאמצים רבים על ידי נטפרי בשיתוף פעולה של יוסי תקשורת ונבדקה על ידי בודקים רבים מגופים שונים כדי להבטיח מערכת הרמטית ומושלמת.

      מדובר בבשורה גדולה ובפתרון מהפכני ופורץ דרך!

      המוצר הראשון בסדרת דרכא, הינו דרכא I, ומיועד לרכבים מהדור החדש התומכים בחיבור קאר פליי (שאינם מריצים מערכת הפעלה עצמאית ומשקפים מערכת הפעלה חיצונית). דרכא I מתחבר למערכת באמצעות כבל והופך את המסך שברכב למערכת מולטימדיה מתקדמת וכשרה למהדרין!

      מחיר דרכא I סטנדרט 699 ₪
      מחיר דרכא I אולטרה 999 ₪
      וניתן להזמינו דרך האתר

      הצגת דרכא I באירוע 'חבר' תשפ''ד.jpg

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח

      @אוקיי-נט

      שלום וברכה

      ראשית קצת עלינו .
      באדר תשע"ד (2014) התחלנו פעילות בתוך שוק התקשורת החרדי, עם מגוון מוצרים בתחום הקו הנייח

      באלול תשע"ט (2019) התחלנו שיתוף פעולה עם נטפרי
      אחרי שמצאנו לנכון שזה המקום היחיד שמספק אינטרנט בצורה הכי כשרה ללא שום פשרות.
      ולשם רצינו להביא את השירות המוכר והיחודי שלנו המגיע ע"י נצגי ציבור מאנ"ש, גם לספק גלישה איכותית מבלי להתפשר . וגם להוזיל ללקוח את העלויות באמצעות הסכמים רחבים עם חברות התקשרות המובילות בשוק.

      בתחום התקשורת הסלולרית אנחנו מספקים גלישה איכותית ברשת סלולרית נטפרי ע"ג סימים של חברות פרטנר וחברת וסלקום, לאלפי מנוים.

      ועכשיו ב"ה הגענו להסכם עם חברת פרטנר שהאיכות הגלישה שלה ידועה לטובה, לספק באנדל על תשתית קווית במחיר זול, וב"ה אנחנו שמחים שהלקוחות מרוצים.

      לעניין מחיר החבילה של הבנאדל, ספק נטפרי ותשתית, המחיר הינו 95 שח בלבד . מחיר קבוע ללא שינוי גם לא אחרי 3 שנים !

      אגב גם במחרים של הגלישה בכרטיס סים המחיר קבוע ולא משתנה!

      החל מהשעה 9 בבוקר ועד 8 בערב אנו זמינים במייל ובטלפון, גם צוות המכירות וגם צוות התמיכה הטכנית.

      צוות השירות מחולק למחלה עיסקית המטפלת במסודות וארגונים גדולים המשתמשים בגלישה דרך נטפרי,
      וצוות שירות ייחודי המותאם ללקוחות פרטיים עם מענה ב 3 שפות: עברית אנגלית ויידיש

      צוות התמיכה הינו צוות תמיכה ייחודי לנושא נטפרי,
      לצוות יש יידע ונסיון רב באיתור ופתרון תקלות.
      ואכן בעת הצורך מבצעים שליטה מרחוק.
      כמו"כ באתר שלנו קימים מדריכים בעברית עם הסבר מפורט (כולל תמונות) להפעלה של ראוטרים ונטסטיקים נפוצים עם הדרכה להגדרת נטפרי במידת הצורך.

      ניתן להצטרף אלינו
      בטלפון 038010333
      באתר: www.yossi-tikshoret.co.il
      במייל: shop@yossi-tikshoret.co.il
      וגם אצל כל אחד מעשרות המשווקים שלנו, בפריסה ארצית ברוב ריכוזי המגזר החרדי בארץ . לרשימה המלאהכנס לכאן

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • תקלה בחוות סלקום ראש העין

      נכון לשעה 11:50 ישנה תקלת תקשורת בשרתי חברת סלקום בראש העין
      התקלה בטיפול ותצא הודעה בסיום

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יוסי תקשורת

    • RE: עזרה בהתקנה של נטסטיק של יוסי תקשורת עם סים 019

      @ההה אמר בעזרה בהתקנה של נטסטיק של יוסי תקשורת עם סים 019:

      @אבקת-שום הם כותבים (https://www.yossi-tikshoret.co.il/netstik-k-manual/) שכחול מהבהב זה מחובר לרשת דור 4.
      אז מסתם מה שחסר הוא או להגדיר APN (לא מסתבר מכיון שהם כותבים שכל הרשתות של נטפרי מוגדרות, אבל אי אפשר לדעת...). זה בדר"כ עושים דרך ממשק (בנטסטיק K הם כותבים שזה ב: http://192.168.0.1/) ואז להגדיר APN. נראה לי בשחברת 019 הAPN הוא 019 (שם) ו: 019 (APN).
      או אולי האינטרנט באמת עובדת ורק עדיין לא נרשמת לנטפרי? או לא התקנת תעודת אבטחה? תנסה להיכנס ל: 1.2.3.4 ואם זה נכנס פעל לפי ההוראות...

      בנטסטיק שלנו מוגדרים בפנים כל ה APN של כל הספקים.
      יש לבדוק שהסים פעיל או מוגדר נכון, להיכנס לממשק הניהול ולהפעיל ידנית את הגלישה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: נטפרי + סיבים על תשתית רימון, האם יש עוד אופציה חוץ מיוסי תקשורת?

      @548499758 אמר בנטפרי + סיבים על תשתית רימון, האם יש עוד אופציה חוץ מיוסי תקשורת?:

      נטפרי + סיבים על תשתית רימון, האם יש עוד אופציה חוץ מיוסי תקשורת?

      כי כנראה שאנחנו לקוחות שבויים שלהם , המחיר עלה אחרי שנה שימוש..

      המדיניות של יוסי תקשורת שבכל עת ניתן לשנות את החבילה
      ככה שאתה יכול לחדש את ההטבה לשנה נוספת
      בהצלחה

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: מבצע סופשנת המס, נצלו את ההזדמנות והפסיקו להיתקע!

      @יוסי-תקשורת
      שלושה ימים אחרונים למבצע

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • מבצע סופשנת המס, נצלו את ההזדמנות והפסיקו להיתקע!

      מבצע סופשנה פורום נטפרי-01.png
      ניתן להצטרף אצל כל המשווקים בחנויות הסלולר ברחבי הארץ, בטלפון 03-8010-333, במייל Shop@yossi-tikshoret.co.il או באתר
      תעבירו לחברים, כדי שיפסיקו להיתקע

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: אני כבר רבע שעה משחק בעלי אקספרס עם תמונות של מכוניות ורמזורים

      ראשית להדגיש העניין עם דיסקונט ואלי אקספרס איננו זהה
      האימות באלי אקספרס קורה אצל כמה ספקים וכמה סינונים בכל אופן תחקרנו את זה יחד עם המשתמשים והם דיווחו לנו וגם בדקנו את זה, אין לנו 100 אחוז מידע בעניין אבל הסקנו:
      שאם מתחברים לצורך העניין ל wifi אחר ואז גם שם עושים אימות וחוזרים לגלישה ברשת שלנו זה מפסיק עם הבקשות קאפצה / אימות
      אשמח אם בפורום הנכבד הזה יכולים לאמת או להפריך את הטענה הזאת

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: אני כבר רבע שעה משחק בעלי אקספרס עם תמונות של מכוניות ורמזורים

      @israelv
      הרשת שלנו פועלת בסטנדרטים המקובלים בתחום ואף מעבר.
      אשמח אם תעביר לי במייל תיאור של הבעיה בצורה יותר מפורטת כולל מזהה נטפרי שלך ננסה לתחקר יחד אם מהצד שלנו אפשר לשפר, אדרבה.

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: האתר של דיסקונט שוב לא עובד?

      @אופיר123 אמר בהאתר של דיסקונט שוב לא עובד?:

      @יוסי-תקשורת אני בסלקום (המזהה נגמר ב:@yossi-cel, לא יודע אם זה אתה) וכרגע דיסקונט ומרכנתיל לא עובדים לי
      תודה על העזרה

      כן זה אנחנו שלח לי בבקשה מייל עם מזהה החיבור שלך.

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: האתר של דיסקונט שוב לא עובד?

      היום בלילה ביצענו שדרוג ברשת ונראה שהצלחנו להתגבר על האתגר וכרגע בבדיקות שלנו זה נכנס חלק לבנק
      אם מישו יכול לעדכן אם בסימים שלנו [סלקום] הוא גולש תקין

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: חודש ראשון בחינם!

      @משה-שמחה אמר בחודש ראשון בחינם!:

      @יוסי-תקשורת
      מדוברת רק על נייח או גם על נייד

      לא
      אבל קיבלת 🤗
      שלח לי מייל

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת
    • RE: חודש ראשון בחינם!

      @יוסי-תקשורת אמר בחודש ראשון בחינם!:

      🔥 הזדמנות שלא כדאי לפספס! 🔥

      רק לשבוע הקרוב - הצטרפו לתשתית האינטרנט של יוסי תקשורת וקבלו את החודש הראשון במתנה!

      החל ממחר, כל מי שינייד את תשתית האינטרנט שלו אלינו יהנה משירות איכותי, יציב ומהיר – ללא תשלום בחודש הראשון!

      📞 הצטרפות להטבה זאת היא רק בפניה לכתובת המייל שמופיע בחתימה

      המבצע בתוקף לשבוע בלבד, מהרו לנייד וליהנות מחודש מתנה!

      בשל הביקוש, אנו נמשיך במבצע זה בעשרה ימים הקרובים!

      פורסם בכללי
      יוסי תקשורתי
      יוסי תקשורת