• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חריגה לעיתים קרובות בתמונות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    67 פוסטים 16 כותבים 3.5k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ליכטל מנותק
      ליכט @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode
      היום אחרי שכבר קיימים מסלולי סינון עם מחירים שונים.
      עדיין כ"כ מסובך להוסיף עוד סוג של מסלול ?

      אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • אחד תםא מנותק
        אחד תם @ליכט
        נערך לאחרונה על ידי

        @ליכט זה לא הנקודה עוד מסלול
        הוא הסביר את המורכבות במסלול הספציפי הזה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • M מנותק
          mot @magicode
          נערך לאחרונה על ידי

          @magicode יש לי הצעה, שיהיה אפשרות לבחור 'שרות בדיקת תמונות מרובות' בדף המשתמש בתוספת תשלום ויצטרכו לבחור את זה כל חודש מחדש.
          כמובן שיהיה התראה בעת בחירת השרות שזה בתוספת תשלום וכו'.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • magicodeM מנותק
            magicode
            נערך לאחרונה על ידי

            דווקא לעשות מסלול יכול לפתור את הבעיה.
            רק שהבאתי את הבעיה מהמסלולים עצמם.
            אם אני זוכר נכון אז במסלולים זה הולך לפי רוב החודש ככה נקבע המחיר של אותו חודש.
            ובגלל זה יש טענות עם דירשה מנטפרי להוכחות. למה עברתי למסלול מצומצם ועדיין אני משלם כרגיל.
            לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.
            לכן צריך למצוא נוסחה שלא צריך להסביר ללקוח כלום.
            אולי באמת צריך להוסיף בתנאי תשלום שנטפרי לא מחוייבת להסביר על מה התשלום. ובמקרה וללקוח יש טענה עליו לבוא ולהוכיח שנגבה ממנו יותר ואם הוא לא עושה את זה הריהו נחשב כמוחל על הטעות.

            הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
            חיתוך קבצי MP3 און-ליין

            ליכטל אחד תםא ע L 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
            • ליכטל מנותק
              ליכט @magicode
              נערך לאחרונה על ידי

              @magicode
              כ"כ מסובך להגדיר שכאן למטה: https://netfree.link/app/#/user/payment
              איפה שרואים את ימי הגלישה של כל חיבור בחודשים האחרונים, יראו גם כל יום לאיזה מסלול זה היה מחובר ?

              נ.ב. אני לא מתכנת ואני לא מבין האם זה מסובך או לא, אני רק שואל...

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • אחד תםא מנותק
                אחד תם @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.

                טענה חזקה מאד

                אולי באמת צריך להוסיף בתנאי תשלום שנטפרי לא מחוייבת להסביר על מה התשלום. ובמקרה וללקוח יש טענה עליו לבוא ולהוכיח שנגבה ממנו יותר

                זה צודק אבל לא חכם, זה לא מריח טוב, בפרט שלרוב רק לנטפרי יש את הכלים להוכיח

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ע מנותק
                  עמאר @אחד תם
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אחד-תם אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                  זה צודק אבל לא חכם

                  אחרי שזה יהיה בתנאים זה בוודאי יהיה צודק, באותה מידה אם יהיה בתנאים שעל חריגת תמונות הלקוח ישלם 100000 ש"ח זה גם יהיה צודק.

                  השאלה אם זה צודק להכניס את זה בתנאים.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע מנותק
                    עמאר @magicode
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                    לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.

                    אולי צריך להחליט שעל תשלום מדברים רק בשירות לקוחות ולא בפניות
                    ולהוסיף מסלול, למי שמתעסק יותר מידי זמן עם שירות לקוחות שישלם יותר על זה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • L מנותק
                      loters @magicode
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @magicode
                      אתה לא צריך להתייחס יותר מדי לאנשים עם טענות על שקל פה שקל שם
                      אף אחד לא חושד בנטפרי שהיא גונבת או כאלה דברים
                      עושים מסלול נוסף לגרפיקאיות וכדו' שבו יש אזהרה כפולה
                      2 הצדדים מוחלים מראש על כל טעות בגבייה,
                      עקב זמן יקר שמתבזבז על בדיקת חשבונות וכדו' ועקב הרצון של נטפרי להשתפר ולהשתכלל בדברים שחשובים באמת - נקבע בזו שעל כל טענה של לקוח על גביית יתר מצד נטפרי - ייגבה סך 30 ש"ח דמי טיפול.

                      תעשה ככה ותיראה ש 95 אחוז מהטענות והבירורים הקטנוניים יירדו.

                      L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • L מנותק
                        loters @loters
                        נערך לאחרונה על ידי loters

                        אגב גם במסלול רגיל אפשר לשקול לעשות כזה דבר
                        אפילו בסכום פעוט - "נקבע מראש שעל כל בירור על גביית יתר מצד נטפרי ייגבה סך 7.90 ש"ח דמי טיפול"
                        אם מנסחים את זה בתור אזהרה ובתור תנאי מראש - אנשים לא יתלוננו. אדרבא רק יעריכו יותר את השירות. זה משהו בנפש האדם שמעריכים יותר דברים שעולים כסף...

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ב מנותק
                          ברצינות @loters
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @loters אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                          אגב גם במסלול רגיל אפשר לשקול לעשות כזה דבר
                          אפילו בסכום פעוט - "נקבע מראש שעל כל בירור על גביית יתר מצד נטפרי ייגבה סך 7.90 ש"ח דמי טיפול"
                          אם מנסחים את זה בתור אזהרה ובתור תנאי מראש - אנשים לא יתלוננו. אדרבא רק יעריכו יותר את השירות. זה משהו בנפש האדם שמעריכים יותר דברים שעולים כסף...

                          צא וראה עד כמה אותם טרחנים 'מברכים' את הבנק שלהם על כל עמלת ביטול של הוראת קבע שמעולם לא נחתמה...

                          ב L 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • ב מנותק
                            ברצינות @ברצינות
                            נערך לאחרונה על ידי ברצינות

                            אחד הדברים המצערים בכך שעדיין לא הוקם מסלול מרובה תמונות:
                            אני מחפש נואשות אחר אלמנט מתאים ללוגו,
                            ואז כשאני כמעט בטוח שהצלחתי למקד את החיפוש: חריגה...
                            😞 😞 😞

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • L מנותק
                              loters @ברצינות
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @ברצינות יש גם הרבה שלא ככה, תלוי עם איזה סוג אנשים את עובד
                              הקמצנים ישארו קמצנים וגם ירוויחו בהתאם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון