Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@יוסי-תקשורת עדכון: החל מהיום ניתן לנייד סיב מאתרוג/רימון ליוסי תקשורת נטפרי על הסיב הקיים [נדרש החלפת ראוטר בלבד].
גם 019 השירות לקוחות יושב באופקים נכון לאתמול לא היה מענה סדיר אם מישהו צריך עזרה יכול לפנות אלי במייל הגדלת חבילות/הקטנות וכל דבר שאוכל לעזור וכמובן פתיחת קווים וכו'
אין תגובות
@יוסי-תקשורת תודה עוד לא הגיע
D
@אנוממי אני משלם על 1000
פ
@יוסי-תקשורת אני לא אצלכם אבלל השיתוף והרצון לרצות את הלקוחות גורם לי רצון להתנייד אליכם ירבו כמותכם
ר
@_nuchem_moishe שים לב זה עד חצי שעה סך הכל.
@יוסי-תקשורת ב"ה התקלה טופלה
@יוסי-תקשורת סיימנו את העדכון המלא @ברצינות בד"כ יש תקליט במרכזיה שמתריע משום מה זה לא עלה הנושא ייבדק ויטופל להבא
אם יש נפילת רשת אנו מקבלים התרעה מהשרת 24 שעות ומטפלים בזה מיידית
N
@אחד-תם זה חד פעמי. כתוב במודעה בחודש הראשון....
@nk אמר ביום הבחירות:
אולי זה לא המקום..
אכן...
@ברצינות היה סגור!
@יוסי-תקשורת אמר בשיבושי קליטה בחברת פרטנר:
@nk רעיון מדהים אבל עד שזה יקרה כל מי שמתקשר לשירות הטלפוני שלנו בעת תקלה שומע תקליט שיש תקלה וכן תקליט לאחר התקלה שהתקלה טופלה
אוקי.
גם אני ביוסי תקשורת, והיתי שמח לקבל צינתוק גם ככה יש לכם מערכת IVR בטוח שזה לא כזה קשה להוסיף פונקציה קטנה שכזו שיכולה לעזור מאוד
@שעונים אמר בסים וויז + פנגו:
הקטע שלא הצלחתי להרשם לפנגו בלי SMS....
אפשר לבקש מהשירות שלנו את המספר מנוי של הסים ואז תוכל להירשם לפנגו ולקבל sms לסים
@יוסי-תקשורת התקלה טופלה