ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. יוליוס
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 2
    • עוקבים 5
    • נושאים 61
    • פוסטים 462
    • הגבוה ביותר 186
    • קבוצות 1

    יוליוס

    @יוליוס

    644
    מוניטין
    1192
    צפיות בפרופיל
    462
    פוסטים
    5
    עוקבים
    2
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    יוליוס הפסק לעקוב עקוב
    נקיפדיה

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יוליוס

    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון לטובת המתעניינים (והתורמים 🙂 )
      סוף כל סוף עלה לאתר (החדש) בקשת ביטול הפטנט של נטפרי.
      עיקר הטענות בקצרה, שהפטנט שלהם אינו מחדש כלום, ושבתהליך הגשת הפטנט נפלו פגמים מהותיים כגון העלמת מידע מרשות הפטנטים, שבמידה ומידע זה היה ידוע בכלל לא היה מאושר הפטנט.
      לפי החלטת מזכירת בית הדין על נטספארק להשיב עד 04/04/21 לבקשה.
      כתב התגובה של נטפרי נראה מצויין, צריך להתפלל שנצליח!

      מצ"ב צילום מסוף הבקשה והחלטת בית הדין:
      8369670d-3291-4365-8720-cb37966c370a-image.png
      cfa8a2cf-7893-49cc-9130-0c24eed22391-image.png

      מקור לכל הנ"ל

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      אני לא חושב כמוכם, דווקא הישרות וכביכול התמימות הזו, זה מה שכובש את האנשים ומשכנע אותם שבאמת המטרה פה היא אמיתית.
      ברגע שיצטרכו ח"ו סכומים גדולים יותר, לא חושב שיש בעיה לגייס את זה מתורמים גדולים יותר שישתכנעו בנחיצות המפעל הגדול הזה.
      כמו"כ בינתיים מי שמדמם מזומנים זה נטספארק ולא נטפרי והם לוקחים סיכון והימור גדול על כל הקופה, ולא בטוח שעכשיו כשיבינו שכל ה'חמולה' מתגייסת להגן על הבית יהיה שווה להם לקחת את הסיכון.
      אם יתחילו לעשות 'פוילעשטיקעס' נגיע למצב שהמטרה תקדש את האמצעים ולאחר מכן להשחתת המידות והמצפון-המצפן הפנימי.
      @administrators תמשיכו דווקא כך, בכל האמת הפנימית שלכם וזה יהיה מקור ההצלחה ובעז"ה תזכו לסייעתא דשמיא בכל מעשי ידיכם ולשנה טובה ומתוקה!

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: נטפרי למאיירים - החסימה הגורפת של מטריאלס לקליפ-סטודיו

      בתור ותיק כאן בפורום ובנטפרי בכלל (מעת הקמתה) אני יכול לומר שסגנון השירות לקוחות של נטפרי ובמיוחד של @magicode לא כל כך שגרתי.
      זה מזכיר לי לפעמים חנויות מסויימות שהמוכר יכול להיות קצת קצר רוח אבל החנות 'מפוצצת' בלקוחות. כי אנשים יודעים שבחנות הזו לא יעבדו עליהם ולא ינסו לדחוף להם דברים שהם לא צריכים.
      כך גם בנטפרי אין איזו חנפנות מזויפת או אפילו שירותיות מחויכת אלא ענייניות וגישה קונקרטית לכל בעיה.
      התרגלנו אולי במקומות אחרים להתבכיין או לצעוק כדי לקבל שירות טוב, בנטפרי צריך פשוט לדבר בענייניות כדבר איש אל רעהו.
      ואין מה להיבהל מהסגנון של @מגיקוד, מישהו מכיר חברה עם למעלה מ30,000! לקוחות קבועים שהמנכ"ל שלה יתכתב איתך בפורום ויענה לך על שאלות?
      אז כנראה אם המנכ"ל עושה את זה, הוא עושה את זה כמו שבכיר כמוהו מתנהל. ישיר מהיר וענייני. שווה את זה.

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון תקופתי,

      • כזכור היה אמור להיות דיון ב15/11/21 (לפני שבועיים) ובו היו אמורים להיחקר מומחים מטעם הצדדים.
        בעקבות תאונה של המומחה של נטספארק - עו"ד רועי מלצר. לא היה ניתן לקיים את הדיון ונספארק ביקשה בהסכמת נטפרי מהשופטת (וליתר דיוק סגנית רשם הפטנטים) לדחות את הדיון.

      • השופטת הסכימה לדחות את הדיון וביקשה מהצדדים לקבוע מועד מוסכם לדיון.
        אגב כך הציעה שאולי כבר לא צריך לחקור את העדים מכיוון שכבר נחקרו בעבר (למיטיבי לכת ולמחזיקי ראש, לפני התיקון שנטספארק עשו בפטנט) ואולי מספיק שיסכמו הצדדים את טענותיהם בכתב, ולאחר מכן תינתן החלטה ע"י השופטת.

      • נטספארק הסכימו אבל נטפרי לא הסכימו ולא ויתרו על האפשרות לחקור את העו"ד הפצוע הנזכר לעיל. בעקבות כך גם נטספארק הודיעו שהם שומרים על זכותם לחקור את המומחה מטעם נטפרי.

      • בעקבות כך הודיעה השופטת שיתקיים דיון בעוד חודשיים בכט' שבט תשפ"ב, (31/1/22 למנין עכו"םים) החל מהשעה 9:30 בבוקר.

      הרחמן הוא יעשה לנו ניסים כמו שעשה לאבותינו בימים ההם בזמן הזה!

      97503cdd-fcf5-4f17-8b7b-f6f0e659cc4a-image.png
      74bb4bb5-f788-4911-985c-9c10f2bbf69d-image.png
      d6003462-61ea-4d49-b28f-d18d615733fe-image.png
      a5304833-1aea-4193-84b6-1190f9d0db73-image.png
      d001cfd7-17ec-47b0-841d-641067e535d1-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: הוספת ספקים לנטפרי

      @יוליוס אמר בהוספת ספקים לנטפרי:

      מייל ששלחתי היום למספר ספקים בארץ, בעקבות משבר x2one.

      שלום רב!
      שמי XXX ואני חרדי תושב XXXXXXXX
      מזה כשנתיים לקוח מרוצה של חברת (ולמען הדיוק - עמותה) סינון בשם 'נטפרי'. חברה זו נותנת שירותי סינון בחינם לכל ספק שמעוניין לקבל את התנאים שלה כפי שמצויין פה.
      הסינון הוא מהפכני בגישה המחמירה שלו המאפשרת שימוש מותאם אישית לשומרי תורה ומצוות המעוניניים לגלוש ברשת. תוך הקפדה על מקצועיות ורמה טכנית גבוהה.
      למיטב ידיעתי לחברה יש כ-10,000 לקוחות שמשתמשים בשירותיה.
      בעקבות כך שהחברה נותנת מענה ייחודי למגזר החרדי יש צמיחה מהירה במספר המשתמשים בשירותי החברה.
      אך, אליה וקוץ בה. את שירותי הסינון ניתן כיום לקבל באמצעות ספקים קטנים שלא נותנים שירות מספק במקצועיות ובזמינות.
      אני חושב שכחברה מס' 1 בארץ זו הזדמנות מצויינת עבורכם להגדיל משמעותית את מספר לקוחותיכם ולהצטרף להצלחה.
      אשמח באופן אישי אם תדונו בחיוב בנושא.

      תודה
      XXX XXXXXX
      052-7XXXXXX

      לקריאה נוספת על הסינון חפשו בגוגל 'נטפרי ויקי' או 'פורום המשתמשים של נטפרי'

      עדכון: חזרו אלי כעת מאחת הספקיות הגדולות במשק, ובררו מספר פרטים. הנושא הועבר לטיפול, ויחזרו אלי שוב בהמשך ממחלקת השיווק.

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון קצר,
      בעקבות מבצע 'שומר החומות' נוצר עיכוב במתן התגובה לטענות של נטספארק.
      עוה"ד של נטפרי ביקש הארכה לחודשיים נוספים עד ל6/8/21.
      ההארכה אושרה.
      4d6fc1d0-8cac-48d4-99f5-5b0f8cf7889b-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • הכרת הטוב

      ברצוני להודות לצוות הנפלא של נטפרי ובראשם ר' @magicode וכן תודה מיוחדת לר' @clickone על שרות יוצא דופן ורצון אמיתי להגיע לפתרון.
      אני משתמש ותיק בVPN (מחוסר ברירה אחרת) ולאחרונה אני חווה תקלות חוזרות ונשנות. הצוות המסור ניסה כביכול יכולתו לעזור לי ולמרות שלא הצליחו לפתור לגמרי את הבעיה, כי כנראה מקור התקלה ברשת שעליו רוכב החיבור. בכל אופן מגיע להם תודה רבה ויישר כח גדול על כל המאמץ.
      אולי זה לא ידוע, אבל ר' @clickone הצדיק מתפעל את כל הנושא של הVPN שלא על מנת לקבל פרס ותומך במסירות ואכפתיות אמיתית בכל בעיה. יהי רצון שתשרה הברכה במעשה ידיו ויבורך מפי עליון. ויזכה לכל הברכות הכתובות בתורה.

      פורסם ברשמים
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      כבר אמר קרל פון קלאוזביץ "המלחמה אינה אלא המשך המדיניות בצורה אחרת", המלחמה המשפטית של החברות האלו זה עוד נסיון כושל לכפות על ציבור שלם רמה נמוכה של מוצר, עם שירות לקוי והבנה שגויה של ערכי ציבור שומר התורה והמצוות.
      המאמצים האלו מזכירים את מלחמת הלודיטים (עדין לא הועבר למכלול...) בקידמה הטכנולוגית. סופם של אלו כאלו. מי שלא מבין שכללי המשחק השתנו. ימצא את עצמו לא רלוונטי.
      חבל שבמקום להתמקד בעשיה חיובית עוסקים במלחמה שלילית. להם זה כבר לא יעזור. וכפי שאמר רבנו "מי שטעם יין הונגרי אותו לא יטעו כבר לעולם".

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: קיבלתי סימן.

      עדכון קצר למתפללים ,
      נטספארק הגישה אתמול את תגובתה לטענות של נטפרי
      תקציר של עיקרי התגובה,

      1. שנכון שכל חלק בפטנט של נטספארק אין חידוש אבל בכל החלקים יחדיו יש חידוש.
      2. שמגיש הפטנט לא היה מספיק מומחה ולכן היו טעויות בהגשת הפטנט.

      יש לנטפרי חודשיים להגיב לדבריהם.
      ולד' הישועה.

      6364c2fa-4f67-4171-a607-138347f675da-image.png
      cafe6a0e-28b1-40c9-9f22-ee20b0722db4-image.png
      242d0111-d459-4379-967a-81ae4a48dc17-image.png

