חריגה לעיתים קרובות בתמונות
-
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
ברמה גבוהה ללא מכשולות.
מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה. -
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
אתה בעצם מציע להעביר את הבעיה ל netfree-pro
כי הם שולחים הכי הרבה תמונות. והם אלו שבפועל תוקעים את העסק. (זה לה האשמה).מה בנוגע להצעה הזו?
זו יכול לבוא בחשבון?אנחנו מבינים שנטפרי עושים ככל שביכולתם
אבל המצוקה הזו קיימת.
וזה מאוד מאתגר.כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10
-
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?כשהמערכת נתקעת, ולא מגיעות תמונות לבדיקה, מה אתה מצפה מהעובדים שיעשו?
מה עוזר פיקוח?
בשביל זה אם הבנתי נכון, יצרו את המגבלה של שליחת תמונות כדי שלא תתקע המערכת, והם יוכלו לעבוד -
@ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
ברמה גבוהה ללא מכשולות.
מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה,
אכן אני אסיר תודה.רק דבר אחד מציק לי,
למה רק עכשיו מתברר שהעובדים הגויים
בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?רק דבר אחד מציק לי ומאוד.
שאתה מבין דברים שלא אמרתי. ויש לך טרוניה על זה.
איפה כתבתי שרק עכשיו התברר שהם בוהים מול המסך ?אם אני לא מובן מספיק, או שאתה מוצא בכל דבר שאני כותב סיבה להתרעם, אני יעדיף לא להגיב לך.
-
@יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10
@magicode
תכל'ס יש לזה התכנות? -
@mot אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10
@magicode
תכל'ס יש לזה התכנות?כן בטח.
אפשר לעשות מסלול בתשלום ששמה יהיה אפשר לשלוח פי 3 ממה שמשתמש רגיל יכול לשלוח.
הסיבוך פה בסיפור זה התשלום.
מצד אחד צריך שהתשלום יהיה אוטומטי כי בלי אוטומט זה צריך לעלות יותר.
ובגלל שזה אוטומטי עלול להיות סיטואציות שמישהו ישלם על משהו שהוא לא רצה ולא התכוון.
כמו שנפתח פה בעבר תלונות על חברה אחרת שהיא לא לקחה סיטוציה מסויימת ולכן נוצר עיוות בתשלום.
זה קשה לתכנן את זה. הקושי הגדול הוא חישוב חצי חודש בהתחלה ובניתוק. וגם חישוב לפי חיבורים.
והקושי היותר גדול זה לתת דוח למשתמש זועם שבטוח שעקצו אותו.
והוא בטוח שעל נטפרי נופלת נטל ההוכחה להוכיח שהם לא גנבים. -
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@mot אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
@יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10
@magicode
תכל'ס יש לזה התכנות?כן בטח.
אפשר לעשות מסלול בתשלום ששמה יהיה אפשר לשלוח פי 3 ממה שמשתמש רגיל יכול לשלוח.
הסיבוך פה בסיפור זה התשלום.
מצד אחד צריך שהתשלום יהיה אוטומטי כי בלי אוטומט זה צריך לעלות יותר.
ובגלל שזה אוטומטי עלול להיות סיטואציות שמישהו ישלם על משהו שהוא לא רצה ולא התכוון.
כמו שנפתח פה בעבר תלונות על חברה אחרת שהיא לא לקחה סיטוציה מסויימת ולכן נוצר עיוות בתשלום.
זה קשה לתכנן את זה. הקושי הגדול הוא חישוב חצי חודש בהתחלה ובניתוק. וגם חישוב לפי חיבורים.
והקושי היותר גדול זה לתת דוח למשתמש זועם שבטוח שעקצו אותו.
והוא בטוח שעל נטפרי נופלת נטל ההוכחה להוכיח שהם לא גנבים.אולי אפשר שזה יהיה מסלול שהלקוח צריך לבחור מחדש כל הזמן, דהיינו מחיר קבוע לחודש לועזי (וזה לא משנה מתי בחשבון הצטרפו למסלול) - זה מתאפס כל חודש והלקוח צריך לחדשו לבד - בעת החידוש הלקוח יקבל מיד מייל עם הודעה על החידוש ועם קבלה על התשלום - ואולי אפשרות לרכוש את זה רק לחיבור אחד מכלל החיבורים שיש ללקוח.
-
@magicode
היום אחרי שכבר קיימים מסלולי סינון עם מחירים שונים.
עדיין כ"כ מסובך להוסיף עוד סוג של מסלול ? -
@ליכט זה לא הנקודה עוד מסלול
הוא הסביר את המורכבות במסלול הספציפי הזה -
@magicode יש לי הצעה, שיהיה אפשרות לבחור 'שרות בדיקת תמונות מרובות' בדף המשתמש בתוספת תשלום ויצטרכו לבחור את זה כל חודש מחדש.
כמובן שיהיה התראה בעת בחירת השרות שזה בתוספת תשלום וכו'. -
דווקא לעשות מסלול יכול לפתור את הבעיה.
רק שהבאתי את הבעיה מהמסלולים עצמם.
אם אני זוכר נכון אז במסלולים זה הולך לפי רוב החודש ככה נקבע המחיר של אותו חודש.
ובגלל זה יש טענות עם דירשה מנטפרי להוכחות. למה עברתי למסלול מצומצם ועדיין אני משלם כרגיל.
לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.
לכן צריך למצוא נוסחה שלא צריך להסביר ללקוח כלום.
אולי באמת צריך להוסיף בתנאי תשלום שנטפרי לא מחוייבת להסביר על מה התשלום. ובמקרה וללקוח יש טענה עליו לבוא ולהוכיח שנגבה ממנו יותר ואם הוא לא עושה את זה הריהו נחשב כמוחל על הטעות. -
@magicode
כ"כ מסובך להגדיר שכאן למטה: https://netfree.link/app/#/user/payment
איפה שרואים את ימי הגלישה של כל חיבור בחודשים האחרונים, יראו גם כל יום לאיזה מסלול זה היה מחובר ?נ.ב. אני לא מתכנת ואני לא מבין האם זה מסובך או לא, אני רק שואל...
-
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.
טענה חזקה מאד
אולי באמת צריך להוסיף בתנאי תשלום שנטפרי לא מחוייבת להסביר על מה התשלום. ובמקרה וללקוח יש טענה עליו לבוא ולהוכיח שנגבה ממנו יותר
זה צודק אבל לא חכם, זה לא מריח טוב, בפרט שלרוב רק לנטפרי יש את הכלים להוכיח
-
@אחד-תם אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
זה צודק אבל לא חכם
אחרי שזה יהיה בתנאים זה בוודאי יהיה צודק, באותה מידה אם יהיה בתנאים שעל חריגת תמונות הלקוח ישלם 100000 ש"ח זה גם יהיה צודק.
השאלה אם זה צודק להכניס את זה בתנאים.
-
@magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.
אולי צריך להחליט שעל תשלום מדברים רק בשירות לקוחות ולא בפניות
ולהוסיף מסלול, למי שמתעסק יותר מידי זמן עם שירות לקוחות שישלם יותר על זה. -
@magicode
אתה לא צריך להתייחס יותר מדי לאנשים עם טענות על שקל פה שקל שם
אף אחד לא חושד בנטפרי שהיא גונבת או כאלה דברים
עושים מסלול נוסף לגרפיקאיות וכדו' שבו יש אזהרה כפולה
2 הצדדים מוחלים מראש על כל טעות בגבייה,
עקב זמן יקר שמתבזבז על בדיקת חשבונות וכדו' ועקב הרצון של נטפרי להשתפר ולהשתכלל בדברים שחשובים באמת - נקבע בזו שעל כל טענה של לקוח על גביית יתר מצד נטפרי - ייגבה סך 30 ש"ח דמי טיפול.תעשה ככה ותיראה ש 95 אחוז מהטענות והבירורים הקטנוניים יירדו.
-
אגב גם במסלול רגיל אפשר לשקול לעשות כזה דבר
אפילו בסכום פעוט - "נקבע מראש שעל כל בירור על גביית יתר מצד נטפרי ייגבה סך 7.90 ש"ח דמי טיפול"
אם מנסחים את זה בתור אזהרה ובתור תנאי מראש - אנשים לא יתלוננו. אדרבא רק יעריכו יותר את השירות. זה משהו בנפש האדם שמעריכים יותר דברים שעולים כסף... -
@loters אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:
אגב גם במסלול רגיל אפשר לשקול לעשות כזה דבר
אפילו בסכום פעוט - "נקבע מראש שעל כל בירור על גביית יתר מצד נטפרי ייגבה סך 7.90 ש"ח דמי טיפול"
אם מנסחים את זה בתור אזהרה ובתור תנאי מראש - אנשים לא יתלוננו. אדרבא רק יעריכו יותר את השירות. זה משהו בנפש האדם שמעריכים יותר דברים שעולים כסף...צא וראה עד כמה אותם טרחנים 'מברכים' את הבנק שלהם על כל עמלת ביטול של הוראת קבע שמעולם לא נחתמה...
-
אחד הדברים המצערים בכך שעדיין לא הוקם מסלול מרובה תמונות:
אני מחפש נואשות אחר אלמנט מתאים ללוגו,
ואז כשאני כמעט בטוח שהצלחתי למקד את החיפוש: חריגה...
-
@ברצינות יש גם הרבה שלא ככה, תלוי עם איזה סוג אנשים את עובד
הקמצנים ישארו קמצנים וגם ירוויחו בהתאם