כבר קרוב לשנתיים שזכיתי להיות עם נטפרי,
על רמת הסינון והכשרות כמדומה שאני לא צריך להרחיב, ועל השירות , המקצועיות, והמסירות בכלל לא שייך להרחיב, באמת מרגיש כמו הציפור המסתתר לנו מאחורי הלוגו (לא זוכר כרגע מי הסביר כך, שימחול לי :bow_tone1: , אבל באמת קלע למטרה) .
מה כן, לאחרונה מקוננת בליבי ההרגשה הנפלאה שיש לי זכות ואפשרות לעזור ולסייע בכל הקשור להסינון (ומחוצה לו), באם זה לחברים חדשים שמצטרפים למשפחת נטפרי וגם לכלל החברים, ולהיות חלק מעוזרי הפרויקט הגדול, אדיבות שלא נמצא בדומה לו בעולם היהדות (לא כתבתי סינון - א. משום ש: הָרוֹצֶה שֶׁיִּתֵּן וְלֹא יִתְּנוּ אֲחֵרִים... יִתֵּן וְיִתְּנוּ אֲחֵרִים, חָסִיד (אבות ה יג) משום מה לא תקף גם בתחומים אחרים ביהדות, ב. לא רציתי להשוות נטפרי לסינונים אחרים לרגע!), וההרגשה שלי הוא שאני לא היחיד שמרגיש כן.
ועוד שתי דברים שתפסו אותי לאחרונה,
א. באף מקום לא מצאתי שאנשים ממש מריבים מי הצליח לעזור ראשון (וזה לא רק המוניטין - מניסיון).
ב. באף חברת סינון, המשתמשים שנעבאך משתמשים בהסינון לא רק שהם ממליצים בחום רק גם מפרסמים החברה ובוודאי לא הולכים וחותמים מדעת עצמם באימייל הפרטי שלהם סמל החברה (שחוץ מענין ה'יפוצו', יש בו גאווה פשוטה, גם אצלי בבית יש 'נטפרי') (למי שלא הבין עיין פה).
כל מילה נוספת מיותרת, אשריכם בעולם הזה ואשריכם לעולם הבא.
ובוודאי ארגון שפועל לעזור ולהציל בני ישראל לשם שמים ב 100% דבר שעין לו ריע ואח, יזכה להמשיך ולכבוש פסגות גבוהים ואף הקשים ביותר שאף אחד לא חלם אפשר להגיע עליהם, ונזכה עוד מעט ביחד להגיע לסייע ולעזור לאחינו היושבים ברחבי העולם וצועקים למה ניגרע.
ואני לא חושב שאני יכול לסיים עם משהו יותר מתאים מ
מי כעמך ישראל!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי Chocolate
-
הרגשות פנימיות...
-
גירסה הבאה של נטפרי אניוואר
כאחד שמשתמש הרבה ומכיר המון אנשים שעובדים עם הVPN גם בארץ וגם בחו"ל אני כבר מעיז לחשוב על העדכון הבא של נטפרי אניוואר.
מה חסר עכשיו?
- יציבות
החיבור מתנתק די הרבה (אולי לא למי שיושב על חיבור אחד באופן קבוע, אבל לאחד שמתחבר לרשת פה ולסים שמה, זה לא יציב ומתנתק המון). - חיבור אוטומטי
להגיע למצב שמפעילים את המחשב פותחים הדפדפן והסינון עובד, כהיום יש חצי דקה במקרה שהכול עובד כמתוכנן (ז.א. הVPN מתחבר אוטומטית והווייפרי קולט את החיבור ומשחרר החסימה), ולפעמים דקה שתיים עד שמצליחים לייצר חיבור (לוחצים על "שמור והתחבר מחדש" - מקבלים "התרחשה שגיאה הרשת שלכם לא מאפשרת להתחבר בסוג חיבור זה…" אחרי כמה נסיונות של סוגי חיבורים השונים עד שמצליחים לקבל ההודעה "החיבור הצליח" ואז להתחיל לריב עם הוויפרי שיקלוט את זה), וכן, הדקות האלו קריטי מאוד, אנשים שהיו עם סינונים אחרים ועברי לנטפרי משתגעים מזה.
