אני בכלל לא מופתע, תעלו סקר בפרוג תראו שגם בפרוג הרוב המוחץ בנטפרי, והמנהלים כאן צריכים לדעת שרוב הציבור החרדי שבוי (מרצון) בידי נטפרי וזה מחייב אותם מאוד מאוד, מבחינת התחזוק של השרתים ותקלות שלא יהיו, להיות עם יד על הדופק, לוודא שלציבור יראי השם יש אינטרנט איכותי באמת, מהירות שיא, פינגים נמוכים הורדות והעלאות גבוהות.
אין מה לדבר אם פעם חשבו שאין מה לעשות מי שחייב אינטרנט זה עיסקת חבילה עם בעיות של שמירת עיניים וכו', ברוך השם שיש לנו את הרב מג'יקוד שהוא מהחשמונאים של דורנו, זכית לגרש את החושך, וזכית להציל את פך שמן הטהור של ביהמ"ק.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי רמיזא
-
RE: שימו לב לסקר שנערך במתמחים
-
RE: מסלול מותאם לציבור הדתי לאומי
@מישהו12 קודם כל אשריך שלקחת את הסינון הכי מהודר שיש, מעריכים מאוד מאוד, למרות שהציבור שלכם פתוח יותר, אני מאמין שגם לא דורשים את זה כתנאי לכניסה של ילדיך לבתי הספר, כל הכבוד לך, אשריך בעולם הזה ובעולם הבא, ממך יראו וכן יעשו.
-
RE: בwe4g יש חבילה לנטסטיק 500GB ב50 שח, יש גם בנטפרי?
@a0533057932 אין מה לומר, אתה מדבר דברים של טעם, אבל בא נפרק את זה קצת, ניקח את ספק RL, הם משלמים לחברת פלאפון על החבילה של הלקוח, והם צריכים להחזיק תומכים לפחות לשינוי חבילות או לחיבורים ולשינוי מספר סים וכו', וכן, אולי לא כדאי להגיד את זה, אבל זאת המציאות, המערכת של נטפרי מסורבלת ללקוחות שאין להם מושג מה זה להוריד תעודת אבטחה, איך מפעילים תוכנה אחרי שהורדת אותו, איך נרשמים לנטפרי, איזה מסלול לבחור, זה המון פרטים שלקוח חדש בנטפרי, ואשה שיצאה לשוק העבודה וקנתה נטסטיק של חברת LTE שהמוכר בחנות הבטיח לה שזה הכי טוב, והמוכר גם הבטיח לה שזה דור 4 מלא (אולי אפילו דור 5), והיא מכניסה את זה למחשב, ומרימה טלפון ל-RL אין לי אינטרנט, מה אתה רוצה ש-RL יענה ללקוח, היא הרי בטוחה שהבעיה נמצאת אצל RL, הנטסטיק הרי הכי טוב, והסים הרי הוכנס הפוך, וכו' וכו' וכו', כשתעבוד בזה יום אחד תראה תבין את ספקיות נטפרי, מישהו מחפש פה להתעשר על חשבון החרדים ? יש לך מושג איזה מין תחרות יש בין ספקיות נטפרי ? אתה מכיר מישהו שהתעשר מזה ? זה נראה ועדת הרבנים שחוץ מלחסום קווים ולקחת כסף על כל מכשיר לא עושים כלום ?
-
אם מישהו כבר שלח קובץ לבדיקה שיהיה רשום לכולם נשלח לבדיקה
כידוע כל קובץ שמפורסם לציבור נחסם וצריכים לשלוח בקשה לפתיחה,
והרבה מאוד פעמים אנשים כבר שלחו את הקובץ לבדיקה, אבל אי אפשר לדעת,
אני מציע שעל קובץ שנשלח כבר לבדיקה, יהיה רשום נשלח לבדיקה, וכך זה יחסוך גם מהלקוחות נקודות, וגם מעובדי נטפרי, שלא יצטרכו לבדוק פעמיים. -
RE: הצעת יעול להוסיף את מתמחים טופ בקישורים בפינה
@shmuel1 בכל אופן אנכי הקטן ועוד הרבה מפה ומכלל הציבור החרדי מוקירים אותך ואת פעלך, בהרמת הפרוייקט הענק הזה, פורום טכני לציבור החרדי שלא יצטרכו לרעות במראין בישין בשדות אחרים.
-
RE: הצעה: השלב הבא במעגל החיים של נטפרי
הייחודיות של נטפרי זה שהמנהלים מתיחסים לביקורת אפילו בתוך פורומים ציבוריים, דבר שאין אח ורע לו, כל הכבוד לכם מנהלים, הצלתם את כלל ישראל (לא יודע אם את כל כלל ישראל לפחות אותי ומשפחתי).
-
RE: למשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח
@נ-חיים אמר בלמשתמשי נטפרי מגיע יותר ! גלישה מהירה, מחיר מנצח:
הנה צילום מסך אני לקוח בבאנדל של יוסי תקשורת (פרטנר)
יש לי מהירות של 40 מגה בתשתית וזה מה שאני מקבל בפועל
(זה הרבה יותר בהשוואה לספק הקודם שהייתי בו)
ממש מרוצה!!!מהירות העלאה שלך גבוהה מאוד לתשתית,
גם מהירות פינג 10 לא מוצאים בהרבה מקומות,
זה מראה על איכות. -
RE: נקודה למחשבה
@יהודה-המכבי שלום לך מכבי של דורינו,
ובכן,
כמה פניות שירות יש לסלקום פר לקוחות ? הכוונה מתוך 5000 מנויים סך הכל כמה מתקשרים ? כמה נציגי שירות צריך על כל 5000 לקוחות ?
כמה פניות שירות יש לאראל או ליוסי תקשורת פר לקוחות ? תחשוב הגיוני,
האם סים רגיל צריך הגדרת APN ?
האם כשלקוח קונה סים רגיל הוא מתקשר לסלקום, שלום קניתי סים מה אני צריך לעשות ?
לפעמים מדובר בסבתות בנות 70+ עם נטסטיק LTE שיכול לקחת חצי שעה הדרכה, האם סלקום יתנו שירות כזהה ?
האם ידעת שחלק הארי מהעומס של השירות של נטפרי מורידים החברות האלו ? עם הדרכה של לרשום בגוגל 1.2.3.4 וכו' וכו' וכו',
שלא לדבר שהחברות למעט 019 הם בעצם מתווכים, הם הרי קונים חבילה מהחברת תקשורת והם מתמחרים את זה ללקוחות.
בעצם החבילות היו צריכות להיות הרבה יותר יקר לדעתי, עם שירות יותר טוב, אבל מה לעשות, חייבים להתחשב בבני תורה.נ.ב. כמה עולה היום אוכל לנפש ביום ? 40-100 ש"ח ואולי יותר, יוצא ששילמתם למשך חודש 40 ש"ח ל-10 גיגה זה ממש כלום.
-
RE: שעות פעילות תמיכה טכנית
@דוד-השמן כנראה אתם מכירים רק את @יוסי תקשורת , יומיים לטפל בתקלה נקרא מהיר מאוד, לכו תחכו על לבזק ושמעו שאתם מספר מאה ומשהו בתור לנציג, ומתאמים טכנאי לשבוע אח"כ במצב הטוב, כאן זה לא המקום לבצע משפט שדה לחברה שהם היחידים עם ניק פעיל כאן בפורום.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי רמיזא
-
RE: פתרונות לאיטיות ב CDN של Cloudflare
נראה לי בדקות אלו הבעיה נפתרה סופית,
אם כן,
כל הכבוד לנטפרי
ואיך אומרים ? קוסם. -
RE: תעודת אבטחה יוסי תקשורת לא עובד באנדרואיד עם סיבים
@גילגול יש ליוסי תקשורת כמה תעודות אבטחה, איזה תעודת אבטחה אתם מתקינים ?
-
RE: שעות פעילות תמיכה טכנית
@דוד-השמן אני לא יוסי תקשורת, אבל תקלה משביתה אצלכם ספציפית או תקלה כללית לכלל הלקוחות ?
אני לקוח של יוסי תקשורת בסיבים ואין לי תקלה. -
RE: שעות פעילות תמיכה טכנית
@דוד-השמן כנראה אתם מכירים רק את @יוסי תקשורת , יומיים לטפל בתקלה נקרא מהיר מאוד, לכו תחכו על לבזק ושמעו שאתם מספר מאה ומשהו בתור לנציג, ומתאמים טכנאי לשבוע אח"כ במצב הטוב, כאן זה לא המקום לבצע משפט שדה לחברה שהם היחידים עם ניק פעיל כאן בפורום.
-
RE: בעיות באינטרנט
@מרוצה בספק עמית נט שמשווק על ידי יוסי תקשורת היה היום בעיות, כמה וכמה פעמים.
הערת אגב, יש להם היום את הספק שלהם בקש מהם להחליף לכם ספק. -
RE: סיב פרטנר
@משה-לוי למרות שהגיע טכנאי של פרטנר והתקין ציוד של פרטנר זה לא אומר שהפריסת הסיבים בבניין היה של פרטנר, יתכן שזה של בזק ולפרטנר יש אפשרות להשתמש עם הסיבים של בזק,
למיטב ידיעתי אין לבזק אפשרות להשתמש עם סיבים של פרטנר. -
RE: סיב פרטנר
@משה-לוי לא נראה לי נכון, כנראה זה לא היה סיבים של פרטנר, רק סיבים של בזק שפרטנר השתמשו בזה.
-
RE: הדרכה להגדרות נטסטיק
@חבר-נחמד
האם סימנת את זה ?
זה צריך להיות מסומן.
אם לא עובד, ככה"נ סים סלקום יעבוד.