קו טלפון ביתי
-
-
@יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת
האם יהיה אפשרות ליותר מ3000 דקות?לא צפויה חבילה מעל 3000 דק.
והאם יהיה אפשר לשלם כפול ולקבל שתי חבילות של 3000?
-
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת
האם יהיה אפשרות ליותר מ3000 דקות?לא צפויה חבילה מעל 3000 דק.
והאם יהיה אפשר לשלם כפול ולקבל שתי חבילות של 3000?
אם זה מתאם חיצוני, נשמע שאפשר לחבר כאלה בלי הגבלה.
-
@יוסי-תקשורת
האם זה תומך ב-2 קווים על אותו קו
כמו שהנתבים של 012/פרטנר? -
@אהרן אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת
האם יהיה אפשרות ליותר מ3000 דקות?לא צפויה חבילה מעל 3000 דק.
והאם יהיה אפשר לשלם כפול ולקבל שתי חבילות של 3000?
אם זה מתאם חיצוני, נשמע שאפשר לחבר כאלה בלי הגבלה.
כן אבל אז זה שני מספרי טלפון ואני רוצה על מספר טלפון אחד שני מסלולים
-
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת
האם יהיה אפשרות ליותר מ3000 דקות?לא צפויה חבילה מעל 3000 דק.
והאם יהיה אפשר לשלם כפול ולקבל שתי חבילות של 3000?
או לחילופין כמה יעלה חריגה?
-
@יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:
@אמריקאנער אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת
מה הפילוט? הרי יש היום כבר טלפון קוי לפרטנר ולסלקום.שמענו הרבה תלונות (על ניתוקים ואיכות קו ירודה) אצל לקוחות קיימים על ראוטר משולב טלפון.
ולכן אנחנו רוצים לבדוק אייך המתאם הזה שהוא לא כחלק מהראוטר עובד בפועל.
אין מטרה לספק למשתמשים רק מוצר מבוקש.
אלא המטרה היא, לספק מוצר שנותן מענה לקהל משתמשים גדול, אבל בצורה איכותית ומקצועיתכלקוח של נטויז'ן בטלפון הביתי גם אני נתקלתי בבעיות המצוינות מעלה, מכיון שהייתי עקשן בהתנהלות מולם ודרשתי לקבל שירות נורמלי, בשלב מסוים נמאס להם ממני (אינני זוכר אבל אולי זה היה בעקבות תלונה בענין למשרד התקשורת) והם שלחו אלי טכנאי עם מודם של חברת סוויסקום השוויצרית.
הטכנאי אמר לי שזה מודם איכותי יותר, ואכן מאז הוחלף פסקו לחלוטין כל ניתוקי השיחות למיניהם וכבר תקופה ארוכה מאד שהכל מתנהל חלק.מה שאומר שבגדול הנושא הוא איכות המכשירים ולא החיבור ליחידה אחת.
-
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת אמר בקו טלפון ביתי:
@rnc אמר בקו טלפון ביתי:
@יוסי-תקשורת
האם יהיה אפשרות ליותר מ3000 דקות?לא צפויה חבילה מעל 3000 דק.
והאם יהיה אפשר לשלם כפול ולקבל שתי חבילות של 3000?
או לחילופין כמה יעלה חריגה?
לפי מה שראיתי במערכת אין אפשרות לבצע חריגה גם אל בתשלום. אחרי 3000 דק הקו נחסם לשיחות יוצאות עד לחידוש החבילה ב1 לחודש
-
@6262
גם לי היה אותו סיפור כמוך בדיוק ועשו לי מה שעשן לך וכל הבעיה נפתרה -
@zeevgros
שלי פרטנר
תקופה ארוכה היה בסדר עד שהתחילו בעיות (019)
אז עברתי ל-RL, והועיל רק לתקופה, גם שם יש בעיות
פרטנר טוענים שזה בגלל שהנתב ישן, ושארכוש חדש (900 ש"ח)
לא רציתי לרכוש מכשיר יקר כ"כ שהוא ראוטר לא משהו
וגם אז, אף אחד לא מבטיח לי שיעבוד, תמיד הם יכולים להיתלות בנטפרי (יתכן ובצדק).בנתיים אני סובל
-
@אהרן
למה לרכוש אם אתה מנוי שלהם אתה צריך לקבל בחינם...
אני קיבלתי חדש בחינם -
@zeevgros אמר בקו טלפון ביתי:
@אהרן
למה לרכוש אם אתה מנוי שלהם אתה צריך לקבל בחינם...
אני קיבלתי חדש בחינםמפרטנר?
-
@אהרן גם אם תרכוש אין שום טעם לרכוש מפרטנר.
היום ב 200- 400 ש"ח יש ראוטרים מעולים למשתמש הביתי. -
@יהודה-12 ראוטר עם אפשרות לשיחות ? וחוץ מזה גם פרטנר וגם נטוויזן דורשים שהשיחות יהיו דרך הראוטר שלהם.
-
@אהרן אמר בקו טלפון ביתי:
@zeevgros
שלי פרטנר
תקופה ארוכה היה בסדר עד שהתחילו בעיות (019)
אז עברתי ל-RL, והועיל רק לתקופה, גם שם יש בעיות
פרטנר טוענים שזה בגלל שהנתב ישן, ושארכוש חדש (900 ש"ח)
לא רציתי לרכוש מכשיר יקר כ"כ שהוא ראוטר לא משהו
וגם אז, אף אחד לא מבטיח לי שיעבוד, תמיד הם יכולים להיתלות בנטפרי (יתכן ובצדק).בנתיים אני סובל
למיטב ידעתי פרטנר גובים טבין ותקילין, בנטויז'ן זה בהשאלה.
-
@רמיזא אמר בקו טלפון ביתי:
ראוטר עם אפשרות לשיחות ? וחוץ מזה גם פרטנר וגם נטוויזן דורשים שהשיחות יהיו דרך הראוטר שלהם.
התכוונתי ראוטר לאינטרנט ואליו לחבר ראוטר של נטוויז'ן לשיחות. זה לא אפשרי ?
-
@אהרן
מנטוויז'ן -
@יוסי-תקשורת
בזמנו נרשמתי לפילוט
וזו התשובה שקיבלתי
שלום רב
"הסבב הראשון של הפיילוט יצא לדרך, אך רשמתי אתכם לסבב השני של הפיילוט
אנחנו נעמוד איתכם בקשר בהמשך"
רציתי לדעת אם יש היתכנות בכלל לקבל את הפיילוט? -
מתוך מטרה להגיע לתוצאות טובות
בשלב הראשון קבוצה ראשונה קיבלה מתאמים לבדיקה ללא ניוד המספרים שלהם אלא עם מספר זמני.
אני יכול להגיד שאנחנו מתרשמים שאיכות הקו לא הכי טובה.
אנחנו בודקים האם הבעיה בציוד או בספק ה SIP . ונפעל בהתאם לתוצאות הבדיקה!לכן בשלב זה עדיין לא נתקדם לשלב הטסטים שבו נניד ללקוחות את המספרים, עד שנוודא שהמוצר הוא באיכות מספקת.
-
@יוסי-תקשורת
יש חדש?