• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    כמה משתמשים יש לנטפרי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    28 פוסטים 16 כותבים 2.1k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז מנותק
      זבולי @OR
      נערך לאחרונה על ידי

      @or
      מסתבר שבזמן הקורונה
      קצב העלייה גדל מאד

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • מושטמ מנותק
        מושט @יוליוס
        נערך לאחרונה על ידי מושט

        @יוליוס אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

        להערכתי כ-25,000 חיבורים

        לפי החישבון שלי כרגע בסביבות 27-28 אלף כ"י.

        ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ג מנותק
          גוגל @מושט
          נערך לאחרונה על ידי

          @מושט אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

          כ"י.

          כ''י על חשבון מסונני חברות שונות שאינם נטפרי,
          לא על חשבון כאלו שנמנעים מהחזקת כל גישה מכל סוג שהיא לרשת האינטרנטית.
          ופשוט.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
          • ח מנותק
            חיים כהן
            נערך לאחרונה על ידי

            אם אתם מדברים על אזור ה-25K חיבורים, אז מדובר בהכנסה חודשית של קרוב לחצי מליון שקל. ויותר מ-5 מליון שקל לשנה...

            אז אולי הגיע הזמן שיפחיתו את העלויות 🙂

            nigunN י נ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • nigunN מנותק
              nigun @חיים כהן
              נערך לאחרונה על ידי

              @חיים-כהן אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

              אם אתם מדברים על אזור ה-25K חיבורים, אז מדובר בהכנסה חודשית של קרוב לחצי מליון שקל. ויותר מ-5 מליון שקל לשנה...

              אז אולי הגיע הזמן שיפחיתו את העלויות 🙂

              וההוצאות בהתאם.
              יש מערכת פניות שעונים במהירות שאין בשום מקום, וזה עולה כסף.
              אני משער שצריכים להחזיק שרתים, (אם נטפרי מחזיקים רק את המסד נתונים של התמונות? זה כבר הוצאה גדולה)
              ועוד ועוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • נ חייםנ מנותק
                נ חיים
                נערך לאחרונה על ידי

                האמת שבזמן האחרון הוזילו את המחיר
                למסלולים השונים
                ניתן לראות כאן

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • י מנותק
                  יהודי חכם @חיים כהן
                  נערך לאחרונה על ידי יהודי חכם

                  @חיים-כהן אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

                  אם אתם מדברים על אזור ה-25K חיבורים, אז מדובר בהכנסה חודשית של קרוב לחצי מליון שקל. ויותר מ-5 מליון שקל לשנה...

                  אז אולי הגיע הזמן שיפחיתו את העלויות 🙂

                  אם זה אכן כך עדיף במקום להפחית עלויות שישקיעו את הכסף בעיבוי חומת ההגנה ביחוד במקומות בהם היא חלושה כמו בשיתוף קבצים, וכן ישקיעו בפיתוחים השונים לתועלת המשתמשים.

                  "וחכם לב יקח מצוות".

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • aaron1234A מנותק
                    aaron1234
                    נערך לאחרונה על ידי

                    זה לאו דווקא אמור לעלות כסף זה רק להשקיע זמן.

                    מאןדהומ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מאןדהומ מנותק
                      מאןדהו @aaron1234
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת

                      aaron1234A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • aaron1234A מנותק
                        aaron1234 @מאןדהו
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מאןדהו אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

                        @aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת

                        משכורות בין כה משולמות לעובדים ולא משנה מה הם עושים אז עכשיו שיעסקו במה שהציעו, המשכורת נשארת אותה משכורת.

                        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • נ חייםנ מנותק
                          נ חיים
                          נערך לאחרונה על ידי

                          יותר לקוחות =יותר תומכים
                          לא?

                          aaron1234A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • aaron1234A מנותק
                            aaron1234 @נ חיים
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @נ-חיים אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

                            יותר לקוחות =יותר תומכים
                            לא?

                            לא הבנתי?

                            נ חייםנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • נ חייםנ מנותק
                              נ חיים @aaron1234
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @aaron1234 אם בממוצע כל לקוח שולח 10 פניות בחודש והטיפול בהם עולה לנטפרי 10 ש"ח אז כשיש יותר לקוחות נטפרי צריכים יותר כסף לשלם ליותר עובדים
                              פספסתי משהו?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • aaron1234A מנותק
                                aaron1234
                                נערך לאחרונה על ידי

                                כמות העובדים לא נקבעת ע”פ כמות הפניות. פספסתי משהו?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • נ חייםנ מנותק
                                  נ חיים
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  ברור שכן
                                  אם יש יותר פניות צריך יותר עובדים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • aaron1234A מנותק
                                    aaron1234
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    אז מתי שיש פחות פניות מפטרים כמה עובדים ומתי שעולה כמות הפניות קוראים להם בחזרה?

                                    nigunN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • נ מנותק
                                      נטפרייער @חיים כהן
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @חיים-כהן
                                      תמתין בסבלנות כשיעלה ל 50,000 חיבורים נטפרי יחלק לנו כסף

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • nigunN מנותק
                                        nigun @aaron1234
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @aaron1234
                                        מתי שיש יותר פניות זמן המענה מתארך
                                        אם זמן המענה ארוך מידי למשך תקופה, כנראה הגיעה הזמן להביא עוד עובדים.
                                        (לא עובד בנטפרי, רק שכל ישר)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • C מנותק
                                          clickone @aaron1234
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @aaron1234 אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

                                          @מאןדהו אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:

                                          @aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת

                                          משכורות בין כה משולמות לעובדים ולא משנה מה הם עושים אז עכשיו שיעסקו במה שהציעו, המשכורת נשארת אותה משכורת.

                                          מי אמר לך שעובד שנותן תמיכה זה אותו עובד שמפתח דברים?
                                          זה בד"כ עובדים מסוג אחר עם משכורת יותר גבוהה.

                                          הנ"ל נכתב על דעתי בלבד ולא מייצג את נטפרי

                                          • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                          • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון