כמה משתמשים יש לנטפרי
-
@aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת
-
@מאןדהו אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת
משכורות בין כה משולמות לעובדים ולא משנה מה הם עושים אז עכשיו שיעסקו במה שהציעו, המשכורת נשארת אותה משכורת.
-
יותר לקוחות =יותר תומכים
לא? -
-
@aaron1234 אם בממוצע כל לקוח שולח 10 פניות בחודש והטיפול בהם עולה לנטפרי 10 ש"ח אז כשיש יותר לקוחות נטפרי צריכים יותר כסף לשלם ליותר עובדים
פספסתי משהו? -
כמות העובדים לא נקבעת ע”פ כמות הפניות. פספסתי משהו?
-
ברור שכן
אם יש יותר פניות צריך יותר עובדים -
אז מתי שיש פחות פניות מפטרים כמה עובדים ומתי שעולה כמות הפניות קוראים להם בחזרה?
-
@חיים-כהן
תמתין בסבלנות כשיעלה ל 50,000 חיבורים נטפרי יחלק לנו כסף -
@aaron1234
מתי שיש יותר פניות זמן המענה מתארך
אם זמן המענה ארוך מידי למשך תקופה, כנראה הגיעה הזמן להביא עוד עובדים.
(לא עובד בנטפרי, רק שכל ישר) -
@aaron1234 אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@מאןדהו אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת
משכורות בין כה משולמות לעובדים ולא משנה מה הם עושים אז עכשיו שיעסקו במה שהציעו, המשכורת נשארת אותה משכורת.
מי אמר לך שעובד שנותן תמיכה זה אותו עובד שמפתח דברים?
זה בד"כ עובדים מסוג אחר עם משכורת יותר גבוהה.הנ"ל נכתב על דעתי בלבד ולא מייצג את נטפרי