אני יודע מידיעה על בכירים באתרוג שבבית שלהם משתמשים רק בנטפרי
ועונים לחברים\שואלים באופן פרטי שנטפרי הכי טובה ומומלצת.
חברה חלולים.
@magicode תמשיך לפתח כמה שיותר "פטנטים כאלו :), אציל שכמוך.
אני יודע מידיעה על בכירים באתרוג שבבית שלהם משתמשים רק בנטפרי
ועונים לחברים\שואלים באופן פרטי שנטפרי הכי טובה ומומלצת.
חברה חלולים.
@magicode תמשיך לפתח כמה שיותר "פטנטים כאלו :), אציל שכמוך.
@clickone אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
בחברה מסחרית יש סיכוי גדול שהיה נדרש לשלם תשלום נוסף, או התעלמות או סגירת החשבון.
זו מציאות. לא פחד....
אני פשוט לא מאמין שזה קורה לחברים הכי טובים שלי
יסגרו לו את החשבון בגלל שהוא שולח בקשות לפתיחת אתרים תמורת נקודות שרכש??????
זו רמת השירות שהלקוחות שלך מקבלים??
@since1492 אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
הפלא ופלא מה שהוא עושה בשביל הקהל!
+100000000000000000
זו כמות הצלצולים שהתגובה הזו צריכה לקבל!
מעריכים את נטפרי על
@הצפוני אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
בד"כ יש לי נקודות מיותרות
אשמח לתרום אותם לנושא זה
לא!! לא!! לא!! לא!!
אל תהפכו א"ז לעוד אשכול לניצול נטפרי.
למסתכלים בחור שבגרוש, מיועדים כל האשכולות מאז בריאת הפורום, חוץ מהנוכחי.
ההצעה היתה לאלו שרוצים לקדם את המיזם
דרך להתחיל לבצע א"ז לפני שנטפרי תצליח להתפנות ליזום מעצמה, ובעלות סבירה למשתמש פרטי.
נגמר לי הפופקורן
אפשר לחזור להכנות לשבת.
@shraga
מה לא מספיק ברור במשפט הבא
@אהרן אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
לא קולט מה מעגל הפחדים הזה
נטפרי פיתחה ומטפחת פלטפורמה מבריקה
היו גאים! לכו בראש מורם!!
ו..תנו להנות ממנה יותר.
בכל שירות תוכנה, גם העולים הון, מופרך לדרוש פתרון לכל מקרה.
אפשר גם לכתוב בפירוש: התוספת עבור יותר בודקים יהודים ולהבדיל גוים, שיהיה ברור שכל השאר אותו דבר.
אגב, אם פוחדים שרמת השירות לאמריקאים יכלול דברים שלא נלקחו בחשבון
זו סיבה נוספת לנסות אותה קודם כל על הישראלים.
@קרש אמר בכתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי:
@לחיל-אומר אמר בכתבה בעלון של חסידות סקווירא בארה"ב על נטפרי:
אפשר לבקש מהם קצת יותר כסף ולתת יותר נקודות / טיפול יותר מהיר.
אתה מעלה נקודה טובה.
לדעתי צריכים פה בארה"ב ממש אחד או שניים שיש להם גישה למערכת הפניות. זה יעזור מכמה אנפין.
רק אולי זה לא משתלם עכשיו.
הקושי הוא בגישה הלא מוכרת של נטפרי
הוועדות רגילות שהם צריכים להענות לחברות עם אינטרס כספי, לכן ברור שהם לא ירדפו אחריהם יותר מדי.
פה הסיפור שונה!
אתם צריכים להתחיל להעיז!
המושגים של הבע"ב בארה"ב שונה מבארץ, לא רק האפשרויות הכספיות אלא גם תודעת השירות והתשלום, תראו שאתם מוכנים להתאמץ, לא רק להלביש על נטפרי
לדוגמא:
תתאגדו כמה ותקחו על עצמכם בודקת אתרים נוספת (המתאימה לאתרים באנגלית).
או אפי' סתם ככה להראות להם סכומים משמעותיים ונשיאה בעול.
ריכשו כמויות גדולות של נקודות ותתחילו להפציץ בבקשות.
העלות של הסינון למשתמש כ"כ מגוחכות שהם משאירות עוד מרווח גדול לעשות מעבר (שנינו מכירים תושב ארה"ב שעד לנטפרי שילם 100$ לסינון לכל חודש!).
אתם יודעים כמו שכולם שהיחס של ההשקעה\תשואה (פירות) כאן הוא חלומי.
חושב שזו ההזדמנות למסלול VIP, נכון יותר לקרוא לזה מסלול עסקים.
אולי בזכות האמריקאים הישראלים שרוצים לשלם ולקבל יותר שירות יוכלו לקבל אותו..
לא להתחייב על כלום, פשוט להשקיע יותר משאבי אנוש ביחס של הגדלת התעריף.
@Chocolate @קרש
אם היית יודע כמה קשה היה לחדור להכרה בארץ.
זו הדרך ואתם הנחשונים צריכים לדפוק על הסלע עד שהוא יבקע
כל משתמש נטפרי, צריך לספר על זה לחברים עם עינים בורקות, לעמת את הוועדות (לא כל משתמשי נטפרי בארה"ב הם מסקוויר) עם העובדות.
תחשבו איזה סיפוק יהיה לכם בעוד תקופה כשנטפרי תתפרץ
תכפילו XX אלפי משתמשים באינספור ראיות אסורות שנחסכו.
@magicode אמר בשידור חי לב לאחים:
זה צורך רבים. אז פתחתי.
קבלנו כאן פתרון כפול
כי הלינק המקורי קורס
כל דבר בנטפרי חייב להיות מבריק ומלוטש?
@מעלה-ומוריד
פעם ראשונה שפורים חל בשלושת השבועות.
@שלימות אמר בנט פרי חוסם הורדות מיוטיוב:
@שלימות Eror...
נטפרי חוסםזה הקישור למי שלא מאמין...
https://youtu.be/mxhrVZQJ05k
https://www.youtube.com/watch?v=fZmgXukkmmE
כך גם אצלי
כבר תקופה ארוכה
@ברצינות אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
@shloimy95 אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
@יי אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
ובמיוחד בכמות מרובה של תמונות בבת אחת.
עם קצת טרחה יש פתרון, לפעמים אני עושה את זה. אתה צריך 2 חיבורים לנטפרי, ולהחליף בכל פעם שאתה מגיע לחריגה. החיבור השני יכול להיות סטיק, זה לא צריך להיות מהיר שהתמונה נטענת, רק שהיא נשלחת לבדיקה.
אתה משלם על 2 חשבונות בנטפרי?
בקשתם יותר תמונות עבור תוספת תשלום, לא?
@someuser אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
@אחד-תם אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
@mcv7704 אמר בהאתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות:
אולי כדאי לתת קדימות למאגרי תמונות פופולריים
כגון שטרסטוק, פריפיק וכדו'
(שיהיו קודמים לאלי אקספרס לדוגמה)????
לגרפיקאים יש דם כחול?
בתור בסופר גם צריך לאפשר להם לעקוף?
(כמובן כי הם ממהרים לעבודה)בהנחה והאינטרנט נועד לצרכי עבודה, יש לתעדף את השימוש שבאמת נצרך לעבודה, על פני השימוש שנועד לקניות ולשימושים אישיים, הלא כן?
מי כמוך יודע שהסיבה שזה לא מקודם, בגלל מה ש @magicode כתב פעם
ישראלים לא רוצים לשלם
ומתכחשים לעובדה שגרפיקאי שמשוטט "בשביל ההשראה" משתמש בפי 1000 ויותר ממשתמש "פשוט" (וודאי אם הוא חסום למחצה), וכל זה בפרקי זמן קצרים מאוד שתוקעים את המערכת.
@chocolate אמר בעצומה להביא מודעות על נטפרי:
הנה זה הגיע, עוד קהילה מכובדת בחו"ל מצטרפת.
לא פחות מפצצה
לא יאמן איך מים שקטים חודרים עמוק
מענין לשמוע ממכם על עד כמה נטפרי הותאמה לתושבי חו"ל
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@nigun
אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.
במחילה מכבודו
כתבו שנטפרי רואה בזה בעיה דחופה ועובדים קשה למצוא את הפתרון, ולהשערה הנ"ל אין השפעה על כלום.
נסה לדמיין מרדף מתסכל אחרי באג מתעתע במערכת כה מורכבת עם משתנים כה רבים וכשחושבים שמצאו, משקיעים מאמץ ומחשבה איך לתקן נכון ואז להכניס א"ז בקוד, רק בשביל להיתבדות ושוב להתאכזב.
ההבדל בין נטפרי לנט לא מסונן (או מסונן פחות) הוא כמו בין צינור חלול, לצינור עם מסננים רבים שבנוים נכון בכדי שלא תתרחש סתימה, השני מחזיק תחזוקה (ומאמץ מחשובי - שרתים) בסדרי גודל יותר.
הנה קבלנו הזדמנות להיוודע לעבודה הסזיפתית התמידית של נטפרי, מה שעל פי רוב נשאר מאחורי הקלעים.
ואגב, תהיה משוכנע שנטפרי מנחשים נכון כמה מהמצביעים אכן מוכנים לשלם, וכמה מצביעים ע"מ לרמוז לנטפרי "שיתחילו לתת שירות".
@zeevgros אמר בקו טלפון ביתי:
@אהרן
למה לרכוש אם אתה מנוי שלהם אתה צריך לקבל בחינם...
אני קיבלתי חדש בחינם
מפרטנר?
@zeevgros
שלי פרטנר
תקופה ארוכה היה בסדר עד שהתחילו בעיות (019)
אז עברתי ל-RL, והועיל רק לתקופה, גם שם יש בעיות
פרטנר טוענים שזה בגלל שהנתב ישן, ושארכוש חדש (900 ש"ח)
לא רציתי לרכוש מכשיר יקר כ"כ שהוא ראוטר לא משהו
וגם אז, אף אחד לא מבטיח לי שיעבוד, תמיד הם יכולים להיתלות בנטפרי (יתכן ובצדק).
בנתיים אני סובל
@יוסי-תקשורת
האם זה תומך ב-2 קווים על אותו קו
כמו שהנתבים של 012/פרטנר?