בבקשה אל תעשה את זה. נמאס לי מכל החברות שאני צריך לבזבז זמן עם צ'אט בוט שנותן לי מידע שאני כבר יודע מהאתר לפני שהוא סוף סוף מעביר אותי לאדם.
אם אתה רוצה לדעת אם לבעיה יש פתרון ידוע לפני פתיחת בקשת תמיכה, גם לוויקי וגם לפורום יש כלי חיפוש.

הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי shloimy95
-
RE: רובוט במערכת הפניות,. (שילוב של צאט בוט).
-
RE: איטיות איומה כעת ב 019
התחלתי לעשות רשימות אילו אתרים פעלו או לא עובדים, ואז הבנתי שכל האתרים שמציגים את הפאנל נטפרי לא עובדים, אז השבתתי את הפאנל בהגדרות הסינון וכל האתרים עובדים עכשיו חוץ מהפורום.
אני מניח שמשהו לא בסדר בדומיין netfree.link, המארח את הפורום והתוכן של הפאנל, למרות שגם האתר הראשי של נטפרי נמצא בדומיין הזה ועובד, אז אני לא בטוח. -
חיפוש גוגל במצב חשוך
לנקודות הנעות המופיעות בזמן בדיקת תוצאות החיפוש של גוגל יש רקע לבן, וזה לא יפה בעת גלישה במצב כהה. האם ניתן לשנות זאת עבור מצב כהה?
-
RE: איטיות איומה כעת ב 019
סוף סוף הבעיה תוקנה.
תודה ענקית למי שפעל לתיקון הבעיה, למי שפנה לתמיכה של נטפרי/019 ולמי שהגיב והצביע בפורום. -
RE: לנעול שרשורים ישנים
הטכנולוגיה מתעדכנת ומשתנת לעתים קרובות מאוד. אילו בעיות היו למישהו בשנת 2017, גם אם הן נראות דומות, ישנן סיבות ופתרונות שונים. רק כדי לכתוב אני גם חווה את הבעיה הזו והפתרון שלמעלה לא עבד לא נותן מספיק מידע כדי שאחרים יוכלו לעזור. אם אני רוצה להיות אדיב ולנסות לעזור אני צריך להקדיש זמן רב כדי לקרוא שיחה ארוכה מלפני שנים רק כדי לנחש באיזו בעיה עשויה להיות למשתמש הזה.
-
RE: שירות VIP
כולכם שוכחים שאנחנו בכלכלה קפיטליסטית שבה חברות קובעות מחירים על סמך היצע וביקוש כדי לשמור על תחרותיות במחיר או בשירות, לא על העלות האמיתית שמוצר מסוים הוא עבורן.
אם חברה חדשה תיכנס לשוק עם מחירים נמוכים משמעותית כל החברות האחרות יורידו את המחירים שלהן כדי להתחרות (אולי לא כל כך נמוך כי הן יטענו לשירות טוב יותר) כמו כשגולן טלקום נכנסה לשוק הסלולר ב-2012.
זו אותה סיבה למוצרים רבים במחירים שונים באופן משמעותי במדינות שונות גם לאחר התחשבות במסים ועלות יבוא וכו'. -
RE: בזק מצב מהירות האינטרנט
@חיים-כהן אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
מה שמציק לי זה העובדה שבבדיקת מהירות כן הכל טוב. אבל בפועל ממש לא.
אני לא יודע אם זה תקף בישראל (אני מקווה שיהודים ישרים), נציג שירות לקוחות בבריטניה אמר לי שהשרתים שלהם מוגדרים לתעדף תנועה לאתרי בדיקות מהירות פופולריים
-
לנעול שרשורים ישנים
משתמשים חדשים בפורום מגיבים לעתים קרובות לשרשורים שהתחילו לפני שנים במקום לפתוח חדשים. זה גורם להרבה בעיות. אולי שרשורים שלא קיבלו תשובות במשך יותר מזמן קבוע צריכים להינעל באופן אוטומטי. הרבה פורומים אחרים עושים את זה. גם אם התגובה רלוונטית לנושא המקורי לא קשה לפתוח שרשור חדש ולהכניס קישור לראשון.
-
RE: שימוש בAI לבדיקת תמונות
אני מתנדב ל-TAG ומתוך ניסיון עדכני עם פילטרים אחרים כולל אלה שהשקיעו רבות ב-AI גם עם ההתקדמות הטכנולוגית תמונות בעייתיות רבות עדיין עוברות.
בנוסף, טסלה היא לא הוכחה טובה מסיבות רבות, וגם יש להם תקציב הרבה יותר גבוה להשקיע ממה שנטפרי יוכל לגייס עבור הפרויקט.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי shloimy95
-
RE: האם ניתן להתחבר באתר britishairways.com
אני לא משתמש ב-VPN, אני מקבל את זה עם יוסי תקשורת עם סים סלקום וגם עם סים 019 על פרטנר
-
RE: האם ניתן להתחבר באתר britishairways.com
@memgd תודה. לא עובד במצב גלישה בסתר, ניסיתי גם עם כרום וספארי גם ב-019 וגם ביוסי טיקשורט כלום לא עובד
-
האם ניתן להתחבר באתר britishairways.com
אני צריך לשנות הזמנה ששולמה עם Airmiles, הם אמרו לי בטלפון שאפשר לעשות את זה רק באינטרנט, אבל כשאני מנסה להיכנס אני מקבל שגיאה 403.
שלחתי הקלטה לתמיכה, אבל אני לא רואה חסימה, נראה שהחסימה היא על ידי האתר (כמו ב-bankhapoalim.com)
למישהו יש דרך לעקוף את זה?
נ.ב. השגיאה מופיעה רק כאשר אתה מנסה להיכנס לחשבון, לא מיד כאשר אתה נכנס לאתר -
RE: האתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות
@ברצינות אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
השאלה היא לגבי בדיקת תמונות, האם נטפרי יכולה לפתח לגרפיקאיים אפשרות לשלם מחיר כפול ולפצל את בדיקת התמונות לשתי חשבונות דמה בעת חריגה
לא שמעתי על אפשרות כזו. אני משלם עבור מספר חיבורים כי אני צריך אותם למטרות אחרות.
-
RE: האתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות
@ברצינות אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
אתה משלם על 2 חשבונות בנטפרי?
אי אפשר בלי לשלם עבור כל חשבון
-
RE: הצבעות
@תקוה-א ראשית תצטרך לבקש לפתוח את דיסקורד. אני לא נציג של נטפרי אבל לא חושב שהם יפתחו.
-
RE: האתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות
@יי אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
ובמיוחד בכמות מרובה של תמונות בבת אחת.
עם קצת טרחה יש פתרון, לפעמים אני עושה את זה. אתה צריך 2 חיבורים לנטפרי, ולהחליף בכל פעם שאתה מגיע לחריגה. החיבור השני יכול להיות סטיק, זה לא צריך להיות מהיר שהתמונה נטענת, רק שהיא נשלחת לבדיקה.
-
RE: לידיעת משתמשי סים של 019
זה הוזכר כמה פעמים בפורום. נטפרי הגיבו שהם מטפלים בזה. מעניין שיש לי סים 019 ומחשב עם וויפרי 3 כבר הרבה זמן אבל לא הייתה לי בעיה. אני כותב את זה כי אני שמח אם נטפרי רוצה ליצור איתי קשר כדי לבדוק למה אני לא נתקל בבעיה אם זה יעזור להם למיין את זה לאחרים.
-
RE: תגובות איטיות לפניות דחופות
@_nuchem_moishe אמר בתגובות איטיות לפניות דחופות:
@לא-מתייאש חולק עליך
אני כברעם פנייה מעל 11 שעות עם 2 נקודות בלי תיוג או תגובה עדיין
אולי אם תכתוב בכותרת באיזה אתר אתה נתקל בבעיות ובהודעה הסביר באילו בעיות אתה נתקל כולל צילומי מסך זה יטופל מהר יותר. אני יודע שאפשר לראות את האתר בהקלטה, ובכל זאת אני מוצא שהוספת מידע נוסף מאיץ אפילו בעיות מורכבות. גם אם זה נראה מיותר להוסיף זה לוקח רק כמה דקות ומידע נוסף לא יכול להזיק.