• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שעות פעילות תמיכה טכנית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    59 פוסטים 12 כותבים 2.7k צפיות 11 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים @יוסי תקשורת
      נערך לאחרונה על ידי

      @יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

      אתה בהחלט מעלה כאן רעיון טוב להבא, אולי להוציא הודעה טלפונית ללקוחות

      או לפחות הודעה מוקלטת בחיוג למוקד

      יוסי תקשורתי 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • יוסי תקשורתי מנותק
        יוסי תקשורת @צדיק תמים
        נערך לאחרונה על ידי יוסי תקשורת

        @צדיק-תמים אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

        @יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

        אתה בהחלט מעלה כאן רעיון טוב להבא, אולי להוציא הודעה טלפונית ללקוחות

        או לפחות הודעה מוקלטת בחיוג למוקד

        יש הודעה על תקלה מייד לפני הניתוב

        יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
        לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

        זמינים לשירותכם:
        בטלפון : 03-8010333
        במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
        במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

        מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

        ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ד מנותק
          דוד השמן @יוסי תקשורת
          נערך לאחרונה על ידי

          @יוסי-תקשורת
          יש התקדמות?
          צפי לסיום התקלה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • ד מנותק
            דוד השמן @יוסי תקשורת
            נערך לאחרונה על ידי

            @יוסי-תקשורת
            מה קורה?
            כבר 13 שעות התקלה!

            יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • יוסי תקשורתי מנותק
              יוסי תקשורת @דוד השמן
              נערך לאחרונה על ידי

              @דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

              @יוסי-תקשורת
              מה קורה?
              כבר 13 שעות התקלה!

              התקלה טופלה
              אם עדיין הגלישה לא עובדת נא לבצע כיבוי והדלקה לראוטר הגלישה תחזור

              יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
              לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

              זמינים לשירותכם:
              בטלפון : 03-8010333
              במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
              במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

              מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ח מנותק
                חיים דוד
                נערך לאחרונה על ידי

                זה היה ממש מאכזב ומעצבן
                תקע לי את העבודה וגם קורס חשוב
                מקווה שתקלה כזאת לא קורית כל יומיים...
                אם הבעיה הייתה בפרטנר אולי יש מצב להוציא מהם פיצוי ללקוחות?

                יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • יוסי תקשורתי מנותק
                  יוסי תקשורת @חיים דוד
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @חיים-דוד אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                  זה היה ממש מאכזב ומעצבן
                  תקע לי את העבודה וגם קורס חשוב
                  מקווה שתקלה כזאת לא קורית כל יומיים...
                  אם הבעיה הייתה בפרטנר אולי יש מצב להוציא מהם פיצוי ללקוחות?

                  בהחלט מסכים איתך זה ממש מעצבן
                  ואותנו זה עוד יותר תיסכל שהתקלה לא בידים שלנו בכלל.
                  ב"ה עד לתקלה הזאת הרשת עבדה בסדר ואף ההינו צפוים לעשות שדרוג נוסף לשיפור חווית הגלישה.
                  חשוב להיות כנה ואמיתי איתך 'תקלות קורות לכולם' אנחנו פגשנו תקלה אחת לפחות בכל חברות התקשורת בשנה האחרונה וזה חלק משירות שלפעמים יש תקלה והיא מטופלת תוך X זמן. אבל אנחנו לומדים מיזה להבא להגביר את מערך הגיבוי רשת שלנו.
                  למעשה רק שתבין שעדיין התקלה קיימת בפרטנר, והלקוחות שלנו כבר מנותבים דרך קו של מפעיל אחר ולכן הם גולשים .

                  יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                  לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                  זמינים לשירותכם:
                  בטלפון : 03-8010333
                  במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                  במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                  מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                  ח צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                  • ח מנותק
                    חיים דוד @יוסי תקשורת
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                    @חיים-דוד אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                    זה היה ממש מאכזב ומעצבן
                    תקע לי את העבודה וגם קורס חשוב
                    מקווה שתקלה כזאת לא קורית כל יומיים...
                    אם הבעיה הייתה בפרטנר אולי יש מצב להוציא מהם פיצוי ללקוחות?

                    בהחלט מסכים איתך זה ממש מעצבן
                    ואותנו זה עוד יותר תיסכל שהתקלה לא בידים שלנו בכלל.
                    ב"ה עד לתקלה הזאת הרשת עבדה בסדר ואף ההינו צפוים לעשות שדרוג נוסף לשיפור חווית הגלישה.
                    חשוב להיות כנה ואמיתי איתך 'תקלות קורות לכולם' אנחנו פגשנו תקלה אחת לפחות בכל חברות התקשורת בשנה האחרונה וזה חלק משירות שלפעמים יש תקלה והיא מטופלת תוך X זמן. אבל אנחנו לומדים מיזה להבא להגביר את מערך הגיבוי רשת שלנו.
                    למעשה רק שתבין שעדיין התקלה קיימת בפרטנר, והלקוחות שלנו כבר מנותבים דרך קו של מפעיל אחר ולכן הם גולשים .

                    שמח לשמוע
                    תודה


                    בעיקר מה שעיצבן אותי היה החוסר בידיעה
                    תקלות קורות, אבל זה שלא היה כתובת להתעדכן היה ממש מרגיז
                    הבוקר עוד היה את אותה הודעה של אתמול, למרות שאז אמרו (לא זוכר עם גם בהודעה או רק כאן) שזה עניין של שעתיים שלוש
                    ובמענה האנושי הצלחתי לקבל מענה רק אחרי שעה וחצי של ניסיונות...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • צדיק תמיםצ מנותק
                      צדיק תמים @יוסי תקשורת
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יוסי-תקשורת מסקרן אותי אם התשתית היא קווית של נטפייבר וטלראן, ואתם הספק, איך התעבורה מגיעה לפרטנר?

                      יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • יוסי תקשורתי מנותק
                        יוסי תקשורת @צדיק תמים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @צדיק-תמים אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                        @יוסי-תקשורת מסקרן אותי אם התשתית היא קווית של נטפייבר וטלראן, ואתם הספק, איך התעבורה מגיעה לפרטנר?

                        כל חברה שפורסת תשתית זה דומה למעגל סגור ועל מנת לתקשר מתוך המעגל החוצה או לספקים / שירותים מחוץ למעגל נדרש קווים שיקשרו את המעגל הזה עם מעגלים נוספים.
                        חברת פרטנר היא לא רק חברה שמספקת סימים לשיחות או טלפון ביתי אלא מדובר על תאגיד ענק שמחזיק בחוות השרתים מהגדולות בארץ לצד קווי תמסורות P2P שעושים בדיוק את השירות הזה.

                        התקלה הלילה היתה שילוב של תקלה פיזית בתשתית לצד תקלת רשת כללית.
                        אגב נכון לשעה הזאת יש עדיין לקוחות בספקים אחרים או שירותים אחרים שעדיין סובלים מהתקלה הזאת ולא מצליחים לגלוש
                        ללקוחות שלנו ב"ה דאגנו במהלך לחבר את הספק שלנו לתשתית נטטפיבר דרך קו גיבוי שהוקם במהלך הלילה

                        יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                        לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                        זמינים לשירותכם:
                        בטלפון : 03-8010333
                        במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                        במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                        מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • יוסי תקשורתי מנותק
                          יוסי תקשורת @צדיק תמים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @צדיק-תמים אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                          @יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                          אתה בהחלט מעלה כאן רעיון טוב להבא, אולי להוציא הודעה טלפונית ללקוחות

                          או לפחות הודעה מוקלטת בחיוג למוקד

                          תודה על הרעיון הכ"כ פשוט,
                          ולכן החל מהיום במקרה של תקלת רשת כללית (בעזרת השם שלא נזדקק) בנוסף להודעה שעולה מיידית במרכזיה הראשית שלנו, הוספנו אופציה שהלקוח יוכל להקיש ולקבל עדכון טלפוני (לטלפון שלו או למספר אחר לבחירתו) ברגע שהתקלה תסודר.

                          יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                          לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                          זמינים לשירותכם:
                          בטלפון : 03-8010333
                          במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                          במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                          מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                          י ד 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • י מנותק
                            יהודה המכבי @יוסי תקשורת
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @יוסי-תקשורת אין ושוב אין על השירות שלכם @יוסי-תקשורת
                            אלופים!!!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ד מנותק
                              דוד השמן @יוסי תקשורת
                              נערך לאחרונה על ידי דוד השמן

                              @יוסי-תקשורת
                              אני לא מבין מה קורה
                              כעת יש שוב תקלה אצלי וגם אצל עוד שכן שלי, וככה"נ מדובר בתקלה איזורית, ועדיין לא יצא על כך שום עדכון לא במייל ולא בהודעה קולית
                              התקשרתי לתמיכה טכנית שלכם, ועשיתי שיחה חוזרת, לאחמ"כ הנציג חזר אלי ואמר לי שהוא בודק משהו, ואני כבר חצי שעה ממתין לבדיקה שלו.
                              הלזאת שירות יקרא???
                              שים לב, שבקושי עבר חודש מהתקלה הקודמת, ושוב יש תקלה, ושוב אין עם מי לדבר.

                              יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • יוסי תקשורתי מנותק
                                יוסי תקשורת @דוד השמן
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @דוד-השמן אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                                @יוסי-תקשורת
                                אני לא מבין מה קורה
                                כעת יש שוב תקלה אצלי וגם אצל עוד שכן שלי, וככה"נ מדובר בתקלה איזורית, ועדיין לא יצא על כך שום עדכון לא במייל ולא בהודעה קולית
                                התקשרתי לתמיכה טכנית שלכם, ועשיתי שיחה חוזרת, לאחמ"כ הנציג חזר אלי ואמר לי שהוא בודק משהו, ואני כבר חצי שעה ממתין לבדיקה שלו.
                                הלזאת שירות יקרא???
                                שים לב, שבקושי עבר חודש מהתקלה הקודמת, ושוב יש תקלה, ושוב אין עם מי לדבר.

