• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    מהו זמן סביר לתקלות טכניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    5 פוסטים 3 כותבים 326 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אליקר
      נערך לאחרונה על ידי

      אשמח להבין מהו זמן סביר למענה וטיפול בתקלות טכניות?
      שעתיים? שלש? יום יומיים?

      לדוג
      נפתחה קריאה שיש איטיות באינטרנט ואי אפשר להגיש דוחות דחופים
      נציג בזק שהם הספק והתשתית אמרו לפנות לנטפרי

      במוקד הטלפוני יש עומס אז השיחה נותקה

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ל מנותק
        לָשׁוֹן בְּרוּרָה @אליקר
        נערך לאחרונה על ידי לָשׁוֹן בְּרוּרָה

        @אליקר אמר במהו זמן סביר לתקלות טכניות:

        אשמח להבין מהו זמן סביר למענה וטיפול בתקלות טכניות?
        שעתיים? שלש? יום יומיים?

        לדוג
        נפתחה קריאה שיש איטיות באינטרנט ואי אפשר להגיש דוחות דחופים
        נציג בזק שהם הספק והתשתית אמרו לפנות לנטפרי

        במוקד הטלפוני יש עומס אז השיחה נותקה

        דרך כלל תוך כמה שעות 3 או 5,
        כאשר מדובר בתקלות מצויות

        אישית למשל יש לי איזה תקלה שכבר כמה חודשים לא מוצאים לה פתרון!.
        (זה די נדיר, עד לא קיים, כן)
        זה תלוי בהרבה פרטים,

        סיכום יסודות הקריאה נכונה בשעה ו-24 דקות בלבד!!
        חייג: 08-6873038 > 50

        חדש! חדש! חדש!
        שיעורים נדירים של מרן חכם עובדיה יוסף זצוק"ל
        הועלו לקו בשלוחה 0 > 1 > 7

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א מנותק
          אליקר
          נערך לאחרונה על ידי

          ובכן חלפו להם כמעט 24 שעות
          הבעיה לא נפתרה

          נציג טכני לא יוצר קשר
          שולחים טלפנית להתקשר ולענות
          "הנושא בטיפול"

          המשרד לא יכול לעבוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            איטיות זה מהפניות המסובכות ביותר.
            היות ואיטיות זה מילה שמכסה בעיות רבות תחתיה. ויש הרבה מרכיבים וגורמים לזה.
            ברוב המקרים איטיות מצריכה מחקר רב ולפעמים זה כדי רק כדי להוכיח שזה לא בגלל נטפרי.
            יש פעמים שהאיטיות מנטפרי כמו למשל החיפוש בגוגל שאיטי הרבה יותר מחיפוש רגיל. ולא יעזור פניה. היות וזה חלק מהסינון. כדי לבדוק את התוצאות בגוגל צריך להמתין שיהיה את כל הבדיקות של הסינון.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ל מנותק
              לָשׁוֹן בְּרוּרָה
              נערך לאחרונה על ידי לָשׁוֹן בְּרוּרָה

              @magicode אמר במהו זמן סביר לתקלות טכניות:

              איטיות זה מהפניות המסובכות ביותר.
              היות ואיטיות זה מילה שמכסה בעיות רבות תחתיה. ויש הרבה מרכיבים וגורמים לזה.
              ברוב המקרים איטיות מצריכה מחקר רב ולפעמים זה כדי רק כדי להוכיח שזה לא בגלל נטפרי.
              יש פעמים שהאיטיות מנטפרי כמו למשל החיפוש בגוגל שאיטי הרבה יותר מחיפוש רגיל. ולא יעזור פניה. היות וזה חלק מהסינון. כדי לבדוק את התוצאות בגוגל צריך להמתין שיהיה את כל הבדיקות של הסינון.

              מהצד של נטפרי.
              פניה מתקבלת > תומך בודק את הפניה > מנסה לאתר בעיה > לחפש פתרון להבין לעמוק > מעביר למחלקה מתקדמת יותר > וגם שם התומך בודק מחפש מעביר > וכן הלאה.
              עד שמגיע למעלה ולפעמים מוצאים את הבעיה והפתרון, ולפעמים לא.

              מהצד של המשתמש.
              שלח פניה ב 8 בבוקר.
              בעשר קיבלנו הודעה שהפניה הועברה למחלקת הרלוונטית.
              ומאז עוברים יומיים ולא מקבל הודעה.
              המשתמש מבין שנטפרי לא כל כך רציניים במתן השירות שלהם שהרי עובדה שלא פתרו לו בעיה חשובה מאוד שתוקעת לו את כל העבודה, ואולי כסף רב שהשקיע בעסק הזה.
              ועברו יומיים ולא קיבל שום תשובה!!!!

              (אישית זה קרא בדברים שהשקענו בהם הרבה כסף ולפעמים כסף שלקחנו בהלוואת ואז אתה מקבל תשובה אחרי יומיים, זה ממש מתסכל מדרגה ראשונה!!!)

              וזו קורה בגלל שהמשתמש לא יודע שהפניה שלא עברה כמה ידיים ומחלקות בתוך נטפרי,
              הוא מבין שמקסימום שני תומכים (הראשון שהפנה, והשני שקיבל) ניסו למצוא פתרון ומשם נטשו את הפניה,

              זה מביא הרגשה של שירות לקוי,
              וכמובן שהנחת יוסד כאן לא נכונה.

              הפתרון:
              שכל מחלקה שזה עובר.
              כל תומך שניסה לפתור את הבעיה הזאת.
              גם עם זה עשר תומכים שונים!
              תשלח הודעה אוטומטית שתומך ניסה לפתור את הבעיה.

              ככה אמנם הבעיה לא תסתיים יותר מהר,
              אך המשתמש יקבל הרגשה שמישהו מסתכל עליו.

              סיכום יסודות הקריאה נכונה בשעה ו-24 דקות בלבד!!
              חייג: 08-6873038 > 50

              חדש! חדש! חדש!
              שיעורים נדירים של מרן חכם עובדיה יוסף זצוק"ל
              הועלו לקו בשלוחה 0 > 1 > 7

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון