• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חריגה לעיתים קרובות בתמונות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    67 פוסטים 16 כותבים 3.4k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • nigunN מנותק
      nigun @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode
      לא נראה לי שזה משנה לגרפיקאים
      מבחינתם זה לא משנה אם יהיה ציור של סמיילי או שעון חול
      הם סופרים את השניות לפתיחת תמונה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ב מנותק
        ברצינות @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

        @nigun
        אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
        יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.

        במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.

        א magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • א מנותק
          אהרן @ברצינות
          נערך לאחרונה על ידי

          @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

          @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

          @nigun
          אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
          יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.

          במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.

          במחילה מכבודו
          כתבו שנטפרי רואה בזה בעיה דחופה ועובדים קשה למצוא את הפתרון, ולהשערה הנ"ל אין השפעה על כלום.

          נסה לדמיין מרדף מתסכל אחרי באג מתעתע במערכת כה מורכבת עם משתנים כה רבים וכשחושבים שמצאו, משקיעים מאמץ ומחשבה איך לתקן נכון ואז להכניס א"ז בקוד, רק בשביל להיתבדות ושוב להתאכזב.

          ההבדל בין נטפרי לנט לא מסונן (או מסונן פחות) הוא כמו בין צינור חלול, לצינור עם מסננים רבים שבנוים נכון בכדי שלא תתרחש סתימה, השני מחזיק תחזוקה (ומאמץ מחשובי - שרתים) בסדרי גודל יותר.

          הנה קבלנו הזדמנות להיוודע לעבודה הסזיפתית התמידית של נטפרי, מה שעל פי רוב נשאר מאחורי הקלעים.

          ואגב, תהיה משוכנע שנטפרי מנחשים נכון כמה מהמצביעים אכן מוכנים לשלם, וכמה מצביעים ע"מ לרמוז לנטפרי "שיתחילו לתת שירות".

          W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
          • magicodeM מנותק
            magicode @ברצינות
            נערך לאחרונה על ידי

            @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

            @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

            @nigun
            אני חושב שהבעיה הופיעה מאז שהדגשנו את התיאור בתמונות החסומות.
            יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי. רואים את זה יותר שמים לב לזה יותר.

            במחילה מכבודו, אך התיאוריה הזו לא נכונה (מנסיון), ובעיקר - לא עומדת בהתאמה למועדי העומסים - שהחלו עוד לפני שינוי תמונות החסימה.

            אני לא אדם של שחור לבן, נכון ולא נכון.
            יש בזה רמות, אני בטוח שיש כאלו שזה השפיע עליהם במשהו. אבל השאלה היא כמה. יכול להיות שזה אחוז קטן יכול להיות שזה אחוז גדול.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • magicodeM מנותק
              magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              אני כל הזמן אמרתי שהבעיה היא טכנית.
              אחרי שהורדנו באגים שתקעו את המערכת.
              עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
              קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
              ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
              עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.

              הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
              חיתוך קבצי MP3 און-ליין

              nbk5124N ע ב 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 30
              • nbk5124N מנותק
                nbk5124 @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode

                יישר כוחך!
                איזה לב טוב!

                !!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ע מנותק
                  עמאר @magicode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                  עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.

                  סתם לסקרנות...

                  איזה סדר גודל של גויים מועסקים היום בנטפרי, משהו בסדר גודל של אולם קטן? אולם גדול? בניין משרדים?

                  אני אין ספור מנסה לשערך ולתאר לעצמי את הסדר גודל 🙂

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • W מנותק
                    webdesign @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @magicode
                    הבעיה תמיד היתה. עכשיו הגיעו מים עד נפש.
                    אם מחפשים בhttps://www.behance.net/ או בhttps://dribbble.com/ ב08:30 בבוקר - קצב בדיקת התמונות קצת יותר סביר (אבל עדיין איטי להחריד, כי יש שם תמונות גדולות יותר)
                    אבל מסביבות 12:00 המצב מחמיר, ובערב ממש קטסטרופה.
                    ואני עובדת קבוע גם בערב.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                    • W מנותק
                      webdesign @אהרן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @אהרן אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                      ואגב, תהיה משוכנע שנטפרי מנחשים נכון כמה מהמצביעים אכן מוכנים לשלם, וכמה מצביעים ע"מ לרמוז לנטפרי "שיתחילו לתת שירות".

                      משפט לא הוגן.
                      זה גונב לי כל יום זמן עבודה יקר,
                      ולעוד הרבה מאוד משתמשים.

                      אם הייתי רוצה "לרמוז" או "לעקוץ" - יש דרכים יותר מתוחכמות.
                      אבל אני לא שם. מצטערת.

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                      • ע מנותק
                        עמאר @webdesign
                        נערך לאחרונה על ידי

                        הכאב מובן.

                        אבל למה הדברים של @magicode אינם מובנים?
                        נטפרי עושה כל שביכולתה לפתור את הבעיה עד תומה!

                        (אני מניח שאם יש מי שרוצה לשלם יותר כסף כל חודש, נטפרי לא תסרב לקחת. אבל מה לעשות שנטפרי מסכימה לעשות זאת בחינם?)

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ב מנותק
                          ברצינות @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                          @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                          עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
                          קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
                          ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
                          עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.

                          אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
                          ברמה גבוהה ללא מכשולות.
                          מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
                          ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה.

                          ב magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • י מנותק
                            יי @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                            אתה בעצם מציע להעביר את הבעיה ל netfree-pro
                            כי הם שולחים הכי הרבה תמונות. והם אלו שבפועל תוקעים את העסק. (זה לה האשמה).

                            מה בנוגע להצעה הזו?
                            זו יכול לבוא בחשבון?

                            אנחנו מבינים שנטפרי עושים ככל שביכולתם
                            אבל המצוקה הזו קיימת.
                            וזה מאוד מאתגר.

                            כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                            M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ב מנותק
                              בב @ברצינות
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                              בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
                              אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?

                              כשהמערכת נתקעת, ולא מגיעות תמונות לבדיקה, מה אתה מצפה מהעובדים שיעשו?
                              מה עוזר פיקוח?
                              בשביל זה אם הבנתי נכון, יצרו את המגבלה של שליחת תמונות כדי שלא תתקע המערכת, והם יוכלו לעבוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • magicodeM מנותק
                                magicode @ברצינות
                                נערך לאחרונה על ידי magicode

                                @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
                                קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
                                ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
                                עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.

                                אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
                                ברמה גבוהה ללא מכשולות.
                                מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
                                ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה,
                                אכן אני אסיר תודה.

                                רק דבר אחד מציק לי,
                                למה רק עכשיו מתברר שהעובדים הגויים
                                בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
                                אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?

                                רק דבר אחד מציק לי ומאוד.
                                שאתה מבין דברים שלא אמרתי. ויש לך טרוניה על זה.
                                איפה כתבתי שרק עכשיו התברר שהם בוהים מול המסך ?

                                אם אני לא מובן מספיק, או שאתה מוצא בכל דבר שאני כותב סיבה להתרעם, אני יעדיף לא להגיב לך.

                                הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                                • M מנותק
                                  mot @יי
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                  כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                                  @magicode
                                  תכל'ס יש לזה התכנות?

                                  magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • magicodeM מנותק
                                    magicode @mot
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @mot אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                    @יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                    כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                                    @magicode
                                    תכל'ס יש לזה התכנות?

                                    כן בטח.
                                    אפשר לעשות מסלול בתשלום ששמה יהיה אפשר לשלוח פי 3 ממה שמשתמש רגיל יכול לשלוח.
                                    הסיבוך פה בסיפור זה התשלום.
                                    מצד אחד צריך שהתשלום יהיה אוטומטי כי בלי אוטומט זה צריך לעלות יותר.
                                    ובגלל שזה אוטומטי עלול להיות סיטואציות שמישהו ישלם על משהו שהוא לא רצה ולא התכוון.
                                    כמו שנפתח פה בעבר תלונות על חברה אחרת שהיא לא לקחה סיטוציה מסויימת ולכן נוצר עיוות בתשלום.
                                    זה קשה לתכנן את זה. הקושי הגדול הוא חישוב חצי חודש בהתחלה ובניתוק. וגם חישוב לפי חיבורים.
                                    והקושי היותר גדול זה לתת דוח למשתמש זועם שבטוח שעקצו אותו.
                                    והוא בטוח שעל נטפרי נופלת נטל ההוכחה להוכיח שהם לא גנבים.

                                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                    ש ליכטל M 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                    • ש מנותק
                                      שלו' @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                      @mot אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                      @יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                      כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                                      @magicode
                                      תכל'ס יש לזה התכנות?

                                      כן בטח.
                                      אפשר לעשות מסלול בתשלום ששמה יהיה אפשר לשלוח פי 3 ממה שמשתמש רגיל יכול לשלוח.
                                      הסיבוך פה בסיפור זה התשלום.
                                      מצד אחד צריך שהתשלום יהיה אוטומטי כי בלי אוטומט זה צריך לעלות יותר.
                                      ובגלל שזה אוטומטי עלול להיות סיטואציות שמישהו ישלם על משהו שהוא לא רצה ולא התכוון.
                                      כמו שנפתח פה בעבר תלונות על חברה אחרת שהיא לא לקחה סיטוציה מסויימת ולכן נוצר עיוות בתשלום.
                                      זה קשה לתכנן את זה. הקושי הגדול הוא חישוב חצי חודש בהתחלה ובניתוק. וגם חישוב לפי חיבורים.
                                      והקושי היותר גדול זה לתת דוח למשתמש זועם שבטוח שעקצו אותו.
                                      והוא בטוח שעל נטפרי נופלת נטל ההוכחה להוכיח שהם לא גנבים.

                                      אולי אפשר שזה יהיה מסלול שהלקוח צריך לבחור מחדש כל הזמן, דהיינו מחיר קבוע לחודש לועזי (וזה לא משנה מתי בחשבון הצטרפו למסלול) - זה מתאפס כל חודש והלקוח צריך לחדשו לבד - בעת החידוש הלקוח יקבל מיד מייל עם הודעה על החידוש ועם קבלה על התשלום - ואולי אפשרות לרכוש את זה רק לחיבור אחד מכלל החיבורים שיש ללקוח.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ליכטל מנותק
                                        ליכט @magicode
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @magicode
                                        היום אחרי שכבר קיימים מסלולי סינון עם מחירים שונים.
                                        עדיין כ"כ מסובך להוסיף עוד סוג של מסלול ?

                                        אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                        • אחד תםא מנותק
                                          אחד תם @ליכט
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @ליכט זה לא הנקודה עוד מסלול
                                          הוא הסביר את המורכבות במסלול הספציפי הזה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • M מנותק
                                            mot @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @magicode יש לי הצעה, שיהיה אפשרות לבחור 'שרות בדיקת תמונות מרובות' בדף המשתמש בתוספת תשלום ויצטרכו לבחור את זה כל חודש מחדש.
                                            כמובן שיהיה התראה בעת בחירת השרות שזה בתוספת תשלום וכו'.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון