שעות פעילות תמיכה טכנית
-
@יוסי-תקשורת אין ושוב אין על השירות שלכם @יוסי-תקשורת
אלופים!!!!! -
@יוסי-תקשורת
אני לא מבין מה קורה
כעת יש שוב תקלה אצלי וגם אצל עוד שכן שלי, וככה"נ מדובר בתקלה איזורית, ועדיין לא יצא על כך שום עדכון לא במייל ולא בהודעה קולית
התקשרתי לתמיכה טכנית שלכם, ועשיתי שיחה חוזרת, לאחמ"כ הנציג חזר אלי ואמר לי שהוא בודק משהו, ואני כבר חצי שעה ממתין לבדיקה שלו.
הלזאת שירות יקרא???
שים לב, שבקושי עבר חודש מהתקלה הקודמת, ושוב יש תקלה, ושוב אין עם מי לדבר. -
@דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@יוסי-תקשורת
אני לא מבין מה קורה
כעת יש שוב תקלה אצלי וגם אצל עוד שכן שלי, וככה"נ מדובר בתקלה איזורית, ועדיין לא יצא על כך שום עדכון לא במייל ולא בהודעה קולית
התקשרתי לתמיכה טכנית שלכם, ועשיתי שיחה חוזרת, לאחמ"כ הנציג חזר אלי ואמר לי שהוא בודק משהו, ואני כבר חצי שעה ממתין לבדיקה שלו.
הלזאת שירות יקרא???
שים לב, שבקושי עבר חודש מהתקלה הקודמת, ושוב יש תקלה, ושוב אין עם מי לדבר.נעשה חלוקה בין תקלה גורפת לתקלת תשתית איזורית.
הנוהל שציינו לעייל הינו נוהל לתקלה גורפת המשפיעה על נתח משמעותי מהפעילות.
אני מבין את הקושי שאת חווה ללא גישה לרשת אבל יחד עם זאת ישנה תקלה בארון סיבים בשכונה מסוימת, זה משפיע עליך ועל עוד כמה לקוחות של מי שרוכב על תשתית נטפייבר [ספקים אחרים ולקוחות רימון].
אנו פועלים ממול חברת התשתית [האחראית לטיפול בתשתית] לזירוז הטיפול בתקלה.
ידידי היקר והנכבד תקלות קורות ויקרו כל הזמן לא הכל תלוי בידים או בשליטה שלנו. אבל הדבר הכי חשוב שתמיד יש אצלנו שירות לקוחות
ושירות לקוחות הוא לא תמיד בהכרח לספק פתרון מיידי לבעיה! לפעמים מסבירים ללקוח שיש בעיה בנקודה כזאת או אחרת ומטפלים בה.
גם אם נציג אמר לך שהוא בודק וחוזר אליך חצי שעה ואפילו שעה זה זמן סביר והגיוני לבדוק נושא בצורה יסודית ולחזור ללקוח עם תשובה. -
@יוסי-תקשורת תודה על המענה
השאלה היא, מה אמור לעשות לדעתך אדם שמשתמש 18 שעות ביממה באינטרנט לצרכי העסק שלו, שתיאמו לו טכנאי רק לעוד יומיים. האם יומיים הוא ישבית את העסק, ויגרם לו מזה גם נזקים להמשך חלילה?
ומה יעשה שכני שיש לו עסק פעיל שמקבל לקוחות, וכעת אין לו בכלל קופה כי הכל יושב על הרשת, האם יסגור את החנות ליומיים?
הייתי כבר בעבר בעוד חברות שמספקות אינטרנט, ואף פעם לא לקח יומיים לטפל בתקלה משביתה. היו מקרים של איטיות וכדו' שלקח יומיים עד שטיפלו, אבל תקלה משביתה אף פעם לא ארכה יותר מכמה שעות בודדות. -
@יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
אנו פועלים ממול חברת התשתית [האחראית לטיפול בתשתית] לזירוז הטיפול בתקלה.
יומיים זה נקרא זריז?
אין דבר כזה יומיים בלי רשת באף חברה אחרת. -
@דוד-השמן
כטכנאי מחשבים יכול לספר לך שיש לקוחות (גם עסקיים) של חברות גדולות שמושבתים כשבוע או אפילו שבועיים בלי אינטרנטאתה רוצה טיפול מהיר בתקלות?
תתחבר לתמסורת.. בעלות זניחה של מעל אלף ש"ח למהירות 100/100אם תרצה יותר זול אתה יכול לרכוש שתי תשתיות במקביל לגיבוי
-
@יוסי-תקשורת
יש התקדמות בטיפול?? -
-
@רמיזא
בזק אכן פחות טוב, אבל לא חושב שאף חברה שמכבדת את עצמה אוצר להתחרות עם בזק על רמת השירות...
בחברות אחרות שהייתי בעבר כגון 019 וכדו', לא קרה לי אף פעם שהיתה תקלה משביתה שלקח יומיים לתקן -
@דוד-השמן אני לא יוסי תקשורת, אבל תקלה משביתה אצלכם ספציפית או תקלה כללית לכלל הלקוחות ?
אני לקוח של יוסי תקשורת בסיבים ואין לי תקלה. -
@רמיזא
לא בדקתי אצל לקוחות יוסי תקשורת בכל הארץ, אבל זה בהחלט לא רק אצלי.
בדקתי אצל שכן נוסף וגם אצלו יש את התקלה -
@דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@רמיזא
לא בדקתי אצל לקוחות יוסי תקשורת בכל הארץ, אבל זה בהחלט לא רק אצלי.
בדקתי אצל שכן נוסף וגם אצלו יש את התקלהיש לכם בגבעה B מספר בנינים שמנותקים מהרשת מסתמן שזה עקב נזק לתשתית האופטית.
תיאמו טיפול בתקלה + ביוקר לוודא שאכן התקלה טופלה
לגבי שאר הטענות אני מניח שהתרשמת מהתגובות כאן מה המצב בשוק.
ביוחד שמודבר על תקלת בסיב עצמו !
[אגב התקלה היא גם ללקוחות בספקים אחרים ובסינונים אחרים]מאוד מבין את התחושה שלך אך ישנם תקלות מורכבות יותר שלחברת התשתית נצרך צוות מיוחד לטפל בה.
-
@יוסי-תקשורת
השאלה היא האם עובדים על תיקון התקלה, ומה הצפי לסיום? -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@דוד-השמן
תיאמו לך טכנאי שיגיע אליך תוך יומים לוודא תקינות.
חברת התשתיות כבר מודעת לבעיה.
מעבר להנל אין מה להוסיף וזה גם לא המקום (בשביל זה ישלנו שירות טלפוני ומייל)
בהצלחה לכולם -
@יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
חברת התשתיות כבר מודעת לבעיה.
תודה רבה.
זה בדיוק רציתי, שבמקביל יוודאו שאין תקלה בתשתית.
תודה רבה, ומקווה לפתרון בהקדם! -
הפורום לא מיועד להתלונן על גביו. זה נוגד את כללי הפורום החדשים.
קל וחומר בדברים שיש להם מקום לפנות עליהם.
תראו לאיזה תגובות רדודות זה גורם.
לכן אני נועל וזה יהיה מעין אזהרה לכל מי שגורר לשיח רדוד.
בפעם הבאה זה יהיה הרחקה מהפורום אולי לצמיתות.