החיבור התנתקה? בסדר, שהאניוואר ינסה לבד להשיג חיבור חדש (בחברות אחרות אחרי שאתה מתקין הסינון על המחשב אתה לא צריך לפתוח התוכנה של הסינון יותר לצמיתות - לעומת זאת בנטפרי אין דבר כזה שאתה לא פותח את התוכנה, כל כמה זמן אתה חייב לנסות להתחבר מחדש וכו'). - האינטרנט לא עובד! האם הבעיה בהחיבור? בהVPN? בעיות קליטה? או בכלל הווייפרי החליט לעשות בעיות? בהתוכנה הישנה ראו את מצב החיבור לאיזה שרת אני מחובר המהירות וכדו', כהיום כשהאינטרנט לא עובד זה לנסות הכול עד שעולים על הבעיה.
- נראה שיש רק סוג שגיאה אחד "התרחשה שגיאה הרשת שלכם לא מאפשרת להתחבר בסוג חיבור זה, נסו סוג חיבור אחר", למה שלא יהיה שגיאות שיתן להמשתמש קצת יותר אינפורמציה מה קרה, אין אינטרנט, TIMEOUT, חומת אש, ׁׁוכדו'.
- לא פעם ולא פעמיים אחרי 3-6 פעמים החיבור הזה כן עובד משום מה הVPN המון פעמים לא מצליח להתחבר בהנסיון הראשון והשני, ואחרי כמה נסיונות הוא כן מצליח.
- L2TP, PPTP, TRANS וכו' רק מבלבל אנשים מה הכוונה שזה אמין וזה לא? איזה לבחור? למה בכל החברות אין כל הדברים האלו פשוט מתחברים וזהו. שהתוכנה יבדוק בכל רשת מה החיבור הכי מהיר וזהו (אולי בהגדרות מתקדמות שיהיה אופציה להגדיר סוג חיבור אוטומטי או ידני).
מה עוד ניתן לשפר?
- אני לא יודע למה שינו והכניסו את הממשק בתוך הדפדפן אבל זה מקשה על אנשים להבין מה קורה איפוא החסימה וכו' לדעתי היה הרבה יותר טוב תוכנה על המחשב ושיתקין גם סמל בשורת הסמלים לפתיחה מהירה.
- לחלק התוכנה לשתיים אחד ממשק ראשוני ששמה מתחברים ומתנתקים מהVPN, רואים הסטטוס וכדו' והשני הגדרות, שפה, כתובת שרת סינון, (סוג חיבור,) דברים שמשנים פעם בחצי שנה.
- איזשהו סינכרון בין אניוואר לווייפרי - ברגע שמתחברים להVPN שהוייפרי ישחרר החסימה מיידית.
כתבתי מה שעלה לי בשליפה בראש אני בטוח שיהיה לאחרים עוד מה להוסיף, ותן לחכם ויחכם.
- יציבות
-
נטפרי בלייקווד
התפרסם בימונים בלייקווד ע"פ בקשת הרה"ג ר' אלי' בער וואכטפויגל שליט"א, וכמו"כ התפרסם חזק בBMG (בית מדרש גבוה).
הרה"ג ר' Forcheimer שליט"א הוא האבדק"ק דבית מדרש גבוה לייקוואד.
להורדה
Netfree ad forcheimer.pdf
15-26 netfree.pdfישלם ד' שכרם לכל העוסקים בצרכי הציבור באמונה ובעילום שם.
-
עוד רעיון בוצע
כמו תמיד עוד רעיון בוצע בשקט
המייל שמקבלים ממרכז הפניות על כל תגובה של נציג, מעתה מכיל את תוכן הפניה ותגובת הנציג. -
קישור הצטרפות לנטפרי בחו"ל
היום באם אני רוצה לשלוח למישהו בחו"ל להצטרף אני שולח לו קישור ל https://netfree.link/wiki/Join_NetFree_from_outside_Israel
שזה ממש לא מעוצב יפה ולא נראה טוב ומקצועי.אני רוצה להציע במקום זה להוסיף עוד שלב פה
http://netfree.link/welcome/#/
אחרי שנרשמים/נכנסים לחשבון
באם זה חשבון לא ישראלי המערכת תבדוק האם הרשת היינו של נטפרי, ובמקרה שלא יווסף עוד שלב של הורדת הVPN.זה יפתור גם הבעיה שכהיום ההרשמה וההתקנה מפוזרים בכמה מקומות נפרדים, ככה הכול יהיה בהמשך אחד.
-
נטפרי לא רק לישראלים...
