שעות פעילות תמיכה טכנית
-
@יוסי-תקשורת מסקרן אותי אם התשתית היא קווית של נטפייבר וטלראן, ואתם הספק, איך התעבורה מגיעה לפרטנר?
-
@צדיק-תמים אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@יוסי-תקשורת מסקרן אותי אם התשתית היא קווית של נטפייבר וטלראן, ואתם הספק, איך התעבורה מגיעה לפרטנר?
כל חברה שפורסת תשתית זה דומה למעגל סגור ועל מנת לתקשר מתוך המעגל החוצה או לספקים / שירותים מחוץ למעגל נדרש קווים שיקשרו את המעגל הזה עם מעגלים נוספים.
חברת פרטנר היא לא רק חברה שמספקת סימים לשיחות או טלפון ביתי אלא מדובר על תאגיד ענק שמחזיק בחוות השרתים מהגדולות בארץ לצד קווי תמסורות P2P שעושים בדיוק את השירות הזה.התקלה הלילה היתה שילוב של תקלה פיזית בתשתית לצד תקלת רשת כללית.
אגב נכון לשעה הזאת יש עדיין לקוחות בספקים אחרים או שירותים אחרים שעדיין סובלים מהתקלה הזאת ולא מצליחים לגלוש
ללקוחות שלנו ב"ה דאגנו במהלך לחבר את הספק שלנו לתשתית נטטפיבר דרך קו גיבוי שהוקם במהלך הלילה -
@צדיק-תמים אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
אתה בהחלט מעלה כאן רעיון טוב להבא, אולי להוציא הודעה טלפונית ללקוחות
או לפחות הודעה מוקלטת בחיוג למוקד
תודה על הרעיון הכ"כ פשוט,
ולכן החל מהיום במקרה של תקלת רשת כללית (בעזרת השם שלא נזדקק) בנוסף להודעה שעולה מיידית במרכזיה הראשית שלנו, הוספנו אופציה שהלקוח יוכל להקיש ולקבל עדכון טלפוני (לטלפון שלו או למספר אחר לבחירתו) ברגע שהתקלה תסודר. -
@יוסי-תקשורת אין ושוב אין על השירות שלכם @יוסי-תקשורת
אלופים!!!!! -
@יוסי-תקשורת
אני לא מבין מה קורה
כעת יש שוב תקלה אצלי וגם אצל עוד שכן שלי, וככה"נ מדובר בתקלה איזורית, ועדיין לא יצא על כך שום עדכון לא במייל ולא בהודעה קולית
התקשרתי לתמיכה טכנית שלכם, ועשיתי שיחה חוזרת, לאחמ"כ הנציג חזר אלי ואמר לי שהוא בודק משהו, ואני כבר חצי שעה ממתין לבדיקה שלו.
הלזאת שירות יקרא???
שים לב, שבקושי עבר חודש מהתקלה הקודמת, ושוב יש תקלה, ושוב אין עם מי לדבר. -
@דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@יוסי-תקשורת
אני לא מבין מה קורה
כעת יש שוב תקלה אצלי וגם אצל עוד שכן שלי, וככה"נ מדובר בתקלה איזורית, ועדיין לא יצא על כך שום עדכון לא במייל ולא בהודעה קולית
התקשרתי לתמיכה טכנית שלכם, ועשיתי שיחה חוזרת, לאחמ"כ הנציג חזר אלי ואמר לי שהוא בודק משהו, ואני כבר חצי שעה ממתין לבדיקה שלו.
הלזאת שירות יקרא???
שים לב, שבקושי עבר חודש מהתקלה הקודמת, ושוב יש תקלה, ושוב אין עם מי לדבר.נעשה חלוקה בין תקלה גורפת לתקלת תשתית איזורית.
הנוהל שציינו לעייל הינו נוהל לתקלה גורפת המשפיעה על נתח משמעותי מהפעילות.
אני מבין את הקושי שאת חווה ללא גישה לרשת אבל יחד עם זאת ישנה תקלה בארון סיבים בשכונה מסוימת, זה משפיע עליך ועל עוד כמה לקוחות של מי שרוכב על תשתית נטפייבר [ספקים אחרים ולקוחות רימון].
אנו פועלים ממול חברת התשתית [האחראית לטיפול בתשתית] לזירוז הטיפול בתקלה.
ידידי היקר והנכבד תקלות קורות ויקרו כל הזמן לא הכל תלוי בידים או בשליטה שלנו. אבל הדבר הכי חשוב שתמיד יש אצלנו שירות לקוחות
ושירות לקוחות הוא לא תמיד בהכרח לספק פתרון מיידי לבעיה! לפעמים מסבירים ללקוח שיש בעיה בנקודה כזאת או אחרת ומטפלים בה.
גם אם נציג אמר לך שהוא בודק וחוזר אליך חצי שעה ואפילו שעה זה זמן סביר והגיוני לבדוק נושא בצורה יסודית ולחזור ללקוח עם תשובה. -
@יוסי-תקשורת תודה על המענה
השאלה היא, מה אמור לעשות לדעתך אדם שמשתמש 18 שעות ביממה באינטרנט לצרכי העסק שלו, שתיאמו לו טכנאי רק לעוד יומיים. האם יומיים הוא ישבית את העסק, ויגרם לו מזה גם נזקים להמשך חלילה?
ומה יעשה שכני שיש לו עסק פעיל שמקבל לקוחות, וכעת אין לו בכלל קופה כי הכל יושב על הרשת, האם יסגור את החנות ליומיים?
הייתי כבר בעבר בעוד חברות שמספקות אינטרנט, ואף פעם לא לקח יומיים לטפל בתקלה משביתה. היו מקרים של איטיות וכדו' שלקח יומיים עד שטיפלו, אבל תקלה משביתה אף פעם לא ארכה יותר מכמה שעות בודדות. -
@יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
אנו פועלים ממול חברת התשתית [האחראית לטיפול בתשתית] לזירוז הטיפול בתקלה.
יומיים זה נקרא זריז?
אין דבר כזה יומיים בלי רשת באף חברה אחרת. -
@דוד-השמן
כטכנאי מחשבים יכול לספר לך שיש לקוחות (גם עסקיים) של חברות גדולות שמושבתים כשבוע או אפילו שבועיים בלי אינטרנטאתה רוצה טיפול מהיר בתקלות?
תתחבר לתמסורת.. בעלות זניחה של מעל אלף ש"ח למהירות 100/100אם תרצה יותר זול אתה יכול לרכוש שתי תשתיות במקביל לגיבוי
-
@יוסי-תקשורת
יש התקדמות בטיפול?? -
-
@רמיזא
בזק אכן פחות טוב, אבל לא חושב שאף חברה שמכבדת את עצמה אוצר להתחרות עם בזק על רמת השירות...
בחברות אחרות שהייתי בעבר כגון 019 וכדו', לא קרה לי אף פעם שהיתה תקלה משביתה שלקח יומיים לתקן -
@דוד-השמן אני לא יוסי תקשורת, אבל תקלה משביתה אצלכם ספציפית או תקלה כללית לכלל הלקוחות ?
אני לקוח של יוסי תקשורת בסיבים ואין לי תקלה. -
@רמיזא
לא בדקתי אצל לקוחות יוסי תקשורת בכל הארץ, אבל זה בהחלט לא רק אצלי.
בדקתי אצל שכן נוסף וגם אצלו יש את התקלה -
@דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:
@רמיזא
לא בדקתי אצל לקוחות יוסי תקשורת בכל הארץ, אבל זה בהחלט לא רק אצלי.
בדקתי אצל שכן נוסף וגם אצלו יש את התקלהיש לכם בגבעה B מספר בנינים שמנותקים מהרשת מסתמן שזה עקב נזק לתשתית האופטית.
תיאמו טיפול בתקלה + ביוקר לוודא שאכן התקלה טופלה
לגבי שאר הטענות אני מניח שהתרשמת מהתגובות כאן מה המצב בשוק.
ביוחד שמודבר על תקלת בסיב עצמו !
[אגב התקלה היא גם ללקוחות בספקים אחרים ובסינונים אחרים]מאוד מבין את התחושה שלך אך ישנם תקלות מורכבות יותר שלחברת התשתית נצרך צוות מיוחד לטפל בה.
-
@יוסי-תקשורת
השאלה היא האם עובדים על תיקון התקלה, ומה הצפי לסיום? -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!