      aba96fbf-32ac-498f-b4b1-a70de0f62287-image.png

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • דרגא תביר

      יש לי הצעה מעניינת, אינני יודע האם היא אפשרית מבחינה טכנית.
      כל אתר שנטפרי החליטה שהוא ראוי, יהיה לו דירוג ברמת הנקיות שלו כשאתרים תורניים יהיו ברמת נקיות 10 ואילו אתרים שבטוח יש שם בעיות - לדוגמא ויקיפדיה - וסומכים על הרובוט ודיווחי המשתמשים שיעשו את העבודה יהיו ברמה 0.
      וחוץ מזה יהיו דרגות ביניים למשל אתר שהוא בסבירות גבוהה נקי כמו מפות וזמני נסיעות יהיה בדרגה 8
      אתר שיש סבירות מסוימת שיהיה בו בעיות יהיה בדרגה 6 כמו למשל אתרים של מכירות או אתרים מקצועיים.
      אתר שיש בו סבירות גבוהה שיהיה בו בעיות יהיה בדרגה 4 כמו למשל פורומים מקצועיים או אתרים עם תגובות של אנשים שאינם חרדים.
      כתוספת ניתן להציע לכל משתמש נטפרי שבכרטסת הניהול יהיה אפשרות לדרג את האתר וכך על ידי חכמת המונים בשקלול הדרוג של כולם ניתן יהיה לקבוע איזה אתרים נקיים יותר ואיזה פחות.
      אפשר לתגמל את המדרגים בנקודות, נניח שעל כל 25 אתרים מדורגים מקבלים נקודה, ובתנאי שהדרוג הינו אמיתי ולא פיקטיבי ואת זה אפשר לבדוק לפי ממוצע הדרוג האישי ביחס לדרוג הכללי. – מקווה שהצלחתי להסביר טוב.
      אפשר גם לעשות שכל מי שירצה להצטרף ל'נבחרת המדרגים' יקבל רשימה של 20 אתרים מסויימים שדירוגם אינו מוטל בספק, ואז אפשר לראות האם הוא יודע את המלאכה.
      התועלת בכל הנ"ל שמי שרוצה לשמור על רמה גבוהה יותר של נקיון יוכל לסנן את הדרגות הנמוכות וכך יקבל אינטרנט נקי הרבה יותר.

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי יוליוס

    • חדש - מדיניות נטפרי

      שימו לב,
      פורסמה המדיניות של נטפרי,
      7834964e-1fd8-4b6a-896d-1030ed11f331-image.png
      קישור לאלו שלא נכנסים לחשבון שלהם
      https://netfree.link/wiki/מדיניות_נטפרי

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: אתרי בינה מלאכותית

      בינה מלאכותית זה ממש לא כמו שיחה פרטית.
      זה תמצית כל המידע שהכניסו למחשב שעבר עיבוד ולימוד על ידי מחשבי על ומוגש לגולש בצורת שיחה.
      סביר להניח שהמידע שהוזן למחשב לא מבוסס על אוצר החכמה או גליונות מוסף שבת קודש של יתד נאמן למרות שאולי יש כאלו שהיו מעדיפים שהוא יהיה כזה.
      משכך, ראוי שההתייחסות לכלי זה יהיה לכל הפחות כמו לכל מידע אחר ברשת שמסונן באמצעות הרובוט.

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: אתר של ביטוח ישיר - עובד לכם?

      אתר של עיריית בני ברק גם לא עובד לי, לכם זה כן עובד?
      http://www.bnei-brak.muni.il/

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: ChatGPT

      @איש-ימיני אמר בChatGPT:

      @יוליוס
      גם לא עובד:
      904480e8-0bca-4415-bc16-e5566113b924-image.png

      אצלי עובד
      מעכשיו,
      e7fa4ec6-7aa5-4b88-a616-58b90d6a9fb6-image.png

      פורסם בעל הפורום
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: אתר של ביטוח ישיר - עובד לכם?

      @אחד-תם אמר באתר של ביטוח ישיר - עובד לכם?:

      @יוליוס Screenshot_20230109-134534_Chrome Dev.jpg

      דרך איזה ספק?

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • אתר של ביטוח ישיר - עובד לכם?

      כאמור בכותרת,
      לא מצליח להכנס, האם זו בעיה רק אצלי?
      כתובת האתר www.555.co.il

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: במבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...

      סתירת זקנים בניין

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: ChatGPT

      תנסו פה
      https://beta.openai.com/playground/

      פורסם בעל הפורום
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: בעקבות ההפסד של נטפרי, מול נטספרק |🎓

      @יוסף-חיים-16 שצריך להתפלל.
      "בימים ההם בזמן הזה"

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס
    • RE: בעקבות ההפסד של נטפרי, מול נטספרק |🎓

      לא בטוח שאחרי התיקון שעשתה נטספארק בפטנט, כיום נטפרי מפרה את הפטנט.
      אני מעריך שבימים הקרובים תתברר המשמעות של ההחלטה.

      פורסם בכללי
      יוליוס
      יוליוס