כמה חידושים שנכנס לאחרונה לטובת בני חו"ל
- קיצור לדף קיצורי דרך http://200.ovh/
- קיצור להתקנת אניוור בחו"ל http://1.200.ovh/
- באם שולחים מייל לכתובת 1@200.ovh תקבלו מייל חוזר עם מידע קצר אודות נטפרי באנגלית
- הוסיפו שעות בערב (או לכתוב לפנות בוקר?) שבודקים אתרים וסרטונים
תודה @ magicode ו@DS על כל ההשקעה והזמן והחישוב על כל הפרטים הקטנים.
-
RE: קיבלתי סימן.
- @GolanArt יש לי הקלטות עם שקרים על נטפרי חבל על הזמן (מלפני שבוע) לאן להעביר?
2.לדעתי הבעיה עם נטפרי הוא פשוט שאין לנו יחצנים שמתראיינים בכל תחנה פעמיים בשנה (בא לי לצחוק כשאני חושב האיך@magicode מתראיין), ואין לנו הכסף לכל הפרסומים וממילא אין לנו עכשיו מי שיזעק את זעקת משתמשי נטפרי, רק בא נחשוב עם ח"ו הסיפור היה הפוך נטפרי תובעת חברת אתרוג, איזה זעקה היתה קמה בכל התחנות.
3.לדעתי אנחנו הלקוחות שקיבלנו הכי הרבה מנטפרי צריכים לקחת על עצמנו מיזם משותף לחתום כל הרבנים על מכתב תמיכה בנטפרי.
4.ללא ספק שמאבק משפטי עולה הרבה כסף ובל"נ באם נצטרך אתרום גם אני את חלקי.
- @GolanArt יש לי הקלטות עם שקרים על נטפרי חבל על הזמן (מלפני שבוע) לאן להעביר?
-
רעיון לשפר חווית המשתמשים
בעקבות הפוסט שהעלה@ליכט פה
@administrators הייתי מציע המצאה שכבר עלה לי מזמן,
לעשות כזה אנימציה של רובוט/ אדם נחמד שיקפוץ בכל אתר שיש משהו בהקשר להאתר, לדוגמה באתרים של;
כרטיסי טיסה של ויזאייר
קבצי PDF
נקסט
תוספים
יוטיוב
אתרים לשליחת קבצים
פינטרסט
גוגל גרופס
גמבומייל
FREEPIK
וכו' וכו'
בכל האתרים האלו יקפוץ הדבר הנחמד ההוא עם טיפים לשימוש נכון של אתר ההוא בנטפרי
זה יעזור הרב לחווית השימוש של כל משתמשי נטפרי, ואפילו לאלו שכן מכירים את המערכת יכולים להתקל בדברים שהם לא יודעים איך להתגבר על הבעיה.
בכדאי שזה לא יפריע אפשר לעשות שרק יופיע נורה קטנה או משהו כזה, והמידע מופיע תוך הפאנל וכדו'
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי Chocolate
-
RE: תגובה: [כלי להוספת רשימת אתרים לפרופיל משתמש]
@מרדכי מצאתי את הבעיה, כדאי לתקן אני מכחה לנטפרי שיפתחו משהו בהקלטה ששחלתי, אעדכן בעז"ה
-
RE: תגובה: [כלי להוספת רשימת אתרים לפרופיל משתמש]
@מרדכי איפוא הסתבכת?
אתה מעלה קובץ פרופיל, מעתיק רשימה של כתובת, מפעיל את הכלי, ומוריד קוב פרופיל חדש עם הכתובות שהוספת. -
RE: חוברת נטפרי - קבוצת PNF
עוד חוברת מעשי ידי הרב י.א. מגייטסהד אנגליה.
Netfree Guide 2023_compressed.pdf
(קיים גם בפורמט נח ומוכן לדפוס) -
RE: שירות לקוחות
אני לא מדבר על מקרים מסובכים (שאז זה בדרך כלל אחרי כמה ימים הלוך ושוב ואז מבקשים ממך שעות זמינות ומשיהו יתקשר אילך, שגם לוקח זמן), אני מדבר על הזמן שהולכת לאיבוד בין הקלטה לשניה, ולפעמים זה זמן קריטי, או אנשים שלא יודעים/יכולים/רוצים להתעסק עם הסברים/הקלטות הלוך ושוב.
-
RE: שירות לקוחות
יעזור לקצר זמן במקום הפינג פונג בין הלקוח לתומכים, או לאנשים שלא מסתדרים עם ההקלטות וכדו.