                                נעשה חלוקה בין תקלה גורפת לתקלת תשתית איזורית.
                                הנוהל שציינו לעייל הינו נוהל לתקלה גורפת המשפיעה על נתח משמעותי מהפעילות.
                                אני מבין את הקושי שאת חווה ללא גישה לרשת אבל יחד עם זאת ישנה תקלה בארון סיבים בשכונה מסוימת, זה משפיע עליך ועל עוד כמה לקוחות של מי שרוכב על תשתית נטפייבר [ספקים אחרים ולקוחות רימון].
                                אנו פועלים ממול חברת התשתית [האחראית לטיפול בתשתית] לזירוז הטיפול בתקלה.
                                ידידי היקר והנכבד תקלות קורות ויקרו כל הזמן לא הכל תלוי בידים או בשליטה שלנו. אבל הדבר הכי חשוב שתמיד יש אצלנו שירות לקוחות
                                ושירות לקוחות הוא לא תמיד בהכרח לספק פתרון מיידי לבעיה! לפעמים מסבירים ללקוח שיש בעיה בנקודה כזאת או אחרת ומטפלים בה.
                                גם אם נציג אמר לך שהוא בודק וחוזר אליך חצי שעה ואפילו שעה זה זמן סביר והגיוני לבדוק נושא בצורה יסודית ולחזור ללקוח עם תשובה.

                                יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
                                לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

                                זמינים לשירותכם:
                                בטלפון : 03-8010333
                                במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
                                במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

                                מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

                                ד 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • ד מנותק
                                  דוד השמן @יוסי תקשורת
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יוסי-תקשורת תודה על המענה
                                  השאלה היא, מה אמור לעשות לדעתך אדם שמשתמש 18 שעות ביממה באינטרנט לצרכי העסק שלו, שתיאמו לו טכנאי רק לעוד יומיים. האם יומיים הוא ישבית את העסק, ויגרם לו מזה גם נזקים להמשך חלילה?
                                  ומה יעשה שכני שיש לו עסק פעיל שמקבל לקוחות, וכעת אין לו בכלל קופה כי הכל יושב על הרשת, האם יסגור את החנות ליומיים?
                                  הייתי כבר בעבר בעוד חברות שמספקות אינטרנט, ואף פעם לא לקח יומיים לטפל בתקלה משביתה. היו מקרים של איטיות וכדו' שלקח יומיים עד שטיפלו, אבל תקלה משביתה אף פעם לא ארכה יותר מכמה שעות בודדות.

                                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ד מנותק
                                    דוד השמן @יוסי תקשורת
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @יוסי-תקשורת אמר בשעות פעילות תמיכה טכנית:

                                    אנו פועלים ממול חברת התשתית [האחראית לטיפול בתשתית] לזירוז הטיפול בתקלה.

                                    יומיים זה נקרא זריז?
                                    אין דבר כזה יומיים בלי רשת באף חברה אחרת.

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Y מנותק
                                      yoel @דוד השמן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @דוד-השמן
                                      כטכנאי מחשבים יכול לספר לך שיש לקוחות (גם עסקיים) של חברות גדולות שמושבתים כשבוע או אפילו שבועיים בלי אינטרנט

                                      אתה רוצה טיפול מהיר בתקלות?
                                      תתחבר לתמסורת.. בעלות זניחה של מעל אלף ש"ח למהירות 100/100

                                      אם תרצה יותר זול אתה יכול לרכוש שתי תשתיות במקביל לגיבוי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                      • ד מנותק
                                        דוד השמן @יוסי תקשורת
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @יוסי-תקשורת
                                        יש התקדמות בטיפול??

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ר מנותק
                                          רמיזא @דוד השמן
                                          נערך לאחרונה על ידי רמיזא

                                          @דוד-השמן כנראה אתם מכירים רק את @יוסי תקשורת , יומיים לטפל בתקלה נקרא מהיר מאוד, לכו תחכו על לבזק ושמעו שאתם מספר מאה ומשהו בתור לנציג, ומתאמים טכנאי לשבוע אח"כ במצב הטוב, כאן זה לא המקום לבצע משפט שדה לחברה שהם היחידים עם ניק פעיל כאן בפורום.

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • ד מנותק
                                            דוד השמן @רמיזא
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @רמיזא
                                            בזק אכן פחות טוב, אבל לא חושב שאף חברה שמכבדת את עצמה אוצר להתחרות עם בזק על רמת השירות...
                                            בחברות אחרות שהייתי בעבר כגון 019 וכדו', לא קרה לי אף פעם שהיתה תקלה משביתה שלקח יומיים לתקן

                                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון