• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    חריגה לעיתים קרובות בתמונות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    67 פוסטים 16 כותבים 3.5k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע מנותק
      עמאר @magicode
      נערך לאחרונה על ידי

      @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

      עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.

      סתם לסקרנות...

      איזה סדר גודל של גויים מועסקים היום בנטפרי, משהו בסדר גודל של אולם קטן? אולם גדול? בניין משרדים?

      אני אין ספור מנסה לשערך ולתאר לעצמי את הסדר גודל 🙂

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • W מנותק
        webdesign @magicode
        נערך לאחרונה על ידי

        @magicode
        הבעיה תמיד היתה. עכשיו הגיעו מים עד נפש.
        אם מחפשים בhttps://www.behance.net/ או בhttps://dribbble.com/ ב08:30 בבוקר - קצב בדיקת התמונות קצת יותר סביר (אבל עדיין איטי להחריד, כי יש שם תמונות גדולות יותר)
        אבל מסביבות 12:00 המצב מחמיר, ובערב ממש קטסטרופה.
        ואני עובדת קבוע גם בערב.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • W מנותק
          webdesign @אהרן
          נערך לאחרונה על ידי

          @אהרן אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

          ואגב, תהיה משוכנע שנטפרי מנחשים נכון כמה מהמצביעים אכן מוכנים לשלם, וכמה מצביעים ע"מ לרמוז לנטפרי "שיתחילו לתת שירות".

          משפט לא הוגן.
          זה גונב לי כל יום זמן עבודה יקר,
          ולעוד הרבה מאוד משתמשים.

          אם הייתי רוצה "לרמוז" או "לעקוץ" - יש דרכים יותר מתוחכמות.
          אבל אני לא שם. מצטערת.

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • ע מנותק
            עמאר @webdesign
            נערך לאחרונה על ידי

            הכאב מובן.

            אבל למה הדברים של @magicode אינם מובנים?
            נטפרי עושה כל שביכולתה לפתור את הבעיה עד תומה!

            (אני מניח שאם יש מי שרוצה לשלם יותר כסף כל חודש, נטפרי לא תסרב לקחת. אבל מה לעשות שנטפרי מסכימה לעשות זאת בחינם?)

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ב מנותק
              ברצינות @magicode
              נערך לאחרונה על ידי ברצינות

              @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

              עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
              קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
              ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
              עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.

              אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
              ברמה גבוהה ללא מכשולות.
              מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
              ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה.

              ב magicodeM 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • י מנותק
                יי @magicode
                נערך לאחרונה על ידי

                @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                אתה בעצם מציע להעביר את הבעיה ל netfree-pro
                כי הם שולחים הכי הרבה תמונות. והם אלו שבפועל תוקעים את העסק. (זה לה האשמה).

                מה בנוגע להצעה הזו?
                זו יכול לבוא בחשבון?

                אנחנו מבינים שנטפרי עושים ככל שביכולתם
                אבל המצוקה הזו קיימת.
                וזה מאוד מאתגר.

                כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                M תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ב מנותק
                  בב @ברצינות
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                  בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
                  אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?

                  כשהמערכת נתקעת, ולא מגיעות תמונות לבדיקה, מה אתה מצפה מהעובדים שיעשו?
                  מה עוזר פיקוח?
                  בשביל זה אם הבנתי נכון, יצרו את המגבלה של שליחת תמונות כדי שלא תתקע המערכת, והם יוכלו לעבוד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • magicodeM מחובר
                    magicode @ברצינות
                    נערך לאחרונה על ידי magicode

                    @ברצינות אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                    @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                    עכשיו מתברר שיש גם מחסור בעובדים גויים.
                    קודם לכן המערכת הייתה נתקעת והיה נתקע לגויים המערכת של הבדיקת תמונות.
                    ככה שלא היה שום תועלת בלהוסיף עובדים. הם היו סתם בוהים במסך התקוע.
                    עכשיו שהמערכת מסוגלת לקבל יותר, עובדים להוסיף עוד גויים.

                    אני מעריך מאוד את המסירות לתת לציבור אינטרנט מסונן
                    ברמה גבוהה ללא מכשולות.
                    מעריך גם את העובדה שהשירות הזה ניתן במחיר מינימלי
                    ופיתוחים נוספים נעשים כמעט ללא תמורה,
                    אכן אני אסיר תודה.

                    רק דבר אחד מציק לי,
                    למה רק עכשיו מתברר שהעובדים הגויים
                    בוהים מול מסכים ומערכת תקולה.
                    אין פיקוח במקום? נהלים לצוות? פיקוח תפוקה?

                    רק דבר אחד מציק לי ומאוד.
                    שאתה מבין דברים שלא אמרתי. ויש לך טרוניה על זה.
                    איפה כתבתי שרק עכשיו התברר שהם בוהים מול המסך ?

                    אם אני לא מובן מספיק, או שאתה מוצא בכל דבר שאני כותב סיבה להתרעם, אני יעדיף לא להגיב לך.

                    הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                    חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 9
                    • M מנותק
                      mot @יי
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                      כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                      @magicode
                      תכל'ס יש לזה התכנות?

                      magicodeM תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • magicodeM מחובר
                        magicode @mot
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @mot אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                        @יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                        כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                        @magicode
                        תכל'ס יש לזה התכנות?

                        כן בטח.
                        אפשר לעשות מסלול בתשלום ששמה יהיה אפשר לשלוח פי 3 ממה שמשתמש רגיל יכול לשלוח.
                        הסיבוך פה בסיפור זה התשלום.
                        מצד אחד צריך שהתשלום יהיה אוטומטי כי בלי אוטומט זה צריך לעלות יותר.
                        ובגלל שזה אוטומטי עלול להיות סיטואציות שמישהו ישלם על משהו שהוא לא רצה ולא התכוון.
                        כמו שנפתח פה בעבר תלונות על חברה אחרת שהיא לא לקחה סיטוציה מסויימת ולכן נוצר עיוות בתשלום.
                        זה קשה לתכנן את זה. הקושי הגדול הוא חישוב חצי חודש בהתחלה ובניתוק. וגם חישוב לפי חיבורים.
                        והקושי היותר גדול זה לתת דוח למשתמש זועם שבטוח שעקצו אותו.
                        והוא בטוח שעל נטפרי נופלת נטל ההוכחה להוכיח שהם לא גנבים.

                        הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                        חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                        ש ליכטל M 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                        • ש מנותק
                          שלו' @magicode
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                          @mot אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                          @יי אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                          כמו"כ נשמח להבין מה המשמעות של הצעה #10

                          @magicode
                          תכל'ס יש לזה התכנות?

                          כן בטח.
                          אפשר לעשות מסלול בתשלום ששמה יהיה אפשר לשלוח פי 3 ממה שמשתמש רגיל יכול לשלוח.
                          הסיבוך פה בסיפור זה התשלום.
                          מצד אחד צריך שהתשלום יהיה אוטומטי כי בלי אוטומט זה צריך לעלות יותר.
                          ובגלל שזה אוטומטי עלול להיות סיטואציות שמישהו ישלם על משהו שהוא לא רצה ולא התכוון.
                          כמו שנפתח פה בעבר תלונות על חברה אחרת שהיא לא לקחה סיטוציה מסויימת ולכן נוצר עיוות בתשלום.
                          זה קשה לתכנן את זה. הקושי הגדול הוא חישוב חצי חודש בהתחלה ובניתוק. וגם חישוב לפי חיבורים.
                          והקושי היותר גדול זה לתת דוח למשתמש זועם שבטוח שעקצו אותו.
                          והוא בטוח שעל נטפרי נופלת נטל ההוכחה להוכיח שהם לא גנבים.

                          אולי אפשר שזה יהיה מסלול שהלקוח צריך לבחור מחדש כל הזמן, דהיינו מחיר קבוע לחודש לועזי (וזה לא משנה מתי בחשבון הצטרפו למסלול) - זה מתאפס כל חודש והלקוח צריך לחדשו לבד - בעת החידוש הלקוח יקבל מיד מייל עם הודעה על החידוש ועם קבלה על התשלום - ואולי אפשרות לרכוש את זה רק לחיבור אחד מכלל החיבורים שיש ללקוח.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ליכטל מנותק
                            ליכט @magicode
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @magicode
                            היום אחרי שכבר קיימים מסלולי סינון עם מחירים שונים.
                            עדיין כ"כ מסובך להוסיף עוד סוג של מסלול ?

                            אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                            • אחד תםא מנותק
                              אחד תם @ליכט
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @ליכט זה לא הנקודה עוד מסלול
                              הוא הסביר את המורכבות במסלול הספציפי הזה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • M מנותק
                                mot @magicode
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @magicode יש לי הצעה, שיהיה אפשרות לבחור 'שרות בדיקת תמונות מרובות' בדף המשתמש בתוספת תשלום ויצטרכו לבחור את זה כל חודש מחדש.
                                כמובן שיהיה התראה בעת בחירת השרות שזה בתוספת תשלום וכו'.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • magicodeM מחובר
                                  magicode
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  דווקא לעשות מסלול יכול לפתור את הבעיה.
                                  רק שהבאתי את הבעיה מהמסלולים עצמם.
                                  אם אני זוכר נכון אז במסלולים זה הולך לפי רוב החודש ככה נקבע המחיר של אותו חודש.
                                  ובגלל זה יש טענות עם דירשה מנטפרי להוכחות. למה עברתי למסלול מצומצם ועדיין אני משלם כרגיל.
                                  לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.
                                  לכן צריך למצוא נוסחה שלא צריך להסביר ללקוח כלום.
                                  אולי באמת צריך להוסיף בתנאי תשלום שנטפרי לא מחוייבת להסביר על מה התשלום. ובמקרה וללקוח יש טענה עליו לבוא ולהוכיח שנגבה ממנו יותר ואם הוא לא עושה את זה הריהו נחשב כמוחל על הטעות.

                                  הדברים שלי לא כתובים בשחור לבן הדברים שלי כתובים באפור בטווח 10bit
                                  חיתוך קבצי MP3 און-ליין

                                  ליכטל אחד תםא ע L 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • ליכטל מנותק
                                    ליכט @magicode
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @magicode
                                    כ"כ מסובך להגדיר שכאן למטה: https://netfree.link/app/#/user/payment
                                    איפה שרואים את ימי הגלישה של כל חיבור בחודשים האחרונים, יראו גם כל יום לאיזה מסלול זה היה מחובר ?

                                    נ.ב. אני לא מתכנת ואני לא מבין האם זה מסובך או לא, אני רק שואל...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                    • אחד תםא מנותק
                                      אחד תם @magicode
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                      לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.

                                      טענה חזקה מאד

                                      אולי באמת צריך להוסיף בתנאי תשלום שנטפרי לא מחוייבת להסביר על מה התשלום. ובמקרה וללקוח יש טענה עליו לבוא ולהוכיח שנגבה ממנו יותר

                                      זה צודק אבל לא חכם, זה לא מריח טוב, בפרט שלרוב רק לנטפרי יש את הכלים להוכיח

                                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                      • ע מנותק
                                        עמאר @אחד תם
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @אחד-תם אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                        זה צודק אבל לא חכם

                                        אחרי שזה יהיה בתנאים זה בוודאי יהיה צודק, באותה מידה אם יהיה בתנאים שעל חריגת תמונות הלקוח ישלם 100000 ש"ח זה גם יהיה צודק.

                                        השאלה אם זה צודק להכניס את זה בתנאים.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ע מנותק
                                          עמאר @magicode
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @magicode אמר בחריגה לעיתים קרובות בתמונות:

                                          לך תשקיע עכשיו זמן לפנעח ולהסביר ללקוח למה הוא שילם 5 שקל יותר. בשעה שהזמן לפענח ולהסביר לו עולה הרבה יותר.

                                          אולי צריך להחליט שעל תשלום מדברים רק בשירות לקוחות ולא בפניות
                                          ולהוסיף מסלול, למי שמתעסק יותר מידי זמן עם שירות לקוחות שישלם יותר על זה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • L מנותק
                                            loters @magicode
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @magicode
                                            אתה לא צריך להתייחס יותר מדי לאנשים עם טענות על שקל פה שקל שם
                                            אף אחד לא חושד בנטפרי שהיא גונבת או כאלה דברים
                                            עושים מסלול נוסף לגרפיקאיות וכדו' שבו יש אזהרה כפולה
                                            2 הצדדים מוחלים מראש על כל טעות בגבייה,
                                            עקב זמן יקר שמתבזבז על בדיקת חשבונות וכדו' ועקב הרצון של נטפרי להשתפר ולהשתכלל בדברים שחשובים באמת - נקבע בזו שעל כל טענה של לקוח על גביית יתר מצד נטפרי - ייגבה סך 30 ש"ח דמי טיפול.

                                            תעשה ככה ותיראה ש 95 אחוז מהטענות והבירורים הקטנוניים יירדו.

                                            L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון