חריגה לעיתים קרובות בתמונות
-
למזלנו זה תיכנות זה יותר מהיר.
בעיקרון זה עדיין במחקר לא ברור עדיין מה הגורם לבעיות.
כל הזמן חוקרים ומוצאים עוד משהו שחושבים שהוא הבעיה ובסוף מתברר שלא.
עכשיו נראה לי המצב נהיה יותר טוב מלפני שבוע.
דוגמה לבעיה שיכולה להיות. תמונות פופולאריות כמו gravatar שלא חוזרות מבדיקה. זה גורם שזה ישלח שוב ושוב ושוב ושוב.
לכן אני אומר תמיד שנדרש סיעתא דשמיא כי למצוא באג זה לא משהו שאפשר מתכון בשבילו, וצריך הרבה סיעתא דשמיא בכל הסיפור הזה.
אם בפרוג היו מחלקים את ספר התהלים יתכן וזה היה מועיל יותר. -
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
אם בפרוג היו מחלקים את ספר התהלים יתכן וזה היה מועיל יותר.
-
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
אם בפרוג היו מחלקים את ספר התהלים יתכן וזה היה מועיל יותר.
תעביר אותו גם לפרוג
-
@magicode אני רואה שפתחו על זה אשכול לא רק בפרוג
https://kedemcenter.co.il/groups/graphics/forum/topic/יש-לך-נטפרי-תצביעי-שניה-אחת/#post-6017716656 -
@magicode
שאלת תם
אם הספק פותח שרתי סינון מיוחדים לגרפיקאים
וכדי להצטרף לזה צריך להירשם עם חשבון מיוחד
ומשכפלים את כל שרתים של נטפרי לשרתים חדשים וקוראים לזה netfree-pro
לא יודע איך השרתים מקונפגים אבל אם הכל עובד עם DNS אז מספיק לעשות החלפה של כל המקומות שכתוב netfree לnetfree-pro ואז הכל עובר למערכת נפרדת לגמרי, גם השירות לקוחות, גם הפורום, פשוט הכל.
החסרון הוא שתמונה או אתר שנפתחה בnetfree-pro לא תפתח בנטפרי הרגיל וכן להיפך (אולי אפשר לסנכרן בשעות הלילה אבל לא יותר).
וכן את הפייפ-ליין של העדכונים של השרתים צריך לבנות בצורה שיעדכן בשני מקומות.
כמובן שכל התענוג הזה יעלה עוד כסף, אבל אם יש אנשים שזה העבודה שלהם אולי הם מוכנים לשלם.אני יודע שסיכוי סביר שזה לא יעיל ולא פרקטי, רק מציע......
-
@nigun
אתה בעצם מציע להעביר את הבעיה ל netfree-pro
כי הם שולחים הכי הרבה תמונות. והם אלו שבפועל תוקעים את העסק. (זה לה האשמה).
היחס בין משתמש כבד לסטנדרטי בנטפרי הוא עצום.
אני משער. שהגרפיקאים ועורכי הקניות הם 10 אחוז והם צורכים 90 אחוז מהבדיקת תמונות. לא בדקתי. אבל ככה נראה לי על סמך בדיקות שעשיתי בעבר. -
@magicode
עורכי הקניות כנראה לא ישלמו שקל על מסלול VIP ויכולים לחיות עם איטיות בבדיקות
אבל אם הבעיה לא הופיע עד היום כנראה שזה תקרה שנטפרי הגיעה אליה רק לאחרונה, לכן אולי פתיחה של netfree-pro יכולה לתת מרווח נשימה קטן. -
@nigun
אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר. -
@magicode
לא נראה לי שזה משנה לגרפיקאים
מבחינתם זה לא משנה אם יהיה ציור של סמיילי או שעון חול
הם סופרים את השניות לפתיחת תמונה -
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@nigun
אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.
-
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@nigun
אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.
במחילה מכבודו
כתבו שנטפרי רואה בזה בעיה דחופה ועובדים קשה למצוא את הפתרון, ולהשערה הנ"ל אין השפעה על כלום.נסה לדמיין מרדף מתסכל אחרי באג מתעתע במערכת כה מורכבת עם משתנים כה רבים וכשחושבים שמצאו, משקיעים מאמץ ומחשבה איך לתקן נכון ואז להכניס א"ז בקוד, רק בשביל להיתבדות ושוב להתאכזב.
ההבדל בין נטפרי לנט לא מסונן (או מסונן פחות) הוא כמו בין צינור חלול, לצינור עם מסננים רבים שבנוים נכון בכדי שלא תתרחש סתימה, השני מחזיק תחזוקה (ומאמץ מחשובי - שרתים) בסדרי גודל יותר.
הנה קבלנו הזדמנות להיוודע לעבודה הסזיפתית התמידית של נטפרי, מה שעל פי רוב נשאר מאחורי הקלעים.
ואגב, תהיה משוכנע שנטפרי מנחשים נכון כמה מהמצביעים אכן מוכנים לשלם, וכמה מצביעים ע"מ לרמוז לנטפרי "שיתחילו לתת שירות".
-
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@nigun
אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.
אני לא אדם של שחור לבן, נכון ולא נכון.
יש בזה רמות, אני בטוח שיש כאלו שזה השפיע עליהם במשהו. אבל השאלה היא כמה. יכול להיות שזה אחוז קטן יכול להיות שזה אחוז גדול. -
אני כל הזמן אמרתי שהבעיה היא טכנית.
אחרי שהורדנו באגים שתקעו את המערכת.
עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים. -
@magicode
יישר כוחך!
איזה לב טוב! -
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
סתם לסקרנות...
איזה סדר גודל של גויים מועסקים היום בנטפרי, משהו בסדר גודל של אולם קטן? אולם גדול? בניין משרדים?
אני אין ספור מנסה לשערך ולתאר לעצמי את הסדר גודל
-
@magicode
הבעיה תמיד היתה. עכשיו הגיעו מים עד נפש.
אם מחפשים בhttps://www.behance.net/ או בhttps://dribbble.com/ ב08:30 בבוקר - קצב בדיקת התמונות קצת יותר סביר (אבל עדיין איטי להחריד, כי יש שם תמונות גדולות יותר)
אבל מסביבות 12:00 המצב מחמיר, ובערב ממש קטסטרופה.
ואני עובדת קבוע גם בערב. -
@אהרן אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
ואגב, תהיה משוכנע שנטפרי מנחשים נכון כמה מהמצביעים אכן מוכנים לשלם, וכמה מצביעים ע"מ לרמוז לנטפרי "שיתחילו לתת שירות".
משפט לא הוגן.
זה גונב לי כל יום זמן עבודה יקר,
ולעוד הרבה מאוד משתמשים.אם הייתי רוצה "לרמוז" או "לעקוץ" - יש דרכים יותר מתוחכמות.
אבל אני לא שם. מצטערת. -
הכאב מובן.
אבל למה הדברים של @magicode אינם מובנים?
נטפרי עושה כל שביכולתה לפתור את הבעיה עד תומה!(אני מניח שאם יש מי שרוצה לשלם יותר כסף כל חודש, נטפרי לא תסרב לקחת. אבל מה לעשות שנטפרי מסכימה לעשות זאת בחינם?)
-
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
ברמה גבוהה ללא מכשולות.
מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה. -
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
אתה בעצם מציע להעביר את הבעיה ל netfree-pro
כי הם שולחים הכי הרבה תמונות. והם אלו שבפועל תוקעים את העסק. (זה לה האשמה).מה בנוגע להצעה הזו?
זו יכול לבוא בחשבון?אנחנו מבינים שנטפרי עושים ככל שביכולתם
אבל המצוקה הזו קיימת.
וזה מאוד מאתגר.כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10