@magicode אמר במהו זמן סביר לתקלות טכניות:
איטיות זה מהפניות המסובכות ביותר.
היות ואיטיות זה מילה שמכסה בעיות רבות תחתיה. ויש הרבה מרכיבים וגורמים לזה.
ברוב המקרים איטיות מצריכה מחקר רב ולפעמים זה כדי רק כדי להוכיח שזה לא בגלל נטפרי.
יש פעמים שהאיטיות מנטפרי כמו למשל החיפוש בגוגל שאיטי הרבה יותר מחיפוש רגיל. ולא יעזור פניה. היות וזה חלק מהסינון. כדי לבדוק את התוצאות בגוגל צריך להמתין שיהיה את כל הבדיקות של הסינון.
מהצד של נטפרי.
פניה מתקבלת > תומך בודק את הפניה > מנסה לאתר בעיה > לחפש פתרון להבין לעמוק > מעביר למחלקה מתקדמת יותר > וגם שם התומך בודק מחפש מעביר > וכן הלאה.
עד שמגיע למעלה ולפעמים מוצאים את הבעיה והפתרון, ולפעמים לא.
מהצד של המשתמש.
שלח פניה ב 8 בבוקר.
בעשר קיבלנו הודעה שהפניה הועברה למחלקת הרלוונטית.
ומאז עוברים יומיים ולא מקבל הודעה.
המשתמש מבין שנטפרי לא כל כך רציניים במתן השירות שלהם שהרי עובדה שלא פתרו לו בעיה חשובה מאוד שתוקעת לו את כל העבודה, ואולי כסף רב שהשקיע בעסק הזה.
ועברו יומיים ולא קיבל שום תשובה!!!!
(אישית זה קרא בדברים שהשקענו בהם הרבה כסף ולפעמים כסף שלקחנו בהלוואת ואז אתה מקבל תשובה אחרי יומיים, זה ממש מתסכל מדרגה ראשונה!!!)
וזו קורה בגלל שהמשתמש לא יודע שהפניה שלא עברה כמה ידיים ומחלקות בתוך נטפרי,
הוא מבין שמקסימום שני תומכים (הראשון שהפנה, והשני שקיבל) ניסו למצוא פתרון ומשם נטשו את הפניה,
זה מביא הרגשה של שירות לקוי,
וכמובן שהנחת יוסד כאן לא נכונה.
הפתרון:
שכל מחלקה שזה עובר.
כל תומך שניסה לפתור את הבעיה הזאת.
גם עם זה עשר תומכים שונים!
תשלח הודעה אוטומטית שתומך ניסה לפתור את הבעיה.
ככה אמנם הבעיה לא תסתיים יותר מהר,
אך המשתמש יקבל הרגשה שמישהו מסתכל עליו.